Eikö Androidissa todellakaan ole numeron salaamiseen muuta keinoa kuin lisätä #31# numeron eteen? Puhelin on Motorola.
Olen selannut valikoita edestakaisin ja en vaan löydä jotain täppää mistä saman voi tehdä yksinkertaisemmin. Sentään vanha gsm oli siinäkin fiksumpi.
Oman numeron piilottaminen Androidisssa
4
3198
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta numerosi salaiseksi. Niin ja muuten, GSM on tiedonsiirtotekniikka joten mitä oikein höpiset vanhasta GSM:stä?
- Anonyymi
Itselläni on android ja siitä voi piilottaa numeron näin: Puhelin - asetukset - lisää asetuksia - näytä oma soittajatunnus ja siitä valitset piilota numero
- Anonyymi
Omassa laitteessani on Googlen puhelinsovellus ja oman numeron näyttö estetään valitsemalla Puhelin > Kolme pistettä > Asetukset > Puhelutilit > Kehittyneet asetukset > Soittajan tunnus > Haluamasi SIM > Soittajan tunnus > Piilota numero.
- Anonyymi
Moto E 13
Avaa tavallinen puhelinsovellus puhelimessasi.
Avaa valikko napauttamalla "Lisää" (3 pisteen kuvake) näytön oikeassa yläkulmassa.
Napauta näkyviin tulevasta valikosta "Asetukset".
Napauta "Puhelut"
Napauta "Lisäasetukset"
Napauta 'Soittajan tunnus'
Valitse "Näytä numero"/ "Piilota numero"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995