Satakunnassa on muutaman vuoden ajan toiminut menestyksellä puusepänverstas, jossa veistellään erikoistilauksena leipälapioita.
Itse lapiot veistellään Suomessa halutusta materiaalista, varret tulee halpatuontina Hokkaidosta.
Ne kasataan Suomessa, ja maalataan myös Suomessa alihankintatyönä t:mi Mielosen autotallissa.
Hinnat alkaa 1200 eurosta ylöspäin.
Liiketoiminta on voimakkaassa noususuhdanteessa.
Kaksi on myyty, joista kaksi palautettu.
Käsityö parempi
5
236
Vastaukset
- Anonyymi
Huhu kertoo, että Ukrainasta olisi mahdollisesti tulossa isohko tilaus.
Nyt kun sääennuste on luvannut pidempää pakkasjaksoa niin polttopuilla on siellä räjähdysmäisesti kasvava kysyntä.
Lapiot voisi näin hätätapauksessa myydä vähän edullisemmin ilman yhtiön leimaa. - Anonyymi
Toivokaamme siis että Valmet ehtii toimittamaan riittävästi kaminoita sinne ennen pakkasia.
- Anonyymi
Entä jos niihin lapioihin pingottaisi kumminauhan, voisi käyttää ritsoina ja ampua niillä vaikka taateleita.
- Anonyymi
Lapskareilla voi myös laskea mäkeä, niitä voi käyttää kolehdin keräämiseen, voi käyttää veneessä melan asemasta. Hyvin monikäyttöinen tuote, tarvitaan vain osaava markkinoija.
Leijonan luola olisi ehkä oikea paikka markkinoinnille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013