Moi mun mieli tekis tatskaa,kumpi parempi
ulvilassa oleva liike? vai Porin tattoo nation?
Kuulemma tattoo nationin kotisivuilla on linkki
bandidos moottoripyöräkerhon sivuille? En kyllä
haluisi tukea rikollista toimintaa,joten joku joka tietää kirjoittakaa mihin kantsii mennä?
Salla79
tattoo nation
38
9814
Vastaukset
- no minä
akin liike ulvilassa erittäin hyvä!! olikos sen nimi tattoo slade..? aki mulle ekan teki!! terkkuja vaan. nimim. sirun kaa ruusuilla
- Ninni
Mika on tehnyt mulle muutaman kuvan ja olen tyytyväinen, Ulvilalaisesta firmasta ei kokemuksia.
- asiakas
ITSE OLLUT TATTOO NATIONISSA ASIAKKAANA.
MULLE TEHTIIN TRIBAL KUVA JA OLEN SIIHEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN.
HYVÄÄ JÄLKEÄ SIELLÄ TEHDÄÄN.
TATSKAAJAN NIMI ON MIKA TAI JOTAIN. - tero
porissa toimiva paikka tukee ainakin bandiittien toimintaa niin kuin kaikki tattoo nationit,Ulvilan paikasta en tie tukeeko se mitään rikollisjärjestöä.
- Fin
Eipä oo Höynelästä Ulvilas mitää moitittavaa. Tai no ehkä hinta...
- ................
ainakin ulvilassa on aina kaikilla helvetin enkeleiden kannatuspaidat päällä
- HaHa
................ kirjoitti:
ainakin ulvilassa on aina kaikilla helvetin enkeleiden kannatuspaidat päällä
Juu nii o. ;-)
- turku
................ kirjoitti:
ainakin ulvilassa on aina kaikilla helvetin enkeleiden kannatuspaidat päällä
enpäs tiedä, onko ulvilassa muita tatskaliikkeitä ku akin paikka, mut se ei ainakaan liity mihinkään motskajengeihin. ja mitä TUNNEN akia, on hän se hyvä naapuri, jos naapurissa joku vetää överit, ei se akista narkkia tee. ei vedä mitään showta tai muutakaan paskaa. ottakaahan selvää ennekuin avaatte sanaisen arkkunne.
- niin mieti paikka tarkoin.
Nationista ei kokemuksia, mutta Ulvilan paikan hylkäsin itte aikanaan siksi, että siellä parveili ja päivysti kaikki paikkakunnan "epämääräiset" kaljapulloineen. Nykyisin tatskaajan naapurina on samassa talossa moottoripyöräkerho, jonka taustoissa on ainakin huumetouhuja. Jokin aika sitten juuri siitä porukasta yksi heitti lusikan nurkkaan, kun oli tullut vedettyä vähä liikaa. Ja tämän porukan kanssa tietääkseni myös tuo tatuoija viihtyy, mutta pitää tietysti toivoa, että hän vain on "kohtelias naapuri".
Suosittelen Tuoppi Latvalaa Porista.- täysin
samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".
- sonni
kyllä kateus on kamalaa. kannattaa pitää mölyt mahassa, kun et varmaankaan ollut paikalla viime suvena. nää on just tollasten pikku kollien juttuja . kannattais pistää omat asiat todella kuntoon . ja pystytkö todella todistaan kaikki väitteesi. epäilen sitä. ja ulvilan tatskaaja on kuulemma ollut yli 20 vuotta alalla, luulen että ei jäbä pelleile minkäänlaisten asioiden kanssa . epä muuta. sulle oikein hyvää kesän jatkoa. ja muille mölisijöille kans.
- marko a
täysin kirjoitti:
samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".
ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.
- sinulle
marko a kirjoitti:
ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.
Siis tuopin toimipiste on kotona eikä kaveri todellakaan oo mikään kotipajalainen. Ilmeisesti et oikein ole perehtynyt asiaan. Voisin sanoa että huomattava osa porilaisista on hommannut kaikki kuvansa tuopilta. Omista tutuista en tiedä yhdenkään käyneen muualla asioimassa. Ja sehän ei ole muiden ongelma jos et kyseisestä "tittelistä" tiennyt.
- otsa
sinulle kirjoitti:
Siis tuopin toimipiste on kotona eikä kaveri todellakaan oo mikään kotipajalainen. Ilmeisesti et oikein ole perehtynyt asiaan. Voisin sanoa että huomattava osa porilaisista on hommannut kaikki kuvansa tuopilta. Omista tutuista en tiedä yhdenkään käyneen muualla asioimassa. Ja sehän ei ole muiden ongelma jos et kyseisestä "tittelistä" tiennyt.
jos kerran duunaa kotona eix se sit ole kotipaja. taitaa kundi itte kirjotella pakinoita. jos kundi o palkittu,nii miksei kierrä euroopan festareilla tai jenkkilässä. muailman matkaaja.
- sitten
otsa kirjoitti:
jos kerran duunaa kotona eix se sit ole kotipaja. taitaa kundi itte kirjotella pakinoita. jos kundi o palkittu,nii miksei kierrä euroopan festareilla tai jenkkilässä. muailman matkaaja.
ei kirjoittele itse, koska iskee todennäköisesti kuvaa juuri asiakkailleen. Yhteystiedot löytyy kaupunki info lehdestä "Dark Art Tattoo".
Nii ja yleensä väki uskoo mustaa valkoisella mut sinä taidat olla poikkeus! -kaikin tavoin...
edit: "miksei kierrä euroopan festareilla ja jenkkilässä" voi elämä sun kanssas... - Porin
otsa kirjoitti:
jos kerran duunaa kotona eix se sit ole kotipaja. taitaa kundi itte kirjotella pakinoita. jos kundi o palkittu,nii miksei kierrä euroopan festareilla tai jenkkilässä. muailman matkaaja.
parhaat ja palkitut:
bändit -> soita kaikki ulkomailla
urheilijat -> osallistu olympialaisiin
näyttelijät -> näyttele Hollywoodissa
jne. jne. jne. jne.
Pysytää nyt kuitenkin realiteeteissa... - Kalahdus
sonni kirjoitti:
kyllä kateus on kamalaa. kannattaa pitää mölyt mahassa, kun et varmaankaan ollut paikalla viime suvena. nää on just tollasten pikku kollien juttuja . kannattais pistää omat asiat todella kuntoon . ja pystytkö todella todistaan kaikki väitteesi. epäilen sitä. ja ulvilan tatskaaja on kuulemma ollut yli 20 vuotta alalla, luulen että ei jäbä pelleile minkäänlaisten asioiden kanssa . epä muuta. sulle oikein hyvää kesän jatkoa. ja muille mölisijöille kans.
Heh, heh. Ettei nyt vaan vaan älähtänyt se, johon se kuuluisa kalikka kalahti! ;-)
- paikat
Kalahdus kirjoitti:
Heh, heh. Ettei nyt vaan vaan älähtänyt se, johon se kuuluisa kalikka kalahti! ;-)
ovat enemmän tai vähemän kytköksissä näihän moottoripyörä porukoihin, siis omistajina.
Mikä HD-firma näillä bandiiteilla on nyt siellä satakunnankadulla??? - turku
sonni kirjoitti:
kyllä kateus on kamalaa. kannattaa pitää mölyt mahassa, kun et varmaankaan ollut paikalla viime suvena. nää on just tollasten pikku kollien juttuja . kannattais pistää omat asiat todella kuntoon . ja pystytkö todella todistaan kaikki väitteesi. epäilen sitä. ja ulvilan tatskaaja on kuulemma ollut yli 20 vuotta alalla, luulen että ei jäbä pelleile minkäänlaisten asioiden kanssa . epä muuta. sulle oikein hyvää kesän jatkoa. ja muille mölisijöille kans.
... että joku on samaa mieltä mun kanssa!! aki on musta tosi asiallinen ukko, kauan ollut alalla. ei muuta kuin hurraa!!!!
- että joo
täysin kirjoitti:
samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".
j...lauta, niin kuin maailmassa ei olis muutenkin pohdittavaa. jättäkää jo tuoppi ,ulvila ja nationi s..t.na rauhaan. jokainen tekee työkseen mitä kykenee. itse arvostan jätkiä. ihan hyvää jälkeä tekee kaikki.
- kiinnosta
että joo kirjoitti:
j...lauta, niin kuin maailmassa ei olis muutenkin pohdittavaa. jättäkää jo tuoppi ,ulvila ja nationi s..t.na rauhaan. jokainen tekee työkseen mitä kykenee. itse arvostan jätkiä. ihan hyvää jälkeä tekee kaikki.
ainakaan tukea mitään rikollisjärjestöä!
- dude
täysin kirjoitti:
samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".
Kyllähän Tuoppi on palkittu City-lehden "kaupungin parhaat"-äänestyksessä, joka on jokavuotinen. Mutta sillä äänestyksellä ei ole kuitenkaan pienintäkään tekemistä palkittujen tatuoitsijoiden kanssa. Kyseesähän on siis tällainen "hassunhauska" kaupunkimittelö, jossa saa äänestää käytännössä mitä vaan huvittaa, kunhan perustelee sen kunnolla. Muita voittajia on vuosien saatossa ollut muistaakseni esim. "paras kylähullu" - Ahlaisten Heikki ja "paras puhelinkoppi" - Siinä pohjoispuiston päässä.
Joten eipä nyt sekoiteta kuitenkaan oikeita tatuointi-kilpailuja täyteen soopaan. Tuoppi tekee kyllä ihan ok kuvia - On minullakin yksi häneltä otettu, mutta oikeita kilpailuita hän ei ole voittanuit ainuttakaan.
Capiche? - TuoppiDark
marko a kirjoitti:
ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.
Terve vaan kaikille. Kuulin että täällä olisi juttua minusta ja aikas yllätyksenä tuli! Mulla ei ole autoclavea?!?!? Ja tätä sanoo kaveri joka ei ole edes käynyt mun tykönä. (näppärää) Saa tulla ihan vapaasti katsomaan että se löytyy ja toimii. Slaine ja Nation on molemmat hyviä paikkoja ottaa kuvaa, joten väriä elämään vaan. Älkääkä haukkuko muita. Kyllähän me kaikki tänne Poriin mahdutaan.
- jermu
TuoppiDark kirjoitti:
Terve vaan kaikille. Kuulin että täällä olisi juttua minusta ja aikas yllätyksenä tuli! Mulla ei ole autoclavea?!?!? Ja tätä sanoo kaveri joka ei ole edes käynyt mun tykönä. (näppärää) Saa tulla ihan vapaasti katsomaan että se löytyy ja toimii. Slaine ja Nation on molemmat hyviä paikkoja ottaa kuvaa, joten väriä elämään vaan. Älkääkä haukkuko muita. Kyllähän me kaikki tänne Poriin mahdutaan.
tuopilla kaikki tarvittavat laitteet. ne jotka ei tiedä asioista mitään menkää katsomaan, tuopille nationiin ja ulvilaan. terkut , tuopille ja mikalle. t. paappa
- tyytyväinen
marko a kirjoitti:
ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.
Itse olen ottanut Tuopilla toisen tatuointini (ekan teki Aki) sekä napalävistyksen. Enkä ainakaan vielä ole kupsahtanut eikä tietääkseni ole kukaan muukaan! :-) Että eiköhän Tuoppi taida osata hommansa ihan ammattimaisesti! Minä ainakin olen kaikin puolin tyytyväinen hankintoihini! :-))
- xvariant
Ei se akista pahaa setää/huonoa tatskan tekijää tee, vaikka se snakehand mc:n paitoja asiakkailleen jakelee..
- mieltä...
Akille kannattaa mennä, (tehnyt mulle ekan) taitaa vaan olla melko kiireinen mies nykyään :-)
Sama pohdinta silti itelläni; kumpaan kannattais.... - seura
tämä snakehand mc on? bandiitti vai helvetin...alainen järjestö?
- minä
seura kirjoitti:
tämä snakehand mc on? bandiitti vai helvetin...alainen järjestö?
ei kaikkien moottoripyöräkerhojen tarvi olla liitoksissa ¨bandiitteihin tai enkeleihin!!!!
tunnen muutaman snakehandin ja on niin todella mukavia ja fiksuja tyyppejä!!! eikä todellakaan ole liitoksissa mihinkään "rikollisjärjestöihin" kuten te haluatte asian ilmaista!!!! vois ottaa asioista selvää ennen ku puhuu paskaa!!!! - ............
minä kirjoitti:
ei kaikkien moottoripyöräkerhojen tarvi olla liitoksissa ¨bandiitteihin tai enkeleihin!!!!
tunnen muutaman snakehandin ja on niin todella mukavia ja fiksuja tyyppejä!!! eikä todellakaan ole liitoksissa mihinkään "rikollisjärjestöihin" kuten te haluatte asian ilmaista!!!! vois ottaa asioista selvää ennen ku puhuu paskaa!!!!ne haluais olla mutta ei niistä oo siihen... vitun support 81 wannabeet...
- +++++++
............ kirjoitti:
ne haluais olla mutta ei niistä oo siihen... vitun support 81 wannabeet...
ottaako pattiin? VOI , VOI.
- OLKKU
............ kirjoitti:
ne haluais olla mutta ei niistä oo siihen... vitun support 81 wannabeet...
JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA .
- sinä
OLKKU kirjoitti:
JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA .
Olkku!
"JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA."
Miksi ylipäätään pitää kantaa jotain kannattaja paitaa, jos ei hyväksy heidän toimintaa? Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi? Mietipä ite. - OLLENDHAL
sinä kirjoitti:
Olkku!
"JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA."
Miksi ylipäätään pitää kantaa jotain kannattaja paitaa, jos ei hyväksy heidän toimintaa? Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi? Mietipä ite.ON NIIN VAIKEA SAADA KAUNIITA VAATTEITA HALPAHALLISTA . ONKO SINULLA MERKITSEMÄTTÖMIÄ PAITOJA? VAI VALITSETKO PLANKKOJA VAATTEITA PESU OHJEIDEN MUKAAN.
- Ehdottomasti
Kaverille kulmaläväri, itselle tatska. Kyllä paikka on hyvä, tyypit mukavii ja palvelu pelaa. Ja kun tuntee vähän porukkaa, niin mikäs siinä samalla rupatellessa.
- minä.kai.taas
Kerran käynyt ja oli hyvä palvelu. Ota ihmeessä tatska!
- Anonyymi00037UUSI
Eihän tätäkään ole enää olemassa! Minneköhän nämä tattoo työläiset lähti?
- Anonyymi00038UUSI
Aloitus on 21 vuotta vanha, taitaa olla putiikinnpitäjät jo vanhainkodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483