Toivon niin kovasti että saisin kokea hänen kanssaan rakkauden. Ilon ja lemmen. Harjoittelen tähän jo 😍❤😘
Osuisipa se nyt kohdalle
10
964
Vastaukset
- Anonyymi
yrittämättä se ei ainakaan toteudu.
- Anonyymi
Asian eteen kannattaa tehdä jotain.Mikä pitkitty se mutkittuu.Kahden kauppa kolmannen korva puusti.
- Anonyymi
Vanha vitsi, mutta väittämän mukaan osuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa...👍
- Anonyymi
Nyt se kolahti 🥰🥰🥰 onneksi on molemminpuolista. Ja antaa sen nyt hiljakseen kasvaa. Nautin ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se kolahti 🥰🥰🥰 onneksi on molemminpuolista. Ja antaa sen nyt hiljakseen kasvaa. Nautin ❤
Kun kuluu liikaa aikaa, se myös voi loppua.
- Anonyymi
Mulla olisi yksi ylimääräinen vauvakuume-mittari täällä. Lääkäri-sedällä on vaseliiniakin. Tule tutkimuksiin!
Terveisin, Mehiläinen - Anonyymi
näin susta unta paholainen. heräsin kuumuuteen ja tunsin surua että uni loppu. 🥺järkyttävä ikävä. ottaa sydämestä tää kun oon yksin täällä.
- Anonyymi
Kylmäharjoittelua.
Sivusta
Nainen jota kaipaan olisitpa vierelläni mun.
Saisinpa nainen olla miehesi sinun. - Anonyymi
Miten harjoittelet? Jakamalla lempeä?
- Anonyymi
Mielikuva harrastus kuuluu miehen ja naisen väliseen alku askellukseen.
https://www.youtube.com/watch?v=yg3dvNv4VVA&list=RDLT3M86fv1G8&index=18
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233