Kaarisillan koulun ympäristössä terrorisoivat tulevat sosialismin ääniharavat ja pummiksi kehittyvät peräpukamat.
Samat ”nuoret” häiriköivät asukkaita Toejoella.
Vasemmisto ja poliisikunta peukuttaa!
Kaarisillan koulu on epäsosiaalisten runkkujen aluetta
21
248
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko vaikea aamu sulla tänään?
- Anonyymi
Uutisoinnissa selvästi peitellään jotain!
Uksittaistapaus, pelolle ei saa antaa valtaa. - Anonyymi
Pst nyy!
Lakki päästä!
Putin puhuu!- Anonyymi
Putinin puhe oli hyvä!
Amerikkalaiset aloittivat sodan ja Venäjä käy puolustustaistelua.
Venäjä on Rauhaa Rakastava maa, aina ollut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin puhe oli hyvä!
Amerikkalaiset aloittivat sodan ja Venäjä käy puolustustaistelua.
Venäjä on Rauhaa Rakastava maa, aina ollut!Muuten hyvä, mutta ei sanaakaan ”natseista”!
Missä ne nyt ovat!
- Anonyymi
Nää samat äitiensä ylpeydenaiheet ajavat ilman vaimentimia pitkin poria meluamassa, onneksi näistä iso osa delaa övereihin jo ennen 20v ikää.
- Anonyymi
Noiden keskuudessa on homoseksuaalisuus erittäin yleistä, sitten kun tulevat kaapista niin tilanne rauhoittuu.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt kenenkään olevan kaapissa, paitsi Speden viihdeohjelmassa Pentti Siimes avioliittoneuvoja Kekki
Kekken förlåt oli kaapissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt kenenkään olevan kaapissa, paitsi Speden viihdeohjelmassa Pentti Siimes avioliittoneuvoja Kekki
Kekken förlåt oli kaapissa.Sä oot niin kaapissa ettet näe ite sitä kaappia
- Anonyymi
Joko lastensuojeluun on ilmoitettu
https://t.ylilauta.org/jpg/cf/63/cf63f30c1571ba78-240.avif - Anonyymi
Porkan kaupan luona tarvittiin vartijaa kun neljä venäjää puhuvaa jäbää häiriköivät kuuluvalla äänellä.
Mulkkerot juoksivat bussiin ja kaupunginosa vaihtui nopeasti.
Ikähaarukka 14-18 vuotta.
Olisivat sopivia tyyppejä Putinin sotilasoperaatioon . Pois, pois täältä natsimaasta!- Anonyymi
Voishan ne mobilisoida ja päätyisivät lannoitteeksi jollekin Ukrainan pelloista.
- Anonyymi
Pieni iltasoitto.
- Anonyymi
osaatko laulaa kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osaatko laulaa kans
Kovia ovat olevinaan ja laulavat Hotelli Miekassa
- Anonyymi
Tänne et ainakaan soita kun mulla on salanen numero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne et ainakaan soita kun mulla on salanen numero
No soita sä mulle.
- Anonyymi
Ap:lla taitaa olla ahteriluukku hellänä kun poliisit ja vasemmisto peukuttaa :D
- Anonyymi
Koulun lähistöllä on havaittu cannabissäteilyä
- Anonyymi
Ei ole mahdollista. Kannabiksen lähellä ei säteile kenelläkään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356