Ihmisten kuolemat

Anonyymi-ap

Onkos kukaan pohtinut oisko korona piikillä mitään osuutta tollasiin ihmeellisiin kuolemiin. Kun yhtä mittaa ympäri maailman kuolee nuoria ihmisiä ja vähän vanhempia ihmisiä yks kaks yllättäen. Ilman että ovat ees kauheesti mitenkään sairastaneet ja nuorille tulee sydänlihas tulehduksia ja aivoinfarkteja
Sitä en yhtään ihmettele että vanhoja ihmisiä kuolee

15

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai oisko koronatartunnalla mitään tekemistä kuolemisten kanssa...

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­N­­­y­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17756697R

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

No, varmaan joku on sitäkin pohtinut, kun jopa vanhempiakin ihmisiä kuolee...

• Anonyymi

Ehkä koronallakin mut yleensä nuorilla on hyvä kunto ja ne paranee äkkiä

• Anonyymi

Eipä ole tullut pohdittua sen kummemmin enkä oikein saa kiinni mitä ihmeellisiä kuolemia aloittaja tarkoittaa ja onko ne lisääntyneet voimakkaasti vaiko enemmän netin ja raflaavan uutisoinnin aiheuttamaa mielikuvaa.

Onhan sitä nuorillakin kaikenlaisia sairauksia, huonoja geenejä ja elintapoja kuolemanriskiä lisäämässä vaikka sitten koronaan tai rokotteeseen sekä aina ollut sydänperäisiä äkkikuolemia, aneurysman puhkeamisia ja paljon muuta.

lajijasuris

• Anonyymi

Meneppä hautausmaalle ihan vaikka kävelylle ja katsele kivissä olevia päivämääriä. Sieltä löydät ihan nollasta varmaan yli sataan ja kaikkea siltä väliltä oleviä ikiä. Elämä ei ole mitenkään varmaa koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan. Ei ennen koronaa eikä sen jälkeen. Sitten kun matkamittari tulee täyteen se tulee oli ikä mikä tahansa. Ei ole olemassa mitään suojaikää tai kenenkään lupausta että eläisit kauemmin tai mitään varmaa eläkeikää että sinne päästään. Jokainen päivä on lahja.

• Anonyymi

Kyllä mä käyn hautausmaalla. Mut lehdistä on seurannut näitä nuorten kuolemia esim ulkomailla, aika paljon urheilijoiden.

• Anonyymi

Eli sinulla ei siis ole mitään oikeaa tietoa rokotteiden osuudesta "ihmeellisiin kuolemiin".

• Anonyymi

En nyt osaa selittää sitä niin kuin ajattelin.annataan olla

• Anonyymi

Parempi, kun jätät ajattelemisenkin ajattelijoille...

• Anonyymi

Olisko huumeiden käyttö syynä näihin ulkomailla tapahtuneisiin julkkisten kuolemiin

• Anonyymi

Varmasti näin juuri. Jos on pänninyt joku vähän liikaa tai sporttiura tai muu julkisuus ohi ja elämä tyhjää, otetaan vähän reippaampi satsi...

Aktiiviurheilijoilla on samoja sydämen rytmihäiriöitä kuin muillakin. Sydänlihastulehdus voi olla tosi salakavala, ja se tulee nuoremmille herkemmin, kun he eivät niin herkästi malta levätä tarpeeksi.

Venäjällä on kanssa ollut vähän outoja kuolemia, mutta vähän vanhempaa porukkaa. Tiedä sitten onko miten moni oman käden kautta tai Putinin käskystä murhattuja.

lajijasuris

• Anonyymi

Onhan se ihan tieteellisesti ja tilastollisesti jo selvitetty että kpiikit aiheuttaa myokardiittia ja perikardiittia. Siitä ei vain jostain syystä julkisesti mainita. Ulkomailla hyvin tiedossa. Suomessa tuskin pitkään aikaan, takapajula kun ollaan.

• Anonyymi

Käyhän ostamassa foliota, että voit tehdä pipon itsellesi.

• Anonyymi

Voi olla,ei ennenvanhaan näin moni kuollut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe