Jomman kumman olen aikonut ostaa. Suosituksia?
Duster vai Corolla Cross?
13
295
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on taas jännä aloitus...
- Anonyymi
Ilman muuta Duster. Osta Tuulilasin kakkosnumero. Siinä on näiden vertailu.
Vaikka Corolla voittikin vertailun, niin monelta osin Duster oli parempi. Mikä parasta n. puolet halvempi Melko en läjä rahaa.- Anonyymi
Dacia ilman muuta tuon testinkin mukaan.
- Anonyymi
Onpa hyvä idea! Kysellä tällä palstalla suosituksia!
- Anonyymi
Aloittajalle. Taidat olla hieman kallellaan toiseen näistä merkeistä!
- Anonyymi
Itse ostaisin Dacian. On parempi ja halvempi.
- Anonyymi
Dacia huomattavasti parempi.
- Anonyymi
Toyotan noin paljon kallimmalle hinnalle ei ole katetta, joten laittaisin omat rahani Dusteriin.
- Anonyymi
Ei ole väliä, kunhan ei Duster. Et kait ihan vakavissasi vertaillut näitä autoja keskenään?
- Anonyymi
Kyseessä oli Tuulilasi lehden vertailu. Jos noista kahdesta pitäisi valita, kyllä se hintaero laittaisi miettimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä oli Tuulilasi lehden vertailu. Jos noista kahdesta pitäisi valita, kyllä se hintaero laittaisi miettimään.
Ehdottomasti Dacia eikä Japanin mosse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti Dacia eikä Japanin mosse.
Näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998