En saa samoja oikeuksia

Jos minun kohdallani on oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma miksi helvetissä kaikki muut asiakkaat joilla on myös oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma saa Vammaissosiaali puolelta kesäleirille toimeentulotukea?

Miksi minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät sanoo en ole koskaan selkeä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena?

Minun kohdallani ei talvella ole koskaan onnistunut kävellä työkeskus työtoiminta ryhmiin josta syystä olen jäänyt kotiin, josta syystä työkeskus työntekijät vaativat asiakkuuden lopetusta minun kohdallani.

Miksi minun kaverini joka sai Lievän älyllisen kehitysvamman ja skitsofrenian sai heti oikeuden taksikorttiin?

Miksi minun kohdallani ei Vammaissosiaali työntekijät myönnä taksikorttia.

Mielestäni jos minä en saa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeutta päästä kehitysvammaisten kesäleirille ja en saa oikeutta taksikortti juttuun.

Helvetti ei silloin muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä saada toimeentulotukea kehitysvammaisten kesäleirille eikä taksikortti juttuun.

Ja jos minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät eivät suostu etsiä Kehitysvamma puolella ryhmäkoti paikkaa ei myöskään muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena kohdalla pitäisi etsiä ryhmäkoti paikkaa.

Jos minun kohdallani ei myönnetä työkeskus ryhmässä käyntejä ei kyllä muidenkaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä päästä kehitysvammaisten työkeskus ryhmiin.

3

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin olen lievästi kehitysvammainen enkä minä saa mitään kesäleiri toimeentulotukea tai taksikorttia, eli et ole ainoa joka niitä saa. Eikä kiroileminen ainakaan auta mitään.

• Anonyymi

Sinua ei oteta ryhmiin koska uhkailet ja huijaat muita kehitysvammaisia. Kesäleirillekään ei voi tulla jos muut joutuu pelkäämään yhtä osallistujaa. Sinulla pitää olla esim lääkärin suositus taksia varten jos et pysty tai osaa menemään itse bussilla /junalla/ratikalla/metrolla yms.

Sun kaverille on varmaan turvallisinta kulkea taksilla jos hänellä on pahat oireet. Hänellä on lääkärin tai muun arvio siitä että hänelle on hankala kulkea julkisilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2100
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      290
      1899
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      341
      1732
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1584
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      98
      1495
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1281
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1113
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1069
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe