Anna olla viimenen

Anonyymi-ap

Kerta ku rakastut!

62

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Sanoitko tämän itsellesi?

• Anonyymi

Varmaan sulle jospa hänkin on mustasukkainen susta mahtaneeko hän olla Jussi khalid pertsa kilu aku vai pii

• Anonyymi

En tiedä ketään niin kaunista ja söpöä kuin se nainen on. Suljen silmäni näkemästä muita. Olen hänen omansa jos hän vain minut huolii.

• Anonyymi

Oletko edes kysynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko edes kysynyt?

En kirjoittelisi tänne jos olisin kysynyt. Pelkään kysyä kun pettymys on niin suuri jos hän ei huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoittelisi tänne jos olisin kysynyt. Pelkään kysyä kun pettymys on niin suuri jos hän ei huoli.

Kannattais kysyä. Sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tai pääsisit eteenpäin ja ei tarvitsisi arvailla. Se on 50/50. Pettymys tai voitto. Toki jos tykkää junnata paikoillaan, niin mikäpä siinä. Uutta ei voi tulla jos ei luovu vanhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattais kysyä. Sivusta.

En olisi täällä jos pystyisin noin vaan kysymään. Olen ehkä autistinen tai jotain. Selittäisi ainakin miksi olen niin yksin ja ystävät niin vähissä enkä ole ollut hyvä ihmisten kanssa vaan aina pihalla kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olisi täällä jos pystyisin noin vaan kysymään. Olen ehkä autistinen tai jotain. Selittäisi ainakin miksi olen niin yksin ja ystävät niin vähissä enkä ole ollut hyvä ihmisten kanssa vaan aina pihalla kaikesta.

Tiesitkö että sitä ihmisten kanssa oloa voi harjoitella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö että sitä ihmisten kanssa oloa voi harjoitella?

Koko ikäni olen ollut ihmisten kanssa tekemisissä ja edelleen olen pihalla. Vika on kyvyssäni oppia. Enkä nauti samalla tavalla seurasta kuin muut. Ehkä minun on parempi antaa olla. Olen omituinen.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Niin tai pääsisit eteenpäin ja ei tarvitsisi arvailla. Se on 50/50. Pettymys tai voitto. Toki jos tykkää junnata paikoillaan, niin mikäpä siinä. Uutta ei voi tulla jos ei luovu vanhasta.

Noin se kai on en tiedä kun en ole jäänyt roikkumaan vanhaan ensimmäinen seurustelusuhde kun aikoinaan päättyi se oli sen verran rankka että kun sain sen käsiteltyä siinä meni noin puoli vuotta toki siinä olisi voinu jo sen käsittelyn aikana aikaan seurustelee kun eräs neito tuli kysymään alkaisinko olemaan hänen kanssaan mu sanoin että ny tässä vaiheessa kun tiedän vielä että ottaisin ensimmäisen takaisin jos saisin en viitsisi alkaan leikkimään sun tunteilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko ikäni olen ollut ihmisten kanssa tekemisissä ja edelleen olen pihalla. Vika on kyvyssäni oppia. Enkä nauti samalla tavalla seurasta kuin muut. Ehkä minun on parempi antaa olla. Olen omituinen.

En minäkään halua useimpien ihmisten kanssa viettää aikaani. Koen sen taakkana.

• Anonyymi

Mitä jos mies jota ajattelet on semmoinen? Rakastaisitko häntä siltikin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se kai on en tiedä kun en ole jäänyt roikkumaan vanhaan ensimmäinen seurustelusuhde kun aikoinaan päättyi se oli sen verran rankka että kun sain sen käsiteltyä siinä meni noin puoli vuotta toki siinä olisi voinu jo sen käsittelyn aikana aikaan seurustelee kun eräs neito tuli kysymään alkaisinko olemaan hänen kanssaan mu sanoin että ny tässä vaiheessa kun tiedän vielä että ottaisin ensimmäisen takaisin jos saisin en viitsisi alkaan leikkimään sun tunteilla

Tämä en ollut minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se rakkaus diagnooseihin lopu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen myös omituinen, mutta nainen. :) Autistisia piirteitä omaava. Koko elämän ollut irrallaan muista jossain määrin, koska en vaan koe kuuluvani joukkoon. Hahmotan maailmaa jotenkin erilailla kuin "tavalliset" ihmiset, ilmeisesti. Useimmiten se on OK, koska viihdyn yksin ja oman pääni sisällä, mutta joskus hankalaa - silloin harvoin, kun ihastuu toiseen ihmiseen. Vaikeaa sitä on kuitenkin itseään mitenkään muuttaa, kun sisimmässään on sellainen kuin on. Mutta tietysti sitä toivoo aina välillä, että ehkä joskus tulee vastaan mies, joka ymmärtää ja jolla on kärsivällisyyttä. En epäile, ettetkö sinä joskus kohtaisi naista, joka ymmärtää sinua. Meissä naisissa tuppaa olemaan "ymmärtäjiä" (😅) ehkä prosentuaalisesti isompi osuus kuin miehissä, joten en sinuna menettäisi toivoa kuitenkaan. :)

• Anonyymi

Si sun varmaan kandeis kaivaa silmät päästäsi muutoin et varmasti pysty tuota lupaustasi pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se rakkaus diagnooseihin lopu.

Wau! Olisin niin onnellinen jos minua noin rakastaisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Si sun varmaan kandeis kaivaa silmät päästäsi muutoin et varmasti pysty tuota lupaustasi pitää

Osaan olla katsomatta ja kiintymättä. Sitten jos hän on minun, niin pysyn hänen vierellään ja ihastelen kyllästymiseen asti niin ei tarvitse muita koskaan ihastella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen myös omituinen, mutta nainen. :) Autistisia piirteitä omaava. Koko elämän ollut irrallaan muista jossain määrin, koska en vaan koe kuuluvani joukkoon. Hahmotan maailmaa jotenkin erilailla kuin "tavalliset" ihmiset, ilmeisesti. Useimmiten se on OK, koska viihdyn yksin ja oman pääni sisällä, mutta joskus hankalaa - silloin harvoin, kun ihastuu toiseen ihmiseen. Vaikeaa sitä on kuitenkin itseään mitenkään muuttaa, kun sisimmässään on sellainen kuin on. Mutta tietysti sitä toivoo aina välillä, että ehkä joskus tulee vastaan mies, joka ymmärtää ja jolla on kärsivällisyyttä. En epäile, ettetkö sinä joskus kohtaisi naista, joka ymmärtää sinua. Meissä naisissa tuppaa olemaan "ymmärtäjiä" (😅) ehkä prosentuaalisesti isompi osuus kuin miehissä, joten en sinuna menettäisi toivoa kuitenkaan. :)

Kyllä sun huonosti piilotetusta vihapuhekeeeronsts huomaa, että olet ableistinen incel, joka pyrkii tekemään naisten kohdalla jopa autismista jonkin erillisen mikropatologian alalajin ”omituinen mutta nainen” joopa joo taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun huonosti piilotetusta vihapuhekeeeronsts huomaa, että olet ableistinen incel, joka pyrkii tekemään naisten kohdalla jopa autismista jonkin erillisen mikropatologian alalajin ”omituinen mutta nainen” joopa joo taas

Autismi ei ole pelkästään miesten ja poikien asia, myös tytöt ja naiset voivat ovat kirjolla. Ihan perusjuttuja nämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä naistasikin jännittää aloitteen tekeminen yhtä paljon kuin sinua, molemmat sitten jännitätte passiivisina paikoillanne. Jos hän ei sua huoli, ei ole silloin edes sulle tarkoitettu . Pääset eteenpäin, löydät uuden ihastuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä naistasikin jännittää aloitteen tekeminen yhtä paljon kuin sinua, molemmat sitten jännitätte passiivisina paikoillanne. Jos hän ei sua huoli, ei ole silloin edes sulle tarkoitettu . Pääset eteenpäin, löydät uuden ihastuksen.

Oikeastaan hän ei ole koskaan vaikuttanut mitenkään ihastuneelta. En vain osaa lukea ihmisiä ja luulen että omille tunteilleni on toisella jotain vastinetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai. Mitä se haittaa. Meillä kaikilla on omat erityispiirteemme.
        Olisi hyvä kuulla asia ja keskustella, miten sen vastapuoli osaisi ottaa huomioon esim. käyöstavoissa, tavoissa olla, reagoida jne.
        Tietenkin rakastaisin.

• Anonyymi

Minkäs sille mahtaa. En ole herra talossani tuon asian suhteen.

• Sille kun ei mahda mitään, kun se tapahtuu.

• Anonyymi

Se että meistä jokainen päätyy hautaan jossain vaiheessa vai totta tuokin jossai vaiheessa jokainen meistä kuolee vanhuuteen

• Anonyymi

Anna olla viimeinen kerta, kun kastut!

• Anonyymi

Tuo oli jo huomattavasti realistisempi käsky/ uhkaus.☔

• Anonyymi

Hauska ilmaisu. Pus.

• Anonyymi

Joo sori siitä 🤣

• Anonyymi

Niin ajattelen, että jos löydän sopivan uuden ikäiseni kumppanin, että hän olisi se jonka kanssa olisin elämäni loppuun asti.

• Anonyymi

En ole koskaan halunnut kumppania jonka kanssa olisi suuri ikäero.

• Anonyymi

Kauniita ajatuksia kunnes paljastuu että sinä tai se toinen valehteli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniita ajatuksia kunnes paljastuu että sinä tai se toinen valehteli

Miksi noin ajattelet. Tiedän monia pareja jotka ovat löytäneet toisensa noin viisi-kuusi kymppisenä ja hyvin heille menee ja ovat olleet yhdessä monen vuoden ajan.

• Anonyymi

Mies jätti minut ja olen jo 61 v.
        Rakkaudet ohi.

• Anonyymi

Yritän parhaani. Ikävää mennä hänestä niin pahasti sekaisin.

• Anonyymi

En rakastunut, huomasin vain haavoittuneen...
      Laitoin varuuksi elukalle kissinkastikepaloja, ettei alkaisi paloittelemaan nenääni, myös varpaitani.

T.runkkasin noin 10 000 kertaa elämäni aikana, että eipä mikään enää viettele

Niin niin, hihhi
      Hyvästi
      Ikuisesti

https://m.youtube.com/watch?v=99RHl5eQLH8

• Anonyymi

Otahan vähä lirpakkaa lisää,älä selevitä

• Anonyymi

Turpas kiinni

• Anonyymi

Se kai se tavoite on. Rakastua viimeistä kertaa. Olla yhdessä elämän loppuun asti.

• Anonyymi

Terveisi Onni 94 v. Hoivakoti Illansiipi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos tuohon asti elää, niin tässähän on vielä noin 50 vuotta rakkautta jäljellä. Puolet elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onni olet kolmekymmentä vuotta liian vanha minulle.

• Anonyymi

Rakastuin ja rakastin viimeistä kertaa.
        Epäonnistuin.
        Olen yksin loppuelämäni.

• Anonyymi

Raivostuttaako jokin?

• Anonyymi

Mikä pelko? Tää on mulle vähän kuin lyijypallo jalassa, en pääse ikinä eteenpäin. Toivoisin, että rakastuisin uudestaan. Mutta niin tuskin käy.

• Anonyymi

Anna olla viimeinen kerta nainen, kun jätät minut tänne! m>n

• Anonyymi

Ei täällä mitään suhteita ole ollut, joten ketään ei voi jättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä mitään suhteita ole ollut, joten ketään ei voi jättää.

Kun mikään ei ole koskaan alkanutkaan!

• Anonyymi

Kyllä rakkaani, en rakustu enään tämän jälkeen keneenkään muuhun.
      Ja tidät että olen käytökseltäni hieman pöllöilijä vaikka olen viimeaikoina muuttanutkin metsästä muihin maisemiin.

• Anonyymi

Kuka mikäs sadisti se siellä huutelee

• Anonyymi

Toivottavasti ei ole tarvetta. Tahdon sen miehen johon jo menin rakastumaan.

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa.

• Anonyymi

Komennatko itseäsi?

• Juu, näin olen päättänyt. Ei enää rakastumisia. Ne on nyt rakastumiset rakastuttu for good.

• Anonyymi

😄 kiva kosinta

• Anonyymi

Yritän 🥺

• Anonyymi

Rakastan WC-pöntön siivoamista! En tiedä mikä minua vaivaa. Sitten tykkään myös haistella kynsien alta. Varsinkin kun olen paistanut jauhelihaa. Pitäisi varmaan vaihtaa pyyhkeet? (P_skaiset lakanat ja patti niskassa.)

• Tuohon kun ei voi itse vaikuttaa... Entäs jos rakastunkin?

• Anonyymi

En oo rakastunut, enkä lupia kysele jos niin käy

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2493
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      239
      2161
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1771
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      462
      1730
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1719
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1614
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe