Onko kenelläkään kokemusperäistä tietoa kumivääntövarsijousituksen joustavan kumipunoksen vaihtamisesta?
- Mistä saa kumipunoksia?
- Onnistuuko itse vaihtaa, vai onko vietävä erikoisliikkeeseen?
- Mitä maksaa kumipunokset, jos itse vaihtaa?
- Mitä maksaa kumipunoksen vaihdattaminen erikoisliikkeessä?
On harmi, että isompia telikärryjä ei saa muulla kuin kumivääntövarsijousituksella, jonka toiminta heikkenee ajan myötä, ja vaihtaminen tulee väistämättä eteen.
Olen suunnitellut hankkia 2700 kg kokonaispainon telikärryä, mutta mietityttää, että miten se kumijousituksen vaihtaminen uuteen tehdään, ja missä hinnoissa liikutaan.
TAI
Saako parin tonnin katavuudella olevia kierre- tai lehtijousikärryjä miltään valmistajalta? Googlettamalla ei ainakaan löytynyt.
Kumivääntövarsijousituksen kumipunoksen vaihtaminen
Anonyymi-ap
1
414
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkuisen vanha avaus mutta kommentoinpa tähän, kun aiheesta löytyi britti-ketju
"Change rubber suspension units on an Al-Ko Euro axle" caravantalk-foorumilta.
Lyhyt vastaus: ei onnistu kumien vaihto itse mitenkään.
Hommaan tarvitaan JÄREÄ prässi, jolla akseli painetaan kumien väliin. Youtubesta löytyy video "Autóflex-Knott torziós tengely benyomása", jossa näytetään miten Knottin akseli kootaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112