Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaksoisliekilleni

Anonyymi-ap

Hieman on nyt paha olo koska jouduin torjumaan apua tarvitsevan, kuitenkin tällähetkellä tunnen että pitää tarkentaa keskittyminen omaan hyvinvointiin.
Tunnen sinut sielussani, tunnen sen sieluni puolikkaan puutteen joka sinun sielussasi oleskelee.

44

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinähän voit loistavasti ja olet energinen ja aikaansaava. Mitä enemmän haluat olla?

      • Anonyymi

        Haluan oll yhdessä - täydellinen kokonainen sielu joka on vuosituhansia ollut erillään.
        Olen tosiaan energinen tällähetkellä, enkä tietenkään kokonaan torjunut vaan olen kuulevana korvana tuolle apua tarvitsevalle. Vaan enempää en juuri nyt pysty antamaan kun oma sydän kaipaa puoliskoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan oll yhdessä - täydellinen kokonainen sielu joka on vuosituhansia ollut erillään.
        Olen tosiaan energinen tällähetkellä, enkä tietenkään kokonaan torjunut vaan olen kuulevana korvana tuolle apua tarvitsevalle. Vaan enempää en juuri nyt pysty antamaan kun oma sydän kaipaa puoliskoaan.

        Jos sun sydän kaipaa omaa puoliskoaan, niin eihän siinä ole sitten epäselvyyksiä. Sun kuuluu hakeutua kaivattusi rinnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sun sydän kaipaa omaa puoliskoaan, niin eihän siinä ole sitten epäselvyyksiä. Sun kuuluu hakeutua kaivattusi rinnalle.

        Työnalla on, hetki vielä täytyy eheyttää sielua ennenkun on valmis vissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnalla on, hetki vielä täytyy eheyttää sielua ennenkun on valmis vissiin.

        Hahahaha dream on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha dream on

        Onko sulla elämänhalu jotenkin hakusessa kun selvästi haet iloa fantasiasta, että vastaat jollekin tuntemallesi henkilölle täällä netin keskustelupalstalla? Dream on indeed…ja sivusta tämä kuten ihan hyvin ymmärrätkin, toivoa siis on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla elämänhalu jotenkin hakusessa kun selvästi haet iloa fantasiasta, että vastaat jollekin tuntemallesi henkilölle täällä netin keskustelupalstalla? Dream on indeed…ja sivusta tämä kuten ihan hyvin ymmärrätkin, toivoa siis on

        Miksi haluat tukea liekkileikkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat tukea liekkileikkejä

        En minä halua tukea niin tuon yksinään höpisevän miehen leikkejä kuin sinunkaan tunnisteluharhaa, olen pahoillani


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­y­­m­f­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17755238D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Itse oon tullut siihen tulokseen että jatketaan elämää niinkuin mitään ei olis koskaan ollutkaan.
      Vaikeaa se tulee olemaan, mutta jonain päivänä meistä on kumpikin onnellinen. Jonkun toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä että olen kovin uupunut. Itken kuulemma unissani....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä että olen kovin uupunut. Itken kuulemma unissani....

        Se mun kasoisliekki nukku yksikseen kyllä, joten ...


    • Anonyymi

      Voi, minä ainakin ymmärrän sua hyvin. Kaksoisliekeillä on tietty tehtävä ja siihen kuuluu muiden auttaminen. Mutta aina pitää muistaa ensin pitää huolta itsestä ja omasta liekkipuoliskostaan. Koska liekkien yhteinen Rakkaus auttaa kaikkia ympärillä olevia. Liekit eheyttävät ja parantavat yhdessä toisensa kyllä kunhan sille liekkipolulle antautuu täysin. Sielusta tulee taas kokonainen ❤🙏

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Kun joku tarvitsee apua, silloin autetaan.

        Liekkisuhteissa on kosminen ajastin ja josset ole tasapainossa, vaan itsekeskeinen, niin liekkiparisi kanssa kohtaaminen viivästyy.

        Ihminen, joka ajattelee ensijaisesti omaa etuaan, ei tule täydentymään, ennenkun oppii olemaan uskollinen ja epäitsekäs.

        Omaa hyvinvointia ei tarvi uhrata, eikä auttaa liikaa, mutta yhteys Universumiin ja kaikkiin muihin on ihan yhtä tärkeää, kun oma liekkipari ja oma sielu. Tasapaino.


      • Anonyymi

        Eikös aloittaja tarkoittanut ettei auta sitä ”toista puoliskoaan”. Tällaiset huijausliekit on muuten hyvä tapa persoonallisuushäiriöisillä liittää itsensä toiseen ihmiseen. Tai muuten heikkojen ihmisten sairas tapa. Kuka on voinut antaa yläpeukun tällaiselle tekstille? Sen manipulatiivinen kirjoittaja itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös aloittaja tarkoittanut ettei auta sitä ”toista puoliskoaan”. Tällaiset huijausliekit on muuten hyvä tapa persoonallisuushäiriöisillä liittää itsensä toiseen ihmiseen. Tai muuten heikkojen ihmisten sairas tapa. Kuka on voinut antaa yläpeukun tällaiselle tekstille? Sen manipulatiivinen kirjoittaja itse?

        Pakkomielteistä soopaa alusta loppuun. Haluan nähdä sen ihmisen joka tällästä tulis livenä selittää, se ois suoraa päätä suljetulle kulkematta lähtöruudun kautta. Monon kuva perseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös aloittaja tarkoittanut ettei auta sitä ”toista puoliskoaan”. Tällaiset huijausliekit on muuten hyvä tapa persoonallisuushäiriöisillä liittää itsensä toiseen ihmiseen. Tai muuten heikkojen ihmisten sairas tapa. Kuka on voinut antaa yläpeukun tällaiselle tekstille? Sen manipulatiivinen kirjoittaja itse?

        Yleensä mies komppaa kovasti itse omia aloituksiaan, että jos sellaisen tavan tai tällaisen yksinäisen miehen fantasioinnin juuri manipulatiiviseksi koet, niin sitten sinun kokemus on varmasti oikea, siis ainakin sinulle jos ei muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteistä soopaa alusta loppuun. Haluan nähdä sen ihmisen joka tällästä tulis livenä selittää, se ois suoraa päätä suljetulle kulkematta lähtöruudun kautta. Monon kuva perseessä

        Jos sinulla on tuollaiset superverkostot, että saat porukkaa suljetulle ihan tuosta vaan, niin olet paras ystäväni. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on tuollaiset superverkostot, että saat porukkaa suljetulle ihan tuosta vaan, niin olet paras ystäväni. Sivusta

        Saattaisit yllättyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit yllättyä

        Leija lepattaa tuulessa😆


    • Anonyymi

      Menkää enkeliterapeutille. Sitä ei tosin Kela tue, mutta kosminen universumi varmasti kuuntelee ja vastailee varsinkin jos syötte muutaman taikasienen ennen vastaanotolle menoa.

      • Anonyymi

        No eikö me taikasienet aja saman asian niin joo kuvitella olevansa kelan enkeliterapiassa, eikä esim paremman väen työterveysvastaanotolla, jonka muuten maksaa parin mutkan kautta kiertäen ihan vaan suomen valtio niinikään


      • Anonyymi

        Vaikutat aika kireältä. Kirjoitatko kenties työnantajan piikkiin palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat aika kireältä. Kirjoitatko kenties työnantajan piikkiin palstalla?

        Sitten ne maksaa tuollaisesta ajankäytöstä, oli intentionaalista tai ei


    • Anonyymi

      Vain aloittaja itse tietää ketä hän tarkoittaa. Tarkoittiko hän omaa liekkiään vaiko jotakin muuta ihmistä. Liekkiään ei voi koskaan sivuuttaa, koska liekki olet sinä itse. Tässä.pätee sama sääntö kuin lentokoneissa eli laita ensin happinaamari itselle ja auta vasta sen jälkeen muita. Juurikin tässä järjestyksessä. Toisaakta aloittaja saattaa yrittää kertoa omalle liekilleen, että tarvitaee nyt aikaa ja tilaa omaan parantumiseensa, koska se on molempien puoliskojen tehtävä ensin yksin. Aloittaja saattaa yrittää pyytää anteeksi sitä ettei pysty tai kykene tällä hetkellä muuhun. Tuokin kuuluu liekkipolkuun. Olen kokenut samaa.

      Voimia aloittajalle, kyllä sun liekki odottaa sua kunnes oot valmis. Silloin hänkin on valmis. Te tulette vielä yhteen, voit luottaa siihen kyllä 😊❤🙏

      • Anonyymi

        Vaikka olis löytänyt kaksoisliekkinsä, se ei tarkoita että ne tulevat olemaan yhdessä. sivullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olis löytänyt kaksoisliekkinsä, se ei tarkoita että ne tulevat olemaan yhdessä. sivullinen.

        Itse asiassa liekit ovat aina yhdessä sielullisesti ja energeettiseesti. Mutta koska liekit unohtavat toisensa synnyttyään tänne ja kokevat vain kummaa kaipuuta jotakin puuttuvaa puoltansa kohtaan. Siihen saakka kunnes heräävät ja löytävät jossain vaiheessa elämää toisensa. Se on toki totta ettei kaikki liekkiparit tässä elämässä elä elämää yhdessä pariskuntana, koska matkaan kuuluu esteitä yms. Mutta mikäli liekkipari päättää nuo haasteet voittaa, he lopulta tulevat myös fyysisesti yhteen. Joidenkin liekkiparien polku on niin raskas, että he luovuttavat. Silloin yhdistyminen tapahtuu aeuraavassa tai sitä seuraavassa elämässä.

        Mä itse olen liekkimatkalla ja tiedän kuka liekkini on. Olemme siis tavanneet myös täällä fyysisessä maailmassa. Olen päättänyt valita rakkauden ja rakastan liekkiäni aina ja ikuisesti. I claim my harmonious Twin Flame Union now and forever ❤🙏


      • Anonyymi

        Liekkipolku?

        Metsään menee. Todellisuus ei ole lineaarinen, sekin on osattava ymmärtää.

        Jos vaan odottaa sktä "oikeaa'hetkeä, joutuu odottamaan ikuisesti.

        Maailma ja me siinä olemme ikuisesti kasvavia, sortuvia ja keskeneräisiä.

        Liekkiparin välttely koska tuntee itsensä keskeneräiseksi tai riittämättömäksi, on pelkkää ajanhaaskausta. Siitä voi seurata sanktio.

        Oma liekkiparini on nuorempi kuin minä. Hänellä tämä välttely meni ihan äärimmäisyyksiin. Useiden kuukausien eroaikoihin.

        Hän ei ole tajunnut, että olen itse jo iäkkäämpi ja kehokin on tietysti. Hän joutunee vielä katumaan.

        Yhteinen aika rakkaudessa on arvokkainta mitä tässä maailmassa on. Siihen tulisi pyrkiä ja sitä tulisi arvostaa.

        Mutta eihän se käy, jos oma hyvinvointi ja tunteet on prioriteetti numero 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa liekit ovat aina yhdessä sielullisesti ja energeettiseesti. Mutta koska liekit unohtavat toisensa synnyttyään tänne ja kokevat vain kummaa kaipuuta jotakin puuttuvaa puoltansa kohtaan. Siihen saakka kunnes heräävät ja löytävät jossain vaiheessa elämää toisensa. Se on toki totta ettei kaikki liekkiparit tässä elämässä elä elämää yhdessä pariskuntana, koska matkaan kuuluu esteitä yms. Mutta mikäli liekkipari päättää nuo haasteet voittaa, he lopulta tulevat myös fyysisesti yhteen. Joidenkin liekkiparien polku on niin raskas, että he luovuttavat. Silloin yhdistyminen tapahtuu aeuraavassa tai sitä seuraavassa elämässä.

        Mä itse olen liekkimatkalla ja tiedän kuka liekkini on. Olemme siis tavanneet myös täällä fyysisessä maailmassa. Olen päättänyt valita rakkauden ja rakastan liekkiäni aina ja ikuisesti. I claim my harmonious Twin Flame Union now and forever ❤🙏

        Sitäpä justiin ne ei välttämättä ole siinä elämässä yhdessä missä ensimmäisen kerran tapasivat. ja hienoo jos noin on ja arvostan. Mutta väitän vielä että oikeaa ja aitoa rakkautta voi kokea myös ei kaksoisliekin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa liekit ovat aina yhdessä sielullisesti ja energeettiseesti. Mutta koska liekit unohtavat toisensa synnyttyään tänne ja kokevat vain kummaa kaipuuta jotakin puuttuvaa puoltansa kohtaan. Siihen saakka kunnes heräävät ja löytävät jossain vaiheessa elämää toisensa. Se on toki totta ettei kaikki liekkiparit tässä elämässä elä elämää yhdessä pariskuntana, koska matkaan kuuluu esteitä yms. Mutta mikäli liekkipari päättää nuo haasteet voittaa, he lopulta tulevat myös fyysisesti yhteen. Joidenkin liekkiparien polku on niin raskas, että he luovuttavat. Silloin yhdistyminen tapahtuu aeuraavassa tai sitä seuraavassa elämässä.

        Mä itse olen liekkimatkalla ja tiedän kuka liekkini on. Olemme siis tavanneet myös täällä fyysisessä maailmassa. Olen päättänyt valita rakkauden ja rakastan liekkiäni aina ja ikuisesti. I claim my harmonious Twin Flame Union now and forever ❤🙏

        Juu niin täälläkin sama juttu.


    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää näitä liekkikeskusteluja. Tämmöisen seuraan kun juuttuisi vaikka junamatkalla, niin kyllä tulisi lopulta itku.

      • Anonyymi

        Kiitos samoin. Mikään ei ime niin energioita kuiviin kuin mieleltään sulkeutunut tylsimys joka vielä päälle kritisoi muita, sehän se on sinun kaltaisten yleisin puheenaihe.

        Lupaan, että jos satumne vierekkäin junassa, annan juurichakrani puhua. Sitä kieltä sinäkin varmaan ymmärrät ja siirryt ravintolavaunuun loppumatkaksi🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Mikään ei ime niin energioita kuiviin kuin mieleltään sulkeutunut tylsimys joka vielä päälle kritisoi muita, sehän se on sinun kaltaisten yleisin puheenaihe.

        Lupaan, että jos satumne vierekkäin junassa, annan juurichakrani puhua. Sitä kieltä sinäkin varmaan ymmärrät ja siirryt ravintolavaunuun loppumatkaksi🙂

        jopas tämä nyt leimahti, no en olisi tänne kauheasti halunnut lisää kirjoitellakaan.

        Selkeytetään nyt asiaa, tuo joka apua tarvitsi ei ole puolikkaani vaan sivullinen joka samalla hamuilee muutakin kuin vaan sitä apua itselleen.
        Autan sen minkä voin mutta raja kulkee siinä missä toinen alkaa vaatia asioita joita naimisissaolevan ei ole soveliasta odottaa, en myöskään mistään hinnasta pettäisi oman puolikkaani luottamusta.
        Ollaan hieman etäällä toisistamme ja toisella osapuolella suuri elämänmullistuksen läpikäyminen meneillään, olen yhteisten ystävien puheesta ymmärtänyt ettei halunnut minua siihen koska ei halua päästää keskesiin väleihin vaikuttamaan sitä kaikkea pahaa oloa jota nyt käy läpi.

        Ymmärrän hyvin että ihmiset ovat skeptisiä tästä aiheesta, mutta kun itse kokee sen suunnattoman lämmön joka säteilee melkein polttavana kuumuutena hehkuen toisen ruumiista yli metrin matkan päästä läpi esteiden niin tajuaa että tämä kaikki jonka silmillämme näemme ja sormillamme tunnemme ei ole yksissään maailmankaikkeus itsessään vaan on olemassa jotain vielä suurempaa ... käsittämättömämpää (ja tieteen tuntema maailmankaikkeus on kyllä tarpeeksi käsittämätön jo itsessään)
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jopas tämä nyt leimahti, no en olisi tänne kauheasti halunnut lisää kirjoitellakaan.

        Selkeytetään nyt asiaa, tuo joka apua tarvitsi ei ole puolikkaani vaan sivullinen joka samalla hamuilee muutakin kuin vaan sitä apua itselleen.
        Autan sen minkä voin mutta raja kulkee siinä missä toinen alkaa vaatia asioita joita naimisissaolevan ei ole soveliasta odottaa, en myöskään mistään hinnasta pettäisi oman puolikkaani luottamusta.
        Ollaan hieman etäällä toisistamme ja toisella osapuolella suuri elämänmullistuksen läpikäyminen meneillään, olen yhteisten ystävien puheesta ymmärtänyt ettei halunnut minua siihen koska ei halua päästää keskesiin väleihin vaikuttamaan sitä kaikkea pahaa oloa jota nyt käy läpi.

        Ymmärrän hyvin että ihmiset ovat skeptisiä tästä aiheesta, mutta kun itse kokee sen suunnattoman lämmön joka säteilee melkein polttavana kuumuutena hehkuen toisen ruumiista yli metrin matkan päästä läpi esteiden niin tajuaa että tämä kaikki jonka silmillämme näemme ja sormillamme tunnemme ei ole yksissään maailmankaikkeus itsessään vaan on olemassa jotain vielä suurempaa ... käsittämättömämpää (ja tieteen tuntema maailmankaikkeus on kyllä tarpeeksi käsittämätön jo itsessään)
        -ap

        Psykiatriset sairaanhoitajat näitä juttuja ovat kuunnelleet jo vuosikymmeniä. Ja ei, edelleenkään ihmisten ruumiista eivät säteilyt siirry muihin, radiossa eivät sinun ajatuksiasi kuuluttele, ja juurichakran kieltä et osaa puhua ellet syntynyt chakralandiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatriset sairaanhoitajat näitä juttuja ovat kuunnelleet jo vuosikymmeniä. Ja ei, edelleenkään ihmisten ruumiista eivät säteilyt siirry muihin, radiossa eivät sinun ajatuksiasi kuuluttele, ja juurichakran kieltä et osaa puhua ellet syntynyt chakralandiassa.

        selitä minulle maailmankaikkeus ja elämän synty kun olet noin kaikkitietävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jopas tämä nyt leimahti, no en olisi tänne kauheasti halunnut lisää kirjoitellakaan.

        Selkeytetään nyt asiaa, tuo joka apua tarvitsi ei ole puolikkaani vaan sivullinen joka samalla hamuilee muutakin kuin vaan sitä apua itselleen.
        Autan sen minkä voin mutta raja kulkee siinä missä toinen alkaa vaatia asioita joita naimisissaolevan ei ole soveliasta odottaa, en myöskään mistään hinnasta pettäisi oman puolikkaani luottamusta.
        Ollaan hieman etäällä toisistamme ja toisella osapuolella suuri elämänmullistuksen läpikäyminen meneillään, olen yhteisten ystävien puheesta ymmärtänyt ettei halunnut minua siihen koska ei halua päästää keskesiin väleihin vaikuttamaan sitä kaikkea pahaa oloa jota nyt käy läpi.

        Ymmärrän hyvin että ihmiset ovat skeptisiä tästä aiheesta, mutta kun itse kokee sen suunnattoman lämmön joka säteilee melkein polttavana kuumuutena hehkuen toisen ruumiista yli metrin matkan päästä läpi esteiden niin tajuaa että tämä kaikki jonka silmillämme näemme ja sormillamme tunnemme ei ole yksissään maailmankaikkeus itsessään vaan on olemassa jotain vielä suurempaa ... käsittämättömämpää (ja tieteen tuntema maailmankaikkeus on kyllä tarpeeksi käsittämätön jo itsessään)
        -ap

        Niin käsitin, että joku sivullinen.

        Tiedän tuon palon tunteen, se on ihan erehtymätöntä ja valtavaa.😅

        Kuin näkisi suoraan Auringon ytimeen ja muuttuisi osaksi sitä tajunnassaan. Kaikki muu hälvenee toissijaiseksi.

        Varmasti vaikea olla tuossa tilanteessa, ehkä jopa puhuminenkin tuntuu liekkiparistasi painostavalta. Odottelet vaan kaikessa rauhassa.

        Pidä etäisyyttä siihen pyrkyriin. Miksi annat hänen kiusata itseäsi?

        Tämä ketju tosiaan tuntui vähän "kärähtäneeltä", mutta toi tunteen minunkin rintaani, kuinka rakastan liekkipariani. Tuon junassa piereskelyn nyt heitin ihan piruuttani, en voinut vastustaa kiusausta,lol

        Hän on taas jossain..missä lie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jopas tämä nyt leimahti, no en olisi tänne kauheasti halunnut lisää kirjoitellakaan.

        Selkeytetään nyt asiaa, tuo joka apua tarvitsi ei ole puolikkaani vaan sivullinen joka samalla hamuilee muutakin kuin vaan sitä apua itselleen.
        Autan sen minkä voin mutta raja kulkee siinä missä toinen alkaa vaatia asioita joita naimisissaolevan ei ole soveliasta odottaa, en myöskään mistään hinnasta pettäisi oman puolikkaani luottamusta.
        Ollaan hieman etäällä toisistamme ja toisella osapuolella suuri elämänmullistuksen läpikäyminen meneillään, olen yhteisten ystävien puheesta ymmärtänyt ettei halunnut minua siihen koska ei halua päästää keskesiin väleihin vaikuttamaan sitä kaikkea pahaa oloa jota nyt käy läpi.

        Ymmärrän hyvin että ihmiset ovat skeptisiä tästä aiheesta, mutta kun itse kokee sen suunnattoman lämmön joka säteilee melkein polttavana kuumuutena hehkuen toisen ruumiista yli metrin matkan päästä läpi esteiden niin tajuaa että tämä kaikki jonka silmillämme näemme ja sormillamme tunnemme ei ole yksissään maailmankaikkeus itsessään vaan on olemassa jotain vielä suurempaa ... käsittämättömämpää (ja tieteen tuntema maailmankaikkeus on kyllä tarpeeksi käsittämätön jo itsessään)
        -ap

        Ymmärsinkö satusetä nyt oikein, että esität tätä tarinaa niin, että olet naimisissa ja tämä liekkipierusuhde on täällä netissä? Tai naistagan tykkäät näissä liekkihöpötyksissä esittää. Kunhan vain johdattelen tosiasioiden äärelle haha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö satusetä nyt oikein, että esität tätä tarinaa niin, että olet naimisissa ja tämä liekkipierusuhde on täällä netissä? Tai naistagan tykkäät näissä liekkihöpötyksissä esittää. Kunhan vain johdattelen tosiasioiden äärelle haha

        Ei sitten edes tätä luuta voinut luusereille jättää kaluttavaksi, senkin pahis


      • Anonyymi

        Älä muuta virka!


    • Anonyymi

      Kuin myös rakkaani. eiköhän ne sielut siitä yhdisty ja maailma pelastuu, vihdoinkin

      • Anonyymi

        luotan tähän, luotan maailmankaikkeuden suunnitelmiin...


      • Anonyymi

        lisään vielä
        hassua että kaivoit esiin tämän juuri nyt, paljon on tapahtunut matkanvarrella sen jälkeen kun tämän kirjoitin. Puolin ja toisin elämät muuttuneet, silti uskon ja luotan.


      • Anonyymi

        Muuten

        Joudutko googlaamaan murresanoja joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten

        Joudutko googlaamaan murresanoja joskus

        täälläpäin puhutaan semmoista murretta ettei edes murret siitä selvii ilman googlee


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe