EI, vaan kaikkivaltiaan Jumalan persoona. Jumalana esiintyviä ihmisiä ei puutu, heistä on koko ajan ylitarjontaa.
Jumala ei voi palvella ihmistä niin kauvan, kun hän on suuri, siis Jumalan sanan yläpuolella elävä.
Sitten kun Sana alkaa puhua ja ihminen vaikenee, avautuu Jumalalle tie ihmisen sydämeen. Tämä tie on Jeesus Kristus. Jumala ilmoittaa meille itsensä sanassaan Raamatussa. Siksi Jumalan sana ei ole ihmisen muunneltavissa, ilman vakasia seurauksia, eli ajautumista Kristuksen ulkopuolelle, elämään OMASSA varassaan.
Kun ahkerasti (väh. 15h/vrk) seuraa mitä kaikkea ihmiset mediassa kirjoittavat, käy nopeasti selville, että valtaosalla ihmisistä on ihan itse tekemänsä jumala ja itse keksitty pelastustie, joka on juuri sen näköinen jonka he ovat itse tehneet jumala on siis juuri samanlainen ja saman näköinen kun he itse ovat.
Suurimmalla osalla ainut jumala onkin he itse, eivätkä he salaa sen kertomista avoimesti.
Rehellisyys on tässäkin asiassa, tärkeä ja hyvä asia. Usko ei ole joka miehen, se on Jumalan lahja heille, jotka eivät tule enään toimeen ilman Jumalaa.
Kamalia ja vaarallisia ovat ne tapaukset, joissa ilman Jumalaa elävä ihminen tekeytyy uskovaksi. Tätä ei äsken kristitty ta herännyt ihminen välttämättä huomaa, ja joutuu huijauksen kohteeksi. Ja sitä kautta lankeemukseen.
Kaikki itse tehty ja onnistumiset miellyttää ihmismieltä. Niinpä ovelat huijarit luovat kuulijoilleen mielikuvaa tekemisten ja kieltäymysten kautta saavutettavasta autuudesta. Itsestä väkerrettyä sontaa lyödään puhtaaseen ruokaan vain sen verran, ettei uhri huomaa.
Tällä tavoin vapauden täydellinen laki Jeesus Kristus jää tavoittamatta, ja uhri jää monenlaisten opetusten tuulien heiteltäväksi. 😢☠️
Onko Pyhä Henki jonkun ihmisen TUNNE?
Anonyymi-ap
1
213
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallaan. Se erottaa Kristuksen omat kaikista muista ja todistaa lapdeudesta. Se tulee murheelliseksi kun kihlausta rikotaan jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3713Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3580Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35577Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495