Onko pilvipalvelu tärkeä

Anonyymi-ap

Vaihdoin operaattoria, ennen oli langaton mokkula ja nyt on taloyhtiön netti, jonka
maksu menee yhtiövastikkeissa.
Nyt joka avauksella tulee ruutuun.Hyväksytäänkö pilvipalvelu. En tiedä onko se ollut aikaimmin minulla käytössä. Mihin sitä pilvipalvelua tarvitaan. Miksi se pitäisi olla vai eikö pidä.

29

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sitä pitää täällä kysyä ?

• Anonyymi

MIstä sinä kysyisit? Aloittaja

• Anonyymi

Pilvipalvelut vuotaa aina!

• Anonyymi

Totta kai se on tärkeä, ei niitä tarpeettomia tuolla tavalla tyrkytetä.

• Anonyymi

Tottakai vakoilua tyrkytetään. Jos ei tiedä mihin tarvitsee niin ei tarvitse.

• Anonyymi

Ei mitäänkannata tunkee pilveen!

• Anonyymi

"En tiedä onko se ollut aikaimmin minulla käytössä."

Kuule, en tiedä minäkään, kukahan sen tietäisi.

• Anonyymi

Nähty niin monta kertaa että nää pilvipalvelut aina kaapataan.

• Anonyymi

"Mihin sitä pilvipalvelua tarvitaan."

Kysyin Elisan omagurulta, ja tällaista sieltä vastattiin:

Pilvipalvelun pääajatuksena on toimia varmuuskopiointitilana. Pilvipalveluita on helppo käyttää erityisesti mobiililaitteiden sisällön varmuuskopiointiin. Tällöin laitteesi yhteystiedot, kuvat, videot ja muut tiedostot synkronoituvat automaattisesti talteen pilven tallennustilaan. Käyttäjä voi itse määritellä, mitä tietoja haluaa tallentuvan.

ps. Kysymyslause päätetään kysymysmerkkiin (?), oletko ollut tietoinen tuosta.

• Anonyymi

Kiitos. Tarkoittaakohan sitä että jos koneeni menisi rikki ja C-levyn tiedot häviäisivät, löytäisin samat tiedot jollakin toisella koneella pilvelstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tarkoittaakohan sitä että jos koneeni menisi rikki ja C-levyn tiedot häviäisivät, löytäisin samat tiedot jollakin toisella koneella pilvelstä.

Et löytäisi.
        Kaikki varmistukset pitää tehdä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä niillä tiedostoilla ole väliä jos ei niitä tähänkään päivään asti ole tallennettu itse toiseen paikkaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä niillä tiedostoilla ole väliä jos ei niitä tähänkään päivään asti ole tallennettu itse toiseen paikkaan..

Pitää paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et löydä, koska pilvipalvelut eivät toimi tuolla tavoin. Sinun pitää itse määritellä joku kansio, tai vaikka yksittäinen levy- tai sen osio, mikä synkronoidaan pilveen. Mikäli haluat C-levystä näköiskopion eli levykuvan, sen joudut tekemään ihan omilla sovelluksilla, ja tallentamaan sen turvalliseen paikaan. Näitä levykuvan tekemiseen tarkoitettuja sovelluksia on ilmaisia ja kaupallisia. Omassa käytössä parhaaksi olen huomannut Clonezillan, mikä on open source sovellus, mutta vaatii hieman Linux -tietämystä, koska on rakennettu Ubuntun päälle. Monesti SSD-levyjen mukana on tullut joku sovellus, itsekin sain Kingstonin levyn mukana Acroni TrueImage 2015 lisenssin. Aivan täydestä versiosta ei ole kyse, mutta on kotikäyttöön riittävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmuuskopiot tallennetaan omalle laitteelle eikä pilveen muiden vakoiltavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmuuskopiot tallennetaan omalle laitteelle eikä pilveen muiden vakoiltavaksi.

Ehdottomasti juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et löytäisi.
        Kaikki varmistukset pitää tehdä itse.

Pilveen kopioiminen on sama kuin julkaisit ne kaikki julkisesti!

• Anonyymi

PILVI VUOTAA AINA!!!Mielenterveysongelmat lisääntyvät maailmalla,Mielenterveysongelmat lisääntyvät maailmalla,

• Anonyymi

Pilvipalvelua ei tarvita mihinkään!

• Anonyymi

Ketkä tarvitset, ketkä eivät tarvitse, se on ihan käyttäjästä ja käyttötarpeesta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä tarvitset, ketkä eivät tarvitse, se on ihan käyttäjästä ja käyttötarpeesta kiinni.

Ellei kaveri osaa perustella väittämiään, se tarkoittaa ettei se tiedä asiasta mitään ja tarkoitus onkin vain häiriköidä.

• Anonyymi

Asia selvisi että päättelen etten tarvitse pilvipalvelua. Olen aina ottanut tikulle määrättyjä tärkeitä asioita ja kuvia, niillä mennään. Mukava kun sain asian selväksi. Aloittaja

• Anonyymi

Hyvä että ehdin tämän asian hoitaa. Täällä on taas joku Windowsista sairastunut, joka on samaan aikaa kerännyt kaikki vanhat W-aiheet päällimmäiseksi. Voi raukkaa.

• Anonyymi

Joo, näitä mielensä pahoittajia täällä riittää, häiriköivät ensin ja kun ylläpito laittoman viestin poistaa alkavat tekemään kiusaa ettei muutkaan tuntisi oloaan viihtyisäksi.

• Anonyymi

Näille ressukoille ei ole kauhalla annettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun voisi edes lusikalla.

• Anonyymi

M$ tauti on vakava sairaus! Windowspotilaille on kyllä osastopaikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se kauha sitten pakko sulloo ahteriin silti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M$ tauti on vakava sairaus! Windowspotilaille on kyllä osastopaikkoja.

Älkää menkö ubuntun käyttäjän lähelle, sieltä se tarttuu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      182
      5077
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3646
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      50
      2665
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      19
      2388
    5. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2306
    6. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      103
      2243
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2097
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      74
      2091
    9. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2049
    10. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1576
    Aihe