Huomasin että tunteesi on loppu. Toivoisin niin olevani väärässä mutta tuskin olen.
Olen surullinen.
Luen sinua kuin avointa kirjaa
29
230
Vastaukset
- Anonyymi
Niin näköjään;)
- Anonyymi
Olen unohtanut miehen toissa vuodelta.
- Anonyymi
No tämä aloitus on ihan tätä päivää. Ei sinulle.
- Anonyymi
Ihmisten pitää olla tekemisissä, kontaktissa, toista lukeakseen, lopeta näiden omiminen jo.
- Anonyymi
Silti puhut siitä tänä vuonna🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä pakko alkaa tässä jankata. Joidenkin juttuihin vaan kyllästyy. Tehkää oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesin vain asian. Ja totta se on. Unohdus tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesin vain asian. Ja totta se on. Unohdus tapahtui.
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Mä oon niin avoin kirja, että jos mut haluaa lukea, se onnistuu helposti. Ja se joka lukee, ymmärtää. Ainakin osan.
- Anonyymi
Et tehnyt mitään meidän eteen ja pysyttelit etäällä.
- Anonyymi
Varmasti tein. Se aloite tuli multa! En kerro mikä aloite.
- Anonyymi
No et lue. Oletat asioita.
- Anonyymi
Niin se varmaan onkin. Salaa toivon että se mitä luin oli jonkinlainen tunteiden osoitus ja luin vaan väärin kun oletin kylmyydeksi.
- Anonyymi
Mää luulin et sää tykkäsitki enemmän äänikirjoista, helpon perässä kun olet.
- Anonyymi
☝😁
- Anonyymi
Hän ei ole helppo. En ole koskaan kuunnellut ensimmäistäkään äänikirjaa.
- Anonyymi
Eikä ole ja näkeminen piristäisi aina., etten ihan unohtaisi millainen olet.;)
- Anonyymi
Mutta toivoisin, että tulisit omana itsenäsi. <3
- Anonyymi
Me nähdään kyllä hänen kanssaan.
- Anonyymi
No voi kyynel tarkoittaisiko de kenties si sitä että sun ois syytä jatkaa elämääsi eteenpäin
- Anonyymi
Ei, kivempi märehtiä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kivempi märehtiä täällä.
Vttuile suoraan jos on sanomista. Älä teeskentele ja esitä aina. Vastemielinen tyyppi olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttuile suoraan jos on sanomista. Älä teeskentele ja esitä aina. Vastemielinen tyyppi olet.
Kelle sanon suoraan? Anonyymille? Palsta on täynnä itkijämiehiä.
- Anonyymi
Jos minusta olisi kyse, niin olet kyllä lukenut täysin väärin.
- Anonyymi
Mulla on sellainen vaihtoehtoinen ajatusmalli, että se minkä luin olikin ihan päinvastaista ja luin täysin väärin. No ei se täällä ratkea. Lueskellaan muualla taas.
- Anonyymi
Minun Tunteet eivät ole loppu, päin vastoin. Mutta hänellä ei tunteita ole ollutkaan, pelkkää flirttiä. .
- Anonyymi
On ollut ja on edelleen. Usko jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut ja on edelleen. Usko jo!
Tunteita on, ei vain flirttiä. selvennys
- Anonyymi
Kirjasta puuttuu paperit kannenpäältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255