Minulla on ufo kertomus

Anonyymi-ap

No minä siis näin semmosen munkkirinkelin joka lenti ja oli punertava se laskeutu ikkunan alle sieltä tuli ulos ufo ja se ufo alko jutella mulle kielellä jota en ymärtäny ja sitten keitin sille kahvia ja se tutki minun elimiänja sitten se otti kokeita ja me saunottiin ja se sitten soitti kotia ja se lähti pois

6

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisi olla paikallinen pappi valepuvussa.

• Anonyymi

Oliko aluksessa vilkkuva valo? Pierettikö kahvi uhmomiestä?

• Anonyymi

Tekikö se alieeni peppukokeita?

• Anonyymi

Oli kuulemma naapurin vanhaisäntä vappunaamarissa.
      Oli päässyt tyhjentämään pussinsa.

• Minulla on yksi tositarina. Ajelin umpiväsyneenä Ruotsin halki ehtiäkseni sen iltapäivän lautalle Suomeen.

Edellisenä yönä en ollut nukkunut ollenkaan. Oli tarkoitus yöpyä Tanskassa, mutta siellä oli jokin juhlapyhä ja kaikki hotellit oli täynnä, missä käytiin kysymässä yösijaa.

Suoralla moottoritiellä ei ollut liikennettä juuri laisinkaan, kun yhtäkkiä vasemmalta puolelta noin 100 metriä edessämme tuli neljän valkoisen hevosen vetämät valkoiset vanhanaikaiset hevosvaljakot, joiden katolla istui ohjastaja knallihattu päässä ja musta pitkähelmainen takki yllään.

Valjakko ylitti kaikki kaistat kohtisuoraan ja jatkoi matkaansa metsään. Säikähdin aivan hemmetisti ja jarrutin hieman, mutta samalla tajusin että se oli valveunta.

Sattui olemaan huoltoasema siinä vähän matkan päässä, jossa menin vessaan ja huuhdoin päätäni kylmällä vedellä ja annoin itselleni litsareita jotta heräisin.

Mustaa kahvia iso kuppi ja nurmikolle selälleen vartiksi silmät kiinni. Ehdittiin lautalle ja loppumatka sujui ilman näkyjä.

Testien mukaan väsymys on ratissa vaarallisempi kuin känni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      20
      3365
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      12
      2785
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2414
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1817
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      49
      1555
    6. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1418
    7. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1381
    8. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1335
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1253
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      262
      1115
    Aihe