Kertokaapa kokemuksianne ! Kaikkea mitä tiedätte hyvää ja huonoa.
Rakennusliike Halonen Oy
14
865
Vastaukset
- Anonyymi
Rakensi kokemattomuuttaan tornitalon liian lähelle rantaa. Saapi nähdä pysyykö pystyssä kauaakaan. Maapohja alkaa valua pikkuhiljaa jokeen.
- Anonyymi
Paalutettu on kallioon asti. 2000v pysyy pystyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paalutettu on kallioon asti. 2000v pysyy pystyssä
Mitä löytyi Kauppakatu 31stä?
Kannattaa kysellä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä löytyi Kauppakatu 31stä?
Kannattaa kysellä!No mitä sieltä löytyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sieltä löytyi?
Siistin näköinen ja ehjä talo näkyy olevan.
Ei löydy moitteen sijaa. - Anonyymi
Samallahan siitä menisi Prisma ja viereiset kerrostalot kin. Jos maakerrosten välissä ei tapahdu liukumaa ja maa ei edes ole sellaista, ei tapahdu mitään. Ja on loivat rinteetkin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17759216C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oli joskus laatufirma.
- Anonyymi
Miks ei enää ole?
- Anonyymi
Niitten vessassa saa käydä jos ostaa jotain,ilmasella vieläpä.. pätkää antavat..
- Anonyymi
Eikö se kallistu Prismaan päin.
- Anonyymi
Hyvä että täällä on suhteellisen iso rakennusfirma omassa maakunnassa. Ei mene Kainuun eurot muualta tuleville urakoitsijoille. Kuten kävi sairaalan työmaalla. Valtaosa tarvikkeita ostettu Kajaanin ulkopuolelta. Vähän niinkuin ennnenvanhaan puolustettiin kyläkauppojen olemassa oloa isoon ääneen kyläläisten taholta. Mutta kuitenkin pääosa elintarvikkeita haettiin isoista kaupoista. Sitten hätätilassa jokunen maitopurkki kun sattu loppumaan. Ja rapulaan keskaria.
- Anonyymi
lestojen virma , kannattaako edes kertoa enempää ?
- Anonyymi
Eikai nyt sentään lestojen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782