Auttaako kukaan enää noita alkoholisteja?

Anonyymi-ap

Katselinpa eilen, kun maassa makasikin aivan päissään ollut juoppo S-marketin edustalla. Mummot ne vaan tiirailivat ja jatkoivat matkaansa, eikä tuntunut ketään muutakaan juuri kiinnostavan.

Tälläisiäkö ihmisiä täällä Outokummussa sitten onkin? Annetaan alkoholistien jäätyä hankeen ja sitten juorutaan suomi24 palstalla?

18

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä jos tuohon kuntoon joutuu niin jonkun pitäisi auttaa,eihän ne enää saa pulloa auki.

      • Anonyymi

        Tuossahan kunnossa voi syttyä palamaan. kannattaa heittää vettä päälle ja muutama potku päähän


    • Anonyymi

      Sinähän se olet joka noin tekee

    • Anonyymi

      Täällähän on Herra näsäviisas ja kulmakunnan täti päässeet kommentoinnin makuun

    • Anonyymi

      et auttanut vaan kirjottelet tänne? olisit voinut soittaa hänelle vaikka poliisin tai ambulanssin niin olisivat korjanneet pois kylmettymästä

      • Anonyymi

        Kaula auki niin ei makaa


      • Anonyymi

        Totta. Ihmistä pitää auttaa


    • Anonyymi

      Ei mitään outoa Outokummussa.normi hommaa.Huono juttu kun poistivat nuo puhelinkopit käytöstä,ennen oli hyvä mennä soittamaan kopista hätä numeroon ja sanoa että puhkopissa istuu joku sammunu pakkasessa.Aina sai ilmasen yösijan jos muuta ei ollu,tein monesti niin.

    • Anonyymi

      Ei auta. Säälittää alkoholistien lapset myös joita ei myöskään taida kukaan auttaa. Ei ole Ok juoda viikonloput ja pennut aina mummolassa tai yksin teinit vahtimatta.
      Kyllä pitäisi auttaa alkkiksia

      • Anonyymi

        Ei niitä pysty oikeasti kukaan auttamaan. Eikä ne halua muuta elämää.
        Kokemusta on isäni juopottelusta ihan koko elämäni ajan. Sitten loppui 75v kun ei päässyt liikkumaan enää ja tuli infarkti. Paljon sai pahaa aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Antaapa vaan maata missä hyvänsä, sillä se osoittaa ettei kyseinen herra ole vielä tarpeeksi juonut!
      Tämä on tosiasia, sillä niin kauan kuin omassa päässä ei synny halua raitistua, kaikenlainen muu auttaminen ei ole muuta kuin kuntoutusta seuraavaa ryyppyputkea varten. Sittenhän sitä taas jaksaa muutaman kuukauden.
      Tämän sanon "kokemusasiantuntijana" sillä tulihan näissä tenuremmeissä (sananmukaisesti) pyörittyä parikymmentä vuotta, ei kylläkään Outokummussa, joten tiedän asian erittäin hyvin. En sitä minäkään raitistunut yrityksistä huolimatta ennen kuin olin juonut itseni niin henkisesti kuin ruumiillisesti lähes loppuun.

    • Anonyymi

      Lisää viinaa silmät liikkuu..
      Oma valintansa jokaisella jos juo liikaa, kuka auttaa kun ei poliisia paikkakunnalla jota olevinaan kaupunkina pidetään..

    • Anonyymi

      Kai aloittaja sentään auttoi? Vai katseliko kauan tuleeko joku apuun ja läksi kirjoittamaan paheksuntansa.

      • Anonyymi

        Onhan se jonkun pidettävä huolta tiedotustoiminnasta ja mielensä pahoittamisesta tuollaiseenkin asiaan liittyen, joten eipä siinä ennätä itse apua tarjoamaan, eikä niin ollen ole siihen velvollinenkaan samalla tavoin kuin muut sivulliset!


    • Anonyymi

      Itke buumeri

    • Anonyymi

      Mukavia ihmisiä. Kiva jutella kun käy kaupassa

    • Anonyymi

      Mukavaa kun huumeet valtaa, ei ole alkoholisteja enää

    • Anonyymi

      Onko ne joutunu pois k kaupan tuulikaapista ja alkon ikkuna laudalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe