Paljakan koulussa oli matematiikan tunti. Opettaja esitti ongelman:
-Puussa on kuusi lintua. Metsästäjä ampuu yhden. Kuinka monta jää jäljelle?
Nante viittasi ja vastasi:
- Ei yhtään, kun ne muut lentää pois
-Jää viisi, vastasi opettaja, mutta pidän tavastasi ajatella
-No opettaja, puiston penkillä kaksi naista syö jäätelöä. Toinen imee ja toinen puree. Kumpi heistä on naimisissa, kysyi Nante.
Opettaja meni vähän hämilleenn, mutta vastasi:
-Se joka imee
-Ei, vaan se jolla on sormus, mutta pidän tavastasi ajatella, vastasi Nante
Matikan tunti
7
466
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos sitä kenelläkään tietoa kuka se on tämä nante juttujen kirjoittelija. Yksipiuolisia ne ovat, mutta kyllä kirjoittelijalla on selvästi kykyjä kirjoitteluun ja moninaiseen ajatteluun. Kyllä hänet kuuluisi palkita jollakin kunnan kulttuuripalkinnolla.
- Anonyymi
Mutta Paljakan rinteet ovatkin kiinni
Ukkohallassapa lasketellaan aina vaan - Anonyymi
Sitä ei tiedä kuin Nante ja akka, jos nekään...
- Anonyymi
Hyviä juttuja, kerro lisää.
- Anonyymi
Nante on Nante, tunnetuin Hyrynsalmelainen. Aika usein tavattavissa Ukkohallan baarissa taikka Teboilin Parlamentissa, useimmiten Äs-Marketissa.
- Anonyymi
Lisää näitä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919