Kuinka moni ratsastaa??

antihevoshullu

Jotenkin on alkanut viime aikoina tuntumaan, että melkein kaikki tapaamani lesbot harrastavat ratsastusta! Onko vain sattumaa vai onko tässä jokin juju, jota en tajua?

Onko teidän joukossanne kuinka paljon kyseisen lajin harrastajia? Jos on, niin kuinka moni tuntemanne lesbo harrastaa lajia myös?

Onko kukaan muu kiinnittänyt asiaan huomiota?

21

3045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jutska

      ...enpä tiedä yhtä ainutta lepakkoa, joka ratsastais.

      • kenguru

        nimittäin minä!=)olen harrastanut ratsastusta koko ikäni, aikuisella iällä on muutama pitempi tauko ollut, nyt aloittelen taas. hyvä harrastus.


    • Pippi

      Minä ainakin olen ratsastanut ikäni ja tavannut vaimonkin harrastuksen parista: nyt on yhteinen talli ja omia hevosia vieraiden lisäksi viisi.
      Kilpailen säännöllisen epäsäännöllisesti kansallisella tasolla.

      • mirza40

        Hei minä olen myös ratsastanut nuorena ja myös vanhempana.Menen aina kuin vain on siihen mahdollisuus:)


    • duuri

      Ensin ajattelin etten tiedä kyllä ketään lesboa joka ratsastaisi, mutta juuri huomasin että tiedänpä sittenkin, ainakin yhden! Mikäs siinä, mahtava harrastus varmasti. Ehkä lesbojen aikuisiän heppahulluus juontuu siitä, että lapsuudessaan aika moni tyttö on ollut heppahullu, ja aikuisiällä lesboilla saattaa olla vanhaan harrastukseen helpompaa palata kuin heteronaisilla, joista ehkä suuremmalla osalla on lapsia ja muuta perheenhuoltoa arjessa... Tai sitten se on todellakin viimeisin trendi lepakkojen keskuudessa. Hittolainen, olen ajastani jäljessä, en ratsastanut edes lapsuudessa.

      • aishatuu

        Itseasiassa hevosharrastus parhaimmillaan on saumatonta yhteistyötä,vuoropuhelua,
        hevosen kanssa puuhastelua. Se on haastavaa ja palkitsevaa,ymmärtää hevosen kieltä; sen eleitä,
        äänniä, liikkeitä,
        ja toisinpäin, ja ratsastus on lisäbonusta,
        minulla on onni omistaa yksi hevonen, tamma, jonka pitäisi varsoa ennen juhannusta, odotan sitä innolla,uutta perheenjäsentä.


    • bonaqua

      ...ratsastan. Ja olen ratsastanut melkein koko ikäni, paria taukoa lukuunottamatta.

      Hassua, että tämä aihe pulpahti esiin täällä nyt, sillä itse en tiedä kovinkaan montaa ratsastusta harrastavaa lepakkoa! Ja olen miettinyt, että ratsastus lajina ei sitten ilmeisesti lepakkoja kiinnosta!:) Mutta hauska kuulla, että jonkun mielestä "KAIKKI" lepakot harrastavat ratsastusta! :D

    • =D =D

      Ja minä ratsastan myös! Omalla hienolla hevosella ja toki muidenkin kun aikaa liikenee.. Onhan meitä, tiedän muutaman kymmenen ratsastavaa lepakkoa, vaikka väliäkö sillä.
      Toi heppahulluus sana saa muuten näkemään punaista! Kysehän on ennemminkin elämäntavasta ja vaativasta harrastuksesta kuin :hepat_on_ihanii_*huokailuista*
      Harrastus vaatii hirveästi aikaa ja rahaa, vaan kyllä siitä vastapainoksi saakin paljon ja sen takia lajia voi harrastaa ja siinä kehittyä läpi elämän.
      Ratsastajat ovat muuten usein aika kissoja seksissä, näin vinkkinä vaan.

    • *minä*

      Enpä tunne yhtäkään hevoshullua lepakkoa. Itse asiassa oletin, että hevostelu on lähinnä heteroiden ja gay-miesten juttuja. No, joka päivä oppii jotain uutta :)

    • Anneli

      Mä en tunne yhtään lesboa, joka harrastas ratsastusta! Kaikki kaverit ja tutut, joita on paljon ja harrastavat ratsastusta ovat heteroita.

    • Oona

      Olen ratsastanut koko ikäni.
      15 -kesäisenä olin yhdellä ratsastusleirillä ja ihastuin siellä erääseen mielettömän suloiseen tyttöön... Pelkäsin kuollakseni, että se tajuaa, enkä voinut mennä saunaankaan yhtä aikaa hänen kanssaan. ;)
      Pidemmillä kisareissulla olen tavannut enemmänkin meikäläisiä, joten kyllä meitä on näissäkin piireissä!

    • lafemelle

      Minäkin olen ratsastanut aikoinani ja aion harrastuksen aloittaa vielä joskus uudestaankin :) Muistanpa minäkin ihastuneeni yhdellä ratsastusleirillä leirikaveriini, tyttöön.
      Mä en kyllä tunne yhtään ratsastavaa lepakkoa itseni lisäksi.

    • Kinoko-chan

      Minä ratsastan, olen ratsastanut nyt muutaman vuoden ^^ Mahtava harrastushan se, hevoset on upeita otuksia :P

      • mutta

        tunnen kaksi ratsastavaa lepakkoa. Kauniita mutta pelottavan isoja otuksia.


      • hmmmm
        mutta kirjoitti:

        tunnen kaksi ratsastavaa lepakkoa. Kauniita mutta pelottavan isoja otuksia.

        siis lepakot vai hepat?


      • bonaqua
        hmmmm kirjoitti:

        siis lepakot vai hepat?

        Mä ajattelin heti, et lepakot, mut tosiaan, ehkä hän tarkoittikin hevosia... XD


    • kyll maar

      Ratsastelen rautahevosella, siinä on kromia ja neljä pölykapselia.

    • Anonyymi

      Oon harrastanut ridaamista jo 30v ja aina kundina saanu saman vastauksen et oot homo vaik oon kyl ihan hetero. Harmi et moinen mollaus poistaa kundit heppa talleilta. Hyvä ja monipuolinen harrastus ja kuntokin kasvaa..

      • Anonyymi

        Ratsastat miehillä?


    • Anonyymi

      En harrasta, ei myöskään kukaan tuntemani lesbo.

    • Anonyymi

      Meidän paikkakunnalla ratsastuskoulun pitäjä on lesbo. Ja onhan täällä meillä aika moni muukin ketkä on yhteydessä hevosiin niin he ovat lesboja. Itse lukeudun myös tähän joukkoon. :D ja olen siis huomannut samaa et moni tuntemani nainen ketkä ovat naisiin päin liittyvät hevospiireihin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe