Onko se tehtävä etupäässä va loppupäässä vai molemmissa päissä
Kysyvä ei joudu ojaan
Miten nolaan jatkojohdon
Anonyymi-ap
11
117
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Ja mieluiten vielä keskipäässäkin.
- Anonyymi
Nolaa se haukkumalla sitä vaikkapa veltoksi ja saamattomaksi madoksi, niin alku- kuin loppupäästäänkin.
- Anonyymi
Mä olen nolannut itseni monta kertaa.
- Anonyymi
Et mitenkään.
- Anonyymi
Minäkin kysyn.
Oletko todellakin niin tyhmä, kuin kysymyksesi osoittaa? - Anonyymi
Jatkojohdon nollaaja joutuu helposti patologin pöydälle.
- Anonyymi
Vaikka näin: "Hyvää jatkoa, jos ei oma riitä!"
- Anonyymi
Älä nolaa ihmisiä äläkä jatkojohtoja. Nolattu voi kostaa Sinulle myöhemmin.
- Anonyymi
Nollaaminen onnistuu parhaiten sokeripaloilla, halpa ja turvallinen ratkaisu.
- Anonyymi
Hauku jatkojohto pystyyn!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906