Pelkkää asiaa:

Anonyymi-ap

Edullisen automerkin johtaja haukkui suuriakkuiset autot – ”Sulaa hulluutta!”

Dacian johto liittyy painavien sähköautojen arvostelijoiden joukkoon.

9

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mörököllejä ovat. Dacia kulkee koirat haukkuu

• Anonyymi

Niin sokeasti pertti koivulaa siteeraat ettet hoksannut että ei tässä edes haukuttu daciaa vaan painava akkuisia autoja. Toisaalta minkäs sitä tyhmyydelleen mahtaa jos ei osaa muuta kuin toistella toisten lauseita niinkuin pikku lapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sokeasti pertti koivulaa siteeraat ettet hoksannut että ei tässä edes haukuttu daciaa vaan painava akkuisia autoja. Toisaalta minkäs sitä tyhmyydelleen mahtaa jos ei osaa muuta kuin toistella toisten lauseita niinkuin pikku lapsi.

Mitä sitä tyhmyydelleen mahtaa jos ei osaa muuta kuin toistella toisten lauseita niinkuin pikku lapsi......................ottakaa hyvät trollipalstojen lukijat mallia tuosta lauseesta !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites yhdys sanat on hallussasi. Kuvastanee aika paljon siitä kuinka paljon on käyty kouluja 😃

• Anonyymi

Painavat akut on yksi syy miksi sähköautot eivät kiinnosta.

• Anonyymi

Painavat akut ......Kyllä ,tuntuu aika hullulta että kun tarve on sähköautosta niin sitä ei voida valmistaa keveämmäksi,se 2 -2,5 tonnin kuorma kuluttaa valtavasti energiaa hukkaan . Ajelen mieluummin periteisillä tai pakon edessä Hybrid

• Anonyymi

Painon lisäksi kyse on myös raaka-aineista. Kaivostoimintaa tarvitaan paljon lisää, jotta autokanta saadaan sähköistettyä.

Mutta loppupeleissä kyse on eritoten rahasta: Jotta akkuauto olisi kilpailukykyinen polttomoottoriauton kanssa, akkujen hinta pitäisi painaa alle 50 $/kWh (nyt 132 $). Tämä on se syy, miksi autotehtaat panostavat kiinteäelektrolyyttisiin akkuihin (Toyota, BMW, Honda, GM...). Nylyisella Li-ionitekniikalla tuon haamurajan alle ei päästä.

• Anonyymi

Dacian johto liittyy painavien sähköautojen arvostelijoiden joukkoon.::: tähän minä sanon että ruhahahahahahahahshshshahahahsss. Ovat pihalla kuin lumiukko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109