Ajatko taksilla - epäröitko

Anonyymi-ap

Pitäisi ajaa taksilla yöllä Helsingistä maaseudulle, n. 70 km. Matka loppuisi niin että yksi nainen joutuisi ajamaan yksin kolme km viimeisenä aamuyöstä syrjäisempää tietä. Siitä jatkuisi taksin matka takaisin. Jos veisimme hänet ensin, tulisi usean kilometrin turha matka.
Tuttavat pelottelivat tätä tilannatta mutta myös muuta. Pitää katsoa ensin, onko mittari autossa. Pitää kysyä etukäteen matka. Jollekin kuski oli sanonut matkan lopuksi hurjan summan. Miesasiakas oli maksanut 70 matkasta Helsigissä ja poistunut autosta. Entä jos hän olisi ollut nainen.
Voiko tämä olla totta ettei taksilla uskalla ajaa. Olen viimeksi ajanut 7 v sitten hiprakassa tilaisuudesta Hesasta kotiin yöllä 20 km hiljaista tietä enkä pelännyt yhtään. Samoin lentokentältä niinikään 11:n jälkeen.

25

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­­y­m­f­­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17756148Q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No mutta, aloittajahan siinä kertoo ratkaisun: Pienessä hiprakassa ei niin pelota, eli ei kun vaan menoksi!

    • Anonyymi

      Älä pelkää, matukuskit on aivan ihania.
      Raiskanneet Helsingissä jo satoja.

      • Anonyymi

        Näin epäili tämä viimeisenä taksissa istuva nainen. Ehkä eri kulttuurin omaavaa miestä suututtaa että Suomessa nainen on itsenäinen, pahoinpitelee (jona raiskaustakin pidän) ihan vain kostaakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin epäili tämä viimeisenä taksissa istuva nainen. Ehkä eri kulttuurin omaavaa miestä suututtaa että Suomessa nainen on itsenäinen, pahoinpitelee (jona raiskaustakin pidän) ihan vain kostaakseen.

        Taksia ei kannata puhelimella "tilata", vaan valita auto "tolpalta".

        Olen nainen ja minulla on huonot kokemukset matu-takseista: huijaavat eri tavoin. Kiertävät pidempää lenkkiä ja matkan hinta voi lyhyemmälläkin matkalla olla jopa 20€ kalliimpi kuin suomalaisella kuljettajalla.

        Tilatessa ei voi valita kuljettajaa (olisi "rasismia"), mutta tolpalla voi ja saa nousta sellaiseen autoon jota ajaa suomalainen kuljettaja. Kävelin kerran Itiksessä ohi pitkän taksijonon, ohi lähes 10 matukuskin, jotka huutelivat kutsuhuutojaan ja nousin suomalaisen kuljettajan kyytiin.

        Edellisen reissun 20€:n nk. matulisä oli opettanut.

        Pääkaupunkiseudun Lähitaksi on muuten hiukan edullisempi kuin Helsinki taksi.


    • Anonyymi

      Kivoja kavereita naisella kun eivät voi jättää häntä ensin pois ja saada ne 6 km lisämatkaa. Kun matkaajat saaneet selville koko taksimatkan hinnan niin nainen voi jo lähtiessä maksaa oman osuutensa teille ihanille kavereille.
      Ja onko pakko ottaa taksi jossa kuskina ulkomaalainen jos heitä pelkää.

      • Anonyymi

        Ei jonossa voi valita kenet ottaa, siitä tulee tappelu taksiasemalla kuskien kesken. Myös siitä varoitti tämä miesasiakas, jolta yritettiin periä liikaa.
        Itse asiassa en ole teiltä neuvoja kysellytkään. Vain kysynyt matkustatte taksilla ja epäilyttääkö.
        Siis ilmeisesti matkustaa vain hän jolla on luottokuski, ei muut. Hän on onnenpekka tai -pirkko.


    • Anonyymi

      Voi herranjumala kun rasisti taas innostui.
      Ota linkissä mainittu luotettava taksi.
      Vaikka silläkin firmalla saattaa olla ulkomaalaistaustainen kuljettaja
      niinkuin kaikilla taksiyrityksillä,
      mutta se on luotettava vanha yritys. Käytän sitä monta kertaa vuodessa,
      eikä ole koskaan mitään ongelmia ollut.

      • Anonyymi

        Jos yhdellä ei ole koskaan ollut ongelmia, niin ei se sitä tarkoita ettei niitä muilla voisi olla.


      • Anonyymi

        Jos olen ajanut vuosia sitten taksilla niin mistä olisin sen luottokuskin saanut. Hyvä kun sinulla on, olen iloinen puolestasi.


      • Anonyymi

        Voi herrajumala kuinka suvakki taas innostui kehumaan "kultamuniaan" , tosinkaan ei ole matukuskien kyytiin itse mennyt kommetistaan päätellen!


    • Anonyymi

      Olisiko sittenkin parasta jättää menemättä sinne Helsinkiin, tai jäädä yöksi jonnekin hotelliin tai hostelliin siellä ja matkustaa takaisin maaseudulle päiväsaikaan.

      • Anonyymi

        Mietimme vaihtoehtoja. Yksi on että ajastan oman autoni lämmityksen yöllä ja vien viimeisen sillä kotiinsa. Koko reissua en aja tällä kelillä, eikä ole parkkipaikkoja siinä lähellä minne mennään.


      • Anonyymi

        Jos noin pelotta taksilla kulkea? Viisasti joku kirjoitti olisiko syytä jättää väliin koko reissu tai varata yö Hotelin Helsinki.Jos on rahaa juhlia,luulisi on rahaa hotelin tai vastaavaan. Minkä laisessa seuruessa kuljette/ juhlitte , jos 1 ei oma kotinne ole yö sijaa? Vaan joutuisi lopun matkaa yksin mene taksilla?Itse asun Helsingin lähiössä ja onneksi Taksia ei tarvitse käyttää on Helsingin lähiöihin YÖ-pussit ja kulkevat aamu yöhön asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin pelotta taksilla kulkea? Viisasti joku kirjoitti olisiko syytä jättää väliin koko reissu tai varata yö Hotelin Helsinki.Jos on rahaa juhlia,luulisi on rahaa hotelin tai vastaavaan. Minkä laisessa seuruessa kuljette/ juhlitte , jos 1 ei oma kotinne ole yö sijaa? Vaan joutuisi lopun matkaa yksin mene taksilla?Itse asun Helsingin lähiössä ja onneksi Taksia ei tarvitse käyttää on Helsingin lähiöihin YÖ-pussit ja kulkevat aamu yöhön asti.

        Vaan kas kun en ohjeita kysellyt. Sinä sentään osittain ymmärsit kysymyksen että vastasit sättimisesi ohella, ettet käytä taksia. Hyvät sulle.
        Typerä minä kun aloin kysymään henkilökohtaista mielipidettänne siitä ajatteko taksilla ja epäilyttääkö kyyti.
        Minä ajaisin ja epäilyttää. Me selviämme tästä reissusta takuuvarmasti jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kas kun en ohjeita kysellyt. Sinä sentään osittain ymmärsit kysymyksen että vastasit sättimisesi ohella, ettet käytä taksia. Hyvät sulle.
        Typerä minä kun aloin kysymään henkilökohtaista mielipidettänne siitä ajatteko taksilla ja epäilyttääkö kyyti.
        Minä ajaisin ja epäilyttää. Me selviämme tästä reissusta takuuvarmasti jotenkin.

        Käytän taksia erittäin harvoin, silloinkin vain noin 10 km etäisyydelle kun olen lähdössä matkoille. Usein nämä matkat tapahtuneet joko aikaisin aamulla tai aamuyöstä, ei ole koskaan tapahtunut mitään pahaa.
        Tapauksenne on toisenlainen, kilometrejä tulee aika paljon ja vielä maaseudulle.
        Voihan tilanne olla käänteinenkin, yksinäinen taksikuski voi pelätä että hänet raiskataan, ryöstetään tai murhataan sillä matkalla. Sellaistakinhan on sattunut.


      • Anonyymi

        Tilaa Taksi Helsingistä auto suomalaisella kuljettajalla.


    • Anonyymi

      Karu totuushan on että ulkomaalaisperäiset taksikuskit ovat mitä sattuu.
      Siinä ei rasismista jauhaminen auta mitenkään.

    • Anonyymi

      Kiitos Bernerin ja hänen arvomaailmansa, taksiin ei voi enää luottaa, ei edes siihen, että niitä olisi saatavilla.

      Muistakaahan tämä kun taas äänestätte!

    • Anonyymi

      Taksiuudistus eli pilaaminen tehtiin jotta nehkeri saisi työpaikkoja
      mitäpä siinä valitatte nyt niitä ei täältä pois saada kun niille
      on annettu kansalaisuus

      lukemaa napa kireänään ylen ja hesarin uutisia ja nuolkaa matuntuoijien preseet
      niin saatte tulevaisuudessa yhä enemmän taksiuudistuksen tapaisia
      juttuja päiviteltäväksenne lässyn lässyn

      sitä saa mitä pilaa

    • Anonyymi

      No, en kyllä ”Hesasta” mihinkään pöpelikköön edes ajattelisi taxilla mennä, enkä muutenkaan. Siellä asuvat ne alkuasukasraiskarit!

    • Anonyymi

      Mielestäni tuo muutaman kilometrin "turha matka" ei ole turha jos haluatte saattaa ystävänne turvallisesti kotiin. Kaikesta huolimatta suosittelen vanhaa luotettavaa taksiyhtiötä, ei näitä Bernerin tulokkaita jotka on mitä on luotettavuudessaan kuten olemme saaneet lehdistä lukea. Asiakkaalla on oikeus valita kyytinsä ja itse käytän aina Taksi Helsinkiä ja muuallakin paikallista vanhaa luotettavaa taksia, en tulokkaita.

    • Anonyymi

      Olisiko joku tuttu, joka kuljettaisi matkaajat turvallisesti kotiin palkkiota vastaan?

    • Anonyymi

      Ei yksi taksireissu VOI olla noin vaikea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe