Outo mies oli pyörimässä

Anonyymi-ap

Tyyppi kuikuili parkkipaikalla, kierteli autosta toisen luo, kävi useammassakin rappukäytävässä viipyen rapussa vain hetken. Mikä lie on hän?

138

2812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän se kuuluisa mesooja. On ennenkin tehnyt tuota et pyörii autojen luona.

      • Anonyymi

        Vähän vanhempi tyyppi on tämä. Mitä tämä " mesoominen" tässä yhteydessä käytännössä tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Vai olisko vakuutus tarkastaja joka tutkii autoja. Tv tarkastajia ei enää ole.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Täällä siihen on jo totuttu että harmittomasti kiertää autojen ympärillä ja ei tee niille mitään. Mesoominen tarkoittaa sitä että ei ole kaikki kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Täällä siihen on jo totuttu että harmittomasti kiertää autojen ympärillä ja ei tee niille mitään. Mesoominen tarkoittaa sitä että ei ole kaikki kotona.

        No sitten ymmärtää, että kävi mesoamassa ettei kaikki ole kotona. Mahtoikohan soittaa myös ovikelloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ymmärtää, että kävi mesoamassa ettei kaikki ole kotona. Mahtoikohan soittaa myös ovikelloa.

        Ootko jotenkin vajaa.... sanoinko että kävi ovikelloa soittamassa... sulle taitaa olla eka kerta kun näät tämän henkilön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko jotenkin vajaa.... sanoinko että kävi ovikelloa soittamassa... sulle taitaa olla eka kerta kun näät tämän henkilön.

        Sulla ei ainakaan kellot soi


    • Anonyymi

      Varmaan etsi jottain varastettua tavaraa Myllylässä. Kurkki autoihin ja porras käytäviin. Ei mielestäni mesonnu.

      mesoa | Urbaani Sanakirja
      mesoa= metelöidä, mellastaa.

    • Anonyymi

      Hän on hyvin pukeutunut aina ja Mersumies.

      • Anonyymi

        Onko hän rakentanut myös omin käsin kesämökin ja palvellut Ruotsin Armeijassa?


    • Anonyymi

      Palojoentiellä kierteli myös autoihin kurkkien, säikähti sitten koiraa ulkoiluttavaa miestä ja vaihtoi pihaa.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti EU tarkastaja joka tutkii ratti lukkojen käyttöä.


    • Anonyymi

      Onks tää sama maskipäinen ukko joka kiertelee päivät kaupoissa aamu klo. 6 lähtien? Tuijottelee naismyyjien perseitä ja häröilee kaupoissa ilman mitään tarkoitusta. Oon jo pariin otteeseen jututtanut tätä. Lienee sillon tällön jossain lataamossa kun on satunnaisia ajanjaksoja kun tätä ei näe pyörimässä. Olkoonkin miten harmiton tahansa, kyseessä on mielisairas ukkeli, saattaa pillastua kaupassakin ihan yhtäkkiä, taisipa tuo saada 2020 syksyllä pienen poliisioperaationkin aikaan Myllylässä, jossa itsekin asuu. Itse ainakin myllytän kyseisen rasvamahan kun kuulen seuraavan kerran sen perseilevän jotain, ja satutaan tapaamaan hieman hämärämmillä ajoilla.

      • Anonyymi

        On kyseessä sama henkilö. Todella helposti ärähtelee ihmisille. Tälle Herralle annoin tietä ajotiellä yks kerta, no herra oli ylittämässä suojatietä niin päätti yks kaks läjäyttää maahan jugurtti purkin autoni keulan edessä että tämmöinen tapaus. Ei ole eka kerta että tekee näin. On aikaisemmin nähty tekevän samaa. Oon kuullut myös että levittää ruuveja ajoteille.


      • Anonyymi

        Saattaa olla kova matsaamaan joten myllytys voi jäädä tekemättä. Hän on ainakin 185 pitkä ja paino lähellä 100 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla kova matsaamaan joten myllytys voi jäädä tekemättä. Hän on ainakin 185 pitkä ja paino lähellä 100 kiloa.

        Joo, kannattaa pitää hieman etäisyyttä ja välimatkaa. kaveri on yli 190 senttinen ja painaa toista sataa kiloa. Nuorenpana urheili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kannattaa pitää hieman etäisyyttä ja välimatkaa. kaveri on yli 190 senttinen ja painaa toista sataa kiloa. Nuorenpana urheili.

        Sitä miestä ei niin vaan myllytetä. Saattaa käydä ihan päin vastoin että hän on se joka myllyttää j haastajalle käy kalpaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä miestä ei niin vaan myllytetä. Saattaa käydä ihan päin vastoin että hän on se joka myllyttää j haastajalle käy kalpaten.

        Ettei vaan olisi mustan vyön mestari. Kokoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan olisi mustan vyön mestari. Kokoa on.

        Tuskin on mustan vyön mestari, mutta ryhdikäs ja vahvan näköinen on olemus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä miestä ei niin vaan myllytetä. Saattaa käydä ihan päin vastoin että hän on se joka myllyttää j haastajalle käy kalpaten.

        Hahhaa, vastassa on toinen 184 pitkä kehonrakentajareenaaja, joten mä luulen että se klonkku jää kakkoseks. Oletteko edes nähneet sen kävelyä? Sehän ei meinaa pysyä edes pystyssä ja mahaa on kuin raskaana olevalla naisella. Mä sen kerran jututin malliin 40 minuuttia face to face, eikä äijä ainakaan mulle ärähdellyt yhtään, vaan oli aika lepponen, liekö ottanut lääkkeensä. Vaikka kuinka tivasin itse haastaen sen kaikista toimistaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa, vastassa on toinen 184 pitkä kehonrakentajareenaaja, joten mä luulen että se klonkku jää kakkoseks. Oletteko edes nähneet sen kävelyä? Sehän ei meinaa pysyä edes pystyssä ja mahaa on kuin raskaana olevalla naisella. Mä sen kerran jututin malliin 40 minuuttia face to face, eikä äijä ainakaan mulle ärähdellyt yhtään, vaan oli aika lepponen, liekö ottanut lääkkeensä. Vaikka kuinka tivasin itse haastaen sen kaikista toimistaan täällä.

        Eli joku kolmas sinut sitten vielä nuijimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa, vastassa on toinen 184 pitkä kehonrakentajareenaaja, joten mä luulen että se klonkku jää kakkoseks. Oletteko edes nähneet sen kävelyä? Sehän ei meinaa pysyä edes pystyssä ja mahaa on kuin raskaana olevalla naisella. Mä sen kerran jututin malliin 40 minuuttia face to face, eikä äijä ainakaan mulle ärähdellyt yhtään, vaan oli aika lepponen, liekö ottanut lääkkeensä. Vaikka kuinka tivasin itse haastaen sen kaikista toimistaan täällä.

        Lisäksi vielä että tällä kaverilla on tekarit, s eon jo vuosikymmeniä sitten ottanut turpaansa Erkontiellä. Se on ollut vuosia sitten moottoripyöräkolarissa, joka on pehmentänyt sen pään. Hänen jututhan on siis aivan lapsen tasosia, ja aihe heittelee koko ajan. Siitä ei vastusta ole pienemmällekää matsaajalle. Tuntuukin, että Orimattilassa on aika munattomia miehiä. Myyjät ahdituksissaan ja nuoria tyttöjäkin, siis asiakkaita, tiirailee kaupoissa. Mutta näiden isät ja poikaystävät varmaan toteavat vaan, että jaa. Saanut Lidlissäkin kerran kohtauksen ja alkoi tönimään ja heittelemään kärryjä, kukaan ei tainnut sanoa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi vielä että tällä kaverilla on tekarit, s eon jo vuosikymmeniä sitten ottanut turpaansa Erkontiellä. Se on ollut vuosia sitten moottoripyöräkolarissa, joka on pehmentänyt sen pään. Hänen jututhan on siis aivan lapsen tasosia, ja aihe heittelee koko ajan. Siitä ei vastusta ole pienemmällekää matsaajalle. Tuntuukin, että Orimattilassa on aika munattomia miehiä. Myyjät ahdituksissaan ja nuoria tyttöjäkin, siis asiakkaita, tiirailee kaupoissa. Mutta näiden isät ja poikaystävät varmaan toteavat vaan, että jaa. Saanut Lidlissäkin kerran kohtauksen ja alkoi tönimään ja heittelemään kärryjä, kukaan ei tainnut sanoa mitään?

        Siis mitä sä nyt yrität tässä sönköttää? Joku on saanut aivovamman ja koet että... isät ja poikaystävät pitäisi pahoinpidellä tämä mies sen takia? Maailmassa on paljon häiriintynyttä, mutta täällä Orimattilassa tuntuu aivan jokainen osapuoli olevan ihan pimeä päästään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa, vastassa on toinen 184 pitkä kehonrakentajareenaaja, joten mä luulen että se klonkku jää kakkoseks. Oletteko edes nähneet sen kävelyä? Sehän ei meinaa pysyä edes pystyssä ja mahaa on kuin raskaana olevalla naisella. Mä sen kerran jututin malliin 40 minuuttia face to face, eikä äijä ainakaan mulle ärähdellyt yhtään, vaan oli aika lepponen, liekö ottanut lääkkeensä. Vaikka kuinka tivasin itse haastaen sen kaikista toimistaan täällä.

        Kehonrakentajatreenaaja ei yleensä ole mikään matsaaja. Matsaajat on sellaisia joilla nyrkki heilahtaa ja jalka viuhahtaa. SE että joku on käynyt salilla ei tee siitä matsaajaa. Aikoinaan täällä oli paljon matsaajia ja osa oli kovia ottelemaan, mutta kaikki nämä oli sen verran laiskoja etteivät koskaan käyneet salilla, mutta isompikin jätkä kuukahti näiden käsittelyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa, vastassa on toinen 184 pitkä kehonrakentajareenaaja, joten mä luulen että se klonkku jää kakkoseks. Oletteko edes nähneet sen kävelyä? Sehän ei meinaa pysyä edes pystyssä ja mahaa on kuin raskaana olevalla naisella. Mä sen kerran jututin malliin 40 minuuttia face to face, eikä äijä ainakaan mulle ärähdellyt yhtään, vaan oli aika lepponen, liekö ottanut lääkkeensä. Vaikka kuinka tivasin itse haastaen sen kaikista toimistaan täällä.

        Mikäs se sinä olet jututtamaan ketään kenenkään " toimista"?
        Jos minä alkaisin jututtaa sinua face to face niin aivan leppoisasti vastaisisit kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se sinä olet jututtamaan ketään kenenkään " toimista"?
        Jos minä alkaisin jututtaa sinua face to face niin aivan leppoisasti vastaisisit kaikkeen.

        Frontti 5 ja laudalla facee. Laittasin sut eläkkeelle hereillä olosta, mut en jaksa ku on liikaa voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Frontti 5 ja laudalla facee. Laittasin sut eläkkeelle hereillä olosta, mut en jaksa ku on liikaa voimaa.

        Kaikki kommenttisi ovat pelkkää huuhaata joka on kaukana reaalielämästä. Olet varman ns. työvoimaareserviin kuuluvaa kansanosaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kommenttisi ovat pelkkää huuhaata joka on kaukana reaalielämästä. Olet varman ns. työvoimaareserviin kuuluvaa kansanosaa?

        Älä luulottele olevasi viisas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luulottele olevasi viisas

        Kaikenlaisella älykkyysosamäärällä saa täällä kirjoitella, kuten huomaat itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehonrakentajatreenaaja ei yleensä ole mikään matsaaja. Matsaajat on sellaisia joilla nyrkki heilahtaa ja jalka viuhahtaa. SE että joku on käynyt salilla ei tee siitä matsaajaa. Aikoinaan täällä oli paljon matsaajia ja osa oli kovia ottelemaan, mutta kaikki nämä oli sen verran laiskoja etteivät koskaan käyneet salilla, mutta isompikin jätkä kuukahti näiden käsittelyssä.

        Kehonrakentajat ei IKINÄ ole matsaajia. Ne kirjaimellisesti vain pullistelee ja yrittää esittää. Varsinaiset kehonrakentajat ei pysty edes tehdä mitään, kun niiden lihakset ei jousta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joku kolmas sinut sitten vielä nuijimaan?

        Joko tää "jututtaja" nuijittiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä miestä ei niin vaan myllytetä. Saattaa käydä ihan päin vastoin että hän on se joka myllyttää j haastajalle käy kalpaten.

        Mä myllytän kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä miestä ei niin vaan myllytetä. Saattaa käydä ihan päin vastoin että hän on se joka myllyttää j haastajalle käy kalpaten.

        Jos täällä Orimattilassa hyökätään täysin vaarattomien päälle, ihmisten, jotka eivät ole tehneet heille mitään, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin että nämä riidanhaastajat ovat itse heikkoja ja pelkäävät. Sinänsä ironista, koska he aiheuttavat kaikki ongelmansa itse hyökkäilemällä viattomien päälle... Hyökkäämällä. Viattomien. Päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi vielä että tällä kaverilla on tekarit, s eon jo vuosikymmeniä sitten ottanut turpaansa Erkontiellä. Se on ollut vuosia sitten moottoripyöräkolarissa, joka on pehmentänyt sen pään. Hänen jututhan on siis aivan lapsen tasosia, ja aihe heittelee koko ajan. Siitä ei vastusta ole pienemmällekää matsaajalle. Tuntuukin, että Orimattilassa on aika munattomia miehiä. Myyjät ahdituksissaan ja nuoria tyttöjäkin, siis asiakkaita, tiirailee kaupoissa. Mutta näiden isät ja poikaystävät varmaan toteavat vaan, että jaa. Saanut Lidlissäkin kerran kohtauksen ja alkoi tönimään ja heittelemään kärryjä, kukaan ei tainnut sanoa mitään?

        "Saanut Lidlissäkin kerran kohtauksen ja alkoi tönimään ja heittelemään kärryjä, kukaan ei tainnut sanoa mitään?"

        Tuolla poistetussa viestissä eilen sanottiin että joku mies oli tullut häntä liian lähelle. Tästä sinun jutusta jäi alkunperin mielikuva että tilanteessa olisivat olleet vain kassaneidit ja tämä mies.

        Oletan sinun olevan sama ihminen, joka yrittää koko ajan saada tätä miestä pahoinpidellyksi hengiltään, jos ei jo aiemmat kerrat riitä.

        "Vaikka kuinka tivasin itse haastaen sen kaikista toimistaan täällä."

        Olet selkeän aggresiivinen ja uhkaava. Viittaat ilmeisesti itseesi kuvauksella "184 pitkä kehonrakentajareenaaja" ja voisin kuvitella että käytät siis mömmöjä. Ne selkeästi vaikuttavat käyttäytymiseesi. Toivottavasti et raiskaile ja pahoinpitele mahdollista naisystävääsikin, koska näillä tällaisille on sellaiseen tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa, vastassa on toinen 184 pitkä kehonrakentajareenaaja, joten mä luulen että se klonkku jää kakkoseks. Oletteko edes nähneet sen kävelyä? Sehän ei meinaa pysyä edes pystyssä ja mahaa on kuin raskaana olevalla naisella. Mä sen kerran jututin malliin 40 minuuttia face to face, eikä äijä ainakaan mulle ärähdellyt yhtään, vaan oli aika lepponen, liekö ottanut lääkkeensä. Vaikka kuinka tivasin itse haastaen sen kaikista toimistaan täällä.

        Joko tää outo mies, joka käy jututtamassa kaduntallaajia tosta noin vaan, on nuijittu. On aika ihme ettei ole jo saanut turpiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tää outo mies, joka käy jututtamassa kaduntallaajia tosta noin vaan, on nuijittu. On aika ihme ettei ole jo saanut turpiina.

        Kyllähän siinä nenään tulee jos alkaa jututtamaan jotakin kaduntallajia. Keksinyt koko jutun.


      • Anonyymi

        "Itse ainakin myllytän kyseisen rasvamahan kun kuulen seuraavan kerran sen perseilevän jotain"

        Tämä ei kuulosta Orimattilalta lainkaan. Orimattila on täynnä raiskaajia ja häiriintyneitä ahdistelijoita eikä kukaan tee heille koskaan mitään. Taitaa raivopää puhua täysin itsestään ;P

        "Poliisioperaatioon" voi joutua myös uhrina. Minulla on kokemusta :D Ja kukapa ei ahdistuisi, kun häntä vainotaan ja "jututetaan"? Parempi syy se on kuin sinun ja muiden valittajien. Hänellä on OIKEA syy. Te olette vain vainoharhaisia. Mikäs tämä lause: "Olkoonkin miten harmiton tahansa, kyseessä on mielisairas ukkeli..." Viiraako nyt päässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi vielä että tällä kaverilla on tekarit, s eon jo vuosikymmeniä sitten ottanut turpaansa Erkontiellä. Se on ollut vuosia sitten moottoripyöräkolarissa, joka on pehmentänyt sen pään. Hänen jututhan on siis aivan lapsen tasosia, ja aihe heittelee koko ajan. Siitä ei vastusta ole pienemmällekää matsaajalle. Tuntuukin, että Orimattilassa on aika munattomia miehiä. Myyjät ahdituksissaan ja nuoria tyttöjäkin, siis asiakkaita, tiirailee kaupoissa. Mutta näiden isät ja poikaystävät varmaan toteavat vaan, että jaa. Saanut Lidlissäkin kerran kohtauksen ja alkoi tönimään ja heittelemään kärryjä, kukaan ei tainnut sanoa mitään?

        "Myyjät ahdituksissaan ja nuoria tyttöjäkin, siis asiakkaita, tiirailee kaupoissa. Mutta näiden isät ja poikaystävät varmaan toteavat vaan, että jaa."

        Täällä ei joo välitetä pedofilian uhreistakaan. Itseasiassa Orimattilassa ne on nimenomaan ne pedofilian uhrit, jotka täällä pahoinpidellään. Se on joku paikallisten miesten tapa. Ne saa kai hyvät kiksit siitä. Just noi kaupannaikkosetkin ahdistelee nimenomaan pedofilian uhreja ja syytä tähän olen kysellyt, muttei minulle ole vastattu. Joku l*tka siis jos oikeasti saisikin, niin hyvä vaan. Ansaittu on!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myyjät ahdituksissaan ja nuoria tyttöjäkin, siis asiakkaita, tiirailee kaupoissa. Mutta näiden isät ja poikaystävät varmaan toteavat vaan, että jaa."

        Täällä ei joo välitetä pedofilian uhreistakaan. Itseasiassa Orimattilassa ne on nimenomaan ne pedofilian uhrit, jotka täällä pahoinpidellään. Se on joku paikallisten miesten tapa. Ne saa kai hyvät kiksit siitä. Just noi kaupannaikkosetkin ahdistelee nimenomaan pedofilian uhreja ja syytä tähän olen kysellyt, muttei minulle ole vastattu. Joku l*tka siis jos oikeasti saisikin, niin hyvä vaan. Ansaittu on!!

        "tiirailee kaupoissa."

        Mun on TODELLA-TODELLA vaikea kuvitella että joku tuollainen mies on kaupassa ja myyjät muka ahdistuksissaan. Minä naisena en saa kulkea kaupassa ilman että psykoottinen vartijanatsi vainoaa minua. Haloo!! Ja ne naiset ITSE ahdistelee ja tulee iholle eikä jätä rauhaan. Välttämättä änkeää aina viereen vaikka kassajonossa. Aina ahdistelemassa minua.

        Myös muualta nettikirjoitteluista olen lukenut samasta kaavasta että naikkonen pilkkaa asiakasta ja kun asiakkaalla alkaa mennä hermo (ei siis ole vielä edes mennyt), h*ora kutsuu vartijan ja asiakas poistetaan paikalta. Halpoja l*tkia siellä on vain kaupassa. Eihän siihen mitään oikeaa syytä ole että pitää olla nuori nainen, joka hymyilee. Hygienisempää se olisi pitää naama kiinni. RUOKAkauppa. Jos syyt valita myyjiä on tällaiset ja se mitä kehoitetaan tekemään (tai olla tekemättä) tekee paikasta vain bordellin. Sellainen ei PALVELE meitä heteronaisasiakkaita, jotka haluaisimme vain sen ruokamme ilman vastenmielisiä h*roja kyljessä kiinni lirkuttaen ivallisesti. Saastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tiirailee kaupoissa."

        Mun on TODELLA-TODELLA vaikea kuvitella että joku tuollainen mies on kaupassa ja myyjät muka ahdistuksissaan. Minä naisena en saa kulkea kaupassa ilman että psykoottinen vartijanatsi vainoaa minua. Haloo!! Ja ne naiset ITSE ahdistelee ja tulee iholle eikä jätä rauhaan. Välttämättä änkeää aina viereen vaikka kassajonossa. Aina ahdistelemassa minua.

        Myös muualta nettikirjoitteluista olen lukenut samasta kaavasta että naikkonen pilkkaa asiakasta ja kun asiakkaalla alkaa mennä hermo (ei siis ole vielä edes mennyt), h*ora kutsuu vartijan ja asiakas poistetaan paikalta. Halpoja l*tkia siellä on vain kaupassa. Eihän siihen mitään oikeaa syytä ole että pitää olla nuori nainen, joka hymyilee. Hygienisempää se olisi pitää naama kiinni. RUOKAkauppa. Jos syyt valita myyjiä on tällaiset ja se mitä kehoitetaan tekemään (tai olla tekemättä) tekee paikasta vain bordellin. Sellainen ei PALVELE meitä heteronaisasiakkaita, jotka haluaisimme vain sen ruokamme ilman vastenmielisiä h*roja kyljessä kiinni lirkuttaen ivallisesti. Saastaa.

        ...Kun asiakaskunta valitaan vain omien seksuaalistenmieltymystensa mukaan, niin ei voi muuta kuin ihailla sitä väkeä siellä. WAU! Kun palasin Lahdesta... tai no itseasiassa sain jo Lahteen silloin tällöin ilmaisia paikallislehtiä Orimattilassa (vanhoille asukkaille) ja aina ihmettelin miten sikarumia ihmiset oli! Normimediassa ei sellaista näy, mutta kun ollaan vain paikallisia pienessä piirissä, niin ... no. Karmivan näköistä oli. Sitten muutin takaisin Orimattilaan ja kassoilla on todellakin ollut monta rehellisestisanottuna oksettavannäköistä!!!

        Tässä ilmapiirissä on irvokasta että minua vainottaisiin, koska en nyt sovi jonkun mieltymyksiin. Mikähän tälle väelle nyt sitten "toimii"? Tai no älä-älä-ÄLÄ h*tossakaan kerro, muo oksettaa jo ajatus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kun asiakaskunta valitaan vain omien seksuaalistenmieltymystensa mukaan, niin ei voi muuta kuin ihailla sitä väkeä siellä. WAU! Kun palasin Lahdesta... tai no itseasiassa sain jo Lahteen silloin tällöin ilmaisia paikallislehtiä Orimattilassa (vanhoille asukkaille) ja aina ihmettelin miten sikarumia ihmiset oli! Normimediassa ei sellaista näy, mutta kun ollaan vain paikallisia pienessä piirissä, niin ... no. Karmivan näköistä oli. Sitten muutin takaisin Orimattilaan ja kassoilla on todellakin ollut monta rehellisestisanottuna oksettavannäköistä!!!

        Tässä ilmapiirissä on irvokasta että minua vainottaisiin, koska en nyt sovi jonkun mieltymyksiin. Mikähän tälle väelle nyt sitten "toimii"? Tai no älä-älä-ÄLÄ h*tossakaan kerro, muo oksettaa jo ajatus!

        ...Se on se mitä kateus teettää. Vihataan sitä kun jollain on jotain ja sen sijaan että parannetaan itseään tai keksitään muuta tekemistä, niin täällä vainotaan parempia. Aina kun on nätimpiä ja hyvällä itsetunnolla, niin ne on täällä raivolla kiusattu. Kun minäkin laillisesti teen asiat, niin koko elämäni ajan täällä sontakasassa olen saanut mulkoilevia katseita ja vihaa päälleni... siis koska EN riko lakia.

        Lopputulos ei ole kaunis :( Kun kaikki kauniit on kiusattu pois, niin jäljelle jää rumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Se on se mitä kateus teettää. Vihataan sitä kun jollain on jotain ja sen sijaan että parannetaan itseään tai keksitään muuta tekemistä, niin täällä vainotaan parempia. Aina kun on nätimpiä ja hyvällä itsetunnolla, niin ne on täällä raivolla kiusattu. Kun minäkin laillisesti teen asiat, niin koko elämäni ajan täällä sontakasassa olen saanut mulkoilevia katseita ja vihaa päälleni... siis koska EN riko lakia.

        Lopputulos ei ole kaunis :( Kun kaikki kauniit on kiusattu pois, niin jäljelle jää rumaa.

        ...Tuollakin Huume-ketjussa, joku ehdotti että "niputtaa" ("vedä nippuun äläkä valita."), jos joku huumeidenkäyttäjä on harmiksi. Kukaan NORMAALI, lainkuulijainen kansalainen ei niputa ketään!!!

        Täältä Orimattilasta ei löydy järkevää ihmistä, kaikki ovat rikollisia ja korruptoituneita. Sinnikkäästi minä jaksoin sinne kevääseen 2022, mutta sitten minullakin meni hermo. Pääasiassa ikäni takia, koska onhan se nyt jos ei yli 35-vuotiaana ole elämänsä aikana nähnyt muuta kuin p*skaa! Ei se tästä siis muutu. Hyvyys ei voita ja sillä ei koko elämäni aikana ole ikinä ollut mitään väliä etten ole rikkonut lakia ja olen tehnyt asiat nätisti. Sillä ei vain ole p*skankaan väliä. Joku natsir*nkku tulee kaupassa ja tönii muo.. ja miksi?!!!

        Voi koko elämälläni luvata että kenelläkään ei ole mitään syytä olla hiljaa kenenkään rikoksista tai muutoinkaan muuttaa käytöstään. Omalla käytöksellään (hyvällä sellaisella) ei tule koskaan olemaan mitään merkitystä. Jopa poliisi karjui minulle, löi luurin korvaan ja valehteli päätökseen! Se (syksyllä 2021) oli se viimeinen niitti minulle, mutta olen hidas reagoimaan. Vai että NÄIN on asiat? Just. Lainkuulijaisia ihmisiä ei todellakaan kohdella sen mukaan miten täällä jeesustellaan "käyttäytymisellä". Kun ainoa syy miksi minäkin tässä olen, ettei minua kiinnosta hypätä rikollisten kelkkaan eikä minulla ole mitään syytä olla ilmiantamasta ketään. Omapa on asiani mitä teen ja mitä sanon. Perheestäni olen rajoittanut, mutta sillekin on itsekkäät syyt ja itse päätän mitä teen.

        Älkää hakatko syyttömiä ja olettako että he sen jälkeen... mitään. Se klassinen eli "Haistakaa p*ska koko valtiovalta". Olin aika vanha kun jouduin tuon toteamaan. Rikollisia siellä ovat kaikki. Poliisit/järkkärit perustelee väkivaltaa samoilla kuin mikä tahansa jengiääl*ö. Kun tarvitsisi sen , jolla kestää hermo ja joka pyrkii noudattamaan lakia, niin sellaista ei löydy. Ehkä muualta, muttei täältä Orimattilasta. Ehkä se joku on siellä köytettynä kellarissa, kun ei siitä kuulu. Niinhän sitä "virkaintoiseksi" haukuttiin normaaliakin siviilikäytöstä tyypiltä, joka oli poliisi. Ongelma taisi olla siinä että hän oli poliisi eikä ollut lahjottavissa tai uhkailtavissa?? huh? Näin sen olen nähnyt ja tätä uskon itselleni nyt käyneen. Saasta ei kestä kun ei omat keinot riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tuollakin Huume-ketjussa, joku ehdotti että "niputtaa" ("vedä nippuun äläkä valita."), jos joku huumeidenkäyttäjä on harmiksi. Kukaan NORMAALI, lainkuulijainen kansalainen ei niputa ketään!!!

        Täältä Orimattilasta ei löydy järkevää ihmistä, kaikki ovat rikollisia ja korruptoituneita. Sinnikkäästi minä jaksoin sinne kevääseen 2022, mutta sitten minullakin meni hermo. Pääasiassa ikäni takia, koska onhan se nyt jos ei yli 35-vuotiaana ole elämänsä aikana nähnyt muuta kuin p*skaa! Ei se tästä siis muutu. Hyvyys ei voita ja sillä ei koko elämäni aikana ole ikinä ollut mitään väliä etten ole rikkonut lakia ja olen tehnyt asiat nätisti. Sillä ei vain ole p*skankaan väliä. Joku natsir*nkku tulee kaupassa ja tönii muo.. ja miksi?!!!

        Voi koko elämälläni luvata että kenelläkään ei ole mitään syytä olla hiljaa kenenkään rikoksista tai muutoinkaan muuttaa käytöstään. Omalla käytöksellään (hyvällä sellaisella) ei tule koskaan olemaan mitään merkitystä. Jopa poliisi karjui minulle, löi luurin korvaan ja valehteli päätökseen! Se (syksyllä 2021) oli se viimeinen niitti minulle, mutta olen hidas reagoimaan. Vai että NÄIN on asiat? Just. Lainkuulijaisia ihmisiä ei todellakaan kohdella sen mukaan miten täällä jeesustellaan "käyttäytymisellä". Kun ainoa syy miksi minäkin tässä olen, ettei minua kiinnosta hypätä rikollisten kelkkaan eikä minulla ole mitään syytä olla ilmiantamasta ketään. Omapa on asiani mitä teen ja mitä sanon. Perheestäni olen rajoittanut, mutta sillekin on itsekkäät syyt ja itse päätän mitä teen.

        Älkää hakatko syyttömiä ja olettako että he sen jälkeen... mitään. Se klassinen eli "Haistakaa p*ska koko valtiovalta". Olin aika vanha kun jouduin tuon toteamaan. Rikollisia siellä ovat kaikki. Poliisit/järkkärit perustelee väkivaltaa samoilla kuin mikä tahansa jengiääl*ö. Kun tarvitsisi sen , jolla kestää hermo ja joka pyrkii noudattamaan lakia, niin sellaista ei löydy. Ehkä muualta, muttei täältä Orimattilasta. Ehkä se joku on siellä köytettynä kellarissa, kun ei siitä kuulu. Niinhän sitä "virkaintoiseksi" haukuttiin normaaliakin siviilikäytöstä tyypiltä, joka oli poliisi. Ongelma taisi olla siinä että hän oli poliisi eikä ollut lahjottavissa tai uhkailtavissa?? huh? Näin sen olen nähnyt ja tätä uskon itselleni nyt käyneen. Saasta ei kestä kun ei omat keinot riitä.

        ...On oikeasti naurettavaa uhkailla ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään. Se on kuin Vastaamotietomurto. Ei kukaan maksa kiristyksestä, kun kaikki on jo julkaistu nettiin.

        Mätää mätää p*skaa on Orimattila. Hienoa, jos siellä rehellisiä ihmisiä jossain sinnittelee. Onhan niitä ollut eli siellä työntekijöiden seassa on sellaisia surkean oloisia, epänarkkarin oloisia ihmisiä, joista huokuu että tämä harmittaa heitä. Mikä sekin on kun ei vastusteta?

        Kai muilla on erilainen asetelma kuin minulla. Onhan minuakin koeteltu ja minut saatiin tänne "someen" ja käyttämään vulgaaria kieltä. Saavutus sekin! Olen minä silti ennenkin karjunut vihaisena, muttei se vain ole ollut julkista. Nyt kun ei kohde ole tarkka, niin joutuu sitten netissä. SEKIN on sellaista että kun kaupat eivät halunneet että käsittelen näitä asioita virallista reittiä, niin prkl selvitellään tätä täällä sitten JULKISESTI. R*nkut tekee niin kuin haluavat. Itsepä halusivat. MINÄ EN. Minä yritin kaikki muut keinot ensin monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse ainakin myllytän kyseisen rasvamahan kun kuulen seuraavan kerran sen perseilevän jotain"

        Tämä ei kuulosta Orimattilalta lainkaan. Orimattila on täynnä raiskaajia ja häiriintyneitä ahdistelijoita eikä kukaan tee heille koskaan mitään. Taitaa raivopää puhua täysin itsestään ;P

        "Poliisioperaatioon" voi joutua myös uhrina. Minulla on kokemusta :D Ja kukapa ei ahdistuisi, kun häntä vainotaan ja "jututetaan"? Parempi syy se on kuin sinun ja muiden valittajien. Hänellä on OIKEA syy. Te olette vain vainoharhaisia. Mikäs tämä lause: "Olkoonkin miten harmiton tahansa, kyseessä on mielisairas ukkeli..." Viiraako nyt päässä?

        "Parempi syy se on kuin sinun ja muiden valittajien. Hänellä on OIKEA syy. Te olette vain vainoharhaisia. Mikäs tämä lause: "Olkoonkin miten harmiton tahansa, kyseessä on mielisairas ukkeli..." Viiraako nyt päässä?"

        Niin? Onko koskaan käynyt mielessä että te olette ehkä aika uhkaavia, kun keksitte omianne ja ilmiselvästi hyökkäätte ihmisten päälle? Ihmisten, jonka itsekin myönnätte olevan harmittomia. Onko se uhri todellakin syyllinen sinun väkivaltaisiin ajatuksiisi? Pelottaako sinua oikeasti? MIKÄ? Käsitteleppä joku pimeä yö niitä sinun omia ajatuksiasi ja juttele niille kuin jututit sitä "outoa miestä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...On oikeasti naurettavaa uhkailla ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään. Se on kuin Vastaamotietomurto. Ei kukaan maksa kiristyksestä, kun kaikki on jo julkaistu nettiin.

        Mätää mätää p*skaa on Orimattila. Hienoa, jos siellä rehellisiä ihmisiä jossain sinnittelee. Onhan niitä ollut eli siellä työntekijöiden seassa on sellaisia surkean oloisia, epänarkkarin oloisia ihmisiä, joista huokuu että tämä harmittaa heitä. Mikä sekin on kun ei vastusteta?

        Kai muilla on erilainen asetelma kuin minulla. Onhan minuakin koeteltu ja minut saatiin tänne "someen" ja käyttämään vulgaaria kieltä. Saavutus sekin! Olen minä silti ennenkin karjunut vihaisena, muttei se vain ole ollut julkista. Nyt kun ei kohde ole tarkka, niin joutuu sitten netissä. SEKIN on sellaista että kun kaupat eivät halunneet että käsittelen näitä asioita virallista reittiä, niin prkl selvitellään tätä täällä sitten JULKISESTI. R*nkut tekee niin kuin haluavat. Itsepä halusivat. MINÄ EN. Minä yritin kaikki muut keinot ensin monta vuotta.

        Eiku olihan tää yksi viestini vielä täällä. OK?

        SORI, näkyy useampikin "kadonnut" olevan täällä ketjun yläosassa. Ok. noi toisto ei tee pahitteeksi. Ja ON multa viestejä kadonnut. Nyt ne löytyikin täältä ylhäältä. Taitaa olla olla lähes kaikki kadonneet? OLEGLE-juttua ei taida olla, mutta postasin sen myöhemmin osissa. Joku viesti oli kadonnut eilisen jälkeen. 11 poistettua lukee eli ehkä vai yksi poistui?


    • Anonyymi

      Uusin kommellus ko. Kaverista. Lyönyt kerrostalonaapurin mummoa tosta noin vaan.
      Haettu taas hetkeksi johonkin lataamoon jossa varmaan säännöllisesti käy aikaa viettelmässä, mutta onko se ok että tällainen muiden hengelle tai terveydelle välittömästi vaarallinen ukko on vapaana? Tulis sota tai joku ja putsais ton niljakkeen raamattuineen, joita lueskelee kesäisin ihmisten pihoilla

      • Anonyymi

        Kyseinen henkilö ei ole mikään harmiton kulkija, vaan tikittävä aikapommi. Siinä saattaa jollekin käydä huonosti kun tällä pimahtaa täysin. Aikoinaan kulki jehovien lehtiä mukanaan ja tuputti sitä aatetta kanssaihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen henkilö ei ole mikään harmiton kulkija, vaan tikittävä aikapommi. Siinä saattaa jollekin käydä huonosti kun tällä pimahtaa täysin. Aikoinaan kulki jehovien lehtiä mukanaan ja tuputti sitä aatetta kanssaihmisille.

        Mä luulisin että jos se on "oikeasti" vaarallinen, se todellakin olisi hoidossa. Jos se vaatii hoitoa, niin voit itse siihen vaikuttaa ja järjestää asia oikealla tavalla terveydenhuollon kautta. Kenenkään pahoinpiteleminen ei auta mitään. Juorujen perusteella ei ainakaan kannata!

        Toisaalta jos täällä ollaan niin kamalan huolissaan että joku "saattaa" tehdä väkivaltaa, niin samalla kaavalla täältä varmaan suurin osa väestä joutuisi välittömästi hoitoon. Selkeitä uhkauksia täällä Suomi24:ssäkin on kerrottu. Päätä täällä silti vain auotaan ja kai ne asiantuntijat huomaa että samaa paskaa täällä on koko kaupunki täynnä eikä asialle tarvitse tehdä yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Täällä toivotaan näköjään sotaa ja ihmisten "putsaamista" pois. Suurin osa suomalaisista ei halua sotaa, joten tällaisia haluavat voisi viskata jonnekin muualle? Oletko miettinyt itse menemistä vapaaehtoisesti Ukrainaan... tai pöpilään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen henkilö ei ole mikään harmiton kulkija, vaan tikittävä aikapommi. Siinä saattaa jollekin käydä huonosti kun tällä pimahtaa täysin. Aikoinaan kulki jehovien lehtiä mukanaan ja tuputti sitä aatetta kanssaihmisille.

        Tuntuu puolella orimattilalaisista jo "pimahtaneen täysin" ja aina vaan ne jatkaa täällä. Sikiävätkin keskenään!


    • Anonyymi

      Mikä tämän henkilön nimi on? Etunimi ja sukunimen 1. kirjain, kiitos.

      • Anonyymi

        Juha M


      • Anonyymi

        Näyttelijän kaima?


    • Anonyymi

      Joo tosi outo mies. Vainosi minua monta kk ja tulikin poliisi juttu. Kannattaa pysyä kaukana.

      • Anonyymi

        Tuskin on vainonnut mitenkään. Hän on mukava ja kiltti mies. Täällä on turha häntä mollata.


      • Anonyymi

        Aika paljon saa vainota, jotta tulee "poliisi juttu". Uutisissakin lukee että poliisi on aseeton, vaikka entiset puolisot pahoinpitelee ja vainoaa lähestymiskielloista huolimatta. Olihan niissä Sholdiers of Odin (mitälie?) -tyypeissäkin vaimonhakkaajia. Enemmän kansalaiset pelkäsi näitä "turvaajia" kuin ulkomaalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon saa vainota, jotta tulee "poliisi juttu". Uutisissakin lukee että poliisi on aseeton, vaikka entiset puolisot pahoinpitelee ja vainoaa lähestymiskielloista huolimatta. Olihan niissä Sholdiers of Odin (mitälie?) -tyypeissäkin vaimonhakkaajia. Enemmän kansalaiset pelkäsi näitä "turvaajia" kuin ulkomaalaisia.

        Kuka on pelännyt Odineita?
        Milloin Odinit on raiskanneet tai tappaneet? Mutta ne tulokkaat on senkin edestä.

        Nyt järki mukaan kommentointiin, vai onko älyllinen tasosi niin alhaalla ettei järkesi riitä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on pelännyt Odineita?
        Milloin Odinit on raiskanneet tai tappaneet? Mutta ne tulokkaat on senkin edestä.

        Nyt järki mukaan kommentointiin, vai onko älyllinen tasosi niin alhaalla ettei järkesi riitä mihinkään.

        Kysy YLE:ltä. Minä luen vain uutisia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy YLE:ltä. Minä luen vain uutisia :)

        Ei toi varttiskini tiiä mikä on YLE.


    • Anonyymi

      Kyllä ei ole enää muita kun harmittomia pyörijöitä Orimattilassa. Kyllä näistä kommenteista käy hyvin selväksi että umpiossa on elämä vietetty. Miten Orimattilainen pystyisi elämään Vantaalla tai vaikkapa Helsingissä kun tuollainen kuusikymppinen ukkokin pelottaa täällä alkuasukkaita?
      Orimattilassakin oli vielä parikymmentä vuotta sitten sellaisia pyörijöitä joista saattoi olla oikeasti vaaraakin, mutta ei ole enää.
      Rauhoittukaa, älkää antako mielikuvituksenne tehdä kärpäsestä härkästä.

      Terveisin Raksa-Rane
      Mercedesmies ja rakentaja

      • Anonyymi

        Eipäs rehvastella vaikka mersulla ajellaankin. Tosi vanhalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs rehvastella vaikka mersulla ajellaankin. Tosi vanhalla.

        Mercedes on kuin viini, paranee vanhetessaan. Se on nyky MB sellainen että on liikaa virtaa joka paikassa ja paljon vikoja. Minun Mercedes on kuin pakasta vedetty ja tehty silloin kun autot oli vielä autoja ja miehet miehiä.
        Hyvä auto oli ja on Saabbikin, mutta ei enää 90-luvun alun jälkeen tehdyt. Ne mitä Trollhättanissa kasattiin oli aivan huippuja, Tietty uudenkaupungin saabitkin oli hyvää laatua.
        Kohta on vaalitkin ja muistakaa äänestää, eikä enää ole kovinkaan montaa kuukautta kun työttömät voi mennä mustikkamettään lisätienuulle.

        Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja


    • Anonyymi

      Kyseinen tyyppi vainoaa naisia ja vuosia kokemusta on,paniikkioireen miehestä saa,sanoin sille ilkeästi Johan kiertää kaukaa.

      • Anonyymi

        Outohan hän on. mutta aika arka kuitenkin.


    • Anonyymi

      Entäs se vanha vaari yli 70v ajaa corollalla,ihme kyttääjä ,.ymmärtääkö naisista enää mitään.

      • Anonyymi

        Ymmärtää paljonkin vielä. Käymmme usein ajelulla corollalla ja sitten telmimään.


      • Anonyymi

        Onko corolla vihreä?


    • Anonyymi

      Harmaa auto.

    • Anonyymi

      Entäs se nahkatakkimies ,huutelee myös naisille,pelottava tyyppi.

      • Anonyymi

        Minkä värinen nahkatakki.


      • Anonyymi

        Minkä ikäluokan edustaja nahkarotsimies on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäluokan edustaja nahkarotsimies on?

        Ai parin metrin nahkatakkifagotti rokkapilikeijo vai?


    • Anonyymi

      Musta takki,tumma tukka n 50v

      • Anonyymi

        Taitaa olla rokkimiehiä. Näin Koivulan kioskilla taannoin.


      • Anonyymi

        Onko minkä kokoinen ja liikkuuko autolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minkä kokoinen ja liikkuuko autolla?

        Vaikee sanoa kokoa kun oli selkä päin kusella kioskin nurkalla.


    • Anonyymi

      Eihän Orimattilassa ole edes normaaleja kulkijoita. Olisi hyvä laittaa 2 metriä korkea sähköaita Orimattilan ympärille ja tehdä tästä suljettu alue. Alue huollettaisiin ilmakuljetuksin. Puolustusvoimat tiputtaisi laskuvarjolla ruokaa ym.
      Lisäksi kaikki pakko steriloitaisiin ettei näin huono aines enää sikiä lisää.

      • Anonyymi

        Jäisikö Henna aidan ulko puolelle? Kysyn vaan kun siellä asuu jo muita kun Orimattilalaisia perus juntteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäisikö Henna aidan ulko puolelle? Kysyn vaan kun siellä asuu jo muita kun Orimattilalaisia perus juntteja.

        Hennahan on Mäntsälän rajoilla ja muutenkin " uutta" aluetta joten se jäisi aidan paremmalle puolelle. Hennassa on vielä tulevaisuutta ja mahdollisuuksia. Mutta tämä muu on jo sisäsiittoisuuden ja kouluttamattomuuden sekä mökkihöperyyden takia menetettyä aluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hennahan on Mäntsälän rajoilla ja muutenkin " uutta" aluetta joten se jäisi aidan paremmalle puolelle. Hennassa on vielä tulevaisuutta ja mahdollisuuksia. Mutta tämä muu on jo sisäsiittoisuuden ja kouluttamattomuuden sekä mökkihöperyyden takia menetettyä aluetta.

        Henna onkin Orimattilan hienosto aluetta joka onkin hyvä pitää sellaisena. Kokoomus näki tulevan tilanteen jo 20 vuotta sitten ja nyt se toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henna onkin Orimattilan hienosto aluetta joka onkin hyvä pitää sellaisena. Kokoomus näki tulevan tilanteen jo 20 vuotta sitten ja nyt se toimii.

        Kokoomuslaiset on Orimattilan älymystöä ja Henna heidän onnistunut luomus joka alkaa tuottaa hynää kaupungin kassaan. Nyt vaan vaadittaisiin rohkeutta ottaa se seuraava iso askel tai oikeastaan harppaus eli rakentaa se vuokrakerrostalo - se toisi mukanaan huikean menestystarinan. Henna on Orimattilan Westend!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuslaiset on Orimattilan älymystöä ja Henna heidän onnistunut luomus joka alkaa tuottaa hynää kaupungin kassaan. Nyt vaan vaadittaisiin rohkeutta ottaa se seuraava iso askel tai oikeastaan harppaus eli rakentaa se vuokrakerrostalo - se toisi mukanaan huikean menestystarinan. Henna on Orimattilan Westend!

        Nythän uusi suunnitelma on rakentaa Hennan koulukin aluksi tulevaan kerrostaloon.


    • Anonyymi

      Hennan pitää perustaa kahvila,ukot voi mennä sinne juoruaa.

    • Anonyymi

      Naiset tietää hiipparin,mutta eihän se teitä miehiä ahdistelee,On joutunut muuttaa useasti,kun ahdistelee naisia.

      • Anonyymi

        Hän on asunut jo monta vuotta myllylässä.


    • Anonyymi

      Outo hiippari on,tulee karmiva olo siitä tyypistä.

    • Anonyymi

      Herättelee ihmisiä yöllä,vainoaa jopa mummoja,on aika moni sanonut suorat sanat.On pelottava tapaus.

      • Anonyymi

        Tämä siis on noin 60 vee ukko joka asuu myllylässä ja kiertelee maski naamalla kylää edes taa. Ei ole aikoihin taas näkynyt, liekkö paremmassa kunnossa tms.


      • Anonyymi

        "pelottava tapaus"?
        Ai, Orimattilassa? Mikä sun mielestä on sitten normaali orimattilalainen ja/tai ainakin ei-pelottavaksi määriteltävä? Mun mielestä on pelottavaa miten nämä idiootit kehittelee täällä näitä satujaan.


    • Anonyymi

      Eikös liiku välillä harmaalla maasturi mersullakin. Varmaan rahamies , eikä mikään hamppi.

    • Anonyymi

      No jos tykkää,että käy ovikelloa soittamassa yöllä, päivällä...seuraa sua jatkuvasti kaupalle,on muka vahingossa kaupan ovella yhtäaikaa,kai se on normaalia,eikä kannata pelätä.

      • Anonyymi

        Mulle tekee vartijat ja kaupantyöntekijät samaa. Luulin orimattilalaiseksi "normaaliksi".


      • Anonyymi

        Mitä sä "pelkäät"?
        Tuolla on sanottu että kun sille on ärähtänyt, niin se on lopettanut. Onko hänellä joku syy "soitella ovikelloa"? Oletko sinä tehnyt jotain hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä "pelkäät"?
        Tuolla on sanottu että kun sille on ärähtänyt, niin se on lopettanut. Onko hänellä joku syy "soitella ovikelloa"? Oletko sinä tehnyt jotain hänelle?

        Seksin nälkä,kuvittelee saavansa,kuin yleensä kaikki miehet.


      • Anonyymi

        Olen huomannut (ja nyt oikein tarkoituksella etsinyt) että täällä on joku toinenkin "valittaja" kanssani. Kun tämä OutoMiesPyörimässä-ketju ilmestyi, en kokenut kyseessä olevan mitään huolestuttavaa. Selkeää trollausta tuli ketjuun ja jutut paheni ja paheni juuri sillä tavalla että jokainen kirjoittaja pistää vain lisää omia valheitaan. En siis uskonut noita juttuja.

        Sitten jutun seassa on joku raivohullu sekopää, joka haluaa pahoinpidellä ihmisiä vain sen takia että ovat olemassa ja uhittelee jollain bodausjutulla, joka nyt oli riman alitus. Bodarit ei ole matsaajia -.- Bodarit on ammattilaisia... uhittelussa&pullistelussa.

        Täältä on jo poistunut paljon viestejä, mutta Uhittelija (?) kertoi jutun Lidlistä, antaen käsityksen että jotkut kassaneidit olisivat olleet oikeasti vaarassa tämän miehen takia. Sitten kävikin ilmi että joku MIES oli käynyt... AHDISTELEMASSA tätä "Outoa miestä". Miten toi kuulostaakin niiiiiin tutulta mielestäni? ;) Minäkin vain kävin kaupassa ja sitten random psykopaatit alkoi ahdistella ja lähestyä minua aina hyllyjen väleissä jne. Sympatiani olivat täysin tämän OudonMiehen puolella eikä mikään kuulemani juttu oikeuttanut väkivaltaan häntä kohtaan. Mikään mitä tänne laitettiin ei ollut vakavaa ...paitsi todellakin ne/se että Uhittelija/Bodari on käynyt "jututtamassa" ja uhkailee väkivallalla!! Itse OudostaMiehestä ei ollut mitään pahaa.

        Jep. Koko ketju oli ihan pimeä ja kaikki tuntuivat vain valehtelevan tai vähintään jättävän tarkoituksella asioita kertomassa (Miksi ei heti kertonut että Lidlissä joku mies ahdisteli sitä ja väitti vain tilanteessa olleen pari kassaneitiä?) Sitten tämän jo valmiiksi värikkään jutun seassa on näitä VanhatMiehet-juttuja, jotka ei jotenkin sovi yhteen tän OutoMies-jutun kanssa. Miehena myös väitettiin heitelleen ruuveja tielle. Ihan oikeasti, ei nyt yksi ainoa ihminen ole tätä ja näitä juttuja olisi helpompi uskoa, jos ylipäätänsä niissä olisi järkeä ja kerrottaisiin paremmin.

        Se Uhittelija (?) laittoi autontietoja ja osoitteenkin, muttei TUO nyt mitään juttuja todista!! Ne on toisen henkilötietoja, joita ei saa julkaista, joten ymmärrettävästi ne poistettiin. Se Lidl-juttu vain oli niin ilmeisen vale ja uhittelut lapsellisia ettei OudossaMiehessä selkeästikään ollut mitään uhkaa tai vaaraa kenelläkään.

        Olen aika ristiriitaisissa fiiliksissä tämän OudonMiehen kanssa
        1. Onko koko ihmistä edes olemassa
        2. Olen hänen puolella tämän ilmeisen vainon takia
        3. mutta myös huolestuttavaa, JOS se on stalgannut tätä jotain naista. Mistään tuollaisesta ei silti jutun alussa ollut puhetta ja täällä on/oli paljon valheita ja ylipäätänsä niin paljon psykoajuttua että kun ketjun pohjalle tulee juttu naisten vainoamisesta, niin se ei vain ole uskottavaa ja alkaa sanoilla "No jos tykkää...". Tosi laimeaa :/ Yritä hei nyt parempaa. Asian voi vain kertoa ilman tuollaista alkua. Kerro asiasi. Jos se ei ole uskottava tai riittävän raflaava, niin minkäs teet :) Kerro TOTUUS.


    • Anonyymi

      Kyseessä on täysin vaaraton mies ja vain Orimattilan kaltaisessa paikassa voidaan alkaa mollata jotakin sairasta henkilöä ja tehdä hänestä " vaarallinen, arvaamaton tai pelottava":
      Nämä uhat on vain ja ainoastaan ihmisten omissa päissä tehtyjä harhoja.

      Hävetkää!

    • Anonyymi

      Orimattilainen uskoo valheen,totuutta ei.Ovat niin yksinkertaisia.

    • Anonyymi

      Tuolla toisessa ketjussa (https://keskustelu.suomi24.fi/t/16785069/orimattilan-asunnot-eilen-tanaan-nyt) kaivattiin juuri jotain tuollaista. Itse asiassa TÄYSIN juuri tuollaista tyyppiä.

      On tämä keskustelun aiheena ollut mies oikeasti olemassa tai ei, niin hänestä on silti puhuttu todella rumasti ja mystisesti (vajakit) kokee oikeudekseen pahoinpidellä hänet.

      Tässä siis teille hahmoteltavaa eli... Vuokratalojen palveluksessa olevat pitäisi kai..?

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa käyty keskustelu on täysin ihmisten keksimää fuulaa. Kyseistä henkilöä ei ole oikeasti olemassakaan. Kukaan ei ole häntä nähnyt eikä hänestä mitään kuullut.

    • Anonyymi

      Juu,juu

    • Anonyymi

      (Nimen, osoitteen ja auton sisältävä viesti poistettiin ja sen mukana kaikki jatkoviestit. Oma viestini oli:)

      "...pysäytin sen [...]tiellä. Ihmettelen suuresti, miksi ei ole saanut turpaansa jo."

      Miksi pysäytit sen? Ainoa väkivaltainen ja uhkaava ihminen taidat olla sinä. Huomaatko? Jos sinä et täällä ole hakkaamassa, niin kukaan ei ole.

      Ehkä teidän ei kannata mennä "liian lähelle" ja "jututtaa" ja "pysäytellä" toista selkeästi täysin ilman syytä. Te selkeästi vainoatte häntä.

      • Anonyymi

        Selvästi kyseessä oli vainoaminen. Ikävää, että eräät ihmiset ovat vieläkin niin alkeellisella tasolla.


    • Anonyymi

      ASIATTOMAT VIESTIT TULLAAN LAITTAMAAN POISTOON.

      Tähän ketjuun tullut viestejä joita poistettu ja poistetaan jatkossakin jos tarvetta ilmaantuu. Pitää miettiä mitä menee kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Ukko on mikä on,taitaa olla naista vailla.

    • Anonyymi

      Ville "Wille" Rydman,

    • Anonyymi

      Ei ole onneksi enää näkynyt,muutenkin yli 70v miehet luulee saavansa nuorempia naisia.Eivät saa,sairaat siat.

      • Anonyymi

        Ei ne luule. Ne nauttii jo siitä yrittämisestä.


    • Anonyymi

      Vai vaaraton mies,uhosi naapurin vanhaa pappaa.Nyt ei ole miestä näkynyt varmaan vuoteen.Kannattaako näitä juttuja ottaa todesta?Osa on totta,osa ei.

      • Anonyymi

        Luulemma tää outo tyyppi on Raksa rane. Tai siis oli kun ukkeli nukkus pois.


    • Anonyymi

      No, voi ei :(

      Onpa harmi. Jollain taas tullut PAHA MIELI mun jutuista ja on täytynyt poistaa osa viesteistäni :'( On se hyvä että tässä maassa on joku roti!!

      Levittäkää te vain lisää lapsip*. Ongelmahan tässä on siis että pedofilian uhrit puhuu tai edes käyvät kaupassa. Se tässä on se pahin ongelma.

      • Anonyymi

        ...Taas on viestit hävinneet. No onpas jollain herkkä hipiä tai tarve suojella omia rikoksiaan. No, jokainen saa itse arvioida, kun laitain uutisen kohtan, jota kritisoin:

        "...poliisi selvitti, olisivatko he voineet julkaista sellaisia valokuvia, jossa lapsen kasvot olisi häivytetty. Tällaisista kuvista vanhemmat olisivat mahdollisesti voineet tunnistaa taustalta jonkun pienen yksityiskohdan ja liittäneet sen omaan kotiinsa.

        Teknisesti tämä olisi ollut täysin mahdollista, mutta yksityisyyden suojan vuoksi esitys hylättiin.

        – Kun puhutaan arkaluontoisista rikosasioista, yksityisyyden suojaa pitää varjella erityisen hyvin. Riskinä oli, että kuvan olisi voinut tunnistaa joku perheen ulkopuolinen henkilö.

        *** kertoo kyseenalaistaneensa päätöstä kuvien käytöstä. Hänen mukaansa vastaavanlaisia kuvia on käytetty uhrien tunnistamisen apuna esimerkiksi Australiassa.

        – Toivoisin tästä kyllä meillä keskustelua, sillä teknisesti tämä olisi ollut mahdollista toteuttaa. Tässä pitäisi miettiä riskien ja hyödyn suhde."


      • Anonyymi

        ...Ilmeisesti kunnissa on eroa (?), mutta eräässä keskusteluryhmässä traumapotilaat ihmetteli että jossain sai kunnallisella puolella nukutuksen gynekologisia tutkimuksia varten. "Luksusta!" huokailtiin. Tätä se on. Loput raiskataan ilman kivunlievitystä ja pilkataan päälle. Me hullut kun olemme vain hankalia asiakkaita.

        Mutta e-hei!! Levitelkää te vain lapsip* ja nauttikaan oikeudentunnostanne. Ne on ne rupuihmiset, joitten ei kuuluisi olla edes julkisella paikalla. Hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ilmeisesti kunnissa on eroa (?), mutta eräässä keskusteluryhmässä traumapotilaat ihmetteli että jossain sai kunnallisella puolella nukutuksen gynekologisia tutkimuksia varten. "Luksusta!" huokailtiin. Tätä se on. Loput raiskataan ilman kivunlievitystä ja pilkataan päälle. Me hullut kun olemme vain hankalia asiakkaita.

        Mutta e-hei!! Levitelkää te vain lapsip* ja nauttikaan oikeudentunnostanne. Ne on ne rupuihmiset, joitten ei kuuluisi olla edes julkisella paikalla. Hyi!

        ...On erikoinen maailmankatsomus olettaa että pedofilian uhreista kuulluut tai heitä KIUSANNEET kärsisivät nyt jotenkin. Varsinkin kun UHRI ITSE asiasta kertoo, niin sitten joku muka jossain kärsii aivan kamalasta. Ei täällä ole KUKAAN muu kärsinyt yhtään mistään muuta kuin uhri itse.

        Eerika tapauksessa, jonkun tuomio lieveni, koska menetti työkykynsä. No voi ei!!! Kamalaaaa! Ihan tosissaa MINUA hirvittää, kun en KOSKAAN olekaan ollut työkykyinen. Minkäs alennuksen MINÄ tästä saisin. Meinaan vaan, kun taas minähän tässä se UHRI kuitenkin olen? Onko kiusaajilla ja työnsälainminlyijillä todellakin muka niin paljon rankempaa. Minä en mitään korvausta ole saanut. Minua vain pahoinpidellään yleiseen turvallisuuden ja mihinlie vedoten.

        Sain "hoitoa" siellä noin 20-vuotiaana ja minut passitettiin huumetestiin, vaikka siis sanoin etten ole koskaan edes huumeita käyttänyt. No, minut silti laitettiin sinne pissakokeeseen, vaikka myös sanoin etten pysty moista tekemään. No, minut laitettiin sinne tyrmään silti, housut kintuissa pissaamaan, kun joku tuijottaa. Jokainen voi miettiä onko se kivaa, koska "kivan" kokeminen on tärkeintä elämässä. No, eihän se minulta onnistunut, mutta meni 45min ja aika väkisinhän se sitten meni. MINÄ en tästä hyötynyt mitenkään. Ehkä joku, ne hoitajat/valvojat varmaan oppi tosi paljon. Minulle jäi elinikäiset traumat, mutta sillä ei ole väliä, koska olen pedofilian uhri. Vaikeampaa on noilla naikkosilla kaupassa, kun joku "OUTO MIES" herra-jee kulkee kaupassa ja saattaa katsoa sinua päin. EI ihme että äijä halutaan pahoinpidellä. Naikkoset KÄRSII reppanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...On erikoinen maailmankatsomus olettaa että pedofilian uhreista kuulluut tai heitä KIUSANNEET kärsisivät nyt jotenkin. Varsinkin kun UHRI ITSE asiasta kertoo, niin sitten joku muka jossain kärsii aivan kamalasta. Ei täällä ole KUKAAN muu kärsinyt yhtään mistään muuta kuin uhri itse.

        Eerika tapauksessa, jonkun tuomio lieveni, koska menetti työkykynsä. No voi ei!!! Kamalaaaa! Ihan tosissaa MINUA hirvittää, kun en KOSKAAN olekaan ollut työkykyinen. Minkäs alennuksen MINÄ tästä saisin. Meinaan vaan, kun taas minähän tässä se UHRI kuitenkin olen? Onko kiusaajilla ja työnsälainminlyijillä todellakin muka niin paljon rankempaa. Minä en mitään korvausta ole saanut. Minua vain pahoinpidellään yleiseen turvallisuuden ja mihinlie vedoten.

        Sain "hoitoa" siellä noin 20-vuotiaana ja minut passitettiin huumetestiin, vaikka siis sanoin etten ole koskaan edes huumeita käyttänyt. No, minut silti laitettiin sinne pissakokeeseen, vaikka myös sanoin etten pysty moista tekemään. No, minut laitettiin sinne tyrmään silti, housut kintuissa pissaamaan, kun joku tuijottaa. Jokainen voi miettiä onko se kivaa, koska "kivan" kokeminen on tärkeintä elämässä. No, eihän se minulta onnistunut, mutta meni 45min ja aika väkisinhän se sitten meni. MINÄ en tästä hyötynyt mitenkään. Ehkä joku, ne hoitajat/valvojat varmaan oppi tosi paljon. Minulle jäi elinikäiset traumat, mutta sillä ei ole väliä, koska olen pedofilian uhri. Vaikeampaa on noilla naikkosilla kaupassa, kun joku "OUTO MIES" herra-jee kulkee kaupassa ja saattaa katsoa sinua päin. EI ihme että äijä halutaan pahoinpidellä. Naikkoset KÄRSII reppanat.

        ...Musta on täysin loogista että se on se pedofilian uhri, joka laitetaan kärsimään eniten. Ettei muille tulisi PAHA MIELI :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Taas on viestit hävinneet. No onpas jollain herkkä hipiä tai tarve suojella omia rikoksiaan. No, jokainen saa itse arvioida, kun laitain uutisen kohtan, jota kritisoin:

        "...poliisi selvitti, olisivatko he voineet julkaista sellaisia valokuvia, jossa lapsen kasvot olisi häivytetty. Tällaisista kuvista vanhemmat olisivat mahdollisesti voineet tunnistaa taustalta jonkun pienen yksityiskohdan ja liittäneet sen omaan kotiinsa.

        Teknisesti tämä olisi ollut täysin mahdollista, mutta yksityisyyden suojan vuoksi esitys hylättiin.

        – Kun puhutaan arkaluontoisista rikosasioista, yksityisyyden suojaa pitää varjella erityisen hyvin. Riskinä oli, että kuvan olisi voinut tunnistaa joku perheen ulkopuolinen henkilö.

        *** kertoo kyseenalaistaneensa päätöstä kuvien käytöstä. Hänen mukaansa vastaavanlaisia kuvia on käytetty uhrien tunnistamisen apuna esimerkiksi Australiassa.

        – Toivoisin tästä kyllä meillä keskustelua, sillä teknisesti tämä olisi ollut mahdollista toteuttaa. Tässä pitäisi miettiä riskien ja hyödyn suhde."

        ...Meinaan vaan että JOS-JOS ne kuvat siinä oli se paha asia, niin ei varmaan kannata hei niitä sitten julkaista jopa koko kansalle. Tekijä on jo kiinni, se saa riittää. Mielenterveyspuolen porukka sitten hoitaa sen että mikä todella on lapsen parasta. Vaikkei lasta tiedettäisi, hänen hyväkseen voi silti tehdä asioita. Hänen kuvansa levittäminen (vaikka rajattuna) ei kuulosta oletettavasti hyväksikäytetyn&traumatisoituneen LAPSEN auttamiselta.

        Onneksi minä en siellä ole näistä päättämättä. Ammattitaitoiset todellakin onneksi päätti toisin ettei lasten koteja paljastettu. Luojan kiitos!!

        Olen lähes 100% varma että kuvien julkaiseminen pahentaisi kaikkien niiden lasten oloa. Pitäisi myös osata selittää LAPSELLE että miksi poliisisetä julkaisi ne pahat kuvat hänestä. Minä en osaisi selittää, koska en keksi sillä yhtään hyvää syytä. Jos-ja-KUN ne kuvat itsessään on se väkivalta, niin ei niitä missään nimessä pidä levitellä. Ne suojataan, kuten suojellaan lasta siltä kaikelta.

        Kun tekijä on jo kiinni, niin loppu on uhrien suojelua. Ei teolla retostelua ja mediahuomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Meinaan vaan että JOS-JOS ne kuvat siinä oli se paha asia, niin ei varmaan kannata hei niitä sitten julkaista jopa koko kansalle. Tekijä on jo kiinni, se saa riittää. Mielenterveyspuolen porukka sitten hoitaa sen että mikä todella on lapsen parasta. Vaikkei lasta tiedettäisi, hänen hyväkseen voi silti tehdä asioita. Hänen kuvansa levittäminen (vaikka rajattuna) ei kuulosta oletettavasti hyväksikäytetyn&traumatisoituneen LAPSEN auttamiselta.

        Onneksi minä en siellä ole näistä päättämättä. Ammattitaitoiset todellakin onneksi päätti toisin ettei lasten koteja paljastettu. Luojan kiitos!!

        Olen lähes 100% varma että kuvien julkaiseminen pahentaisi kaikkien niiden lasten oloa. Pitäisi myös osata selittää LAPSELLE että miksi poliisisetä julkaisi ne pahat kuvat hänestä. Minä en osaisi selittää, koska en keksi sillä yhtään hyvää syytä. Jos-ja-KUN ne kuvat itsessään on se väkivalta, niin ei niitä missään nimessä pidä levitellä. Ne suojataan, kuten suojellaan lasta siltä kaikelta.

        Kun tekijä on jo kiinni, niin loppu on uhrien suojelua. Ei teolla retostelua ja mediahuomiota.

        ...Se on muuten nolo juttu, jos ei saa poliisia syyttää pedofiliasta (vaikkei edes tekisi sitä tarkoituksella). Tulee ihan katolinen kirkko ja noitavainot mieleen, kun papit tapatti puhuvia. Suut pestään saippualla.

        Oikeasti! :DDD Jos siellä on joku, joka luulee ettei poliisi voisi olla pedofiili, niin katsopa vähän uutisia. Tässä on parikin tapausta ollut lähiaikoina, kun on poliisi päässyt viraltansa. Ei pidä ummistaa silmiään. Jos ei halua asiaa ajatella, niin EI KOMMENTOIKAAN.

        Uhreja se ei ainakaan auta, kun "normaalit" ihmiset vaientavat heidät. Hmmm?

        Tää kyseinen poliisi ei siis todennäköisesti ole pedofiili, mutta sille olisi tervettä lukea aiheesta ennen kuin alkaa "*** kertoo kyseenalaistaneensa päätöstä kuvien käytöstä." Kannattaa luottaa niihin asiantuntijoihin. Vähentää sitä kaasua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Meinaan vaan että JOS-JOS ne kuvat siinä oli se paha asia, niin ei varmaan kannata hei niitä sitten julkaista jopa koko kansalle. Tekijä on jo kiinni, se saa riittää. Mielenterveyspuolen porukka sitten hoitaa sen että mikä todella on lapsen parasta. Vaikkei lasta tiedettäisi, hänen hyväkseen voi silti tehdä asioita. Hänen kuvansa levittäminen (vaikka rajattuna) ei kuulosta oletettavasti hyväksikäytetyn&traumatisoituneen LAPSEN auttamiselta.

        Onneksi minä en siellä ole näistä päättämättä. Ammattitaitoiset todellakin onneksi päätti toisin ettei lasten koteja paljastettu. Luojan kiitos!!

        Olen lähes 100% varma että kuvien julkaiseminen pahentaisi kaikkien niiden lasten oloa. Pitäisi myös osata selittää LAPSELLE että miksi poliisisetä julkaisi ne pahat kuvat hänestä. Minä en osaisi selittää, koska en keksi sillä yhtään hyvää syytä. Jos-ja-KUN ne kuvat itsessään on se väkivalta, niin ei niitä missään nimessä pidä levitellä. Ne suojataan, kuten suojellaan lasta siltä kaikelta.

        Kun tekijä on jo kiinni, niin loppu on uhrien suojelua. Ei teolla retostelua ja mediahuomiota.

        "– Kun puhutaan arkaluontoisista rikosasioista, yksityisyyden suojaa pitää varjella erityisen hyvin. "

        Ylipäätänsä kun puhutaan pedofilian uhreista, niin meillä on laissa sellainen jännä poikkeus näköjään että nimenomaan pedofilian uhreilla EI OLE YKSITYISYYDEN SUOJAA... ei missään muodossa, ei kehoon, ei kuviin, tietoihin ja heidän kotinsakin saa julkaista netissä, vaikkei NORMIkansalaisen edes pihaa saa kuvata, koska SE ON LAITONTA.

        Se on kiva näissä tapauksissa, kun just pedofilian uhrit laitetaan vaikka huumetestiin, ei mitään helpotuksia edes, vaan siitä vaan. Ei ollut gyne-tutkimus, mutta sain kerran paniikkikohtauksen ja lääkäri ammattitaidollaan-tai-ammattitaidottomuuttaan sai minut rauhalliseksi käyttämällä aggressiota ja vaivutti minut katatoniseksi. "Hoito" oli sitä että tutkimusten jälkeen minut työnnettiin tyhjänä olleeseen pukuhuoneeseen. Jättivät minut siihen seisomaan. Kukaan ei koskaan tullut hakemaan. Herättyäni, oivallettuani tilanteen, kävelin pois sairaalasta ilman että näin ketään ihmistä matkan varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ilmeisesti kunnissa on eroa (?), mutta eräässä keskusteluryhmässä traumapotilaat ihmetteli että jossain sai kunnallisella puolella nukutuksen gynekologisia tutkimuksia varten. "Luksusta!" huokailtiin. Tätä se on. Loput raiskataan ilman kivunlievitystä ja pilkataan päälle. Me hullut kun olemme vain hankalia asiakkaita.

        Mutta e-hei!! Levitelkää te vain lapsip* ja nauttikaan oikeudentunnostanne. Ne on ne rupuihmiset, joitten ei kuuluisi olla edes julkisella paikalla. Hyi!

        ...Asiaan ehkä liittyy että lapsena minulla oli vaikea piikkikammo. Minulta otettiin verikoetta ja piti 4kpl tuubia ottaa. Se meni tappeluksi ja siinä oli 2 aikuista pitämässä minua kiinni ja yksi otti sitä verikoetta. Sitten 4:n jälkeen se otti viidennen ja aiempia ISOMMAN putkilon ja sanoi että otetaan vielä kun "Tulee niin hyvin" tai mitälie sanoi.

        Ymmärsin siinä jo lapsena että se otti sen viidennen, KOSKA olin niin piikkikammoinen ja se oli vaikeaa. Tämä LUOTTAMUKSEN toistuva PETTÄMINEN on leimannut koko elämääni. Minua kohdellaan aina normaalia huonommin, minulle laitetaan se vaikein homma. Kaikki tehdään pahemmin minulle. Koska neljän tuubin ottaminen oli ollut helvettiä, niin SIKSI... sen takia minulta otettiin vielä se viideskin. Ehkä se viides pitäisi ottaa niiltä, joita ei haittaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ilmeisesti kunnissa on eroa (?), mutta eräässä keskusteluryhmässä traumapotilaat ihmetteli että jossain sai kunnallisella puolella nukutuksen gynekologisia tutkimuksia varten. "Luksusta!" huokailtiin. Tätä se on. Loput raiskataan ilman kivunlievitystä ja pilkataan päälle. Me hullut kun olemme vain hankalia asiakkaita.

        Mutta e-hei!! Levitelkää te vain lapsip* ja nauttikaan oikeudentunnostanne. Ne on ne rupuihmiset, joitten ei kuuluisi olla edes julkisella paikalla. Hyi!

        "nukutuksen gynekologisia tutkimuksia varten."

        Tässä on se hauska ironia että sellaiset nukutetaan, joilla menee taju. Mitä sitä tajutonta nukuttamaan? :DDDD Oisko ongelma just siinä ettei terveyden"hoito" osaa järkevästi selittää miksi potilas on tajuton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "– Kun puhutaan arkaluontoisista rikosasioista, yksityisyyden suojaa pitää varjella erityisen hyvin. "

        Ylipäätänsä kun puhutaan pedofilian uhreista, niin meillä on laissa sellainen jännä poikkeus näköjään että nimenomaan pedofilian uhreilla EI OLE YKSITYISYYDEN SUOJAA... ei missään muodossa, ei kehoon, ei kuviin, tietoihin ja heidän kotinsakin saa julkaista netissä, vaikkei NORMIkansalaisen edes pihaa saa kuvata, koska SE ON LAITONTA.

        Se on kiva näissä tapauksissa, kun just pedofilian uhrit laitetaan vaikka huumetestiin, ei mitään helpotuksia edes, vaan siitä vaan. Ei ollut gyne-tutkimus, mutta sain kerran paniikkikohtauksen ja lääkäri ammattitaidollaan-tai-ammattitaidottomuuttaan sai minut rauhalliseksi käyttämällä aggressiota ja vaivutti minut katatoniseksi. "Hoito" oli sitä että tutkimusten jälkeen minut työnnettiin tyhjänä olleeseen pukuhuoneeseen. Jättivät minut siihen seisomaan. Kukaan ei koskaan tullut hakemaan. Herättyäni, oivallettuani tilanteen, kävelin pois sairaalasta ilman että näin ketään ihmistä matkan varrella.

        ...On näköjään taas iikatemies käynyt korjaamassa satoa viestieni joukosta -.-

        Olen huomannut ILMEISEN yhteyden näissä poistetuissa viesteissä. On fakta että jos noi lapset tulisi julkisiksi, niin niitä alettaisiin kiusaamaan. Näin se menee ja selkeästi jollain tulee nyt jatkuvasti PAHA MIELI siellä tämän takia. Fakta on fakta.

        Jokainen katsokoot itseään peilistä ja lakatkaa tappelemasta vastaan. On YLEISTÄ että jos naista raiskataan, niin osa miehistä vain kiihottuu. Kun... KUN olet se, joka on kiusannut minuakin sen TAKIA ja sen kaiken lieveilmiön että olen pedofilian uhri, niin ELÄ ITSESI KANSSA. Minä voi elää itseni kanssa, mutta jollain on nyt ongelma myöntää omat tekonsa. Olet hirveä ja paha ihminen eikä se ole minun syytäni eikä kellään ole syytä tätä salata. Ole mitä olet, taivaaseen et pääse ja lakkaa poistelemasta viestejäni!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...On näköjään taas iikatemies käynyt korjaamassa satoa viestieni joukosta -.-

        Olen huomannut ILMEISEN yhteyden näissä poistetuissa viesteissä. On fakta että jos noi lapset tulisi julkisiksi, niin niitä alettaisiin kiusaamaan. Näin se menee ja selkeästi jollain tulee nyt jatkuvasti PAHA MIELI siellä tämän takia. Fakta on fakta.

        Jokainen katsokoot itseään peilistä ja lakatkaa tappelemasta vastaan. On YLEISTÄ että jos naista raiskataan, niin osa miehistä vain kiihottuu. Kun... KUN olet se, joka on kiusannut minuakin sen TAKIA ja sen kaiken lieveilmiön että olen pedofilian uhri, niin ELÄ ITSESI KANSSA. Minä voi elää itseni kanssa, mutta jollain on nyt ongelma myöntää omat tekonsa. Olet hirveä ja paha ihminen eikä se ole minun syytäni eikä kellään ole syytä tätä salata. Ole mitä olet, taivaaseen et pääse ja lakkaa poistelemasta viestejäni!!

        ...Kun en ole mitään varastanut, en ole aiheuttanut häiriötä enkä uhkaillut mitään, niin ei yksinkertaisesti ole mitään syytä usuttaa niitä vartijoita päälleni. Ei ole ja ELÄ TEKOJESI KANSSA. Lakkaa valehtelemasta. Ota vastuu teoistasi.

        En ole syyllinen mitenkään siihen jos te vainoharhaisina rupeatte kuvittelemaan kaikenlaista.


      • Anonyymi

        ...Eilinen poistettu viesti oli:
        "...Jos heidän kotinsa tunnistettaisiin (mikä on ilmeistä!), niitäkin lapsia todennäköisesti alettaisiin kiusata. Julmaa? Jaa-a? Eihän se "normaaleja" ihmisiä haittaa, mutta auta armias jos minä käyn ruokakaupassa, niin heikkohermoisten on pakko kutsua vartija minua uhkailemaan. Ei ihan hirveästi tämä TODELLISUUS siis anna minulle uskoa että noille lapsille kävisi hyvin, jos näillä orimattilalaisillekin heidän henkilöllisyytensä kerrottaisiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Eilinen poistettu viesti oli:
        "...Jos heidän kotinsa tunnistettaisiin (mikä on ilmeistä!), niitäkin lapsia todennäköisesti alettaisiin kiusata. Julmaa? Jaa-a? Eihän se "normaaleja" ihmisiä haittaa, mutta auta armias jos minä käyn ruokakaupassa, niin heikkohermoisten on pakko kutsua vartija minua uhkailemaan. Ei ihan hirveästi tämä TODELLISUUS siis anna minulle uskoa että noille lapsille kävisi hyvin, jos näillä orimattilalaisillekin heidän henkilöllisyytensä kerrottaisiin."

        ...Orimattilan kaupat tarkoituksen mukaisesti kiusaa ja vainoaa pedofilian uhreja ja tästä suoraan mainitsemani viestit on kaikki poistettu. Mikä on ettei TODELLISUUTTA voi hyväksyä???? Olen vuosikausia kysynyt syytä teidän järkyttävälle käytöksellenne, mutta ette vastaa.

        Kun on tässä vuosia asiaa miettinyt ja samaa oli jo silloin jossain 2004-2007, niin on ilmeistä että syy on vain jossain OLEMUKSESSANI. Se olemus varmasti huokuu hyväksikäyttötaustastani, mikä muukaan se voisi olla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Orimattilan kaupat tarkoituksen mukaisesti kiusaa ja vainoaa pedofilian uhreja ja tästä suoraan mainitsemani viestit on kaikki poistettu. Mikä on ettei TODELLISUUTTA voi hyväksyä???? Olen vuosikausia kysynyt syytä teidän järkyttävälle käytöksellenne, mutta ette vastaa.

        Kun on tässä vuosia asiaa miettinyt ja samaa oli jo silloin jossain 2004-2007, niin on ilmeistä että syy on vain jossain OLEMUKSESSANI. Se olemus varmasti huokuu hyväksikäyttötaustastani, mikä muukaan se voisi olla???

        ...Voisi se viestejäni poistattava neropatti selventää että miksi JUURI MINUA se vartija silloin 20 vuotta sittenkin vainosi. MIKSI??? Te olette vainoharhaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Voisi se viestejäni poistattava neropatti selventää että miksi JUURI MINUA se vartija silloin 20 vuotta sittenkin vainosi. MIKSI??? Te olette vainoharhaisia.

        ...Miksi te vainoatte MINUNLAISIANI ja ketä me MINUNLAISENI mielestäsi olemme? Miten asian voisi sen selkeämmin sanoa? Lakatkaa poistelemasta viestejäni ja kohdatkaa totuus?

        Jos vartija seuraisi tummaa poikaa ja vastaa syyksi että epäili varkaaksi, niin MIKÄHÄN MAHTOI OLLA SYY? Miksi vartija oletti poikaa varkaaksi? Onko se niin vaikea todellakin sanoa ääneen, jos syy epäilyyn oli ihonväri ja syy väkivaltaan oli tämä maaginen "EPÄILTIIN VARKAAKSI". Osaatteko te matematiikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...On näköjään taas iikatemies käynyt korjaamassa satoa viestieni joukosta -.-

        Olen huomannut ILMEISEN yhteyden näissä poistetuissa viesteissä. On fakta että jos noi lapset tulisi julkisiksi, niin niitä alettaisiin kiusaamaan. Näin se menee ja selkeästi jollain tulee nyt jatkuvasti PAHA MIELI siellä tämän takia. Fakta on fakta.

        Jokainen katsokoot itseään peilistä ja lakatkaa tappelemasta vastaan. On YLEISTÄ että jos naista raiskataan, niin osa miehistä vain kiihottuu. Kun... KUN olet se, joka on kiusannut minuakin sen TAKIA ja sen kaiken lieveilmiön että olen pedofilian uhri, niin ELÄ ITSESI KANSSA. Minä voi elää itseni kanssa, mutta jollain on nyt ongelma myöntää omat tekonsa. Olet hirveä ja paha ihminen eikä se ole minun syytäni eikä kellään ole syytä tätä salata. Ole mitä olet, taivaaseen et pääse ja lakkaa poistelemasta viestejäni!!

        iikatemies/viikatemies:

        " ...On oikeasti naurettavaa uhkailla ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään. Se on kuin Vastaamotietomurto. Ei kukaan maksa kiristyksestä, kun kaikki on jo julkaistu nettiin.

        Mätää on Orimattila. Hienoa, jos siellä rehellisiä ihmisiä jossain sinnittelee. Onhan niitä ollut eli siellä työntekijöiden seassa on sellaisia surkean oloisia, epänarkkarin oloisia ihmisiä, joista huokuu että tämä harmittaa heitä. Mikä sekin on kun ei vastusteta?

        Kai muilla on erilainen asetelma kuin minulla. Onhan minuakin koeteltu ja minut saatiin tänne "someen" ja käyttämään vulgaaria kieltä. Saavutus sekin! Olen minä silti ennenkin karjunut vihaisena, muttei se vain ole ollut julkista. Nyt kun ei kohde ole tarkka, niin joutuu sitten netissä. SEKIN on sellaista että kun kaupat eivät halunneet että käsittelen näitä asioita virallista reittiä, niin prkl selvitellään tätä täällä sitten JULKISESTI. R*nkut tekee niin kuin haluavat. Itsepä halusivat. MINÄ EN. Minä yritin kaikki muut keinot ensin monta vuotta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iikatemies/viikatemies:

        " ...On oikeasti naurettavaa uhkailla ihmistä, joka ei ole tehnyt mitään. Se on kuin Vastaamotietomurto. Ei kukaan maksa kiristyksestä, kun kaikki on jo julkaistu nettiin.

        Mätää on Orimattila. Hienoa, jos siellä rehellisiä ihmisiä jossain sinnittelee. Onhan niitä ollut eli siellä työntekijöiden seassa on sellaisia surkean oloisia, epänarkkarin oloisia ihmisiä, joista huokuu että tämä harmittaa heitä. Mikä sekin on kun ei vastusteta?

        Kai muilla on erilainen asetelma kuin minulla. Onhan minuakin koeteltu ja minut saatiin tänne "someen" ja käyttämään vulgaaria kieltä. Saavutus sekin! Olen minä silti ennenkin karjunut vihaisena, muttei se vain ole ollut julkista. Nyt kun ei kohde ole tarkka, niin joutuu sitten netissä. SEKIN on sellaista että kun kaupat eivät halunneet että käsittelen näitä asioita virallista reittiä, niin prkl selvitellään tätä täällä sitten JULKISESTI. R*nkut tekee niin kuin haluavat. Itsepä halusivat. MINÄ EN. Minä yritin kaikki muut keinot ensin monta vuotta."

        iikatemies/viikatemies:

        "...Tuollakin Huume-ketjussa, joku ehdotti että "niputtaa" ("vedä nippuun äläkä valita."), jos joku huumeidenkäyttäjä on harmiksi. Kukaan NORMAALI, lainkuulijainen kansalainen ei niputa ketään!!!

        Täältä Orimattilasta ei löydy järkevää ihmistä, kaikki ovat rikollisia ja korruptoituneita. Sinnikkäästi minä jaksoin sinne kevääseen 2022, mutta sitten minullakin meni hermo. Pääasiassa ikäni takia, koska onhan se nyt jos ei yli 35-vuotiaana ole elämänsä aikana nähnyt muuta kuin p*skaa! Ei se tästä siis muutu. Hyvyys ei voita ja sillä ei koko elämäni aikana ole ikinä ollut mitään väliä etten ole rikkonut lakia ja olen tehnyt asiat nätisti. Sillä ei vain ole p*skankaan väliä. Joku natsir*nkku tulee kaupassa ja tönii muo.. ja miksi?!!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iikatemies/viikatemies:

        "...Tuollakin Huume-ketjussa, joku ehdotti että "niputtaa" ("vedä nippuun äläkä valita."), jos joku huumeidenkäyttäjä on harmiksi. Kukaan NORMAALI, lainkuulijainen kansalainen ei niputa ketään!!!

        Täältä Orimattilasta ei löydy järkevää ihmistä, kaikki ovat rikollisia ja korruptoituneita. Sinnikkäästi minä jaksoin sinne kevääseen 2022, mutta sitten minullakin meni hermo. Pääasiassa ikäni takia, koska onhan se nyt jos ei yli 35-vuotiaana ole elämänsä aikana nähnyt muuta kuin p*skaa! Ei se tästä siis muutu. Hyvyys ei voita ja sillä ei koko elämäni aikana ole ikinä ollut mitään väliä etten ole rikkonut lakia ja olen tehnyt asiat nätisti. Sillä ei vain ole p*skankaan väliä. Joku natsir*nkku tulee kaupassa ja tönii muo.. ja miksi?!!!"

        iikatemies:
        "Voi koko elämälläni luvata että kenelläkään ei ole mitään syytä olla hiljaa kenenkään rikoksista tai muutoinkaan muuttaa käytöstään. Omalla käytöksellään (hyvällä sellaisella) ei tule koskaan olemaan mitään merkitystä. Jopa poliisi karjui minulle, löi luurin korvaan ja valehteli päätökseen! Se (syksyllä 2021) oli se viimeinen niitti minulle, mutta olen hidas reagoimaan. Vai että NÄIN on asiat? Just. Lainkuulijaisia ihmisiä ei todellakaan kohdella sen mukaan miten täällä jeesustellaan "käyttäytymisellä". Kun ainoa syy miksi minäkin tässä olen, ettei minua kiinnosta hypätä rikollisten kelkkaan eikä minulla ole mitään syytä olla ilmiantamasta ketään. Omapa on asiani mitä teen ja mitä sanon. Perheestäni olen rajoittanut, mutta sillekin on itsekkäät syyt ja itse päätän mitä teen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iikatemies:
        "Voi koko elämälläni luvata että kenelläkään ei ole mitään syytä olla hiljaa kenenkään rikoksista tai muutoinkaan muuttaa käytöstään. Omalla käytöksellään (hyvällä sellaisella) ei tule koskaan olemaan mitään merkitystä. Jopa poliisi karjui minulle, löi luurin korvaan ja valehteli päätökseen! Se (syksyllä 2021) oli se viimeinen niitti minulle, mutta olen hidas reagoimaan. Vai että NÄIN on asiat? Just. Lainkuulijaisia ihmisiä ei todellakaan kohdella sen mukaan miten täällä jeesustellaan "käyttäytymisellä". Kun ainoa syy miksi minäkin tässä olen, ettei minua kiinnosta hypätä rikollisten kelkkaan eikä minulla ole mitään syytä olla ilmiantamasta ketään. Omapa on asiani mitä teen ja mitä sanon. Perheestäni olen rajoittanut, mutta sillekin on itsekkäät syyt ja itse päätän mitä teen."

        iikatemies:
        " Älkää hakatko syyttömiä ja olettako että he sen jälkeen... mitään. Se klassinen eli "Haistakaa p*ska koko valtiovalta". Olin aika vanha kun jouduin tuon toteamaan. Rikollisia siellä ovat kaikki. Poliisit/järkkärit perustelee väkivaltaa samoilla kuin mikä tahansa jengiääl*ö. Kun tarvitsisi sen , jolla kestää hermo ja joka pyrkii noudattamaan lakia, niin sellaista ei löydy. Ehkä muualta, muttei täältä Orimattilasta. Ehkä se joku on siellä köytettynä kellarissa, kun ei siitä kuulu. Niinhän sitä "virkaintoiseksi" haukuttiin normaaliakin siviilikäytöstä tyypiltä, joka oli poliisi. Ongelma taisi olla siinä että hän oli poliisi eikä ollut lahjottavissa tai uhkailtavissa?? huh? Näin sen olen nähnyt ja tätä uskon itselleni nyt käyneen. S* ei kestä kun ei omat keinot riitä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...On näköjään taas iikatemies käynyt korjaamassa satoa viestieni joukosta -.-

        Olen huomannut ILMEISEN yhteyden näissä poistetuissa viesteissä. On fakta että jos noi lapset tulisi julkisiksi, niin niitä alettaisiin kiusaamaan. Näin se menee ja selkeästi jollain tulee nyt jatkuvasti PAHA MIELI siellä tämän takia. Fakta on fakta.

        Jokainen katsokoot itseään peilistä ja lakatkaa tappelemasta vastaan. On YLEISTÄ että jos naista raiskataan, niin osa miehistä vain kiihottuu. Kun... KUN olet se, joka on kiusannut minuakin sen TAKIA ja sen kaiken lieveilmiön että olen pedofilian uhri, niin ELÄ ITSESI KANSSA. Minä voi elää itseni kanssa, mutta jollain on nyt ongelma myöntää omat tekonsa. Olet hirveä ja paha ihminen eikä se ole minun syytäni eikä kellään ole syytä tätä salata. Ole mitä olet, taivaaseen et pääse ja lakkaa poistelemasta viestejäni!!

        IIKATEMIES/VIIKATEMIES

        Joku viesti oli kadonnut (se oikeasti on), joten oletin heti enemmän kadonneen. Nyt löysin kai lähes kaikki kadonneet tuolta ylempää ketjua, joten vissiin vain se yksi-kaksi on poissa? Eilen saattoi olla 8 poistettua viestiä, sitten ehkä vikaksi jäi 10 ja nyt on ainakin 11 poistettua.

        Ei noi aina täsmää tiptop, mutta jos 11 VAIN on poistettu ja eilen oli vissiin 10, niin ei täältä puutu kuin se yksi. Jep, minun moka siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IIKATEMIES/VIIKATEMIES

        Joku viesti oli kadonnut (se oikeasti on), joten oletin heti enemmän kadonneen. Nyt löysin kai lähes kaikki kadonneet tuolta ylempää ketjua, joten vissiin vain se yksi-kaksi on poissa? Eilen saattoi olla 8 poistettua viestiä, sitten ehkä vikaksi jäi 10 ja nyt on ainakin 11 poistettua.

        Ei noi aina täsmää tiptop, mutta jos 11 VAIN on poistettu ja eilen oli vissiin 10, niin ei täältä puutu kuin se yksi. Jep, minun moka siis.

        ...Olenpa saanut taas kiukutella :) Se puhdistaa ilmaa.

        Mulle on todellakin jäänyt hampaankoloon tää kaikki. Se purkautuu toisinaan holtittomasti, mutta sen purkaminen auttaa minua. Miksei asioita voisi hoitaa asiallisesti? Yritin ottaa yhteyttä eikä asiaan puututtu. Olen yhä sitä mieltä että asiat olisi todellakin voitu hoitaa paremmin. Nyt tää on sitten tällaista vain.

        Ei mulle kerrota mistä on kyse, koska ei heillä ollut aikomusta lopettaa vainoa ja kai tiesivät ettei heillä ole sille mitään syytä. Itse tässä joudun sitten keksiä kaikenlaista ja olenkin keksinyt. Jos olen väärässä, he voisivat sen oikean syyn kertoa, koska ovat ainoita, jotka sen edes tietävät!! Jonkun Suomi24-moderaattorin tai trollin kanssa sitten joutuu kommunikoimaan, kun ei vartija-nutipää osaa kommunikoida.

        Tosissaan... kun ei ole syytä vainoon, niin sitten ei ole. Jos ei sillä ole väliä, niin ei sitä sitten tarvitse tehdäkään. Jos ei kerran ole tehnyt mitään, niin enhän MINÄKÄÄN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Olenpa saanut taas kiukutella :) Se puhdistaa ilmaa.

        Mulle on todellakin jäänyt hampaankoloon tää kaikki. Se purkautuu toisinaan holtittomasti, mutta sen purkaminen auttaa minua. Miksei asioita voisi hoitaa asiallisesti? Yritin ottaa yhteyttä eikä asiaan puututtu. Olen yhä sitä mieltä että asiat olisi todellakin voitu hoitaa paremmin. Nyt tää on sitten tällaista vain.

        Ei mulle kerrota mistä on kyse, koska ei heillä ollut aikomusta lopettaa vainoa ja kai tiesivät ettei heillä ole sille mitään syytä. Itse tässä joudun sitten keksiä kaikenlaista ja olenkin keksinyt. Jos olen väärässä, he voisivat sen oikean syyn kertoa, koska ovat ainoita, jotka sen edes tietävät!! Jonkun Suomi24-moderaattorin tai trollin kanssa sitten joutuu kommunikoimaan, kun ei vartija-nutipää osaa kommunikoida.

        Tosissaan... kun ei ole syytä vainoon, niin sitten ei ole. Jos ei sillä ole väliä, niin ei sitä sitten tarvitse tehdäkään. Jos ei kerran ole tehnyt mitään, niin enhän MINÄKÄÄN!

        "...Olenpa saanut taas kiukutella :) Se puhdistaa ilmaa."

        Joo. Mulla oli muistaakseni joku ideakin, mutta kun tajusin sen yhden viestin kadonneen, niin mulla meni hermo. Yritin vielä kerran etsiä sitä, muttei se taida täällä olla. Jotenkin se koko uutisissa ollut tapaus O* on kokonaan poistettu? Sinänsä hyvä niin - kuten itsekin paasasin - ettei sitä saisi pyöritellä mediassa.

        Ps. Sellimurha-käsittely koko alkuvuoden 2022 oli mulle rankkaa, mutta olisin voinut jättää lukemasta uutisia. Myös Eerika-jutun otin raskaasti, mutta se on vanhempi juttu ja oli eri tavalla vaikea ja kävin siihen aikaa vielä itsekin terapiassa. Itse luin tuon O*-jutun ja sain ahdistusta, olin prosessoinut sitä ja sen jälkeen halusin kommentoida edes jonnekin ettei ainakaan minun mielestäni ole hyvä idea julkaista. Hirveästi huonoja syitä ja tuskin merkittävää hyötyä.

        Se on silti fakta että uhreja aina kiusataan (ei vain orimattilalainen piirre). Teinit heitti minulle jotain raiskaus-läppää, jota en silloin tosin kokenut oleelliseksi, vain omituiseksi sattumaksi, mutta sitten samanlaisia sattumia alkoi tulla liikaa ja vielä syksyllä 2022 teinit pyöri ympärilläni ja väittivät varkaaksi. Jotain mystistä ne teinit aina sepitti, mutta koska vain häärivät ympärillä ilman oikeaa ihmiskontaktia, niin en ihan koskaan ymmärtänyt mitä he yrittivät sanoa. Pelkkiä vihjailuja. Siitä tosin sen tajusinkin etteihän ne mitään yritäkään sanoa, kun ei eivät mitään TIEDÄ. "Onkimista" se vain on. Yritetään saada jotain kiinni ja kun valitin siitä hajustehyökkäyksestä, niin sen jälkeen sitä hajustekiusaa vasta alkoikin tulla!!! Ymmärsin yskän eli KAIKKEA kokeiltiin ja yritettiin löytää sitä miten minua voisi kiusata. Aika säälittävää :/ ...ja paljastavaa :DD


    • Anonyymi

      "Myyjät ahdituksissaan ja nuoria tyttöjäkin, siis asiakkaita, tiirailee kaupoissa. Mutta näiden isät ja poikaystävät varmaan toteavat vaan, että jaa."

      Noin sanoi joku tässä ketjussa ja kommentoin siihen perään. Jep...

      Osissa olen yrittänyt noita viestejäni sitten laittaa, kun huomaan että sellaiset viestit katoaa, jossa on mikään maininta siitä että Orimattilassa vainottaisiin pedofilian uhreja. Jollain on nyt TOOOOOOOSI vaikea sietää todellisuutta. Menee mun hyvät viestit ihan hukkaan, kun niitä katoilee moiden itsepetoksen takia.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe