peugeot speedfight 2

speedfight

joo eli kertokaas mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä moposta... en kaipaa aivottomien derbi kuskien paskan jauhantaa tähän topiciin vaan asiallisia juttuja... :D

5

1954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musta tuntuu että tuo on skootteri, eli skootteri palstalle, mutta how ever.

Tosi hyvä skootteri on! Et varmaan parempaa löydäkkään, etkä hienompaa. Etkä kyllä kalliimpaakaan jos siitä lähdetään.

Katsotaanpa vaan niin kohta tulee toi 'THE RED POWER' caps lock idiootti haukkumaan että skootterit on tytöille, homoille ja hinteille :D

• THE RED POWER

PUHEENOLLEN NE OVAT TOSIMIEHEN PELEJÄ, MUTTA JÄÄVÄT MAASEUDULLA ENDUROITTEN JALKOIHIN.

JYKENSKI VAI MIKÄ OLIKAAN ON IHAN PILIPALI TYTTÖJÄ

• kannatan

Mulla sattuu olemaan tällä hetkellä menopelinä vm.00 peugeot speedfight 2, ja olen todella vakuuttunut laadusta, mittarissa reilut 28000km, ja kyllä menee edelleen. Tielle hän ei ole koskaan jättänyt, paitti muutaman kerran ku bensiini pääs loppumaan. kyllä kannatan kyseisen pelin ostoa, mutta uudemmista malleista ei ole kokemuksia

• speedfight

no ite oon ajanu 22oo0 kilsaa eikä oo ollu mitään ongelmii, helppo viritää, mukava ajaa, tehokkaat jarrut, nii ja tietenkin hyvännäköinen...unelmien skotu siis.

• ziuntti

no itellä on ollu tos pari kesää kyseinen skootteri ja muut ei oo tarvinnu tehä ku ottaa kerra roskat kaasarist pois. ajettu 11500km.kertaakaa ei oo sammunu ja aina on yhtä hyvi lähteny käyntii. ny tosin oon myymäs ku ei sil oo enää käyttöö ku isompaa oon hankkimas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe