Älkää menkö maksusitoumuksen kanssa Vaajalan S-markettiin

Anonyymi-ap

Siellä huudettiin koko kaupalle, että tällä asiakkaalla on tällainen maksukortti ja heiluteltiin korkealla ilmassa.
Valituksesta seurasi vähättelyä. Ei voi kuulemma käydä jokaista tilannetta läpi etukäteen.
Tällaisen kyllä olisi voinut. Ei ole iso homma laittaa vaikka sähköpostia myyjille, että älkää nolatko ja nöyryyttäkö sairaita ja köyhiä asiakkaita. He voivat viedä "maksukorttinsa" seuraavalla kerralla johonkin toiseen kauppaan.
Ilmoitukseen siitä, että asiakas koki vastauksen vähättelevänä, eivät vastanneet mitään

48

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sinulle kävi tuollainen niin laita sähköpostia koko S-marketin ylimmälle johdolle tai anna uutisvinkki iltalehdelle. Iltalehdelle jos annat uutisvinkki niin pyytäessäsi eivät kerro lehdessä nimeäsi.
      Lehteen kun tuosta juttu menee niin alkaa tapahtumaan.

• Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

Joo laittakaa iltikseen ja nekin kun pankissa on huutanut että on niin ja niin vähän tilillä tai kaupassa sulla on liian pienet tulot.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177507043

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Onko siellä vielä niitä eskimoita ja ikikepulaisia kassoina?

• Anonyymi

Kyllä käytäväseinän kyttääjät levittävät tietoa tehokkaasti.

• Anonyymi

kauppiashan on raikannut myyjän kaameeta.. siell..

• Anonyymi

Irakilaisvihollinen siinä kirjoittaa vieraalla kielellä, hehe.

• Anonyymi

Asiaton ja tahditon typerä käytös kassalta, valitusta ja palautetta vaan eteenpäin. TÄÄLLÄHÄN SE näkyy .

• Anonyymi

Huusi toista myyjää avuksi kun ei tiennyt miten toimia

• Anonyymi

Olitko paikalla?

• Anonyymi

Joo muslimi pankissa jäi tuijottamaan tietoja tilillä ja toinen ei vaihtanut korttia joka ei ollut virkailija vaan ovella kysyi mikä asia miksi tulet pankkiin vaihtaisin uuteen korttiin juu ei kyllä sen pitää kestää peset vaan saippualla sen taas toimii . Pestiin lähti muovipinta irti siitä sitten vaihtoi. Pankeissa on sisäänpääsyn estäjät. Yksi pankkivirkailija muslimi sanoi kun oltiin menossa avaamaan säästö tiliä että ei nykyään enää sellaisia ole jaaha mentiin toiseen pankkiin. Oli. Toisessa pankissa taas vartija pesi penkit asiakkaan lähtiessä kysyttiin asiaa tää sanoi kun niillä meillä on aina samat päällä. Syrjintä on alkanut mitä tehdään perustetaan suomipankki muu ei lopeta syrjintää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaton ja tahditon typerä käytös kassalta, valitusta ja palautetta vaan eteenpäin. TÄÄLLÄHÄN SE näkyy .

Me saatiin kerran tuotteesta hyvitys joku 10€ ehkä 20 € niin kassa meni ihan sekaisin sen hyvityskortin takia mikä tää hei on hei joku myyjä tuu kertoo mikä tää on miten tää toimii kaikki tuijotti että tietysti on joku sossun lappu ei ollut. Sama kuin lahjakortti. Oli vaan paperilla. Ei se mitään myyjä voi antaa väärin takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irakilaisvihollinen siinä kirjoittaa vieraalla kielellä, hehe.

Irakista lähtee varastaan täältä.

• Anonyymi

Palikat koossa, myyjällä vai ostajalla? - Ehkäpä tässä tapauksesa molemmilla...

• Anonyymi

Miksei Lyydian Ruokajakelu kerran viikossa riitä/kelpaa? Ei niitä maksareita nykyään myönnetä ainakaan Alkuperäis asukkaille.

• Anonyymi

Nykyään on yhteisö ruokailua diakonia että käydään syömässä .

• Anonyymi

Oikeesti hei on kurjaa kun syrjitään köyhyyden takia mutta varastamaan kun tullaan se on jo vääryyttä parempi syödä ehkäisyä jos ei pysty lapsiaan oikeasti itse elättämään työnteolla omassa maassaankaan eikä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti hei on kurjaa kun syrjitään köyhyyden takia mutta varastamaan kun tullaan se on jo vääryyttä parempi syödä ehkäisyä jos ei pysty lapsiaan oikeasti itse elättämään työnteolla omassa maassaankaan eikä täällä.

Ehkäisy ei ole syntiä muuten tuhansia vuosia sitten ei ollut pillereitä kierukka sterilointia. Eikä autoja.

• Anonyymi

Osuuskaupassa tulisi olla oma kassalinja pakolaisena tulleelle vihollisväestölle.

• Anonyymi

Sinä nyt näet huuruissa vihollisia joka nurkalla.

• Anonyymi

Ne on oikeesti vihollisia ! Ihan kuin faarao

• Anonyymi

Täysin epäammattilainen kassan nuljake. Soita SEN KAUPAN esimieshenkilölle eli kauppiaalle,sen saat kysymällä Vaajalan puhelin numeroon soittaessasi, kassat tai muu henkilökunta yleensä vastaa mutta itse kauppias tai henkilöstöpäällikköä kysyen saat sen mielummin aamupäivisn kiinni ja sen numerons saat myös työntekijältä. Olen itse ilmoittanut erääseen s-kaupan henkilökunnan epasaillisuuksista kauppiaalle itse ja hän siten ohjeistaa typerää työntekijää! Asiakas on neutraali ja heitä ei saa maalailla.

• Anonyymi

Heh, ei S-marketeissa ole kauppiasta tai henkilöstöpäällikköä.
        Market-päällikkö tai myymäläpäällikkö hoitaa hommat.

• Anonyymi

Lidl voi olla niin paskainen niin sekava niin sekundaa niin täynnä kleptomaneja Herra Jeesus musta hame aukesi nopeasti suoraan edestä nieli tavaraa. Hyvä ihme sentään.

• Anonyymi

Vasta s myyjä jäi kiinni tavaraa kassan ohi yli 20 000€ edestä hei.

• Anonyymi

Siinähän vain huomaa Oikeistolaisen työntekijän!

• Anonyymi

Sossu pummi kilahti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossu pummi kilahti

En kuullut mitään kilahdusta! Äitis varman keräsi tyhjiä pullojas keittiössä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuullut mitään kilahdusta! Äitis varman keräsi tyhjiä pullojas keittiössä

Ei kun pesee ja kerää tyhjiä jurttipurkkeja ja maitotölkkejä...

• Anonyymi

Helppohan tuollaiseen henkilökunnan käytökseen on reagoida kävelemällä ulos moisesta lafkasta. Ruokaa saa muistakin kaupoista joissa parempi palvelukin.

• Anonyymi

Edelleen aloitus on typerä huomion hakuinen reppana

• Anonyymi

Tuskin jäävät sossukuponkiasiakkaita kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon asian vuoksi en viitsisi edes mennä lähikauppaan, mieluummin etäälle marketeille, paljon osto seteli asiakkaita ja kokemusta vuosien takaa. MITÄ kellekään pellelle kuuluu millä tavoin ruokansa hankkii ja tämä Vaajalan tapaus olisi mun kohdalla päätynyt selkkaukseen ja äänekkääseen sellaiseen jos mua olisi kohdellut ällitälli kassa tuolla tavoin ,olisi muistanut kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon asian vuoksi en viitsisi edes mennä lähikauppaan, mieluummin etäälle marketeille, paljon osto seteli asiakkaita ja kokemusta vuosien takaa. MITÄ kellekään pellelle kuuluu millä tavoin ruokansa hankkii ja tämä Vaajalan tapaus olisi mun kohdalla päätynyt selkkaukseen ja äänekkääseen sellaiseen jos mua olisi kohdellut ällitälli kassa tuolla tavoin ,olisi muistanut kyllä.

Edelleen aloitus on trolli älypäät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen aloitus on typerä huomion hakuinen reppana

REPPANA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiakkaat maksaa palkat myyjille mitä lie aasin ponin kavioita metwursteissa onkaan.

• Anonyymi

Mitäpä tuo sitten haittaa.

• Anonyymi

Käytän vaan ottoautomaatista saatuja maksusitoumuksia kassalla.

• Anonyymi

Kun olet käyttänyt niitä kassalla, niin mihin sitten laitat ne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nolot kassat yleensä ottaen tytön tyllyköitä, nirppanokkia, pojan pollero kassat hoitaa asiansa ok ja muutenkin asiallisempia kuin neiti tytöt mikkiin lällättämässä ja juoruten omia asioitaan kassatyön ohessa s-kaupissa. S-kaupoilla on vastaava päällikkö olen valittanut joskus tyhmästä käytöksestä kassan taholta, muutti työvuoroja eri kauppoihin koska ei osannut käyttyäytyä-lällälää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän niitä vain nopeasti siinä kassalla ja sitten vien ne maksuautomaattiin maksaakseni Fiatini osamaksun. Joka kuukausi sama homma. Ei muuta.

• Anonyymi

S-ryhmällä on varaa..

• Anonyymi

Suvimäen Klubitalon kerholaiset eivät käy osuuskaupassa.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe