"Mistä tunnet sä ystävän"

Onko sulla ystäviä divisioona, maltillinen joukkue vai kenties (ainoastaan) yksi, kaksi tai kolme ystävää? Ovatko ystäväsi vierelle jääneitä, jo lapsuudesta tuttuja vai myöhemmän iän kavereita ja jos ovat jälkimmäisiä, niin mistä heidät löysit (ensin mainitut kai useimmiten hiekkalaatikolta 😁)?
Entäpä koostuvatko kamusi heterogeenisestä ryhmästä vai rajautuuko tarkasti? Jos sulla on parisuhde eksiä, niin ovatko nämä jääneet ystäviksi?

10

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se oma vastaus (jotta ei tule viisiGeeltä taas huomautusta 😅)
      Mulla on ystävänä oikiastaan yks hiekkalaatikolta (lue röökimettän kokeiluista) löytynyt (onneksi tuo tapa on lähtenyt, mutta ystävä jäänyt), yks nuorena aikuisena (työpaikalta) löytynyt ja pari vanhemmalla iällä (netistä) löytynyttä.
      Näiden lisäksi työkamuja, facekamuja ja harrastekamuja.

      • Niin ja eksiä ei ole jäänyt kamuiksi.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin ja eksiä ei ole jäänyt kamuiksi.

        Ja kun en näköjään ossaa vastata kerralla kaikkiin vaan valikoiden 😅 niin heterogeeninen ryhmä.


    • Muutama hyvä ystävä on, enkä enempää tarvitsekkaan. Sanotaan, se laatu eikä määrä. Molemmista ryhmistä heterogeenisiä ja lesboja.

      • 👍🏻 Juu, mielummin pari hyvää sydänystävää kuin puolittaisia kamuja pataljoona.


    • Anonyymi

      Maltillinen joukko jotka koostuvat heteroista ja queereista. Vain yksi lesbo. Nämä ihmiset ei aiheuta draamaa vaan ovat fiksuja, lempeitä, ajattelevia ja elämää nähneitä. Summasummarum, laatu korvaa määrän ja sisäpiiriini ei kovin helposti pääse.

      • Kuulostaa hyvältä. Mä en myöskään kaipaa liioin draamaa aiheuttavia tai yltiönegatiivisia ihmisiä ihan lähelle.


    • Anonyymi

      1 ystävä ja elämme QPP:ssa.

      • Piti taas googlata, kun ei ollu mitään havaintoa jotta mitä tää qpp tarkottaa, mutta nyt on kutakuinkin selvää sekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3778
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2691
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      2017
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      101
      1741
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      56
      1192
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1137
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1036
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      966
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      945
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      904
    Aihe