Onko sulla ystäviä divisioona, maltillinen joukkue vai kenties (ainoastaan) yksi, kaksi tai kolme ystävää? Ovatko ystäväsi vierelle jääneitä, jo lapsuudesta tuttuja vai myöhemmän iän kavereita ja jos ovat jälkimmäisiä, niin mistä heidät löysit (ensin mainitut kai useimmiten hiekkalaatikolta 😁)?
Entäpä koostuvatko kamusi heterogeenisestä ryhmästä vai rajautuuko tarkasti? Jos sulla on parisuhde eksiä, niin ovatko nämä jääneet ystäviksi?
"Mistä tunnet sä ystävän"
10
230
Vastaukset
Se oma vastaus (jotta ei tule viisiGeeltä taas huomautusta 😅)
Mulla on ystävänä oikiastaan yks hiekkalaatikolta (lue röökimettän kokeiluista) löytynyt (onneksi tuo tapa on lähtenyt, mutta ystävä jäänyt), yks nuorena aikuisena (työpaikalta) löytynyt ja pari vanhemmalla iällä (netistä) löytynyttä.
Näiden lisäksi työkamuja, facekamuja ja harrastekamuja.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Niin ja eksiä ei ole jäänyt kamuiksi.
Ja kun en näköjään ossaa vastata kerralla kaikkiin vaan valikoiden 😅 niin heterogeeninen ryhmä.
Muutama hyvä ystävä on, enkä enempää tarvitsekkaan. Sanotaan, se laatu eikä määrä. Molemmista ryhmistä heterogeenisiä ja lesboja.
- Anonyymi
Maltillinen joukko jotka koostuvat heteroista ja queereista. Vain yksi lesbo. Nämä ihmiset ei aiheuta draamaa vaan ovat fiksuja, lempeitä, ajattelevia ja elämää nähneitä. Summasummarum, laatu korvaa määrän ja sisäpiiriini ei kovin helposti pääse.
Kuulostaa hyvältä. Mä en myöskään kaipaa liioin draamaa aiheuttavia tai yltiönegatiivisia ihmisiä ihan lähelle.
- Anonyymi
1 ystävä ja elämme QPP:ssa.
Piti taas googlata, kun ei ollu mitään havaintoa jotta mitä tää qpp tarkottaa, mutta nyt on kutakuinkin selvää sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990