Haluan tulla

raiskatuksi

Olen 18-vuotias naisen alku. Onkoha minussa jotain vikaa, kun HALUAN tulla raiskatuksi?
Haluaisin että joku ottaisi mut väkisin.

30

12783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissa

      Sinussa ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa.

      Paitsi, että olet väärällä palstalla. Kuulut osioon "leikit ja fetissit".

      • aiheesta

        itselläni oli suunnilleen sinun ikäisenäsi täysin sama "fantasia".. no ironista kyllä, raiskaus sitten sattui oikeasti kohdalleni 2003 vappuna helsingissä..eipä ollutkaan kovin kivaa... pidin itseäni todella typeränä että olin edes voinut kuvitella sellaisesta saavani jotain kicksejä..
        sitenhän tuollainen "raiskaus-fantasia" voisi toimiakin että asiasta sopii etukäteen jonkun kanssa...mutta kun se oikeasti osuu kohdalle jonkun tuntemattoman tyypin toimesta niin siitä on hauskuus kaukana..


      • Anonyymi
        aiheesta kirjoitti:

        itselläni oli suunnilleen sinun ikäisenäsi täysin sama "fantasia".. no ironista kyllä, raiskaus sitten sattui oikeasti kohdalleni 2003 vappuna helsingissä..eipä ollutkaan kovin kivaa... pidin itseäni todella typeränä että olin edes voinut kuvitella sellaisesta saavani jotain kicksejä..
        sitenhän tuollainen "raiskaus-fantasia" voisi toimiakin että asiasta sopii etukäteen jonkun kanssa...mutta kun se oikeasti osuu kohdalle jonkun tuntemattoman tyypin toimesta niin siitä on hauskuus kaukana..

        Sama täällä. Mut raiskattiin 19-vuotiaana.


    • poika

      Siis tuohan on hyvin yleistä että, nainen haluaa tulla raiskatuksi !...

      Hei haloo, et puhuisi tuollaisia jos sinut olisi raiskattu oikeasti, koska minä miehenä näen asian näin että, jos ja kun on tyttö/nainen, vain sellainen tietää miltä se tuntuu

      ...Se on raukkamaisin teko mihin mies kykenee...

      Nauttikaan seksistä täysin rinnoin, ja ennen kaikkea niin että, kumpikin osapuoli nauttii

      Voithan pyytää jotain poikaa ottamaan sinut astetta rajummin

      Kun huomioidaan kellonaika, jolloin olet laittanut tämän vietin, niin saat anteeksi

      • ossobukkolo

        ''Hei haloo, et puhuisi tuollaisia jos sinut olisi raiskattu oikeasti,''
        on mut raiskattu. monesti. ku olin pieni.

        siks mietinki et kuinka sairasta on, että haluan taas..


    • apina

      tuu nokialle onko sulla mesee tai mitää

      • tyttö

        puhut nimimerkki "apina"?? mix tulisin nokialle..???? anna painavat syyt!!


      • Voi lapsi...
        tyttö kirjoitti:

        puhut nimimerkki "apina"?? mix tulisin nokialle..???? anna painavat syyt!!

        Ei herranjestas tätä lasta... toivottavasti on kasvanut vähän älyä päähän sitten vuoden 2005 jälkeen.


    • Wastaaja

      Alistusfantasiat on ihan normaaleja. Voin kuitenkin vakuuttaa, että oikea raiskatuksi tuleminen on hyvin epämiellyttävää. Ratkaisu ongelmaasi on helppo:

      Mene kimppaan joko poikaystävän tai jonkun hyvän miespuolisen ystävän kanssa. Tärkeää on, että hän on luotettava ja kunnioittaa sinua. Kerro, mistä haaveilet, ja sopikaa yhteiset säännöt niin että hän voi "raiskata" sinut. Siinä missä naisilla on maso-fantasioita, niin miehillä on yhtälailla sado-fantasioita. Useimmat miehet innostuvat mahdollisuudesta päästä "raiskaamaan" turvallisesti, ilman että oikeasti satuttaa toista.

      Näissä leikeissä on fiksua sopia etukäteen turvasanat. Mies voi olla niin raju kuin haluaa, mutta jos sanot esim "punainen" niin peli on heti poikki. Mutta tärkeää nimenomaan on, että voit luottaa miehen lopettavan heti, jos sinuun sattuu tms. Muuten homma saattaa muuttua oikeaksi raiskaukseksi, ja silloin ei enää ole kivaa. Eli älä taluta ketä hyvänsä perusurpoa mukaan leikkeihisi, luottamus ja kunnioitus pitää olla mukana.

    • mit_sy

      ... iihminen haluaa että hänet raiskataan ja joku tekee sen se on pelkkää seksiä... raiskaus on sama kuin väkisin makuu eikä tämä onnistu jos kerta haluat että sut raiskataan...raiskauksesta tulee henkisiä ongelmia joita ei tule seksistä...

    • Ida

      Niinkuin aiemmat kirjoittajat ovat sanoneet, poikakaverin tai muun vakikumppanin voitte leikitellä ajatuksella ja kokeilla rajumpia otteita, mutta en usko, että haluaisit jonkun raiskaavan sinut jossakin märällä lenkkipolulla tai haisevassa porttikongissa, siinä ei ole mitään eroottista ja sitten pahimmassa tapauksessa saisit jonkun sukupuolitaudin (koska sinulta ei varmaan siinä tilanteessa kysytä haluatko ehkäisyä...)

      En suosittele siis missään nimessä minkäänlaisten riskien ottamista, ja fantasiat harvoin ovat sellaisia, mitä edes haluaisi toteuttaa, ja kun ne osuvat kohdalle, todellisuus voi olla aivan erilaista kuin kuvitelmissasi.

    • haluavat

      tulla raiskatuksi, mutta jos joutuisit itse siihen tilanteeseen, en usko että se olisi kovin miellyttävää. mieti nyt joku 50 vuotias äijä päälläsi tai jotain vastaavaa... sattuu ja et voi sille mitään. tämän vuoksi kaikista turvallisinta on tuollaiset haaveet toteuttaa jonkun kanssa niin että asiasta on sovittu etukäteen ja teillä on myös turvasana käytössänne, jolloin kumpi tahansa voi lopettaa leikin jos siltä tuntuu...

    • JK

      NIINKÖ

    • sometimeifeeling

      sama toive, ja oikeest sellaset jututki irl voi olla tosi kivoja et ei vaan lopeta jos toinen haluis (:, kyl sen huomaa jos toinen tarkottaa sitä oikeest ja kyllä, TIEDÄN että viesti on aloitettu 10 vuotta sitten..

      • fsefdcs

        No joo, fantasiat ovat aina asia erikseen. Mutta meitä on monenlaisia, aina ei kannata luottaa siihen että toinen tietää koska pitää lopettaa, tai että edes haluaa lopettaa silloin.

        Itse taas olen miespuolinen ja haaveilen myös rajummista leikeistä, esim. juuri "väkisin" makaamisesta jne, mutta olisin hyvin tarkka kenen kanssa lähtisin fantasioita toteuttamaan, vaikka itse olenkin dominoiva osapuoli. Jos en tulkitsekkaan toista oikein ja hän tuntee tulleensa oikeasti raiskatuksi ja päättää tehdä asiasta jutun, mitä sitten? Aika heikoilla olen, saatika sitten etten oikeasti halua ketään vahingoittaa aivan kuten ei vastapuolikaan halua tulla oikeasti raiskatuksi.

        Eli vaikka oleminen täysin toisen armoilla kiihottaisikin, niin suosittelen ainakin sitä turvasanaa ja vaikka haluaisit henkilön olevan sinulle vieras, suosittelisin tutustustumaan hyvin, vaikka sitten vain netin kautta, kaikkein oudoimmat tapaukset eivät yleensä pysty edes täällä esittämään muuta kovin pitkään.


    • teroxx

      Olen mies ja haaveilen siitä, että nainen raiskaisi minut. Olisi kuitenkin ihan kamalaa, jos tämä nainen olisi jotenkin vastenmielinen - eli mieluiten valitsisin raiskaajani itse. Ja silloin se ei oikeastaan olisikaan raiskaus.

    • Nykylain puitteissa helppoa

      Anna vapaehtoisesti jollekin ja veto sen jälkeen hyväksikäyttöön esim. humalan vuoksi :)

    • kokeileppatätä

      Ehkä sinun kannattaisi laittaa itsestäsi kokovartalo kuva nettiin niin raiskurit tietävät,että sinä olet juuri heidän mieleensä.

    • lollllll

      mäkin haluun ett joku raiskaa mut

    • Pilluuuu

      Haluun että joku karvaine ja ällöttävä mies tulis märällä lenkkipolulla illalla takaani ja vetäisi mut maahan raiskaisi ja se sattuisi ja mies alistaisi minua ja ei lopettaisi kun vasta aamulla. tulkaa miehet raiskaamaan mut aaaaah

    • Pilluuuu

      Miten saisin jonkun raiskaamaan mut??

    • Anonyymi

      Odotan myös että joku tulisi ja raiskaisi. Voisi vaikka tulla lenkillö vastaan. Ottaa kiini heitäö autoon ja viedä kotiinsa. Pakottaisi niin monesti kuin hän haluaa niin monta kertaa kun hön haluaa ja pitäisi vankina niin kauan kun haluaa.

      • Mistä päin oot provosoiva neiti?


    • Anonyymi

      Se on normaalia!

    • Anonyymi

      Lol oon 12 ja haluun tulla raiskatuksi. Mut en haluu raskaaksi.

    • Anonyymi

      Suomi24 on niiiiin säälittävä!
      Tällaisia pahuuksia pidetään olemassa mutta jos arvostelee satanistivaltion kyvyttömyyttä suojella ihmisiä pahuudelta niin "voih keskustelu on kadonnut".
      Te olette täysin samanlaisia kuin venäjä navalnyin vainoamisessaan.

      Mutta satanistivaltion tuomio EI katoa vaan tulee kiiruusti!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe