Vesimies= persupoliitikko joka selvä taloustieteilijä tyyppi joka ei soveltuvainen politiikkaan koska politiikassa tarvitaan rationaalisen älykkyyden lisäksi myös aimo annos empatiaa
Kauris= perussuomalaisten kannattaja/poliitikko eli selvä taloustietelijä joka laskee desimaalin tarkasti talouspolitiikan mikä ei toimi politiikassa koska se ei ole edes älykästä loppupelissä
Härkä= keskusta tai SDP . Vaikuttaa persulta koska on perustyyppi, mutta ei ole persumielinen koska persuihin liittyy se kova kovistelulinja joka ei ole härän juttu. Halla-Aho on härkä joka on persupoliitikko mutta suurin osa häristä todennäköisesti eivät pidä persupolitiikasta, koska härkä on melko empaattinen joten ei suvaitse silloin mitään pahaa juttua
Rapu= perussuomalaiset sinisilmäisyyden ja hölmöyden takia ja voi näitä rapuraukkoja kuinka kauris , vesimies ja jousimiespersut käyttää heitä vain pelinappuloina. Rapu on siksi persujen puolella koska tykkää perusarvoista.
Neitsyt= selvä vihreitten fanittaja koska tarkka ja välittää ympäristöstä ja omasta kunnostaan eli syö mieluusti kasviksia ja viljaa sekä kalaa.
Vaaka= ihan selvä keskustalainen koska keskustalaiset tunnetusti ovat hyviä myötäilemään eli eivät mene äärilaidassa. Tämän seikan takia pidän vaakoja älykkäinä.
Skorpioni=keskustalainen tai demari. Löytyy tiettyä jämäkkyyttä ja keppiäkin= keskusta ja löytyy myös empaattisuutta= demarit
Jousimies=kokoomus tai perussuomalaiset. Heitä viehättää usein yritysmaailma joten siksi äänestävät jompaa kumpaa noista.
Kalat= vihreät , sdp tai vasemmistoliitto , koska kalan merkki on empaattinen maailmanparantajamerkki
Oinas= perussuomalaiset tai kokoomus eli oikeisto viehättää heitä.
Leijona= SDP = empaattisuus on osa leijonan luonnetta että pitää olla solidaarinen ja auttaa heikkoja
Kaksonen= kokoomus, keskusta tai demarit. Osaa olla älykäs ja ymmärtää kokonaisuuden hyvin eli tuskin sortuu populismiin.
Horoskooppimerkit politiikassa
6
176
Vastaukset
- Anonyymi
Heittoja voi aina tehdä mistä asiasta hyvänsä. Jos puhutaan pelkistä aurinkomerkeistä alla on vuoden 2015 eduskunnan kokoonpano. Oinaan johtoasema on vanhaa perua, on todennäköistä, että se menee kauas taaksepäin. Suomalainen parlamentarismi pyörii Oinaan varassa. Listä ei ole täydellisen tarkka sillä eduskunnassa tapahtuu muutoksia, joku kuolee kesken kauden ja varamies otetaan mukaan, jotkut onnistuvat syntymään merkin rajapäivänä jolloin ei voi tietää ilman kellonaikaa kumpaan mekkiin kuuluu. Mutta 2015 eduskunnassa kokoontui poikkeuksellisen Oinas-pitoinen porukka.
Oinas 31
Kalat 20
Kaksonen 19
Leijona 19
Härkä 16
Kauris 16
Rapu 15
Neitsyt 15
Vesimies 14
Jousimies 13
Skorpioni 12
Vaaka 10- Anonyymi
Juu niinhän se on että vähän heittoja nuo arvioni ovatkin. Joskus näin tosin viestin täällä suomi24 palstalla jossa todettiin että kauan sitten saksassa jolloin natsisaksan johtaja adolf hitleri teki tuhojaan niin natsien piirissä oli suurin osa kauris merkkisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niinhän se on että vähän heittoja nuo arvioni ovatkin. Joskus näin tosin viestin täällä suomi24 palstalla jossa todettiin että kauan sitten saksassa jolloin natsisaksan johtaja adolf hitleri teki tuhojaan niin natsien piirissä oli suurin osa kauris merkkisiä ihmisiä.
mä jäin sitten miettimään mikä voisi houkutella natsien piiriin kauriita niin yksi mikä tuli heti mieleen on se, että kauris on konservatiivinen arvoiltaan ja vähän kovanpuoleinen, maskuliininen merkki.
Sitten jäin miettimään tuota sinun viestiäsi jossa vaakoja eduskunnassa 10 kappaletta niin mulla tuli heti mieleen se, että kun vaaka on semmonen merkki joka ei halua niin mieluusti sanoa mielipiteitä eikä halua vahvasti kantaa asioihin joka on vaakamerkille ominaista ja vaaka on vähemmän dominoiva luonne. Ja sitten tuo oinas on juuri semmonen valtaa haluava horoskooppimerkki joka voisi selittää sen että niitä hakeutuu paljon politiikoiksi.
- Anonyymi
Täydennän 2015 vaalien jälkeen tapahtuikin melko yllättävä aurinkomerkkien muutos 2019 vaaleissa. Nyt eduskunnassa istuu eniten Kaloja ja koko jakautuma muuttui tasaiseksi. Oinas putosi keskivaiheille (keskiarvo on vajaat 17):
Kalat 22
Vesimies 19
Rapu 19
Neitsyt 19
Jousimies 18
Oinas 18
Härkä 18
Leijona 17
Kaksonen 15
Skorpioni 12
Kauris 12
Vaaka 11
Aurinkomerkkijutut ovat aina astrologiassa pahnanpohjimmaisia. Kun ei ole muuta tietoa niin aurinkomerkkejä käytetään viihteeseen, mutta lapsi menee samalla pesuveden myötä viemäriin.- Anonyymi
Aha okei pitää siis tarkentaa sitä mitä kirjottaa eli tarkempi ajattelutyö tai pitäs opiskella astrolofgia alaa niin tietää viel paremmin. Okei. Tuolla listalla huomioin sen että vaaka on edelleen listan pohjalla.
Hyvä että tulee vastanäkemyksiä kun voi silloin miettiä onko omassa toiminnassa kehittämistä . Kiitos sinulle kun viet minua älykkäämpään ja humaanimpaan suuntaan. Kukaan ihminen ei ole toki täydellinen eli kaikissa meissä on joku vika = esim puute älykkyystasossa tai luonteenpiirteessä joku ikävämpi piirre.
Kaikkea hyvää sinulle. - Anonyymi
mä lupaan yrittää ainaki että pääsisin syvempään ymmärrys tasoon joho vaaditaan varmaankin korkeaa älykkyystasoa ja empatiatasoa. Uskon pääseväni siihen. Olen pahoillani , pyydän anteeksi kun oon vuosikausia jauhanut näistä horoskoopeista varmaankin turhan epäloogisesti ja varmaan joo kyllä mä hiffaan/tajuan mistä siinä on kyse eli pitäs päästä suurempaan ymmärrystasoon. Merkeissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia ja viihteellisyys on huono juttu. Esim voisin nyt ymmärtää että mun tekemä avaus jossa kerran otin esille vaarallisimat horoskooppimerkit FBI;n julkaisema lista niin tuo on varmaan juuri sitä horoskooppiaiheessa olevaa viihteellisyyttä koska tuo tutkimustulos voi olla epälooginen jos miettii esim sitä että tiettyjä merkkejä on voinu osallistua siihen tutkimukseen enemmän ja että tiettyjä merkkejä on vain numeraalisesti enemmän kuin toisia. ja sen voi selittää puhtaasti sattuma. Että horoskooppitieteissä vaaditaan varmaan syvempää paneutumista ettei kannata laukoea kommentteja liian nopeasti vaan pitäs miettiä tarkemmin mitä sannoo. Ymmärrän. Koitan parantaa tapani. Tietämättäni oon varmaan syyllistänyt liikaa tiettyjä merkkejä, mutta oon kai pannu sen merkille että osa horoskooppialan ammattilaisista myös syyllistyy tähän kun muistan että yhdessä ohjelmassa eräs horoskooppiasiantuntija syyllisti usein liikaa skorpioneja.
Hyvää kevättalvea sinulle, terveisin juha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135495- 1972460
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801823En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761467Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841009- 41970
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46909- 77823
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6691