Satakunnassa on muutaman vuoden ajan toiminut menestyksellä puusepänverstas, jossa veistellään erikoistilauksena leipälapioita.
Itse lapiot veistellään Suomessa halutusta materiaalista, varret tulee halpatuontina Hokkaidosta.
Ne kasataan Suomessa, ja maalataan myös Suomessa alihankintatyönä t:mi Mielosen autotallissa.
Hinnat alkaa 1200 eurosta ylöspäin.
Liiketoiminta on voimakkaassa noususuhdanteessa.
Kaksi on myyty, joista kaksi palautettu.
Käsityö parempi
5
361
Vastaukset
- Anonyymi
Huhu kertoo, että Ukrainasta olisi mahdollisesti tulossa isohko tilaus.
Nyt kun sääennuste on luvannut pidempää pakkasjaksoa niin polttopuilla on siellä räjähdysmäisesti kasvava kysyntä.
Lapiot voisi näin hätätapauksessa myydä vähän edullisemmin ilman yhtiön leimaa. - Anonyymi
Toivokaamme siis että Valmet ehtii toimittamaan riittävästi kaminoita sinne ennen pakkasia.
- Anonyymi
Entä jos niihin lapioihin pingottaisi kumminauhan, voisi käyttää ritsoina ja ampua niillä vaikka taateleita.
- Anonyymi
Lapskareilla voi myös laskea mäkeä, niitä voi käyttää kolehdin keräämiseen, voi käyttää veneessä melan asemasta. Hyvin monikäyttöinen tuote, tarvitaan vain osaava markkinoija.
Leijonan luola olisi ehkä oikea paikka markkinoinnille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564