Hoitajien palkkakiist.a.

Anonyymi-ap

Hoitajat saivat vain noin 4% vuosittaiset korotukset seuraavat 4 vuotta. Yhteensä 17%. Kaupan kassat saivat paljon suurempia korotuksia, puhumattakaan mitä ahtaajat saavat. Ne saa noin 400e kk enemmän seuraavan kahden vuoden aikana. Miten tässä nyt näin kävi. Hoitajat joutuivat palkkakuoppaan. Buahahahahahaaa!!!

16

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä paska vaippojen vaihdosta kuulu maksaakaan mitään ahtaajatason palkkaa. Ahtaajat maksavat paljon veroja ja heidän pussista hoitajienkin palkat maksetaan.

    • Anonyymi

      Hahhahhahhahhahhahhaaa!

    • Anonyymi

      Lukekaa hoitajat lääkäriksi. Ne tienaa monet 15te-30te kk.

      • Anonyymi

        Jos ei turhantarkka moralisti ole, huorana tienaa varsin mukavasti. Parhaita maksajia ovat lääkärit ja ahtaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei turhantarkka moralisti ole, huorana tienaa varsin mukavasti. Parhaita maksajia ovat lääkärit ja ahtaajat.

        Pitää paikkaansa. 250e tunti.


    • Anonyymi

      Kummallinen yhtälö kun altaajien elämisen kulut on nousseet vissiin taas enemmän kuin muun väestön, kun vaativat taas enemmän mitä muut. Eivätkä tule muka palkallaan toimeen vaikka peruspalkka on jo nyt kymmenia prosentteja korkeampi mitä monella muulla alalla. Valitellaan työoloja vaativiksi ja epäsäännölliseksi, niin kuin se olisi jotenkin poikkeavaa muiden alojen työoloihin verrattuna. Toivottavasti satamat automatisoituu miehittämättömiksi jo pian tai vaihtaisivat työnvoimaa sellaiseksi joita se oikeasti kiinnostaa ja haluavat tehdä ettei nykyisten ahtaajien tarvitse kiusata iteään vaivautumalla satamaan olenkaan. Saisivat sitten kokeilla jotakin muita töitä/ työoloja, sekä erilaista palkkaakin tehdystä työstä, eikä vetelehtimisestä ja valittamisesta tai lakkoilusta. Ai niin, mutta ensi kai pitää käydä joku koulutuskin että saa muualta töitä.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Moni ahtaaja on kateellinen tyyppi. Jotenkin mielisairaitakin, kuten eräs eurajokilainen ahtaaja.

    • Anonyymi

      Aika huvittava toi huora kommentti. Itse olen ahtaaja ja nuori 25v vaimoni on huora. Hän tienaa laillisesti verot maksaen monta kertaa enemmän kuin minä.

    • Anonyymi

      Hoitajien tulisi nyt mennä lakkoon. Pitää vaatia 8% vuosittaiset korotukset seuraavan 5 vuoden aikana. Eli 40% lisää liksaa. Hoitoalalla yölisä on kova. Itse tienaan pelkällä yötyöllä ( koskaan en muuta hoitoalalla tekisikään. ) N. 4000e kk.

    • Anonyymi

      Yölisä yleensä 40%-50%. Joissakin säätiöissä jopa 100%.

    • Anonyymi

      Ahtaajien yölisä vain 17%.

    • Anonyymi

      Ahtaajilla paljon lisiä, joita hoitajilla ei ole. Ei pelkkä yölisä ahtaajilla paljon vaikuta, kun yleensä tekevät aamua ja iltaa.

    • Anonyymi

      Kassat ansaitsee korotuksena! Tekevät vajaata päivää muutenkn. Hoitajat täyttä päivää.. Hoitajilla hyvä liksa.

    • Anonyymi

      pohja joku 400 ja teollisuuslisä,ja pohjan päällä lisää. inflaatio ulkoisesti vie paljon, riipuen, mut se riippuu. valtiolle siirtyy samaten.

    • Anonyymi

      Hoitajilla huono Liisa. Palkat ilman lisiä 2100-2300e kk. Keikkafirmoissa voi saada 2800-3000e kk ilman lisiä.

    • Anonyymi

      Moni ei tiedä, että yksityisellä puolella ei ole saatu vieläkään sopimusta aikaiseksi. Yksityisellä hoitajan palkka ilman lisiä on noin 200e pienempi kuukaudessa kuin kunnallisella. Kuuluisi olla sama ja siihen pyritään. Miksi sitten lääkärit tienaavat päin vastoin eli he saa enemmän palkkaa yksityisellä kuin kunnilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe