Onko HASO:t aina halvempia vai mikä kun siellä useissa ilmoituksissa halutaan vaihtoja vain HASO:oon? Jos otan jonkun muun kuin HASO-asunnon onko se virhe?
Miksi vaihtopörssissä halutaan vaihtaa vain toiseen HASO:oon?
4
711
Vastaukset
- Anonyymi
HASOt on halutumpia(lue: yleensä halvempia) kuin muut , mutta ei se mikään virhe ole vaihtaa HASO jonkin muun toimijan asuntoon.
- Anonyymi
Hason vaihtopörssi on Helsingin Asumisoikeus Oy:n palvelu ja samalla tavoin on muillakin, mutta jos vaihtaa tyystin toiseen omistajatahoon niin mahtaneeko onnistua suoraan vai joutuneeko järjestelemään itse sen.
- Anonyymi
Hasolla asuessa vuokra tarkistetaan todellisten kustannusten perusteella, muilla firmoilla vuokra nousee joka vuosi 20+ euroa ilman kunnon perusteluja. Ainoa syy miksi huolisin muun kuin Hason olisi asunnon tarve esim työpaikan vaihdon takia Vantaan puolelta ja sittenkin pitäisi harkita tulisiko kuitenkin halvemmaksi mennä töihin autolla nykyisestä Hasosta. Meillä laski vastike pian muuton jälkeen ja viime vuoden myllerryksessäkin nousi vain muutaman euron. Nykyään on siis pienempi vastike kuin muuttaessa. Kaikkeen saa siis vaihtaa mutta se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397