huulet tuntuisi mun huulia vasten? 🤔 Toivottavasti vielä tulee mahdollisuus testata…
Miltäköhän sun
55
1470
Vastaukset
- Anonyymi
Testataan ehdottomasti,ä jos olet yksi mies.
- Anonyymi
Kyllä se käy kun vaimokin antoi luvan
- Anonyymi
En oo mies. Meni miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se käy kun vaimokin antoi luvan
Pitää vielä kysyä omalta mieheltä lupa. Sitten 💋 *muiskis*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vielä kysyä omalta mieheltä lupa. Sitten 💋 *muiskis*
Ok.Kysy vaan niin helpompaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.Kysy vaan niin helpompaa
Saitko luvan ?
Vai kysytkö kun seuraavan kerran harrastatte seksiä niin siinä tuhmailet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko luvan ?
Vai kysytkö kun seuraavan kerran harrastatte seksiä niin siinä tuhmailet.Sinua mietin tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua mietin tietenkin.
Mietit milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko luvan ?
Vai kysytkö kun seuraavan kerran harrastatte seksiä niin siinä tuhmailet.Kenen pariskunnan väliin ny olet tunkemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen pariskunnan väliin ny olet tunkemassa?
Tältä keskustelupalstaltako ihan? Just nauroin mielessäni niitä juttuja mitä täällä joskus oli pilvin pimein, että voi taivas varjele miten olikin nolo ja paranoidinen narratiivi, se oli ilmeisesti jokin enne tai telepatiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen pariskunnan väliin ny olet tunkemassa?
Ei kenenkään väliin pääse ellei toinen halua.Eli lauseesi on itseasiassa mahdoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä keskustelupalstaltako ihan? Just nauroin mielessäni niitä juttuja mitä täällä joskus oli pilvin pimein, että voi taivas varjele miten olikin nolo ja paranoidinen narratiivi, se oli ilmeisesti jokin enne tai telepatiaa
Siksipä täällä surffailetkin,omiesi seurassa.
- Anonyymi
onhan me jo testattu useinkin...silloin joskus.
- Anonyymi
Ei me olla sen miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla sen miehen kanssa.
Ei olla ei.Oot kaunis.
- Anonyymi
Piä hyvänäs, senkin perheiden rikkoja!
- Anonyymi
Toivon testimahdollisuuksia kans. Veikkaisin että todella hyvältä ja kiihottavalta
- Anonyymi
Minä haaveilen vain halista näin ensi alkuun n->m
- Anonyymi
Minä haaveilen ihan että saisin ja kunnolla.
- Anonyymi
Samoin, toisinpäin.
- Anonyymi
Huuletkin muuttuu ku vuosii menee. Ei ne ees näytä niin kuumilta kuin sillon
- Anonyymi
Älä eikö 85 vuotiaana huulet olekaan samat kuin 25 vuotiaana?🤔🤔🤔
Mykistyn neroudestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä eikö 85 vuotiaana huulet olekaan samat kuin 25 vuotiaana?🤔🤔🤔
Mykistyn neroudestasi.On syytäkin, kun kerran palstalla olet. Täällä sullakin vierähtää aikaa ja hups onkin mennyt 5 v kun viimeksi näit Hänet. Ja kyllä ne huulet siinäkin ajassa voi muuttua
- Anonyymi
Kumpiin huuliin haluat tuntea ensin...
- Anonyymi
Huh huh
- Anonyymi
Ai niinku sisempiin vai uloimpiin? Vai tarkoitatko naamassa olevia huulia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinku sisempiin vai uloimpiin? Vai tarkoitatko naamassa olevia huulia?
Voi jösses näitä neropatteja! Täällä kyllä kieli laulaa, mutta kun on tosi edessä elävän elämän puolella, niin ollaan suu supussa, ettei vaan mitään tulisi sanottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jösses näitä neropatteja! Täällä kyllä kieli laulaa, mutta kun on tosi edessä elävän elämän puolella, niin ollaan suu supussa, ettei vaan mitään tulisi sanottua.
Sormet krampaa kirjoittaessa, kieli pysyy suljetus suus. Sattui oleen sen verran kaksmielinen kirjoitus, että oli pakko kysyä, mitkä huulet?! Voin taata että irl oikiasti häviän äitini kommenteille, on niin kommenteissaan estoton. En ihan tuppisuu oo itsekkään, mitäs oon kasvanu hevosmiesten ja rekkamiesten ympäröömänä. En omista kukkahattua.
- Anonyymi
Kiitti nauruist. Kahvi meinas mennä henkeen.
- Anonyymi
Kokeile töissä sittenhän se selviää.
- Anonyymi
Samoja aloituksia eri henkilön kirjoittamana. Mitä järkeä?
- Anonyymi
Yhtä paljon kun kommentissasi.
- Anonyymi
Patukkaa pyllyyn niin alkaa ajatukset hyllyy,
- Anonyymi
Mielelläni tutustuisin kaikkiin huuliisi oi ihana daami.
- Anonyymi
Mielenkiintoisia mietintöjä mu kumpiako huulia vastoi
- Anonyymi
Voidaan testata sitten kun olet eronnut miehestäsi 😘🙊
- Anonyymi
Sitten kun sä eroat naisestas.. 🤗😂
- Anonyymi
Jää kuvittelun asteelle maiskuttelu. Ihmeitä tosin tapahtuu.
- Anonyymi
Pehmeille ja kosteille.
- Anonyymi
Ois varmaan kivaa vähän pusutella 😙💗
- Anonyymi
Ikiteini vauhdissa 👩😑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikiteini vauhdissa 👩😑
Pulkalla mäkkee
- Anonyymi
Yök
- Anonyymi
En tiedä kuka olet, mutta minua kiinnostaa iäkkäämmät miehet ja jonkun kanssa voisin kyllä pussailla.
- Anonyymi
Perintöäkö kyttäät. Odotat sitten että se vanha mies kuukahtaa kun olette ensin naimisiin menneet.
- Anonyymi
Täällä olen, missä sinä nainen. Ja, vanhempi sinua. Numeron tiedät, mikset textaa tai soita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olen, missä sinä nainen. Ja, vanhempi sinua. Numeron tiedät, mikset textaa tai soita?
En uskalla enempää häiritä. Pakenet muutenkin.
- Anonyymi
Se jäi siihen suudelmaan silloin ja nyt kun sukset erinäisistä syistä meni ristiin, niin voit unohtaa jatkossa.
Tosi hiennolta
- Anonyymi
Ai niinku mitä huulia vasten???
- Anonyymi
Kuulemma mun 💋 tuntuu pehmeältä.💞🌈⚡🔥🌊🎈🎈🎢
- Anonyymi
- Anonyymi
ehkäpä
https://youtu.be/EY0LreGHsY4
........................ - Anonyymi
Emmä tollasta osaa kuvitella, kun tuntuu että ohut kosketus, jokin seitinohut, aiheuttaisi todnäk maanjäristyksen. Tai tuleeko tulivuoren purkauksia? Villi lapsi juoksee kohti suudelmaa tuuli hiuksissaan ja takki auki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532