Olen saanut palautetta Daneistani, joiden lukumäärää en ole maininnut, tosin olen saanut lukea olevani arvovaltainen, mutta myös että olen mielikuvitushenkilö, jolla on Kuksa ym. ja jne. hauskaa.
Arvovaltaan en ota kantaa, mutta kuva ei nyt kovasti puolla näkemystä mielikuvituksesta.
Yksi “Oppipoika” huumorilla ja nöyrästi anoi luvan saada antaa minulle vastavuoroista opetusta, johon suostuin.
Hänellä oli säännöt että lopetetaan vain minun pyynnöstäni, ei aiemmin ja että mikäli minä pyydän, niin sen jälkeen minä kutsun häntä nimellä ผู้ชนะ
Minä pyysin ja totesin että hän ei tarvitsee tästä eteenpäin minua taitavamman opettajan.
https://ibb.co/ZTxq9Sn
Tarinalla on myös opetus.
Sain lukea että pääartistimme 2010 on vihdoin oppinut ymmärtämään miksi kutsun häntä Buffaloksi.
Katsokaas hyvät rakkaat, kun tatami ja katukovistelut ja palstalla puskauhoamiset on kaksi eri asiaa, joten 2010 on syytä jatkaa nippusideharrastustaan ja lahojen aitojen korjaamistaan, sekä Numba on hyvä virtuaalivastustajansa olosuhteissaan.
'*'
DANITIETOISILLE.
28
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen kansankynttilän kommenttia totean tekstissä olevan sana "Ei" vahingossa.
'*'- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17751156A
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tässä videolla esittelen hieman taitojani
https://youtu.be/AFpE5Z3fHnQ?t=23
$- Anonyymi
Aloitus lienee aktivoineen rakkaan katselemaan youtubeetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups tuo oli veljeni.. minun osuus alkaa vasta tästä
https://youtu.be/AFpE5Z3fHnQ?t=96
$Buffalo ei ollut aiheeton maininta aloituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus lienee aktivoineen rakkaan katselemaan youtubeetaan.
Aloitus lienee sinun, ahdistunut hapankaalikuksa.
- Anonyymi
Minusta tuntuu että tämä kyrvånsyylå on aktiivinen täällä 24/7
- Anonyymi
Olet vakavasti sairas ihminen, Saarikärsimys. Ei tuollaista satua suolla edes peräkylän viimeisessä mökissä isättömänä elokuvien parissa kasvanut höperöpoika.
Tuossa liikuskellaan jo psykoosin laitamilla jossa totuus ja taru ovat yhdistyneet kammottavaksi pahoinvoinniksi ja sekasopaksi.
Olen pahoillani että pankkikortit ovat edelleen olemassa ja olen todella pahoillani että vaimosi kaaliannos ei muutu perunaksi, vaikka keksisit sille tuhat uutta selitysta.
Hyvä että vaimosi lähti kotipuoleen, siellä hän varmaan saa ruokaa ilman että täytyy kuunnella tuollaisia tarinoita. Hän on selvästi alisteisessa asemassa, eikä haluaisi että häntä kuvataan joke-vellin ääressä surkeana ja surullisena.
On erittäin noloa koko lajin kannalta, että esiinnyt senseinä. Sellaisia ei ole kuin japanilaisia, jotka ovat uhranneet koko elämänsä lajille.
Ikäluokkasi huomioiden, sinun olisi täytynyt aloittaa lajin harrastaminen noin 1975. Laji oli todella harvinainen tuolloin Suomessa.
Vaasan (jonka kerrot kaupungiksesi) ensimmäinen seura on perustettu vuonna 1982, joten olisit ollut jo 24 vuotias aloittaessasi lajin, joka olisi aivan liian myöhään.
24 vuotias ilman aktiivista urheilutaustaa ja lahjoja, ei tule menestymään enää lajissa. Mustanvyön saaminen kesti tuohon aikaan minimissään 7 vuotta ja vaati miltei jokapäiväisen treenin opintomatkoineen ja kisoineen pitkin maailmaa.
Usean danin sensein tasolle päästäksesi sinun olisi pitänyt viimeiset 40 vuotta olla treenannut joka päivä ja vetänyt treenejä pitkin maailmaa ja olisit hyvin tunnettu lajipiirissä.
Mutta sinulla ei ole mitään tekemistä karaten kanssa muuta kuin että katselet väkivaltaisia elokuvia, joita siteerasit pari viikkoa sitten fantasioiden kiduttamisesta.
Et tiedä mistään urheilusta mitään ja vastustat kaikkea mikä liittyy liikuntaan ja kilpaurheiluun, jota karate on. Vastustit jopa lasten liikuntatunteja, koska jollekin voi tulla paha mieli jos ei pärjää toisille.
Sitten kaiken tuon nillityksen jälkeen esittelet jonkun riisitautisen onnettomuuskuvaa kädestä ja unelmoit että sinä olisit sen aiheuttanut. Pahaa tekee lukea tuollaista.
Lopeta juominen ja lopeta valehtelu. Ehkä se vaimo tulee takaisin vielä jos teet totaalisen elämänmuutoksen.
2010- Anonyymi
Kiitos Tyttö Neitinen 2010.
Mainitsin aiheenani virtuaalivastustajasi sekä buffalon, molemmat toteutuivat ja muista kommenteista voi huomioida tarinan jo alkaneen saamaan perussavolaisia piirteitä.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Tyttö Neitinen 2010.
Mainitsin aiheenani virtuaalivastustajasi sekä buffalon, molemmat toteutuivat ja muista kommenteista voi huomioida tarinan jo alkaneen saamaan perussavolaisia piirteitä.
'*'"Riisitautisen" käden kuva on minun kädestäni ja seuraamuksista joita syntyi kun jouduin olemaan puolustuskannalla tilanteeseen asti, jolloin totesin että nyt riittää.
Hauskaa että sinä tyttö kerrot olleesi "treenien vetäjä", ei hyvä tyttö, ei tuolla sinun asenteellasi ole vedetty treenejä kuin kadulla, ravintoloissa ja kännissä pääsääntöisesti.
'*' - Anonyymi
Taasko Senssu tekee tuhoja päässäsi, olet melkoisessa kusessa, avaus ei ole minun käsialaani enkä ole tähän avaukseen mitään kirjoittanut, ellei oteta huomioon tuota kaposin sarcomaa...
Pankkikortteja ei ole olemassa edelleenkään, eikä peruna muutu millään muotoa kaaliksi, vaikka yrität kuinka vääntää, meillä syödään ruoka lautaselta, tuo minun vaimoni oli perunat asetellut oli kulhoon, joka sopii vaikka perunalastuille, emme ruokaile kulhoista, meillä on riittävästi lautasiakin
Olen syntynyt vuonna 1960 marraskuussa, joten olen ollut vuonna 1982 lähes koko vuoden 21 vuotias, mitähän tuolloin tein en muista, mutta varmaan töissä nuorisoalalla.
Minua ei urheilu kiinnosta minkään vertaa, ei karatet eikä mitkään muutkaan lajit, en ole tarvinnut missään elämäni vaiheessa turvautua väkivaltaan, toki tilanteita tuli eteen mutta ne selvitettiin puhumalla, koskaan en ole joutunut tappeluun, jos tilanne katoaa hallinnastani poistun paikalta.
Kun olet ollut huolissasi vaimostani, aivan turhaan... hän on ja voi erittäin hyvin, lähtee kohta ajelemaan kohti bangkokkia, ja tulee parin päivän päästä kotiin, hieman kritisoin sitä että miksi lähtee muutamaksi päiväksi 1000 kilometrin päähän mutta veljensä on mukana kuskina, ja menee huomenna töihin.
Mitens tuo sinun perhesuhteesi, olet kääntänyt vaimoni kirjoittaman tekstin varmasti google tranlatella, varsinkin vastaukset, ne oli sanasta sanaan, kääntäjällä, vaimoni kirjoittama teksti ei ollut mutta se oli kuten sanoin kurttaus, jolla ei ole mitään tekemistä tulkkauksen kanssa, täyttä satuilua, alusta loppuun... siispä miksi vaimosi ei kääntänyt miksi turvauduit nimenomaan kääntäjään, luulisi olevan helpompaa kysyä vieressä olevalta vaimolta, kuin itse kirjoittaa teksti ja kääntää se tranlatorilla... tietenkin pitää olla vaimo... mitä sinulla ei todennäköisesti enää ole jos on koskaan edes ollut, noin se lapset ja vaimo, rikkaukset katosi unenlailla kuin logiikaan pieru viidakkoon. - Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
kuvassa näyttää olevan kaposin sarkooma näköisiä ihokasvaimia,eräs hiv viruksen ongelmallisin oireyhtymä, tämä on yleisin oire joka paljastaa potilaan sairastavan hiv virusta, ja on hoitamatta.
- Anonyymi
Ei vaan sensei on kertomansa mukaan murjonut oppilaansa huonoon kuntoon ja jopa pilliruokintaan karatetunnilla ja huutanut kimeällä äänellä khiai vastustaen väkivaltaa.
- Anonyymi
Perustettu vuonna 1977.
- Anonyymi
Sensei (jap. 先生, sensei) on japanilainen nimitys, jota käytetään puhuteltaessa muun muassa opettajia, lääkäreitä, poliitikkoja ja muita auktoriteetteja. Sitä käytetään osoittamaan kunnioitusta minkä tahansa alan arvostetulle taitajalle. Esimerkiksi piirtämistä harrastava saattaisi kutsua kuuluisaa taiteilijaa senseiksi, vaikka tämä ei opettaisi ketään missään. Sanatarkasti sensei tarkoittaa aiemmin syntynyttä.
- Anonyymi
2010 on internetfeikkikloonauksen ja fotosoppailun, sekä erilaisten elämänkertojen taitaja, eli suomi24sensei.
Häntä arvostaa ja kunnioittaa hänen omat klooninsa.
- Anonyymi
"Riisitautisen" käden kuva on minun kädestäni ja seuraamuksista joita syntyi kun jouduin olemaan puolustuskannalla tilanteeseen asti, jolloin totesin että nyt riittää"
Kertoo Senssu. Sensijaan Numba kertoo että kuvassa on AIDSin oire, joka on lähempänä totuutta.
Ensinnäkin tuo käsivarsi on ohut kuin kanankoipi ja toiseksi siinä on jokin kammottava tauti josta en halua edes tietää sen enempää, koska ajattelin vielä tänään syödä jotakin.
Onko kuntouttavassa työtoiminnassa käsi imeytynyt johonkin laitteeseen vai onko immuunipuolustus mennyt kokonaan jolloin verenmyrkytykset tekee tuhojaan, en tiedä mutta on vaikeaa toivottaa pitkää ikää tuon käden omistajalle.
Kuten sanoin, vain todella vakavasti sairas henkilö lähtee rakentamaan tuon kanankoiven ympärille jotakin sankaritarinaa karatesta.
2010- Anonyymi
Niinkuin sanoin tuo on kaposin sarkoomaan yksi näyttävimmistä oireista AIDS:sta , leesiot on puhjenneet ja aiheuttavat verenvuotoa, enpä usko että avaus on Senssulta, viittaa vahvasti tähän kattilakuvien editoijaan, eli laiffilaan... täysipäinen tuollaisen tekijä ei tietenkään ole, mutta eipä se ole tämä kattilakuvien editointikaan muuta osoita, kun sen että henkilö on kaukana tervepäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin sanoin tuo on kaposin sarkoomaan yksi näyttävimmistä oireista AIDS:sta , leesiot on puhjenneet ja aiheuttavat verenvuotoa, enpä usko että avaus on Senssulta, viittaa vahvasti tähän kattilakuvien editoijaan, eli laiffilaan... täysipäinen tuollaisen tekijä ei tietenkään ole, mutta eipä se ole tämä kattilakuvien editointikaan muuta osoita, kun sen että henkilö on kaukana tervepäisesti.
Kukaan muu ei keksi tuollaisia tarinoita kuin toverisi Senssu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan muu ei keksi tuollaisia tarinoita kuin toverisi Senssu.
Senssu siellä, senssu tuolla, senssu missä milloinkin, senssu on mielikuvitusta, senssu on pöö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu siellä, senssu tuolla, senssu missä milloinkin, senssu on mielikuvitusta, senssu on pöö.
On se olemassa ihan oikeesti. Tossa kuvassa vasemmalla https://aijaa.com/gqKcz4
- Anonyymi
Bumba siis sensukan puolesta sanoutuu irti tästä sairaasta aloituksesta, jota kuitenkin sensukka on selitellyt etu ja takaperin vaan ei ole itse sanonut sanaakaan että tämä tautisen käsivarren esittely ei olisi hänen aikaansaannoksiaan. Bumban vasen käsi siis ei tiedä että hänen oikea kätensä esittelee vasenta kättään ja keksii siitä kertomuksen huikeasta ja opettavaisesta taistelusta pahuuden voimia vastaan.
Jos lääkäri lukisi potilaan kirjoittavan tuollaista, tulisi välittömästi ohjaus tahdosta riippumattomaan hoitoon tarkkaan valvotulle osastolle.- Anonyymi
Mistä kämmenestä nyt on kyse kun aiheuttaa niin paljon bolemiiggia, onko ollut liikkeellä jokin Laiffin fotoväännös jälleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kämmenestä nyt on kyse kun aiheuttaa niin paljon bolemiiggia, onko ollut liikkeellä jokin Laiffin fotoväännös jälleen?
Pasasta alkoi selvinpäin hävettämään tällaiset kännipostaukset. Pure kaalia ja laita muijalle viesti että tuo perunaa pohjoisesta.
- Anonyymi
KYNSI VALLI... tuo kynsi valli on , aika arvelutavan näköinen.
- Anonyymi
Arvo vatsainen sensei tarkasteli Paraisten Kaali-Dojoa hieman kumarassa oppilaiden seistessä rivissä. Sensei karjaisi ensimmäiset käskynsä ilmoille: "Hoto hoto, mosambik, kuku rutsi hau kosime kii mau" Oppilaat ottivat leveän haara-asennon ja huusivat yhteen ääneen "Potato potato, sensei"
Sensei kysyi kimeällä äänellä "Onko pelkoa Kaali-Dojossa?" -Ei sensei!
Sensei kysyi kimeällä äänellä "Onko tappiota Kaali-Dojossa?" -Ei sensei!
Sensei kysyi kimeällä äänellä "Onko armoa Kaali-Dojossa?" -Ei sensei!
Sensei päästi kimeän äänen kysyen "Kuka päästi pierun Kaali-Dojossa?" -Sensei!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997