En saa samoja oikeuksia

Jos minun kohdallani on oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma miksi helvetissä kaikki muut asiakkaat joilla on myös oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma saa Vammaissosiaali puolelta kesäleirille toimeentulotukea?

Miksi minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät sanoo en ole koskaan selkeä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena?

Minun kohdallani ei talvella ole koskaan onnistunut kävellä työkeskus työtoiminta ryhmiin josta syystä olen jäänyt kotiin, josta syystä työkeskus työntekijät vaativat asiakkuuden lopetusta minun kohdallani.

Miksi minun kaverini joka sai Lievän älyllisen kehitysvamman ja skitsofrenian sai heti oikeuden taksikorttiin?

Miksi minun kohdallani ei Vammaissosiaali työntekijät myönnä taksikorttia.

Mielestäni jos minä en saa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeutta päästä kehitysvammaisten kesäleirille ja en saa oikeutta taksikortti juttuun.

Helvetti ei silloin muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä saada toimeentulotukea kehitysvammaisten kesäleirille eikä taksikortti juttuun.

Ja jos minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät eivät suostu etsiä Kehitysvamma puolella ryhmäkoti paikkaa ei myöskään muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena kohdalla pitäisi etsiä ryhmäkoti paikkaa.

Jos minun kohdallani ei myönnetä työkeskus ryhmässä käyntejä ei kyllä muidenkaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä päästä kehitysvammaisten työkeskus ryhmiin.

3

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin olen lievästi kehitysvammainen enkä minä saa mitään kesäleiri toimeentulotukea tai taksikorttia, eli et ole ainoa joka niitä saa. Eikä kiroileminen ainakaan auta mitään.

    • Anonyymi

      Sinua ei oteta ryhmiin koska uhkailet ja huijaat muita kehitysvammaisia. Kesäleirillekään ei voi tulla jos muut joutuu pelkäämään yhtä osallistujaa. Sinulla pitää olla esim lääkärin suositus taksia varten jos et pysty tai osaa menemään itse bussilla /junalla/ratikalla/metrolla yms.

      Sun kaverille on varmaan turvallisinta kulkea taksilla jos hänellä on pahat oireet. Hänellä on lääkärin tai muun arvio siitä että hänelle on hankala kulkea julkisilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe