Nainen. Olen saamaton luonne

Anonyymi-ap

Olen tottunut että naiset pokaavat minut. Jos jäät odottamaan aloitettani kuolet vanhuuteen.

43

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässäkin aloituksessa manipuloija nainen esittää miestä. Tyyppilinen

• Anonyymi

Jospa oli naisrakkautta. Älkää miehet omiko.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Miksi kukaan nainen alentaisi itseään noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Taidat palstamanipuloija komppailla taas itseäsi ei kukaan muu vaan voi tukea noin järjenvastaista narratiivia😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö

Tavallaan kiinnostaisi saada joku tiivistelmä, että mihin tämän manipuloinnin olisi tarkoitus johtaa ja keitä tämän mustamaalaajan mielestä, mutta ei ole eettistä ongelmaista ihmistä kuitenkaan loputtomiin yllyttää itseään nolaamaan😵

• Anonyymi

No käykö sulle sitten hyvin, tuolla asenteella?

• Anonyymi

Huomasin sen. Ei se minua haittaa.

• Anonyymi

Voisitko nyt kuule vain lopettaa ton?
      Öitä

• Anonyymi

meikä juoksis pakoon jos joku liian lähelle kävis, että silleen.

• Anonyymi

Luin jostain, että jos suhde on alkanut naisen aloitteesta, mies ei ole siihen yhtä sitoutunut kuin jos olisi itse ollut aloitteellinen. Jotain alkukantaista metsästysbiologiaa.

• Anonyymi

Samat tyypit vaatii sitten samaa palkkaa kuin miehet ja muutenkin tasa-arvoa!! haloo!

• Anonyymi

Tai saa sen mihin joutuu tyytymään kun ei itse näe vaivaa.

• Anonyymi

Jos kerran jossain niin luki niin kyllä sen täytyy olla totta. Jossain ei ole vielä koskaan ollut väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran jossain niin luki niin kyllä sen täytyy olla totta. Jossain ei ole vielä koskaan ollut väärässä.

Joku vain kirjoitti kaikkien tietämän totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat tyypit vaatii sitten samaa palkkaa kuin miehet ja muutenkin tasa-arvoa!! haloo!

Tasa-arvo kortti tulihan se sieltä. Sama palkka tai eri palkka samasta työstä ei selity alkukantaisella metsästysbiologialla toisin kuin biologinen parinmuodostus. Haloo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasa-arvo kortti tulihan se sieltä. Sama palkka tai eri palkka samasta työstä ei selity alkukantaisella metsästysbiologialla toisin kuin biologinen parinmuodostus. Haloo!

Ei parinmuodostus ole noin yksinkertaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei parinmuodostus ole noin yksinkertaista

Ei siitä ollutkaan kysymys miten yksinkertaista tai monimutkaista parinmuodostus on. Biologia puhuu kautta aikojen miehen saalistusvietistä asiaan liittyen. Jos mies ei halua toteuttaa alkukantaista viettiään se on selvä alkukantainen viesti myös naiselle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä ollutkaan kysymys miten yksinkertaista tai monimutkaista parinmuodostus on. Biologia puhuu kautta aikojen miehen saalistusvietistä asiaan liittyen. Jos mies ei halua toteuttaa alkukantaista viettiään se on selvä alkukantainen viesti myös naiselle...

näin,hyvin kirjoitettu!

• Anonyymi

En minä mitään aloitetta sulta odota. Ehkä jotain ihmettä enempi.

• Anonyymi

Kerro vähän tarkemmin, niin tietäisi, kenelle tämä on tarkoitettu. Nimikirjaimet tai jotain.

• Anonyymi

Odottele ja totuttele vaan edelleen seuraavaa oikeaa. Mun kohdallani kuolisin turhankin aikaisin jos vastaanottaisin mitä omituisemman yrityksen.

• Anonyymi

Ja jos en jää odottamaan aloitettasi, en kuole vanhuuteen? Mihin minä sitten kuolen ja milloin? Kuulostaa uhkaukselta 😁

• Anonyymi

No tämä. Mä ainaki jätän ottamatta yhteyttä, tietää sit ettei kuole mihkään ikävämpään.

• Anonyymi

😆

Tuntuu siltä jo nyt. Miten voit tehdä tän mulle??!

• Anonyymi

se johtuu rokotteista😗

• Anonyymi

Tuotko kukkasia haudalleni sitten?

🪦

• Anonyymi

Kyllä tuon. Hautausmaan sijaintikin taitaa olla jo tiedossa :)

• Anonyymi

Kauanko minulla on aikaa vielä jahkailla?

• Anonyymi

Siinähän sitte pokausta odottelet, voipi olla hiljasta.

• Anonyymi

Kaikkea muuta kuin hiljaista, väitän. Olen samankaltainen kuin aloittaja eli olen tottunut siihen että naiset iskevät kiinni, mutta olen kaikkea muuta kuin saamaton.

Ulkonäkö ja luonne vaikuttavat tietenkin mutta isoin tekijä on se etten etsi mitään naista pakonomaisesti, en etsimällä etsi, mä vaan elän ja lennän.

T. kunhan kuittaillen maalaisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea muuta kuin hiljaista, väitän. Olen samankaltainen kuin aloittaja eli olen tottunut siihen että naiset iskevät kiinni, mutta olen kaikkea muuta kuin saamaton.

Ulkonäkö ja luonne vaikuttavat tietenkin mutta isoin tekijä on se etten etsi mitään naista pakonomaisesti, en etsimällä etsi, mä vaan elän ja lennän.

T. kunhan kuittaillen maalaisille

Miksi haluat ja suostut siihen että nainen käy kiinni? Mitä se kertoo siitä naisesta mielestäsi? Mikä naisen motiivi on noin toimiessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat ja suostut siihen että nainen käy kiinni? Mitä se kertoo siitä naisesta mielestäsi? Mikä naisen motiivi on noin toimiessa?

Maybe just a little grope? Ei sais nauraa mutta -sivusta

• Anonyymi

Ei minulta nainen. En anna muille edes tilaisuutta, en varmasti. Älä suutu minulle.

• Anonyymi

Varmasti kuolen joskus vanhuuteen, mutta en yksin.
      Ennen pokailin saamatattoman äijän mutta kun ymmärsin että saamattomia ne olisi sitten parisuhteessakin niin lopetin pokailun ja nostin tasoa.
      Mua ei ikinä koskaan enää saa mies joka ei viitsi nähdä vaivaa mun suhteen.
      Ehkä mua vähän vanhemmat miehet (40+) ymmärtää jo nähdä vaivaa.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa varautua olemaan yksin, fiksut ihmiset eivät mieti kuka tekee aloitteen, menevät hetkessä ja tunnelmassa mukana. Aloite oikeassa elämässä tehdään yhdessä, kiinnostus ja ihastuminen näkyy molemmissa, yhteinen elämä kasvattaa ja vakauttaa sitten rakkautta. Suomi24 palsta ei ainakaan minulle ole parisuhde. Se henkinen yhteys ei myös, ei ole luonnollista, parisuhde on yhdessäoloa ja elämistä.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole.

• Anonyymi

Tuollainen ihminen ei kiinnosta mua. Sori. Saat tyytyä naisiin jotka on päättäneet ottaa hyödyn irti tästä elämästä. Oikeista tunteista ei siinä välttämättä kyse.

• Anonyymi

onkohan tässä nyt takana se,ettei mies niin hirveästi haluakkaan tätä naista,että jos nainen pokaisi,niin voisi siinä suhteessa jonkin aikaa olla,mutta kun mies näkee jotain,minkä todella haluaa,niin johan mies itse pokaa naisen

• Epäilen vahvasti aloituksen totuutta😁

• Anonyymi

Saattaa se noutaja tulla muustakin syystä kenelle meistä tahansa. Käsittääkseni mä oon meistä se nuorempi osapuoli ja naisten keskimääräinen elinikä on muutenkin pidempi.

• Anonyymi

Mies, en odota aloitetta. Olen jo ymmärtänyt.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe