Auran pääväri?

Hei!
Osaako joku sanoa aurani päävärin/värit?
Ja jokaisen päävärin merkityksen aurassa? asia kiinnostaa kovasti.
Muistetaan se rakentava ystävällinen kielenkäyttö jälleen. Ollaan ystävällisiä toisille🌟

10

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Punakeltaiset. Heijastimia ja vilkkuvalot.

• Anonyymi

…ja perästä kuuluu pruuf pröt prrrr

• Anonyymi

Päävärit ovat violetti ja sininen. Violetti symboloi yhteyden etsimistä (ja löytämistä) itseä suurempaan voimaan. Sininen symboloi älyn käyttämistä ja yliaistillista havaitsemista.

Kurkkuchakrasi on tukossa. Et saa sanottua mitä ajattelet.

Sydänchakrasi on ollut avoinna vähän aikaa. Se on aiheuttanut tai aiheuttaa pian suuria muutoksia ihmissuhteissasi, koska alat pian tuntea olevasi niin erilainen kuin ympärilläsi olevat ihmiset, että sinun on pakko pian etsiä muuta seuraa.

Solar plexus toimii hyvin. Sinulla on määrätietoisuutta ja tahdonvoimaa. Toisaalta solar plexuksenkin toiminta muuttuu kun sydänchakra muuttuu, koska sen jälkeen solar plexus saa "syötteensä" ylemmiltä chakroilta, ei enää niin paljon alemmilta.

Toinen ja ensimmäinen chakra toimivat joten kuten. Olet ollut ainakin yhden kerran elämässäsi hengenvaarassa, koska ensimmäisessä chakrassasi näkyy tumma alue.

• Anonyymi

Vielä selvennys tähän: auran väri tarkoittaa siis energiakentän väriä. Chakrat ovat energiakeskuksia, joista seitsemän ovat kehossa. Sen vuoksi puhuin chakroista. Aurassa näkyvät ne värit, jotka chakrojen kautta painottuvat energiakentässäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä selvennys tähän: auran väri tarkoittaa siis energiakentän väriä. Chakrat ovat energiakeskuksia, joista seitsemän ovat kehossa. Sen vuoksi puhuin chakroista. Aurassa näkyvät ne värit, jotka chakrojen kautta painottuvat energiakentässäsi.

No kivan ketjun laitoit taas ittelles. Ai että me ollaan ny äimistytty tiedostas. Mitää oikeita hommia?

• Anonyymi

Kiitos sinulle paljon tästä.. Olen tosiaan ollut kuoleman partaalla tässä elämässä, vaikkei sinänsä ollut mistään vakavammasta kyse.
        Kurkku chakra kolahtaa.. taitaa tosiaan olla tukossa... Kun puhuminen on minulle vaikeaa joka tavalla.
        Tällä hetkellä olen ilman ystävää sillä tuntui ettemme kohdanneet enää suuriemme erilaisuuksien takia..
        Kiitos kiitos kiitos sinulle 🌟🌟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle paljon tästä.. Olen tosiaan ollut kuoleman partaalla tässä elämässä, vaikkei sinänsä ollut mistään vakavammasta kyse.
        Kurkku chakra kolahtaa.. taitaa tosiaan olla tukossa... Kun puhuminen on minulle vaikeaa joka tavalla.
        Tällä hetkellä olen ilman ystävää sillä tuntui ettemme kohdanneet enää suuriemme erilaisuuksien takia..
        Kiitos kiitos kiitos sinulle 🌟🌟

Chakrat toimivat järjestelmänä sillä tavalla, että kun joku niistä ei toimi kunnolla, jokin toinen toimii yliaktiivisesti ja kompensoi huonosti toimivaa. Minulla oli aikaisemmin ongelmia alempien chakrojeni kanssa, ja ylemmät (sydämestä ylös päin) toimivat yliaktiivisesti. Silloin useimmat fyysiset asiat tuntuivat turhilta ja vain älylliset ja hengelliset asiat tärkeiltä. Nyt olen päässyt parempaan tasapainoon.

Jonkin chakran yliaktiivisuus ei ole hyvä asia myöskään, koska ihmisen kuuluisi käyttää kaikkia kehossaan olevaa seitsemää energiaa tasapainoisesti. Sekä ali- että yliaktiviisuus aiheuttavat ongelmia, mutta harvalla meistä on kaikki energiat tasapainossa. Sekä nykyisen elämän että entisten elämien menneisyys vaikuttaa tämän päivän energiajärjestelmäämme.

Yleensä kohtaamme jonkin kriisin, jossa tietty vajavaisuutemme läväytetään kasvojemme eteen niin selvästi, ettemme pääse sitä pakoon vaikka haluaisimme. Sen ratkaisemiseksi on sitten pakko käyttää niitä taitoja, joita emme ole halunneet tai osanneet aiemmin käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chakrat toimivat järjestelmänä sillä tavalla, että kun joku niistä ei toimi kunnolla, jokin toinen toimii yliaktiivisesti ja kompensoi huonosti toimivaa. Minulla oli aikaisemmin ongelmia alempien chakrojeni kanssa, ja ylemmät (sydämestä ylös päin) toimivat yliaktiivisesti. Silloin useimmat fyysiset asiat tuntuivat turhilta ja vain älylliset ja hengelliset asiat tärkeiltä. Nyt olen päässyt parempaan tasapainoon.

Jonkin chakran yliaktiivisuus ei ole hyvä asia myöskään, koska ihmisen kuuluisi käyttää kaikkia kehossaan olevaa seitsemää energiaa tasapainoisesti. Sekä ali- että yliaktiviisuus aiheuttavat ongelmia, mutta harvalla meistä on kaikki energiat tasapainossa. Sekä nykyisen elämän että entisten elämien menneisyys vaikuttaa tämän päivän energiajärjestelmäämme.

Yleensä kohtaamme jonkin kriisin, jossa tietty vajavaisuutemme läväytetään kasvojemme eteen niin selvästi, ettemme pääse sitä pakoon vaikka haluaisimme. Sen ratkaisemiseksi on sitten pakko käyttää niitä taitoja, joita emme ole halunneet tai osanneet aiemmin käyttää.

ja lisään vielä: että ma sain taas päteä!

• Anonyymi

Maalaa keltasella, niin aura erottuu pimeässä paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe