Joka pilkkaat, vertailet, arvostelet, häpäiset, uhkailet, stalkkaat ja hakkeroit toisia? Vaihtoehtoja ei ole monta. Että kehtaatkin?
Kuka sinä olet
9
1465
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa
Niin! Ei olekaan paljon vaihtoehtoja! Kuinka kehtaat! Miksi juuri sinä ja tämä? - Anonyymi
Ja kaiken lisäksi sekaantumalla toisten asioihin, vai?- Anonyymi
Ja haukkumalla päin puuta? Ja mistä voidaan päätellä, kenelle se on tarkoitettu? Ellei tämän tyyppiselle aivottomille paskiaisille tarkastelevat omia menetelmiä, teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, vakoilusta, väärien tietojen levittämisestä ja sellaisia, kuten aloittaja on täysin oikeassa! Ja sen olen varma!
- Anonyymi
Se on tuo ätmi sanaa jankkaava äijä
- Anonyymi
Ai tämä kirjoittelija, joka luo näitä eeppisiä tosin valheellisia viholliskuvia ja keksii ajoittain todella impulsiivisesti, että kuka kulloinkin tielleen olisi asettunut ja kirjoittaa vihjaillen sitä sun tätä kenen ties pääteltävissä olevaa settiä ja kokee kuitenkin olevansa itse jostain syystä jonkinsortin asianomistaja?
- Anonyymi
Joku turmiolantommi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku turmiolantommi
Juu-u, kauhean helposti hän tuntuu bongaavan useampia henkilöitä keille esittää mitä eksoottisempia puheenparsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu-u, kauhean helposti hän tuntuu bongaavan useampia henkilöitä keille esittää mitä eksoottisempia puheenparsia
Oooh uuh ooh uuh auuuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 106637
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574