Kuusamon uistin

Anonyymi-ap

Saako Kuusamon uistin tehtaanmyymälästä kalastustarvikkeita edullisesti? Uistimia ja pilkkitarvikkeita ajattelin. Mistä saa syötit pilkkeihin? Innokas kesä- ja talvikalastaja.

6

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä olisi hyvä pilkkipaikka, josta saisi kalaa? Syötti toukat ja madot täytyisi ensin hankkia. Onko jalokala pilkkimahdollisuutta vesistöissä?

• Anonyymi

Mee meijerin lähellä oleville lammille kokeilee, niistä saattaa saaha isojaki ahvenia/kuhia

• Anonyymi

Ambulanssivärit ovat hyviä kaloille. Punainen, keltainen ja vihertävä kirjolohelle. Oranssi, ruskea ja vaaleahko taimenelle. Kulta käy lippauistimissa ja lusikoissa. Kirkkaan metalliset, ambulansdivärein esim. Hauelle. Ahven ja särki ottaa hyvin erilaisiin pilkkeihin ja mormyskoihin. Toukka, mato ja surviainen ovat hyviä syöttejä. Tahnapallolla pilkkivät lohia.

• Anonyymi

Mene ihmeessä käymään. Mahtava paikka !!

• Anonyymi

Pilkkiminen, onkiminen, perhostelu ja uistelu ovat mahtavia harrastuksia. Kuusamossa riittää hyviä kalavesiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe