Kiuruvesi on

Anonyymi-ap

Kiuruvesi on paras kaupunki jossa on perinteisesti elänyt ja asunut suuria sankareita ja elää tänäkin päivänä. Kiuruvesi on luomu Suomen pääkaupunki. Kiuruvesi on täynnä parempia yrittäjiä kuin muut kaupungit. Kiuruvesi on monin tavoin edistyneempi ja parempi paikkakunta kuin mikään muu Suomen paikkakunnista. Olemme hyvin monin tavoin parempia ihmisiä kuin muualla. On lottovoitto syntyä kiuruvetiseksi.

Tuo on se mantra jollaista täällä tykätään kuunnella tai ainakin jotkut tykkäävät ja jaksavat jauhaa viikosta ja somejulkaisusta toiseen. Olisiko totuus kuitenkin ihan toisenlainen. Ehkä Kiuruvesi onkin aivan kuten muutkin sadat ja tuhannet pienet paikkakunnat ympäri Suomea. Yksi pieni ja yhä pienenevä maaseutupaikka jolla on oma historiansa ja joka vain yrittää selviytyä ja sinnitellä. Ihmisetkään eivät ole täällä sen parempia tai huonompia kuin muualla. Turha pitää mitään showta ainakaan Kiuruveden puolesta.

17

1554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiuruvedellä pärjää mainiosti kehumalla alkuasukkaita, mutta jos sanot totuuden esimerkiksi sisäsiittoisuuden seurauksista ja kerrot, että itse asiassa tämä on kuoleva kylä täynnä tyhjiä liiketiloja ja asuntoja, tervataan sinut ainakin facebookissa. Johtuneeko tästä, ettemme ole vuosikymmeniin saaneet yhtään valovoimaista virkamiestä, jotka aidosti ovat kiinnostuneet kehittämään paikkaa. Muutenkin ulkoa muuttaneet eivät yleensä ole kovin pitkäaikaisia asukkaita ja muualle muuttaneilla ei ole paluumuuttohalukkuutta, vaikka siihen saattaisi olla hyvätkin mahdollisuudet.

• Anonyymi

On valitettavan tavallista että Kiuruvedelle päätyvät muualla asiansa sössineet ja maineensa pilanneet virkahenkilöt. Heidän niinsanottu työaika kuluu uusien työpaikkahakemusten laatimiseen, hartaana toiveena päästä täältä pois, mutta ei, Kiuruveden antamaa leimaa ei enää saa pois ja niinpä tästä " kaupungista" tulee virkamiesjätteen loppusijoituspaikka.

• Anonyymi

Ne jotka erehtyy muuttamaan takaisin kiuruvedelle muuttavat pian pois kun näkevät ettei tämä ole
        Enää sama vilkas kirkonkylä kuin silloin70 ja 80 kymmenluvulla koska kaikki jotka kynnelle kykenevät ovat muuttaneet työn perässä muualle.
        Ne jotka jäivät eivät olisi pärjänneet ihmisten ilmoilla koska pää on sekaisin ja alkoholisteja

Että semmonen tappaus.

• Anonyymi

Kiuruvedellä on putinistejä enemmän, kuin muualla maassa. teboil on paikka, missä putinistit täällä kokoontuu. Haluat olla putinisti, niin tule tebskalle.

• Anonyymi

Minun jo edesmennyt isäukko kehui aina Venäjää ja minua niin hävetti, facebookissakin sen jutut joskus 2015 niin hävetti.

Mutta viimeistään kun Trump tuli presidentiksi ja näin sen valtavan vaahtoamisen (??) valtamedioissa, sen jälkeen tämä korona, ei voinut edes mummoa täällä käydä moikkaamassa ja mummokin kuoli sitten pois, pätö flunssan takia. Isot Ameriikkalaiset lääkejätit (puoli)pakotti ottamaan näitä paskapiikkejä vaikka millä verukkein ja natsipasseilla, viimeinen niitti oli nähdä miten korruption ja valheen voimalla saatiin Biden presidentiksi in the YyyEessEii, voi kiesus mitä paskaa!

Ja kun mätäpaise Biden saatiin USA:ssa valtaan niin eiköhän alkanut kunnon sota täällä ja hinnat nousuun! KIIIDOSH!

Nyt minäkin fanitan sitten Venäjää ihan samalla tavalla =D hah!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun jo edesmennyt isäukko kehui aina Venäjää ja minua niin hävetti, facebookissakin sen jutut joskus 2015 niin hävetti.

Mutta viimeistään kun Trump tuli presidentiksi ja näin sen valtavan vaahtoamisen (??) valtamedioissa, sen jälkeen tämä korona, ei voinut edes mummoa täällä käydä moikkaamassa ja mummokin kuoli sitten pois, pätö flunssan takia. Isot Ameriikkalaiset lääkejätit (puoli)pakotti ottamaan näitä paskapiikkejä vaikka millä verukkein ja natsipasseilla, viimeinen niitti oli nähdä miten korruption ja valheen voimalla saatiin Biden presidentiksi in the YyyEessEii, voi kiesus mitä paskaa!

Ja kun mätäpaise Biden saatiin USA:ssa valtaan niin eiköhän alkanut kunnon sota täällä ja hinnat nousuun! KIIIDOSH!

Nyt minäkin fanitan sitten Venäjää ihan samalla tavalla =D hah!

menehän motomies Lappalaene tuas laturiin on senverta lennokasta tuas noot jutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

menehän motomies Lappalaene tuas laturiin on senverta lennokasta tuas noot jutut.

Kyllä jussi on hullu:)

• Anonyymi

Hah haaa...Kylläpä taas repästiin 😂

• Anonyymi

Testosteronija on täällä enempi kun muualla pohjaveessä sitä on varma tieto.

• Anonyymi

Tuo on totta. Testosterojina on niin paljon että se on pilannut runsaasti kaivojakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Testosterojina on niin paljon että se on pilannut runsaasti kaivojakin.

Väkevätä on sitten pakkohan se on uskoa. Onko Heenäkylän suunnalla testoteronijan keskittymä?

• Anonyymi

Kiuruvesi on yksi suomen köyhimpiä kuintia, jossa on enemmän mielenterveysongelmia kuin muualla PohjoisSavossa. Mitä se kertoo?

• Anonyymi

Enemmän testoa päissä kuin muualla!

• Anonyymi

Se kertoo sitä, että tänne hörhöt tulevat päätään aukomaan.

• Anonyymi

Pitäisikö kaupungin nimi muuttaa Testosteronistrijaksi? Moldovassa olevaa venäläusmyönteistä Transnistrijaa mukaillen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe