Eikö Androidissa todellakaan ole numeron salaamiseen muuta keinoa kuin lisätä #31# numeron eteen? Puhelin on Motorola.
Olen selannut valikoita edestakaisin ja en vaan löydä jotain täppää mistä saman voi tehdä yksinkertaisemmin. Sentään vanha gsm oli siinäkin fiksumpi.
Oman numeron piilottaminen Androidisssa
4
4367
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta numerosi salaiseksi. Niin ja muuten, GSM on tiedonsiirtotekniikka joten mitä oikein höpiset vanhasta GSM:stä?
- Anonyymi
Itselläni on android ja siitä voi piilottaa numeron näin: Puhelin - asetukset - lisää asetuksia - näytä oma soittajatunnus ja siitä valitset piilota numero
- Anonyymi
Omassa laitteessani on Googlen puhelinsovellus ja oman numeron näyttö estetään valitsemalla Puhelin > Kolme pistettä > Asetukset > Puhelutilit > Kehittyneet asetukset > Soittajan tunnus > Haluamasi SIM > Soittajan tunnus > Piilota numero.
- Anonyymi
Moto E 13
Avaa tavallinen puhelinsovellus puhelimessasi.
Avaa valikko napauttamalla "Lisää" (3 pisteen kuvake) näytön oikeassa yläkulmassa.
Napauta näkyviin tulevasta valikosta "Asetukset".
Napauta "Puhelut"
Napauta "Lisäasetukset"
Napauta 'Soittajan tunnus'
Valitse "Näytä numero"/ "Piilota numero"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743