Joka pilkkaat, vertailet, arvostelet, häpäiset, uhkailet, stalkkaat ja hakkeroit toisia? Vaihtoehtoja ei ole monta. Että kehtaatkin?
Kuka sinä olet
9
1284
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa
Niin! Ei olekaan paljon vaihtoehtoja! Kuinka kehtaat! Miksi juuri sinä ja tämä? - Anonyymi
Ja kaiken lisäksi sekaantumalla toisten asioihin, vai?- Anonyymi
Ja haukkumalla päin puuta? Ja mistä voidaan päätellä, kenelle se on tarkoitettu? Ellei tämän tyyppiselle aivottomille paskiaisille tarkastelevat omia menetelmiä, teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, vakoilusta, väärien tietojen levittämisestä ja sellaisia, kuten aloittaja on täysin oikeassa! Ja sen olen varma!
- Anonyymi
Se on tuo ätmi sanaa jankkaava äijä
- Anonyymi
Ai tämä kirjoittelija, joka luo näitä eeppisiä tosin valheellisia viholliskuvia ja keksii ajoittain todella impulsiivisesti, että kuka kulloinkin tielleen olisi asettunut ja kirjoittaa vihjaillen sitä sun tätä kenen ties pääteltävissä olevaa settiä ja kokee kuitenkin olevansa itse jostain syystä jonkinsortin asianomistaja?
- Anonyymi
Joku turmiolantommi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku turmiolantommi
Juu-u, kauhean helposti hän tuntuu bongaavan useampia henkilöitä keille esittää mitä eksoottisempia puheenparsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu-u, kauhean helposti hän tuntuu bongaavan useampia henkilöitä keille esittää mitä eksoottisempia puheenparsia
Oooh uuh ooh uuh auuuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958