Horoskooppimerkit politiikassa

Anonyymi-ap

Vesimies= persupoliitikko joka selvä taloustieteilijä tyyppi joka ei soveltuvainen politiikkaan koska politiikassa tarvitaan rationaalisen älykkyyden lisäksi myös aimo annos empatiaa

Kauris= perussuomalaisten kannattaja/poliitikko eli selvä taloustietelijä joka laskee desimaalin tarkasti talouspolitiikan mikä ei toimi politiikassa koska se ei ole edes älykästä loppupelissä

Härkä= keskusta tai SDP . Vaikuttaa persulta koska on perustyyppi, mutta ei ole persumielinen koska persuihin liittyy se kova kovistelulinja joka ei ole härän juttu. Halla-Aho on härkä joka on persupoliitikko mutta suurin osa häristä todennäköisesti eivät pidä persupolitiikasta, koska härkä on melko empaattinen joten ei suvaitse silloin mitään pahaa juttua

Rapu= perussuomalaiset sinisilmäisyyden ja hölmöyden takia ja voi näitä rapuraukkoja kuinka kauris , vesimies ja jousimiespersut käyttää heitä vain pelinappuloina. Rapu on siksi persujen puolella koska tykkää perusarvoista.

Neitsyt= selvä vihreitten fanittaja koska tarkka ja välittää ympäristöstä ja omasta kunnostaan eli syö mieluusti kasviksia ja viljaa sekä kalaa.

Vaaka= ihan selvä keskustalainen koska keskustalaiset tunnetusti ovat hyviä myötäilemään eli eivät mene äärilaidassa. Tämän seikan takia pidän vaakoja älykkäinä.

Skorpioni=keskustalainen tai demari. Löytyy tiettyä jämäkkyyttä ja keppiäkin= keskusta ja löytyy myös empaattisuutta= demarit

Jousimies=kokoomus tai perussuomalaiset. Heitä viehättää usein yritysmaailma joten siksi äänestävät jompaa kumpaa noista.

Kalat= vihreät , sdp tai vasemmistoliitto , koska kalan merkki on empaattinen maailmanparantajamerkki

Oinas= perussuomalaiset tai kokoomus eli oikeisto viehättää heitä.

Leijona= SDP = empaattisuus on osa leijonan luonnetta että pitää olla solidaarinen ja auttaa heikkoja

Kaksonen= kokoomus, keskusta tai demarit. Osaa olla älykäs ja ymmärtää kokonaisuuden hyvin eli tuskin sortuu populismiin.

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heittoja voi aina tehdä mistä asiasta hyvänsä. Jos puhutaan pelkistä aurinkomerkeistä alla on vuoden 2015 eduskunnan kokoonpano. Oinaan johtoasema on vanhaa perua, on todennäköistä, että se menee kauas taaksepäin. Suomalainen parlamentarismi pyörii Oinaan varassa. Listä ei ole täydellisen tarkka sillä eduskunnassa tapahtuu muutoksia, joku kuolee kesken kauden ja varamies otetaan mukaan, jotkut onnistuvat syntymään merkin rajapäivänä jolloin ei voi tietää ilman kellonaikaa kumpaan mekkiin kuuluu. Mutta 2015 eduskunnassa kokoontui poikkeuksellisen Oinas-pitoinen porukka.

      Oinas 31
      Kalat 20
      Kaksonen 19
      Leijona 19
      Härkä 16
      Kauris 16
      Rapu 15
      Neitsyt 15
      Vesimies 14
      Jousimies 13
      Skorpioni 12
      Vaaka 10

      • Anonyymi

        Juu niinhän se on että vähän heittoja nuo arvioni ovatkin. Joskus näin tosin viestin täällä suomi24 palstalla jossa todettiin että kauan sitten saksassa jolloin natsisaksan johtaja adolf hitleri teki tuhojaan niin natsien piirissä oli suurin osa kauris merkkisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niinhän se on että vähän heittoja nuo arvioni ovatkin. Joskus näin tosin viestin täällä suomi24 palstalla jossa todettiin että kauan sitten saksassa jolloin natsisaksan johtaja adolf hitleri teki tuhojaan niin natsien piirissä oli suurin osa kauris merkkisiä ihmisiä.

        mä jäin sitten miettimään mikä voisi houkutella natsien piiriin kauriita niin yksi mikä tuli heti mieleen on se, että kauris on konservatiivinen arvoiltaan ja vähän kovanpuoleinen, maskuliininen merkki.

        Sitten jäin miettimään tuota sinun viestiäsi jossa vaakoja eduskunnassa 10 kappaletta niin mulla tuli heti mieleen se, että kun vaaka on semmonen merkki joka ei halua niin mieluusti sanoa mielipiteitä eikä halua vahvasti kantaa asioihin joka on vaakamerkille ominaista ja vaaka on vähemmän dominoiva luonne. Ja sitten tuo oinas on juuri semmonen valtaa haluava horoskooppimerkki joka voisi selittää sen että niitä hakeutuu paljon politiikoiksi.


    • Anonyymi

      Täydennän 2015 vaalien jälkeen tapahtuikin melko yllättävä aurinkomerkkien muutos 2019 vaaleissa. Nyt eduskunnassa istuu eniten Kaloja ja koko jakautuma muuttui tasaiseksi. Oinas putosi keskivaiheille (keskiarvo on vajaat 17):

      Kalat 22
      Vesimies 19
      Rapu 19
      Neitsyt 19
      Jousimies 18
      Oinas 18
      Härkä 18
      Leijona 17
      Kaksonen 15
      Skorpioni 12
      Kauris 12
      Vaaka 11

      Aurinkomerkkijutut ovat aina astrologiassa pahnanpohjimmaisia. Kun ei ole muuta tietoa niin aurinkomerkkejä käytetään viihteeseen, mutta lapsi menee samalla pesuveden myötä viemäriin.

      • Anonyymi

        Aha okei pitää siis tarkentaa sitä mitä kirjottaa eli tarkempi ajattelutyö tai pitäs opiskella astrolofgia alaa niin tietää viel paremmin. Okei. Tuolla listalla huomioin sen että vaaka on edelleen listan pohjalla.

        Hyvä että tulee vastanäkemyksiä kun voi silloin miettiä onko omassa toiminnassa kehittämistä . Kiitos sinulle kun viet minua älykkäämpään ja humaanimpaan suuntaan. Kukaan ihminen ei ole toki täydellinen eli kaikissa meissä on joku vika = esim puute älykkyystasossa tai luonteenpiirteessä joku ikävämpi piirre.

        Kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi

        mä lupaan yrittää ainaki että pääsisin syvempään ymmärrys tasoon joho vaaditaan varmaankin korkeaa älykkyystasoa ja empatiatasoa. Uskon pääseväni siihen. Olen pahoillani , pyydän anteeksi kun oon vuosikausia jauhanut näistä horoskoopeista varmaankin turhan epäloogisesti ja varmaan joo kyllä mä hiffaan/tajuan mistä siinä on kyse eli pitäs päästä suurempaan ymmärrystasoon. Merkeissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia ja viihteellisyys on huono juttu. Esim voisin nyt ymmärtää että mun tekemä avaus jossa kerran otin esille vaarallisimat horoskooppimerkit FBI;n julkaisema lista niin tuo on varmaan juuri sitä horoskooppiaiheessa olevaa viihteellisyyttä koska tuo tutkimustulos voi olla epälooginen jos miettii esim sitä että tiettyjä merkkejä on voinu osallistua siihen tutkimukseen enemmän ja että tiettyjä merkkejä on vain numeraalisesti enemmän kuin toisia. ja sen voi selittää puhtaasti sattuma. Että horoskooppitieteissä vaaditaan varmaan syvempää paneutumista ettei kannata laukoea kommentteja liian nopeasti vaan pitäs miettiä tarkemmin mitä sannoo. Ymmärrän. Koitan parantaa tapani. Tietämättäni oon varmaan syyllistänyt liikaa tiettyjä merkkejä, mutta oon kai pannu sen merkille että osa horoskooppialan ammattilaisista myös syyllistyy tähän kun muistan että yhdessä ohjelmassa eräs horoskooppiasiantuntija syyllisti usein liikaa skorpioneja.

        Hyvää kevättalvea sinulle, terveisin juha!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe