No minä siis näin semmosen munkkirinkelin joka lenti ja oli punertava se laskeutu ikkunan alle sieltä tuli ulos ufo ja se ufo alko jutella mulle kielellä jota en ymärtäny ja sitten keitin sille kahvia ja se tutki minun elimiänja sitten se otti kokeita ja me saunottiin ja se sitten soitti kotia ja se lähti pois
Minulla on ufo kertomus
6
170
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla paikallinen pappi valepuvussa.
- Anonyymi
Oliko aluksessa vilkkuva valo? Pierettikö kahvi uhmomiestä?
- Anonyymi
Tekikö se alieeni peppukokeita?
- Anonyymi
Oli kuulemma naapurin vanhaisäntä vappunaamarissa.
Oli päässyt tyhjentämään pussinsa. Minulla on yksi tositarina. Ajelin umpiväsyneenä Ruotsin halki ehtiäkseni sen iltapäivän lautalle Suomeen.
Edellisenä yönä en ollut nukkunut ollenkaan. Oli tarkoitus yöpyä Tanskassa, mutta siellä oli jokin juhlapyhä ja kaikki hotellit oli täynnä, missä käytiin kysymässä yösijaa.
Suoralla moottoritiellä ei ollut liikennettä juuri laisinkaan, kun yhtäkkiä vasemmalta puolelta noin 100 metriä edessämme tuli neljän valkoisen hevosen vetämät valkoiset vanhanaikaiset hevosvaljakot, joiden katolla istui ohjastaja knallihattu päässä ja musta pitkähelmainen takki yllään.
Valjakko ylitti kaikki kaistat kohtisuoraan ja jatkoi matkaansa metsään. Säikähdin aivan hemmetisti ja jarrutin hieman, mutta samalla tajusin että se oli valveunta.
Sattui olemaan huoltoasema siinä vähän matkan päässä, jossa menin vessaan ja huuhdoin päätäni kylmällä vedellä ja annoin itselleni litsareita jotta heräisin.
Mustaa kahvia iso kuppi ja nurmikolle selälleen vartiksi silmät kiinni. Ehdittiin lautalle ja loppumatka sujui ilman näkyjä.
Testien mukaan väsymys on ratissa vaarallisempi kuin känni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699