On tuo Putin

Anonyymi-ap

Nyt aiheuttanut 10 000 sien ja 100 000 sien ihmisten kuoleman. Koskahan alkaa riittää?

Yksi ainut mies, saako hän vallan tappaa niin paljon kuin haluaa?

Ja mitä Jumala tekee, mitä sinä sanot synnistä, että siitä rangaistaan, jos sinä sallit saatanan vietellä, niin älä silloin syytä ihmistä siitä jonka sinä itse Jumala matkaan saattanut olet sen saatanan joka on sinun oma enkelisi sinun taivaastasi joka ihmisiä nyt viettelee!

Älä syytä häntä joka on syytön, katso Jumala, saatana on taivaasta alas maan päälle heitetty, kuka hänet tänne heitti, ihminenkö? Eli sinä itse Jumala! Tapatkos nyt ihmisiä sen tähden, että itse saatanan olet keskellemme heittänyt meitä viettelemään, ja jos joku häneen kompastuu niin sitä sinä Isä Jumala sitten lyöt?

Ei ole yksikään profeetta huutanut, mistähän tämä sota mahtaa johtua, oletkos nyt mykkä Jumala ja rangaiset ilman syytä?

Kuka minun viestini lukee eli ääneni kuulee, en minä ihmisille puhu vaan sinulle Jumala joka taivaassa olet!

Katso saatana on joka viettelee taivaasta maan päälle heitetty, ei ihmisten mielten jälkeen tehty, eikä ihmisten mieltä noudata, meitäkö rangaiset siitä mikä on sinun huoneestasi karannut?

Jos minulla olisi yksi koira, ja hän minulta karkaisi ja söisi yhden ihmisen naapuristani, niin menisinkö minä silloin naapuriini ja löisin isäntää sanoen, katso annoit syöttää sinun vaimosi koiralle?

Eikös vika olisi minussa itsessäsi että koiran karkuun päästin?

Laita siis koira häkkiin ja telkeä se kaltereilla sinne ja lukitse ovi lukolla ja heitä avain vaikka kaivoon, silloin ei koira syö viattomia eikä Isäntä menetä vaimoaan eikä vaimo isäänsä, katso Jumala koira on taivaasta karannut joka ihmislapsia viettelee, me olemme syyttömät sen koiran haavoihin, katso Jumala sinä itse sen karkuun päästit ja sinä itse voit sen jälleen häkkiin teljetä!

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heräsin vain puoli unesta kun tuli voimakas tunne, että tuon Putinin pitäisi mennä sotatantereelle ja katsoa omin silmin mitä hän on tehnyt.


      Niin monesti siihen saa herätä että viattoman veri vuotaa!

    • Anonyymi

      Auta nyt meitä Jumala, ota pois tuo kiusaaja meidän keskeltä, anna vihdoin tulla sinun valtakuntasi jossa ei kiusaus eikä puutos ole vaan sinun siunauksesi. Kahlitse tuo ruma rietas ja heitä pois se tyköämme, hän on se joka meitä viettelee pois sinun teiltäsi.

      Kuka meistä nyt tahalleen polkee siunauksen ja suostuu onnettomuuteen, vaan rietas Henki joka eksyttää, ota pois se ja kahlitse se häkkiin, silloin sinun tiesi ovat täynnä siunausta ja kulkijoita jotka ilolla sinun nimeäsi ylistävät!

      Jos on tie täynnä taivaasta karanneita langenneita enkeleitä jotka isännältään ovat jääneet valvomatta, silloin on vaikea kulkea sinun teitäsi, kun edessä on koira lauma valmiina verille puremaan! Eikä yhtään joka niitä sitoo.

      Katso itse Jumala, jos sinä perkeleen sallit raadella, sitten raadeltu mätänee haavoihinsa, ja sitten hänen pitäisi noudattaa sinun tahtoasi? Eli sinun tahtosi oli ettei koira purrut olisi? Miksi siis koiran matkaan päästit, koetellaksesi hänen haarniskaansa jota koira puree? Kiusaatkos nyt tahaalleen meitä,

      Eli riettaan Hengen päästät viettelemään ja sitten ihmettelet kuinkas nyt ihmiset riettaita tekoja tekevät?

      Eli jos he saavat valita mykän Jumalan tai viettelevän riettaan Hengen väliltä, ja valitsevat sen jonka tuntevat, jota vastaan ei heillä ole voimaa taistella,ettet voimaasi ole heille antanut, niin onko se sitten ihme jos siinä ihminen lankeaa?

    • Anonyymi

      hitler tappoi miljoona leningradilaista nälkään piirittäessään kaupungia pari vuotta.

      • Anonyymi

        Millä tavalla ukrainan viljat kuuluvat leningradilaisille?

        Kannattaisiko leningradilaisten ehkä viljellä omaa satoa?

        Huomaa diktaattori tappoi ei demokratia!

        Kukas nyt tappaa?

        Eli diktaattori taas! Eli Putin!

        Eli ongelma on? Juuri diktaattorit!


    • Anonyymi

      Putinissa on saatanan henki. Hän keräsi kunniaa itselleen ja ovelasti sääti häikäilemättömästi lakeja, jolla alisti oman kansansa. Kun aika oli kypsä, käski saatana häntä tuottamaan saalista itselleen, koska aika käy vähiin. Ukrainassa kirkko oli korruptoitunut ja maallistunut, sieltä saatana niittäisi runsaasti itselleen saalista. Jumala pitää huolen omistaan, myös Ukrainassa, pommi ei satu kohdalle. Jos sattuu, niin kristitty jatkaa suoraan Jeesuksen luo ylösnousu ruumiissaan. Älä kiroa Pyhää hyvää Jumalaamme, Hän on miljoona kertaa viisaampi meitä, tämänkin sodan Hän kääntää saatanan häpeäksi, pitkällä tähtäimellä. Samoin Hän häpäisi saatanan, joka tanssi riemusta, kun oli tappanut Jeesuksen Golgatalla, mutta kun Jeesus nousi kuolleista syntien sovittajana ja miljoonien ihmisten pelastajana, lähti saatana nolattuna pois.

      • Anonyymi

        En silleen kironnut, vaikka mietin kyllä kirjoittaessa samaa mutta lopultakin puhuin vain totuuden, saatana on taivaasta karannut Jumalalta maan päälle heitetty ei ihmisestä siinnyt, miksi siis ihminen tuomitaan siitä jota ei ole hän tehnyt? En pysty sitä ymmärtämään.


    • Anonyymi

      En vain ymmärrä eikö sille Ukrainalle voi lahjoittaa vaikka 10 ydinohjusta niin varmaa miettivät iivanat kehtaako sitä enempää edetä?

    • Anonyymi

      Ehkä Ukrainassa on syntiä tehty, mutta kuka on viettelijä eli saatana, ja kuka päästi saatanan maan päälle viettelemään, keneltä on koira karannut?

      Koska isäntä tulee ja hakee omansa pois, ja telkeää koiran jälleen häkkiinsä?

      • Anonyymi

        Joo siis koiransa, siinäkin on kirjoitusvirhe.

        Saatanan on Jumala asettanut maan päälle viettelemään ihmisiä, ja ihmistä rangaistaan siitä!

        Saatana vietteli Eevan ja Eevaa rangaistiin?

        Miksi Jumala rangaiset ihmistä omista koiristasi jotka vapaana juoksevat kuin siat tunkiolla ilman järjen hiventäkään!

        Sikolätinkö sinä tahdoit luoda, ilman järjestystä?

        Saatko ehkä suurtakin nautintoa siitä kuin saatanaa juottaa viinaansa väkivalloin puolustuskyvyttömiin ihmisiin?

        Koska haet koirasi eli saataanan takaisin häkkiinsä Jumala?

        Koska lakkaat kiusaamasta meitä?

        Koska lakkaat tyydyttämättä sairaita mielihalujasi?

        Kuka saa nautintoa siitä, että rietas Henki kiusaa puolistuskyvytöntä?

        KUKA saa nautintoa sellaisesta?

        Ota nyt vihdoin pois tuo saastainen rietas Henki, sinun koiratarhastasi karannut, ja telkeä se johonkin saastaiseen häkkiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe