No minä siis näin semmosen munkkirinkelin joka lenti ja oli punertava se laskeutu ikkunan alle sieltä tuli ulos ufo ja se ufo alko jutella mulle kielellä jota en ymärtäny ja sitten keitin sille kahvia ja se tutki minun elimiänja sitten se otti kokeita ja me saunottiin ja se sitten soitti kotia ja se lähti pois
Minulla on ufo kertomus
6
207
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla paikallinen pappi valepuvussa.
- Anonyymi
Oliko aluksessa vilkkuva valo? Pierettikö kahvi uhmomiestä?
- Anonyymi
Tekikö se alieeni peppukokeita?
- Anonyymi
Oli kuulemma naapurin vanhaisäntä vappunaamarissa.
Oli päässyt tyhjentämään pussinsa. Minulla on yksi tositarina. Ajelin umpiväsyneenä Ruotsin halki ehtiäkseni sen iltapäivän lautalle Suomeen.
Edellisenä yönä en ollut nukkunut ollenkaan. Oli tarkoitus yöpyä Tanskassa, mutta siellä oli jokin juhlapyhä ja kaikki hotellit oli täynnä, missä käytiin kysymässä yösijaa.
Suoralla moottoritiellä ei ollut liikennettä juuri laisinkaan, kun yhtäkkiä vasemmalta puolelta noin 100 metriä edessämme tuli neljän valkoisen hevosen vetämät valkoiset vanhanaikaiset hevosvaljakot, joiden katolla istui ohjastaja knallihattu päässä ja musta pitkähelmainen takki yllään.
Valjakko ylitti kaikki kaistat kohtisuoraan ja jatkoi matkaansa metsään. Säikähdin aivan hemmetisti ja jarrutin hieman, mutta samalla tajusin että se oli valveunta.
Sattui olemaan huoltoasema siinä vähän matkan päässä, jossa menin vessaan ja huuhdoin päätäni kylmällä vedellä ja annoin itselleni litsareita jotta heräisin.
Mustaa kahvia iso kuppi ja nurmikolle selälleen vartiksi silmät kiinni. Ehdittiin lautalle ja loppumatka sujui ilman näkyjä.
Testien mukaan väsymys on ratissa vaarallisempi kuin känni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110381K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125109Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142642
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257