No minä siis näin semmosen munkkirinkelin joka lenti ja oli punertava se laskeutu ikkunan alle sieltä tuli ulos ufo ja se ufo alko jutella mulle kielellä jota en ymärtäny ja sitten keitin sille kahvia ja se tutki minun elimiänja sitten se otti kokeita ja me saunottiin ja se sitten soitti kotia ja se lähti pois
Minulla on ufo kertomus
6
182
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla paikallinen pappi valepuvussa.
- Anonyymi
Oliko aluksessa vilkkuva valo? Pierettikö kahvi uhmomiestä?
- Anonyymi
Tekikö se alieeni peppukokeita?
- Anonyymi
Oli kuulemma naapurin vanhaisäntä vappunaamarissa.
Oli päässyt tyhjentämään pussinsa. Minulla on yksi tositarina. Ajelin umpiväsyneenä Ruotsin halki ehtiäkseni sen iltapäivän lautalle Suomeen.
Edellisenä yönä en ollut nukkunut ollenkaan. Oli tarkoitus yöpyä Tanskassa, mutta siellä oli jokin juhlapyhä ja kaikki hotellit oli täynnä, missä käytiin kysymässä yösijaa.
Suoralla moottoritiellä ei ollut liikennettä juuri laisinkaan, kun yhtäkkiä vasemmalta puolelta noin 100 metriä edessämme tuli neljän valkoisen hevosen vetämät valkoiset vanhanaikaiset hevosvaljakot, joiden katolla istui ohjastaja knallihattu päässä ja musta pitkähelmainen takki yllään.
Valjakko ylitti kaikki kaistat kohtisuoraan ja jatkoi matkaansa metsään. Säikähdin aivan hemmetisti ja jarrutin hieman, mutta samalla tajusin että se oli valveunta.
Sattui olemaan huoltoasema siinä vähän matkan päässä, jossa menin vessaan ja huuhdoin päätäni kylmällä vedellä ja annoin itselleni litsareita jotta heräisin.
Mustaa kahvia iso kuppi ja nurmikolle selälleen vartiksi silmät kiinni. Ehdittiin lautalle ja loppumatka sujui ilman näkyjä.
Testien mukaan väsymys on ratissa vaarallisempi kuin känni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817