Nainen pääosassa action leffassa on epäuskottava.
Ajatellaan vaikka elokuvia Ava, Alias, Long Kiss Goodnight.
Se että joku pätkii äijiä kasaan kuin joku karate/judo/kravmaga-mestari on jo siinä mahdottomuuden rajoilla. Mutta hyvin koulutettu mies vois sen tehdä.
Mutta fysiikaltaan heikompi nainen on siinä roolissa epäuskottava.
Modesty Blaise oli uskottavuuden rajoilla, mutta ne temput olikin kohtuullisia. Ja sen muut taidot kiinnosti sarjakuvia lukevia poikia ;-)
Nainen pääosassa action leffassa on epäuskottava
6
689
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Naisella täytyy olla oikeus olla nainen. Kaikki siitä poikkeava on mielenhäiriötä ja sairasta. Sama miehillä. Mies ei ole nainen. Sdp on miesnaisia mutta ne onkin sekopäitä. Nähty on.
- Anonyymi
Eikös Alias ole enempi sarja, vain onko siitä tehty elokuvakin?
Ainakin Aliens-leffassa Sigourney Weaver oli aika uskottava, ja Emily Blunt kovempi "äijä" kuin Tomppa Cruise elokuvassa Edge of Tomorrow (aka Live. Die. Repeat.). - Anonyymi
Hyviä, roolissaan uskottavia on vaikka kuinka:
Angelina Jolie- Tomb Raider, Mr & Mrs Smith, Wanted, Salt
Milla Jovovich - The Fifth Element, Resident Evil
Scarlett Johansson - The Avengers, Lucy, Ghost in the Shell
Kate Beckinsale - Underworld
Carrie-Anne Moss - The Matrix
jne...
Toki nuokin kaikki ovat leffoissaan näyttäneet hyviltä, usein tiukkaan/niukkaan asuun pukeutuneena, mikä ei ole ainakaan haitannut...- Anonyymi
sulle ehkä uskottavia mutta ei mulle :)
Miksei Suomen Erikoisjoukot ohjelmassa ole yhtään naista kouluttajina?
- Anonyymi
No juu.. onhan se hiukan epäuskottavaa jos hintelä nuori pieni tyttönen pistää turpiin yli 2 metriselle koko ikänsä taistelemaan koulutetulle yli inhimmillisen voimakkaalle alien sotilaalle
- Anonyymi
Sigourney Weaver on kahdessa ekassa Alienissa uskottava, samoin kuin Linda Hamilton kahdessa ekassa Terminatorissa.
zappp
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1271848Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2921591- 761459
- 771426
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61950