Saako Kuusamon uistin tehtaanmyymälästä kalastustarvikkeita edullisesti? Uistimia ja pilkkitarvikkeita ajattelin. Mistä saa syötit pilkkeihin? Innokas kesä- ja talvikalastaja.
Kuusamon uistin
6
1040
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olisi hyvä pilkkipaikka, josta saisi kalaa? Syötti toukat ja madot täytyisi ensin hankkia. Onko jalokala pilkkimahdollisuutta vesistöissä?
- Anonyymi
Mee meijerin lähellä oleville lammille kokeilee, niistä saattaa saaha isojaki ahvenia/kuhia
- Anonyymi
Ambulanssivärit ovat hyviä kaloille. Punainen, keltainen ja vihertävä kirjolohelle. Oranssi, ruskea ja vaaleahko taimenelle. Kulta käy lippauistimissa ja lusikoissa. Kirkkaan metalliset, ambulansdivärein esim. Hauelle. Ahven ja särki ottaa hyvin erilaisiin pilkkeihin ja mormyskoihin. Toukka, mato ja surviainen ovat hyviä syöttejä. Tahnapallolla pilkkivät lohia.
- Anonyymi
Mene ihmeessä käymään. Mahtava paikka !!
- Anonyymi
Pilkkiminen, onkiminen, perhostelu ja uistelu ovat mahtavia harrastuksia. Kuusamossa riittää hyviä kalavesiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161