Sinusta. Todellisuus on kävellyt sen yli lukemattomat kerrat, mutta yhä haaveilen mahdottomasta. Lämmöstä, ilosta, yhteisymmärryksestä, intohimosta...
Naisen haihatuksia nämä vain.
😞
Olen yhä kiinni haaveessa
45
964
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä estää haaveen toteutumisen?
- Anonyymi
Mies on mulle varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on mulle varattu.
Ai, no kuka tää aloittaja sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka tuo varailija oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se varmaan halua että se täällä tunnistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se varmaan halua että se täällä tunnistetaan.
Hahahhah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahhah
Ja joku vähämielinen silti varmaan kuvittelee tunnistavansa ”hänet” tästä aloittajamiehen puppugeneraattorista😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joku vähämielinen silti varmaan kuvittelee tunnistavansa ”hänet” tästä aloittajamiehen puppugeneraattorista😉
Lämpöäiloayhteisymmärrystäintohimoa, voi tätä naiseksi tekeytyvää kliseekehveliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpöäiloayhteisymmärrystäintohimoa, voi tätä naiseksi tekeytyvää kliseekehveliä
Ei ollut miehen tekstiä vaan ihka aidon naisen! -aloittaja
- Anonyymi
Mikään ei ole mahdotonta jos haave on yhteinen...mutta vaatii kyllä tutustumisen että se selviää.
- Anonyymi
Ei kovin romanttista tuo. -sivusta
- Anonyymi
Niin, kaukainen haave sekin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täällähän haaveilu sitä onkin..romanttista😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mikä on sun mielestä romanttista?
- Anonyymi
Minullakin oli kaukainen haave joskus eräästä naisesta.
Nainen käveli niiden haaveiden yli heti lähes alkumetreillä joten turha palata niihin enää. Muut ihmiset ja miehet olivat tärkeämpiä.
Kun todellisuus iskee heti alussa niin haaveille ei jää tilaa hengittää. - Anonyymi
Myös erään miehen vastaavan sävyisiä haihatuksia huolelliselle naiselle.
- Anonyymi
Samaa ajattelin. Mutta luultavasti eri naisesta:
Yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan.
toista voisin myös rakastaa,
jos mut vain omaksi haluaa.
Haaveissa yhtä ain' kaipaan. - Anonyymi
Millä tavalla huolelliselle?
- Anonyymi
Millä tavalla huolellisuus tulee esiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla huolellisuus tulee esiin?
Huolehtii ehkäisystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehtii ehkäisystä.
🤣🤣
- Anonyymi
Ehkä mokasit.
- Anonyymi
Ehkä niin. En ole täydellinen. Vanhenen yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin. En ole täydellinen. Vanhenen yksin.
Kovin surullista. Niin tekee moni muukin. Joillakin ei ole mahdollisuutta vaikuttaa asioihin edes. Sinulla ehkä oli. Itsesääli paras lääke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin surullista. Niin tekee moni muukin. Joillakin ei ole mahdollisuutta vaikuttaa asioihin edes. Sinulla ehkä oli. Itsesääli paras lääke.
Eihän ole, vaan se on, että syleilee sitä omaa virheellisyyttään muidenkin puolesta. Ei mulla muuta tähän provoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole, vaan se on, että syleilee sitä omaa virheellisyyttään muidenkin puolesta. Ei mulla muuta tähän provoon
Virheellisyyttä että mitä olet vai mitä teit vai mitä jäit tekemättä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virheellisyyttä että mitä olet vai mitä teit vai mitä jäit tekemättä?
Kaikkia noita, luultavimmin. 😞-aloittaja
- Anonyymi
Mä mietin jääkö tämä tähän kun en olla muutamaan kuukauteen nähty.
- Anonyymi
Voin samaistua aloittajan haihahteluun. Voin lohduttaa myös, että elämä jatkuu vaikka se kipeää tekeekin. Joku toinen on sinua varten - nainen sivusta
- Anonyymi
Kait se näin sitten on, mutta sydän on yhden ja ainoan luona.
- Anonyymi
Sama juttu täällä, sydän on vain yhdelle ihmiselle sykkimässä tunteita, joita en voi enkä saa sanoa hänelle. Se satuttaa pahasti ja kalvaa mun sisintä, ikäänkuin syö minua, koska kaikki jää ilmaan, odottamaan, toivomaan. Ja tuntien tätä tuskaa tietäen, ettei tämä tilanne tule ikinä muuttumaan muuksi, tekee lisää kipeää. Pitäisi vain hyväksyä, etten voi ikinä kertoa tunteitani tälle ihmiselle, mutta sen hyväksyminen on todella vaikeaa. Tavallaan henkisesti kuolen, jos myönnän tämän itselleni. Tiedän kuitenkin, että jossain vaiheessa näin tulee tapahtumaan, on pakko tehdä se hyväksyminen, mutta tällä hetkellä siihen en pysty. On pakko elää tämä kausi läpi, mennä ja mennä eteenpäin, kunnes pystyn saavuttamaan tuon tason, missä voin hyväksyä asiat kuten ne ovat ja päästä viimein yli. Mutta tämä aika on se vaikein, erosta on mennyt jo yli puoli vuotta eikä sydämeni tai aivonikaan suostu vielä tajuamaan, että häntä ei enää ole minun elämässäni. Kipeetä tekee. Todellakin.
- Anonyymi
Sinusta jäi jälki, mutta ehkä heräävä kevät peittää sen, ja löydän uuden rakkauden. Hiirenkorvien versoessa ja auringon lämmittäessä, hymyilen, ehkä silloin joku hymyilee minulle takaisin. 🌱
- Anonyymi
Kyllä luulisi hymyilevän naisen saavan miehiltä huomiota?
- Anonyymi
Tiedän miltä tuntuu... Täällä toinen nainen haihattelee samoin, empaattinen ruskeasilmäinen mies mielessä. 😔
- Anonyymi
Varatut kirjoittelee typeriä aloituksia ja lukijat ovat varattuja joten jotenkin kieroon kasvaneita ihmisiä liikkeellä.
- Anonyymi
Älähän nyt, en ainakaan minä ole varattu, joten lopeta tuo yleistäminen ja olettaminen, koska näytät olevan ihan väärässä.
- Anonyymi
Kuvittelet omiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt, en ainakaan minä ole varattu, joten lopeta tuo yleistäminen ja olettaminen, koska näytät olevan ihan väärässä.
Kaikki täällä on varattuja.Sinkkupalsta on muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkupalsta on vielä pahempi kaatopaikka kuin Ikävä. Ei sinne vapaaehtoisesti mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varattu. Miksi se on vaikeaa uskoa?
- Anonyymi
Oi, oi, olisitpa kertonut myös hänelle.
- Anonyymi
Se on liian myöhäistä nyt. Katkaisen haaveeltani loputkin siivet ja odotan kevättä. Uusia alkuja.
- Anonyymi
En voi, sillä en pysty lähettämään hänelle viestejä.
- Anonyymi
Haluasin kyllä tutustua sinuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452