edes purkaa 7.62 rynnäkkökivääriä. ei taida oiken ees kannen irroitus hoitua.ei noilla lahjoilla kannata ees leikkiä sotilasta,kun suurin osa on vpautettu asepalveluksesta.mutta kyllähän sitä kumipäät kelpaa leikkimään näissä itsenäissä mukamas maanpuolustus kerhoissa.jonkun veen pellejen kanssa.jotka leikkii ilmakivääreiden kanssa.ja katsovat nuoria poikia kosteilla silmillään.
osaako kokkolan puppelit
10
235
Vastaukset
- Anonyymi
joo mäkin vedän joka päivä ik lakin päähän joten älä viisastele tai täältä pesee.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17758641c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Hah, alle kouluikäisenä seisoin Kokkonevan kankaalla isolla kivellä ja kuvittelin olevani kenraalimajuri Jankovits joka johti venäläiset loistavaan voittoon Perhon kankailla, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
missä päin on perho
- Anonyymi
Ressu, alias Kokkolan Kingsi, Reijo Kivelä, silloinen pioneeri pitää hallussaan Keski-Suomen Pioneeripataljoonan ennätystä: Rynnäkkökiväärin 7,62 lukon purkaminen ja kokoaminen silmät peitettynä ("Mikki-Hiiri"). Tulos 17,7 sekuntia (syksy 1974).
Pitää muistaa, että purkaminen alkaa komennolla: "Lukko pura ja kokoa". Välissä käydään asennossa, ja aika päättyy asentoon. Ennätystä ei voi enää parantaa, sillä K-SPionP on lakkautettu, hah hah haaa!!!...
JK On se mukavaa, ja suuri kunnia ylläpidolle, että tämäkin viesti poistettiin noin tunti sitten. Miksi...- Anonyymi
Miten kukaan voi uskoa ressua joka tunnetaan jatkuvasta valehtelusta ja liioittelusta. Täydellisen turhan sällin täten itsestään tehnyt kertomaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kukaan voi uskoa ressua joka tunnetaan jatkuvasta valehtelusta ja liioittelusta. Täydellisen turhan sällin täten itsestään tehnyt kertomaan mitään.
Tiedän. Ressulla on ennätys voimassa. Sen tiedän tupakaverina, alikersantti Kuusinen, ja joukkueen johtaja ylikersantti Koski.
- Anonyymi
Miksi se pitäisi purkaa, etkö vielä tiedä että sillä ammutaan eikä pureta.
- Anonyymi
Ase on sotilaalle tärkeämpi kuin nainen. Henkilökohtainen rynkky on rakas, se pitää huoltaa säännöllisesti, putsata ja voidella, ja se pitää osata purkaa ja koota, säkkipimeässä, vaikka taivaalta sataisi ämmiä äkeet perässä tussua vilautellen, hah hah haaa!!!...
JK Kokkolan Kingsin (kenraalin) päiväkäsky numero 1.
- Anonyymi
Homoilikko sitten aseen huollon jälkeen sen luutnantin kanssa mistä tänne avauduit aiemmin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683