Olen 18-vuotias naisen alku. Onkoha minussa jotain vikaa, kun HALUAN tulla raiskatuksi?
Haluaisin että joku ottaisi mut väkisin.
Haluan tulla
38
13680
Vastaukset
- kissa
Sinussa ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa.
Paitsi, että olet väärällä palstalla. Kuulut osioon "leikit ja fetissit".- aiheesta
itselläni oli suunnilleen sinun ikäisenäsi täysin sama "fantasia".. no ironista kyllä, raiskaus sitten sattui oikeasti kohdalleni 2003 vappuna helsingissä..eipä ollutkaan kovin kivaa... pidin itseäni todella typeränä että olin edes voinut kuvitella sellaisesta saavani jotain kicksejä..
sitenhän tuollainen "raiskaus-fantasia" voisi toimiakin että asiasta sopii etukäteen jonkun kanssa...mutta kun se oikeasti osuu kohdalle jonkun tuntemattoman tyypin toimesta niin siitä on hauskuus kaukana.. - Anonyymi
aiheesta kirjoitti:
itselläni oli suunnilleen sinun ikäisenäsi täysin sama "fantasia".. no ironista kyllä, raiskaus sitten sattui oikeasti kohdalleni 2003 vappuna helsingissä..eipä ollutkaan kovin kivaa... pidin itseäni todella typeränä että olin edes voinut kuvitella sellaisesta saavani jotain kicksejä..
sitenhän tuollainen "raiskaus-fantasia" voisi toimiakin että asiasta sopii etukäteen jonkun kanssa...mutta kun se oikeasti osuu kohdalle jonkun tuntemattoman tyypin toimesta niin siitä on hauskuus kaukana..Sama täällä. Mut raiskattiin 19-vuotiaana.
- poika
Siis tuohan on hyvin yleistä että, nainen haluaa tulla raiskatuksi !...
Hei haloo, et puhuisi tuollaisia jos sinut olisi raiskattu oikeasti, koska minä miehenä näen asian näin että, jos ja kun on tyttö/nainen, vain sellainen tietää miltä se tuntuu
...Se on raukkamaisin teko mihin mies kykenee...
Nauttikaan seksistä täysin rinnoin, ja ennen kaikkea niin että, kumpikin osapuoli nauttii
Voithan pyytää jotain poikaa ottamaan sinut astetta rajummin
Kun huomioidaan kellonaika, jolloin olet laittanut tämän vietin, niin saat anteeksi- ossobukkolo
''Hei haloo, et puhuisi tuollaisia jos sinut olisi raiskattu oikeasti,''
on mut raiskattu. monesti. ku olin pieni.
siks mietinki et kuinka sairasta on, että haluan taas.. - Anonyymi
Pane mua
- apina
tuu nokialle onko sulla mesee tai mitää
- tyttö
puhut nimimerkki "apina"?? mix tulisin nokialle..???? anna painavat syyt!!
- Voi lapsi...
tyttö kirjoitti:
puhut nimimerkki "apina"?? mix tulisin nokialle..???? anna painavat syyt!!
Ei herranjestas tätä lasta... toivottavasti on kasvanut vähän älyä päähän sitten vuoden 2005 jälkeen.
- Wastaaja
Alistusfantasiat on ihan normaaleja. Voin kuitenkin vakuuttaa, että oikea raiskatuksi tuleminen on hyvin epämiellyttävää. Ratkaisu ongelmaasi on helppo:
Mene kimppaan joko poikaystävän tai jonkun hyvän miespuolisen ystävän kanssa. Tärkeää on, että hän on luotettava ja kunnioittaa sinua. Kerro, mistä haaveilet, ja sopikaa yhteiset säännöt niin että hän voi "raiskata" sinut. Siinä missä naisilla on maso-fantasioita, niin miehillä on yhtälailla sado-fantasioita. Useimmat miehet innostuvat mahdollisuudesta päästä "raiskaamaan" turvallisesti, ilman että oikeasti satuttaa toista.
Näissä leikeissä on fiksua sopia etukäteen turvasanat. Mies voi olla niin raju kuin haluaa, mutta jos sanot esim "punainen" niin peli on heti poikki. Mutta tärkeää nimenomaan on, että voit luottaa miehen lopettavan heti, jos sinuun sattuu tms. Muuten homma saattaa muuttua oikeaksi raiskaukseksi, ja silloin ei enää ole kivaa. Eli älä taluta ketä hyvänsä perusurpoa mukaan leikkeihisi, luottamus ja kunnioitus pitää olla mukana. - mit_sy
... iihminen haluaa että hänet raiskataan ja joku tekee sen se on pelkkää seksiä... raiskaus on sama kuin väkisin makuu eikä tämä onnistu jos kerta haluat että sut raiskataan...raiskauksesta tulee henkisiä ongelmia joita ei tule seksistä...
- Ida
Niinkuin aiemmat kirjoittajat ovat sanoneet, poikakaverin tai muun vakikumppanin voitte leikitellä ajatuksella ja kokeilla rajumpia otteita, mutta en usko, että haluaisit jonkun raiskaavan sinut jossakin märällä lenkkipolulla tai haisevassa porttikongissa, siinä ei ole mitään eroottista ja sitten pahimmassa tapauksessa saisit jonkun sukupuolitaudin (koska sinulta ei varmaan siinä tilanteessa kysytä haluatko ehkäisyä...)
En suosittele siis missään nimessä minkäänlaisten riskien ottamista, ja fantasiat harvoin ovat sellaisia, mitä edes haluaisi toteuttaa, ja kun ne osuvat kohdalle, todellisuus voi olla aivan erilaista kuin kuvitelmissasi. - haluavat
tulla raiskatuksi, mutta jos joutuisit itse siihen tilanteeseen, en usko että se olisi kovin miellyttävää. mieti nyt joku 50 vuotias äijä päälläsi tai jotain vastaavaa... sattuu ja et voi sille mitään. tämän vuoksi kaikista turvallisinta on tuollaiset haaveet toteuttaa jonkun kanssa niin että asiasta on sovittu etukäteen ja teillä on myös turvasana käytössänne, jolloin kumpi tahansa voi lopettaa leikin jos siltä tuntuu...
- JK
NIINKÖ
- sometimeifeeling
sama toive, ja oikeest sellaset jututki irl voi olla tosi kivoja et ei vaan lopeta jos toinen haluis (:, kyl sen huomaa jos toinen tarkottaa sitä oikeest ja kyllä, TIEDÄN että viesti on aloitettu 10 vuotta sitten..
- fsefdcs
No joo, fantasiat ovat aina asia erikseen. Mutta meitä on monenlaisia, aina ei kannata luottaa siihen että toinen tietää koska pitää lopettaa, tai että edes haluaa lopettaa silloin.
Itse taas olen miespuolinen ja haaveilen myös rajummista leikeistä, esim. juuri "väkisin" makaamisesta jne, mutta olisin hyvin tarkka kenen kanssa lähtisin fantasioita toteuttamaan, vaikka itse olenkin dominoiva osapuoli. Jos en tulkitsekkaan toista oikein ja hän tuntee tulleensa oikeasti raiskatuksi ja päättää tehdä asiasta jutun, mitä sitten? Aika heikoilla olen, saatika sitten etten oikeasti halua ketään vahingoittaa aivan kuten ei vastapuolikaan halua tulla oikeasti raiskatuksi.
Eli vaikka oleminen täysin toisen armoilla kiihottaisikin, niin suosittelen ainakin sitä turvasanaa ja vaikka haluaisit henkilön olevan sinulle vieras, suosittelisin tutustustumaan hyvin, vaikka sitten vain netin kautta, kaikkein oudoimmat tapaukset eivät yleensä pysty edes täällä esittämään muuta kovin pitkään.
- teroxx
Olen mies ja haaveilen siitä, että nainen raiskaisi minut. Olisi kuitenkin ihan kamalaa, jos tämä nainen olisi jotenkin vastenmielinen - eli mieluiten valitsisin raiskaajani itse. Ja silloin se ei oikeastaan olisikaan raiskaus.
Nykylain puitteissa helppoa
Anna vapaehtoisesti jollekin ja veto sen jälkeen hyväksikäyttöön esim. humalan vuoksi :)- kokeileppatätä
Ehkä sinun kannattaisi laittaa itsestäsi kokovartalo kuva nettiin niin raiskurit tietävät,että sinä olet juuri heidän mieleensä.
- lollllll
mäkin haluun ett joku raiskaa mut
- Pilluuuu
Haluun että joku karvaine ja ällöttävä mies tulis märällä lenkkipolulla illalla takaani ja vetäisi mut maahan raiskaisi ja se sattuisi ja mies alistaisi minua ja ei lopettaisi kun vasta aamulla. tulkaa miehet raiskaamaan mut aaaaah
- Pilluuuu
Miten saisin jonkun raiskaamaan mut??
- Anonyymi
Odotan myös että joku tulisi ja raiskaisi. Voisi vaikka tulla lenkillö vastaan. Ottaa kiini heitäö autoon ja viedä kotiinsa. Pakottaisi niin monesti kuin hän haluaa niin monta kertaa kun hön haluaa ja pitäisi vankina niin kauan kun haluaa.
- Anonyymi
Se on normaalia!
- Anonyymi
Lol oon 12 ja haluun tulla raiskatuksi. Mut en haluu raskaaksi.
- Anonyymi
Mikä ettei asutko lähellä Kymenlaaksoa voitaisiin sopia ns treffit
- Anonyymi
Suomi24 on niiiiin säälittävä!
Tällaisia pahuuksia pidetään olemassa mutta jos arvostelee satanistivaltion kyvyttömyyttä suojella ihmisiä pahuudelta niin "voih keskustelu on kadonnut".
Te olette täysin samanlaisia kuin venäjä navalnyin vainoamisessaan.
Mutta satanistivaltion tuomio EI katoa vaan tulee kiiruusti! - Anonyymi
Täysin normaalia. Ihan ensimmäisiä kertoja kun tyydytin itteeni suurinpiirtein ala-alasteen lopussa, mua kiihotti melkeinpä joka kerta ajatus jossa meidän opettaja (yli 30v) olisi himoinnut mua ja hiplailisi hellästi ainoastaan mua. Jotenkin niin kuvittelin (tai ainakin halusin niin), että se kehui enemmän just sen takia että olin rauhallinen, avulias ja sellanen perusujo oppilas jota olis helppo lähennellä enkä uskaltais kertoa kellekään. Ja palkinnoks olisin saanut parempia arvosanoja.
- Anonyymi
Voisko joku tulla raiskaamaan mutkin?(
Ylistarossa) - Anonyymi
On hälyttävää jos ihmisille on todella vielä näin epäselvää mikä ero on fantasioilla ja tosielämällä.
- Anonyymi
Sama täällä haluaisin että joku mies hakisi minut väkisin omaan kotiinsa tai metsään ja panisi minua siellä
- Anonyymi
Olen hoikka hyväpyllyinen mies ja tahdon että joku panis mua väkisin kunnolla
- Anonyymi
oon 13-v ja haluun et joku raiskaa mut sovitusti niin et se sitoo mut...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379