tattoo nation

kannattaako ottaa tatska?

Moi mun mieli tekis tatskaa,kumpi parempi
ulvilassa oleva liike? vai Porin tattoo nation?
Kuulemma tattoo nationin kotisivuilla on linkki
bandidos moottoripyöräkerhon sivuille? En kyllä
haluisi tukea rikollista toimintaa,joten joku joka tietää kirjoittakaa mihin kantsii mennä?

Salla79

38

9814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no minä

      akin liike ulvilassa erittäin hyvä!! olikos sen nimi tattoo slade..? aki mulle ekan teki!! terkkuja vaan. nimim. sirun kaa ruusuilla

    • Ninni

      Mika on tehnyt mulle muutaman kuvan ja olen tyytyväinen, Ulvilalaisesta firmasta ei kokemuksia.

    • asiakas

      ITSE OLLUT TATTOO NATIONISSA ASIAKKAANA.
      MULLE TEHTIIN TRIBAL KUVA JA OLEN SIIHEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN.
      HYVÄÄ JÄLKEÄ SIELLÄ TEHDÄÄN.
      TATSKAAJAN NIMI ON MIKA TAI JOTAIN.

    • tero

      porissa toimiva paikka tukee ainakin bandiittien toimintaa niin kuin kaikki tattoo nationit,Ulvilan paikasta en tie tukeeko se mitään rikollisjärjestöä.

      • Fin

        Eipä oo Höynelästä Ulvilas mitää moitittavaa. Tai no ehkä hinta...


      • ................

        ainakin ulvilassa on aina kaikilla helvetin enkeleiden kannatuspaidat päällä


      • HaHa
        ................ kirjoitti:

        ainakin ulvilassa on aina kaikilla helvetin enkeleiden kannatuspaidat päällä

        Juu nii o. ;-)


      • turku
        ................ kirjoitti:

        ainakin ulvilassa on aina kaikilla helvetin enkeleiden kannatuspaidat päällä

        enpäs tiedä, onko ulvilassa muita tatskaliikkeitä ku akin paikka, mut se ei ainakaan liity mihinkään motskajengeihin. ja mitä TUNNEN akia, on hän se hyvä naapuri, jos naapurissa joku vetää överit, ei se akista narkkia tee. ei vedä mitään showta tai muutakaan paskaa. ottakaahan selvää ennekuin avaatte sanaisen arkkunne.


    • niin mieti paikka tarkoin.

      Nationista ei kokemuksia, mutta Ulvilan paikan hylkäsin itte aikanaan siksi, että siellä parveili ja päivysti kaikki paikkakunnan "epämääräiset" kaljapulloineen. Nykyisin tatskaajan naapurina on samassa talossa moottoripyöräkerho, jonka taustoissa on ainakin huumetouhuja. Jokin aika sitten juuri siitä porukasta yksi heitti lusikan nurkkaan, kun oli tullut vedettyä vähä liikaa. Ja tämän porukan kanssa tietääkseni myös tuo tatuoija viihtyy, mutta pitää tietysti toivoa, että hän vain on "kohtelias naapuri".
      Suosittelen Tuoppi Latvalaa Porista.

      • täysin

        samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".


      • sonni

        kyllä kateus on kamalaa. kannattaa pitää mölyt mahassa, kun et varmaankaan ollut paikalla viime suvena. nää on just tollasten pikku kollien juttuja . kannattais pistää omat asiat todella kuntoon . ja pystytkö todella todistaan kaikki väitteesi. epäilen sitä. ja ulvilan tatskaaja on kuulemma ollut yli 20 vuotta alalla, luulen että ei jäbä pelleile minkäänlaisten asioiden kanssa . epä muuta. sulle oikein hyvää kesän jatkoa. ja muille mölisijöille kans.


      • marko a
        täysin kirjoitti:

        samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".

        ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.


      • sinulle
        marko a kirjoitti:

        ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.

        Siis tuopin toimipiste on kotona eikä kaveri todellakaan oo mikään kotipajalainen. Ilmeisesti et oikein ole perehtynyt asiaan. Voisin sanoa että huomattava osa porilaisista on hommannut kaikki kuvansa tuopilta. Omista tutuista en tiedä yhdenkään käyneen muualla asioimassa. Ja sehän ei ole muiden ongelma jos et kyseisestä "tittelistä" tiennyt.


      • otsa
        sinulle kirjoitti:

        Siis tuopin toimipiste on kotona eikä kaveri todellakaan oo mikään kotipajalainen. Ilmeisesti et oikein ole perehtynyt asiaan. Voisin sanoa että huomattava osa porilaisista on hommannut kaikki kuvansa tuopilta. Omista tutuista en tiedä yhdenkään käyneen muualla asioimassa. Ja sehän ei ole muiden ongelma jos et kyseisestä "tittelistä" tiennyt.

        jos kerran duunaa kotona eix se sit ole kotipaja. taitaa kundi itte kirjotella pakinoita. jos kundi o palkittu,nii miksei kierrä euroopan festareilla tai jenkkilässä. muailman matkaaja.


      • sitten
        otsa kirjoitti:

        jos kerran duunaa kotona eix se sit ole kotipaja. taitaa kundi itte kirjotella pakinoita. jos kundi o palkittu,nii miksei kierrä euroopan festareilla tai jenkkilässä. muailman matkaaja.

        ei kirjoittele itse, koska iskee todennäköisesti kuvaa juuri asiakkailleen. Yhteystiedot löytyy kaupunki info lehdestä "Dark Art Tattoo".
        Nii ja yleensä väki uskoo mustaa valkoisella mut sinä taidat olla poikkeus! -kaikin tavoin...

        edit: "miksei kierrä euroopan festareilla ja jenkkilässä" voi elämä sun kanssas...


      • Porin
        otsa kirjoitti:

        jos kerran duunaa kotona eix se sit ole kotipaja. taitaa kundi itte kirjotella pakinoita. jos kundi o palkittu,nii miksei kierrä euroopan festareilla tai jenkkilässä. muailman matkaaja.

        parhaat ja palkitut:

        bändit -> soita kaikki ulkomailla
        urheilijat -> osallistu olympialaisiin
        näyttelijät -> näyttele Hollywoodissa

        jne. jne. jne. jne.

        Pysytää nyt kuitenkin realiteeteissa...


      • Kalahdus
        sonni kirjoitti:

        kyllä kateus on kamalaa. kannattaa pitää mölyt mahassa, kun et varmaankaan ollut paikalla viime suvena. nää on just tollasten pikku kollien juttuja . kannattais pistää omat asiat todella kuntoon . ja pystytkö todella todistaan kaikki väitteesi. epäilen sitä. ja ulvilan tatskaaja on kuulemma ollut yli 20 vuotta alalla, luulen että ei jäbä pelleile minkäänlaisten asioiden kanssa . epä muuta. sulle oikein hyvää kesän jatkoa. ja muille mölisijöille kans.

        Heh, heh. Ettei nyt vaan vaan älähtänyt se, johon se kuuluisa kalikka kalahti! ;-)


      • paikat
        Kalahdus kirjoitti:

        Heh, heh. Ettei nyt vaan vaan älähtänyt se, johon se kuuluisa kalikka kalahti! ;-)

        ovat enemmän tai vähemän kytköksissä näihän moottoripyörä porukoihin, siis omistajina.
        Mikä HD-firma näillä bandiiteilla on nyt siellä satakunnankadulla???


      • turku
        sonni kirjoitti:

        kyllä kateus on kamalaa. kannattaa pitää mölyt mahassa, kun et varmaankaan ollut paikalla viime suvena. nää on just tollasten pikku kollien juttuja . kannattais pistää omat asiat todella kuntoon . ja pystytkö todella todistaan kaikki väitteesi. epäilen sitä. ja ulvilan tatskaaja on kuulemma ollut yli 20 vuotta alalla, luulen että ei jäbä pelleile minkäänlaisten asioiden kanssa . epä muuta. sulle oikein hyvää kesän jatkoa. ja muille mölisijöille kans.

        ... että joku on samaa mieltä mun kanssa!! aki on musta tosi asiallinen ukko, kauan ollut alalla. ei muuta kuin hurraa!!!!


      • että joo
        täysin kirjoitti:

        samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".

        j...lauta, niin kuin maailmassa ei olis muutenkin pohdittavaa. jättäkää jo tuoppi ,ulvila ja nationi s..t.na rauhaan. jokainen tekee työkseen mitä kykenee. itse arvostan jätkiä. ihan hyvää jälkeä tekee kaikki.


      • kiinnosta
        että joo kirjoitti:

        j...lauta, niin kuin maailmassa ei olis muutenkin pohdittavaa. jättäkää jo tuoppi ,ulvila ja nationi s..t.na rauhaan. jokainen tekee työkseen mitä kykenee. itse arvostan jätkiä. ihan hyvää jälkeä tekee kaikki.

        ainakaan tukea mitään rikollisjärjestöä!


      • dude
        täysin kirjoitti:

        samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onhan tuoppi voittanut myös Cityn kaupungin paras tatuoija palkinnon. Kyseisen kaverin tavoittaa ainakin Bar Kinon ovelta silloin tällöin. Toimitilat Tuopilla kotonaan eikä sillä ole minkäänlaisia kytköksiä mihinkään "jengeihin".

        Kyllähän Tuoppi on palkittu City-lehden "kaupungin parhaat"-äänestyksessä, joka on jokavuotinen. Mutta sillä äänestyksellä ei ole kuitenkaan pienintäkään tekemistä palkittujen tatuoitsijoiden kanssa. Kyseesähän on siis tällainen "hassunhauska" kaupunkimittelö, jossa saa äänestää käytännössä mitä vaan huvittaa, kunhan perustelee sen kunnolla. Muita voittajia on vuosien saatossa ollut muistaakseni esim. "paras kylähullu" - Ahlaisten Heikki ja "paras puhelinkoppi" - Siinä pohjoispuiston päässä.

        Joten eipä nyt sekoiteta kuitenkaan oikeita tatuointi-kilpailuja täyteen soopaan. Tuoppi tekee kyllä ihan ok kuvia - On minullakin yksi häneltä otettu, mutta oikeita kilpailuita hän ei ole voittanuit ainuttakaan.

        Capiche?


      • TuoppiDark
        marko a kirjoitti:

        ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.

        Terve vaan kaikille. Kuulin että täällä olisi juttua minusta ja aikas yllätyksenä tuli! Mulla ei ole autoclavea?!?!? Ja tätä sanoo kaveri joka ei ole edes käynyt mun tykönä. (näppärää) Saa tulla ihan vapaasti katsomaan että se löytyy ja toimii. Slaine ja Nation on molemmat hyviä paikkoja ottaa kuvaa, joten väriä elämään vaan. Älkääkä haukkuko muita. Kyllähän me kaikki tänne Poriin mahdutaan.


      • jermu
        TuoppiDark kirjoitti:

        Terve vaan kaikille. Kuulin että täällä olisi juttua minusta ja aikas yllätyksenä tuli! Mulla ei ole autoclavea?!?!? Ja tätä sanoo kaveri joka ei ole edes käynyt mun tykönä. (näppärää) Saa tulla ihan vapaasti katsomaan että se löytyy ja toimii. Slaine ja Nation on molemmat hyviä paikkoja ottaa kuvaa, joten väriä elämään vaan. Älkääkä haukkuko muita. Kyllähän me kaikki tänne Poriin mahdutaan.

        tuopilla kaikki tarvittavat laitteet. ne jotka ei tiedä asioista mitään menkää katsomaan, tuopille nationiin ja ulvilaan. terkut , tuopille ja mikalle. t. paappa


      • tyytyväinen
        marko a kirjoitti:

        ihmettelen vaan kun sanotaan tumpin voittaneen porin parhaan tatuointi tittelin city-lehden kautta kun miehellä ei oo omaa tatuointiliikettä porissa.Siis niin sanottu kotipajalainen kuka voi sanoa neulojen olevan steriilejä kun miehellä ei oo autoklaavia tai mikäännäköistä desinfiointi uunia. Olen itse käynyt nationin ja ulvilan liikkeessä kummassakin liikkeessä on asin mukaiset desinfiointi laitteet sekä taitoa että tietoa alasta.Enkä ole koskaan kuullut edes city-lehden järjestäneen tatuointi kilpailua.

        Itse olen ottanut Tuopilla toisen tatuointini (ekan teki Aki) sekä napalävistyksen. Enkä ainakaan vielä ole kupsahtanut eikä tietääkseni ole kukaan muukaan! :-) Että eiköhän Tuoppi taida osata hommansa ihan ammattimaisesti! Minä ainakin olen kaikin puolin tyytyväinen hankintoihini! :-))


    • xvariant

      Ei se akista pahaa setää/huonoa tatskan tekijää tee, vaikka se snakehand mc:n paitoja asiakkailleen jakelee..

      • mieltä...

        Akille kannattaa mennä, (tehnyt mulle ekan) taitaa vaan olla melko kiireinen mies nykyään :-)
        Sama pohdinta silti itelläni; kumpaan kannattais....


      • seura

        tämä snakehand mc on? bandiitti vai helvetin...alainen järjestö?


      • minä
        seura kirjoitti:

        tämä snakehand mc on? bandiitti vai helvetin...alainen järjestö?

        ei kaikkien moottoripyöräkerhojen tarvi olla liitoksissa ¨bandiitteihin tai enkeleihin!!!!
        tunnen muutaman snakehandin ja on niin todella mukavia ja fiksuja tyyppejä!!! eikä todellakaan ole liitoksissa mihinkään "rikollisjärjestöihin" kuten te haluatte asian ilmaista!!!! vois ottaa asioista selvää ennen ku puhuu paskaa!!!!


      • ............
        minä kirjoitti:

        ei kaikkien moottoripyöräkerhojen tarvi olla liitoksissa ¨bandiitteihin tai enkeleihin!!!!
        tunnen muutaman snakehandin ja on niin todella mukavia ja fiksuja tyyppejä!!! eikä todellakaan ole liitoksissa mihinkään "rikollisjärjestöihin" kuten te haluatte asian ilmaista!!!! vois ottaa asioista selvää ennen ku puhuu paskaa!!!!

        ne haluais olla mutta ei niistä oo siihen... vitun support 81 wannabeet...


      • +++++++
        ............ kirjoitti:

        ne haluais olla mutta ei niistä oo siihen... vitun support 81 wannabeet...

        ottaako pattiin? VOI , VOI.


      • OLKKU
        ............ kirjoitti:

        ne haluais olla mutta ei niistä oo siihen... vitun support 81 wannabeet...

        JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA .


      • sinä
        OLKKU kirjoitti:

        JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA .

        Olkku!
        "JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA."

        Miksi ylipäätään pitää kantaa jotain kannattaja paitaa, jos ei hyväksy heidän toimintaa? Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi? Mietipä ite.


      • OLLENDHAL
        sinä kirjoitti:

        Olkku!
        "JOS JOLLAKIN ON JOKU KANNATUS PAITA EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ KUULUU TAI HALUAIS KUULUA JOHONKIN SAAATANAN, TANHU KERHOON,URHEILUSEURAAN YNS MUUHUN PALIKKATESTI GLUBIIN. MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN MITÄ PÄÄSTELETTE ILMOILLE. JOKAINEN PUKETUKOON NIIHIN VETIMIIN MIHIN ON VARAA."

        Miksi ylipäätään pitää kantaa jotain kannattaja paitaa, jos ei hyväksy heidän toimintaa? Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi? Mietipä ite.

        ON NIIN VAIKEA SAADA KAUNIITA VAATTEITA HALPAHALLISTA . ONKO SINULLA MERKITSEMÄTTÖMIÄ PAITOJA? VAI VALITSETKO PLANKKOJA VAATTEITA PESU OHJEIDEN MUKAAN.


    • Ehdottomasti

      Kaverille kulmaläväri, itselle tatska. Kyllä paikka on hyvä, tyypit mukavii ja palvelu pelaa. Ja kun tuntee vähän porukkaa, niin mikäs siinä samalla rupatellessa.

    • minä.kai.taas

      Kerran käynyt ja oli hyvä palvelu. Ota ihmeessä tatska!

    • Anonyymi00037
      UUSI

      Eihän tätäkään ole enää olemassa! Minneköhän nämä tattoo työläiset lähti?

    • Anonyymi00038
      UUSI

      Aloitus on 21 vuotta vanha, taitaa olla putiikinnpitäjät jo vanhainkodissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe