Miksi Toyotan ostajat ovat iäkkäitä?

Anonyymi-ap

Muotoilu ja halpa sekä tylsä sisustus tietysti vetoaa senioreihin, mutta onko muitakin syitä?

131

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      24v iäkäs?

      • Anonyymi

        Aloittajan pitää mennä tuonne marketin parkkipaikalle seuraamaan ketkä Toyotalla ajavat, niin ei tarvitse esittää tuollaisia perättömiä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan pitää mennä tuonne marketin parkkipaikalle seuraamaan ketkä Toyotalla ajavat, niin ei tarvitse esittää tuollaisia perättömiä juttuja.

        Harvoin näkee markettien parkkipaikoilla alle 75-vuotiasta Tojotistia.


      • Anonyymi

        Onneksi VW:n merkkejä myytiin meillä enemmän, muuten hävettäisi olla suomalainen.
        Jos Euroopassa ei olisi osa pulaa ja sotaa, niin Toyotaa ei myytäisi noinkaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin näkee markettien parkkipaikoilla alle 75-vuotiasta Tojotistia.

        Toyiotilla ajavat ovat suurelta osalta 20 -30-vuotiaita. Se näkyy markettien palkkipaikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyiotilla ajavat ovat suurelta osalta 20 -30-vuotiaita. Se näkyy markettien palkkipaikoilla.

        Heh, mikä vitsi. Tojo on pappa-auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, mikä vitsi. Tojo on pappa-auto.

        Nuo viime vuonna Toyotan ostaneet 14.500 ihmistäkö olivat muka iäkkäitä.


      • Anonyymi

        No osa on tietty perinyt isoisän auton. On niitä lippispäitäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi VW:n merkkejä myytiin meillä enemmän, muuten hävettäisi olla suomalainen.
        Jos Euroopassa ei olisi osa pulaa ja sotaa, niin Toyotaa ei myytäisi noinkaan paljon.

        Tarkoitatko nyt kaikki vilunkikonsernin kaikki merkit yhteen laskettuna vs. Toyota? Aiheuttaako paniikkia vai hätää?


    • Anonyymi

      Toyotan ostajien keski-ikä on ylivoimaisesti korkein.

      • Anonyymi

        Älä silti hauku senioreita. Työaikana minulla oli hetken aikaa työautona Corolla. Sen jälkeen en ole siihen sortunut. Nykyisin ajan omalla Bemarilla.


      • Anonyymi

        Sinulla pitää aina olla todisteet väittämillesi kuten Toyotan puolustajilla aina on.


      • Anonyymi

        Seniorit tietävät mitkä autot on kestäviä ja pitkäikäisiä. Siksi he ostavat Toyotan valmistamia virheettömiä autoja.


    • Anonyymi

      Lyhyt huoltoväli ei enää haittaa elekeläistä, saattaa olla vuoden kohokohta viedä auto huoltoon. Vuodessa ajetetaan ehkä 3000 km ja siihen yksi huolto joka vuosi. Naapurin papalle kehutaan kuinka varmatoiminen auto oli kun sen 3 vuoden vanhana vei vaihtoon ja mittarissakin oli jo melkein 10 tkm!

      • Anonyymi

        Juurikin näin se menee. Vaari saa vielä kohtuu hyvityksen kun pysyy merkissä ja saa panttimaksusta hyödyn.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yli 70-vuotiaiden keskuudessa neljästä eniten myydystä autosta kolme on Toyotia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 70-vuotiaiden keskuudessa neljästä eniten myydystä autosta kolme on Toyotia!

        Tojotassa on yksinkertaista tekniikkaa jonka seniorikin hallitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 70-vuotiaiden keskuudessa neljästä eniten myydystä autosta kolme on Toyotia!

        Ja seitsemän joukossa kolme Toyotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja seitsemän joukossa kolme Toyotaa.

        Seitsemän joukossa siis neljä Toyotaa (yli 70-vuotiaden suosikkina).


      • Anonyymi

        Ford, Skoda ja VW ovat nuoremman väen suosiossa.


      • Anonyymi

        Toi on jostain syystä mummojen auto. Enimmäkseen olen nähnyt mummojen noilla ajelevan.


    • Anonyymi

      Helppo homma vaihtaa hybridit pressu tallissa viikosa vetykoneeksi eläke tebu tuuna

    • Anonyymi

      Useimmiten uusien ostajat yleensä ovat iäkkäitä, kuten kesämökkien omistajat ovat keskiikää 80 vuotiaita saattaa toyotilla myös olla iäkkäät , mutta onhan kuten itsekin ensimmäinen auto oli 1982 mallin corolla eli kamala oli, että nuoret valitsevat corollaan vaikka tarjontaa on ...

    • Anonyymi

      Minulla on ikää melkein 80 vuotta, joten ajelen luonnollisesti varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla. Olen ostanut Toyotan siksi, että en enää halua asua autokorjaamolla. Nuorempana ajelin saksalaisilla vikapesillä, joita joutui korjailemaan kaiket viikonloput. En enää halua takaisin siihen kurjaan aikakauteen, ja siksi ajelenkin Toyotalla.

      • Anonyymi

        Toyotaa joudutaan huoltamaan ja korjaamaan paljon enemmän kuin saksalaisia.


      • Anonyymi

        Hihii, melkein uskon satuja joita omapoika kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Kerran viikossa marketissa ja alkossa, sen Toyota kestää korjaamatta?


    • Anonyymi

      Toyota herättää kateutta yli ikärajojen.

      • Anonyymi

        Toyota herättää sääliä ja hilpeyttä.


    • Anonyymi

      Saksalainen premium auto 12krt vuodessa korjaamolla. Tojo kertavuoteen huollossa.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse saksalaista premiumia käyttää korjaamolla. Huollossa 30 tkm välein.


    • Anonyymi

      Olikos aloittajalla joku tilasto asiasta vai heittelikö hihasta omia satujaan?

      • Anonyymi

        Onhan tuolla tilasto.


    • Anonyymi

      Aika vaivalloisen näköistä on monen papan nousu matalasta Corollasta. Mukavampiakin autoja löytyisi.

      • Anonyymi

        14.500 iäkästäkö osti viime vuonna Corollan. Selitätkö vähän tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14.500 iäkästäkö osti viime vuonna Corollan. Selitätkö vähän tarkemmin.

        Voi olla myös pappamainen asenne nuoremmalla niin astelee Tojota liikkeeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla myös pappamainen asenne nuoremmalla niin astelee Tojota liikkeeseen

        Harvoin siitä Tojon apukuskin penkiltä nousee onnellisen näköinen hymyilevä nainen.


    • Anonyymi

      Vanhahtava muotoilu vetoaa senioreihin. Tojo onkin senioriauto.

    • Anonyymi

      Keskiviikon Trafin tilasto palauttaa taas maan pinnalle.

    • Anonyymi

      Hieman iäkkäämmät ovat usein eläneet järkevästi vuosikymmeniä. Heillä on varaa ostaa kallis Toyota käteisellä. Nuoret ovat rahoituslaitosten orjia ja lopulta kurjia. Ei nuorilla ole varaa ajella uusilla huippumukavilla ja laadukkailla Toyotilla. Nuoret käyvät harvoin suihkussa ja ajelevat 20-vuotta vanhoilla bemareilla. Sellaiset ovat vaarallisia romukasoja ja haisevat vanhalle vaseliinille.

      • Anonyymi

        Hyvin kiteytetty. Juuri näinhän se asia on.


      • Anonyymi

        Pappojen pankkitilillä ilman korkoa maanneet rahat ovat menettäneet arvostaan 2000-luvulla keskimäärin 3,4% vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappojen pankkitilillä ilman korkoa maanneet rahat ovat menettäneet arvostaan 2000-luvulla keskimäärin 3,4% vuodessa.

        Sun kelarahat on pysyny jotakuinki samalla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kelarahat on pysyny jotakuinki samalla tasolla.

        Totta, saan Kelakorvausta noin 10-20 euroa vuodessa, kun käyn Mehiläisessä hammaslääkärissä kerran vuodessa ja tarvittaessa yleislääkärillä.


    • Anonyymi

      Minulla oli vanha työkaveri ja hän oli oppinut ajamaan Toyotalla ja tottunut sen tehottomuuteen ja kun kerran ajoi kaverin Hondalla, niin meinasi heti ajaa kolarin kun Honda kiihtyi ja lähti paikaltaan rivakasti. Me nauroimme sedälle porukalla ja setä antoi selitykseksi, "se oli niin herkkä että ei noin pienillä liikkeillä voi kukaan hallita polkimia".
      Kuuleehan sen kun vaarit huudattavat tuhnuja Toyotiaan liikkeelle lähtiessä isoilla kierroksilla ja luistattavat kytkintä että se käryää, ovat tottuneet siihen, että muuten Toyota sammuu jos ei kunnolla huudata kierroksia.

      • Anonyymi

        Vähän muaki harmittaa jo nyt keskiviikon tilastot. Täyshybeidit pitäis kieltaa.


      • Anonyymi

        " Kuuleehan sen kun vaarit huudattavat tuhnuja Toyotiaan liikkeelle lähtiessä isoilla kierroksilla ja luistattavat kytkintä että se käryää, ovat tottuneet siihen, että muuten Toyota sammuu jos ei kunnolla huudata kierroksia. "


        Kirjoittaja ei todella tiedä, mistä aiheesta nyt keskustellaan. Tässä ketjussa on käsitelty itselataaviin hybridi-Toyotiin liittyviä asioita, joten kommentointi meni aivan metsään.

        Hybridi-Toyota lähtee aina liikkeelle sähkömoottorilla, ja siitä syystä kierroksia ei tarvitse eikä edes voi lisätä liikkelle lähdettäessä. Eihän hybridi-Toyota edes nosta yhtään kierroksia paikallaan ollessa, vaikka painaisit kaasupolkimen aivan pohjaan. Kannattaisi ensin vähän tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa kirjoittaa typeryyksiä tälle palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän muaki harmittaa jo nyt keskiviikon tilastot. Täyshybeidit pitäis kieltaa.

        Mikä sinua huolestuttaa? Hybridien myyntihän loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kuuleehan sen kun vaarit huudattavat tuhnuja Toyotiaan liikkeelle lähtiessä isoilla kierroksilla ja luistattavat kytkintä että se käryää, ovat tottuneet siihen, että muuten Toyota sammuu jos ei kunnolla huudata kierroksia. "


        Kirjoittaja ei todella tiedä, mistä aiheesta nyt keskustellaan. Tässä ketjussa on käsitelty itselataaviin hybridi-Toyotiin liittyviä asioita, joten kommentointi meni aivan metsään.

        Hybridi-Toyota lähtee aina liikkeelle sähkömoottorilla, ja siitä syystä kierroksia ei tarvitse eikä edes voi lisätä liikkelle lähdettäessä. Eihän hybridi-Toyota edes nosta yhtään kierroksia paikallaan ollessa, vaikka painaisit kaasupolkimen aivan pohjaan. Kannattaisi ensin vähän tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa kirjoittaa typeryyksiä tälle palstalle.

        Avauksessa pohdittiin sitä miksi Toyotan ostajat ovat iäkkäitä, kannattaa paneutua asiaan paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kuuleehan sen kun vaarit huudattavat tuhnuja Toyotiaan liikkeelle lähtiessä isoilla kierroksilla ja luistattavat kytkintä että se käryää, ovat tottuneet siihen, että muuten Toyota sammuu jos ei kunnolla huudata kierroksia. "


        Kirjoittaja ei todella tiedä, mistä aiheesta nyt keskustellaan. Tässä ketjussa on käsitelty itselataaviin hybridi-Toyotiin liittyviä asioita, joten kommentointi meni aivan metsään.

        Hybridi-Toyota lähtee aina liikkeelle sähkömoottorilla, ja siitä syystä kierroksia ei tarvitse eikä edes voi lisätä liikkelle lähdettäessä. Eihän hybridi-Toyota edes nosta yhtään kierroksia paikallaan ollessa, vaikka painaisit kaasupolkimen aivan pohjaan. Kannattaisi ensin vähän tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa kirjoittaa typeryyksiä tälle palstalle.

        Hybridi Tojo pitää kovaa melua ajossa. Osa tulee renkaiden kautta sisälle ja osa kovilla kierroksilla huutavasta moottorista. Eihän sitä kestä muut kuin vanhukset joilla huono kuulo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avauksessa pohdittiin sitä miksi Toyotan ostajat ovat iäkkäitä, kannattaa paneutua asiaan paremmin.

        Itsekö pohdit kun itse kysyit? Eikö nolota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kuuleehan sen kun vaarit huudattavat tuhnuja Toyotiaan liikkeelle lähtiessä isoilla kierroksilla ja luistattavat kytkintä että se käryää, ovat tottuneet siihen, että muuten Toyota sammuu jos ei kunnolla huudata kierroksia. "


        Kirjoittaja ei todella tiedä, mistä aiheesta nyt keskustellaan. Tässä ketjussa on käsitelty itselataaviin hybridi-Toyotiin liittyviä asioita, joten kommentointi meni aivan metsään.

        Hybridi-Toyota lähtee aina liikkeelle sähkömoottorilla, ja siitä syystä kierroksia ei tarvitse eikä edes voi lisätä liikkelle lähdettäessä. Eihän hybridi-Toyota edes nosta yhtään kierroksia paikallaan ollessa, vaikka painaisit kaasupolkimen aivan pohjaan. Kannattaisi ensin vähän tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa kirjoittaa typeryyksiä tälle palstalle.

        Lähtee liikkeelle, jos akku ei ole tyhjä.


    • Anonyymi

      Tuntuuhan se alakouluikäisestä hieman yli parikymppinen vanhalta.

      • Anonyymi

        Äläs nyt viitsi yrittää tollasta, selvästikin 90% tohjokuskeista on eläkeläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt viitsi yrittää tollasta, selvästikin 90% tohjokuskeista on eläkeläisiä.

        " Äläs nyt viitsi yrittää tollasta, selvästikin 90% tohjokuskeista on eläkeläisiä. "


        Mitä vikaa siinä on, että eläkeläiset haluavat nauttia helposta autoilusta? Nuorempana minäkin jaksoin ryömiä joka viikonloppu saksalaisten romujen alla, mutta nyt vanhana alkaa olla niin kankea, ettei se enää onnistu. Kun hankkii varmatoimisen Toyotan, niin eipä auton alla paljoa joudu ryömimäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Äläs nyt viitsi yrittää tollasta, selvästikin 90% tohjokuskeista on eläkeläisiä. "


        Mitä vikaa siinä on, että eläkeläiset haluavat nauttia helposta autoilusta? Nuorempana minäkin jaksoin ryömiä joka viikonloppu saksalaisten romujen alla, mutta nyt vanhana alkaa olla niin kankea, ettei se enää onnistu. Kun hankkii varmatoimisen Toyotan, niin eipä auton alla paljoa joudu ryömimäänkään.

        Varmatoimista Toyotaa ei ole. Sen sijaan kaikki saksalaiset ovat varmatoimisia, ja huoltoväli on pitkä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmatoimista Toyotaa ei ole. Sen sijaan kaikki saksalaiset ovat varmatoimisia, ja huoltoväli on pitkä..

        Luulo ei ole tiedon väärtti. Minäkin luulin aikoinani saksalaisia autoja varmatoimisiksi, mutta kyllä ne todellisuudessa ovat kertaluokkaa huonompia kuin japanilaiset autot. Minulta meni noin 20 vuotta tämän tosiasian hyväksymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulo ei ole tiedon väärtti. Minäkin luulin aikoinani saksalaisia autoja varmatoimisiksi, mutta kyllä ne todellisuudessa ovat kertaluokkaa huonompia kuin japanilaiset autot. Minulta meni noin 20 vuotta tämän tosiasian hyväksymiseen.

        No eihän Toyota kestä edes kilometrejä. Jättää eniten tielle. Yhtään Toyotaa ei ollut missään luokassa katsastuksessa kymmenen kärjessä, kun huomiotiin kilometrit.
        Saksalaisella olen ajanut pitkään, eikä tarvitse tehdä muuta kuin vaihtaa öljyt ja suodatin 30 tkm välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän Toyota kestä edes kilometrejä. Jättää eniten tielle. Yhtään Toyotaa ei ollut missään luokassa katsastuksessa kymmenen kärjessä, kun huomiotiin kilometrit.
        Saksalaisella olen ajanut pitkään, eikä tarvitse tehdä muuta kuin vaihtaa öljyt ja suodatin 30 tkm välein.

        Uusista saksalaisista autoista minulla ei ole kokemusta, sillä siirryin jo vuonna 1997 käyttämään varmatoimista Toyotaa, ja sillä tiellä ollaan edelleen. Minulla on paljon kokemusta suurehkoista saksalaisista 1970- ja 1980-lukujen autoista, ja kyllähän ne olivat surkeita tekeleitä. Niissä oli kaikkia mahdollisia vikoja yli oman tarpeen.

        Kun siirryin käyttämään Toyotaa (6 vuotta vanha auto) vuonna 1997, niin täysin uusi aikakausi alkoi elämässäni. Nyt autolla saattoi vain ajella, eikä korjauksia enää tarvinnut jatkuvasti tehdä. Se oli minulle suorastaan taivaallinen kokemus. 20 vuotta olin remontteerannut saksalaisia autoja aivan turhaan, sillä olisin voinut välttää tämän vaiheen elämässäni ostamalla jo aiemmin varmatoimisen Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusista saksalaisista autoista minulla ei ole kokemusta, sillä siirryin jo vuonna 1997 käyttämään varmatoimista Toyotaa, ja sillä tiellä ollaan edelleen. Minulla on paljon kokemusta suurehkoista saksalaisista 1970- ja 1980-lukujen autoista, ja kyllähän ne olivat surkeita tekeleitä. Niissä oli kaikkia mahdollisia vikoja yli oman tarpeen.

        Kun siirryin käyttämään Toyotaa (6 vuotta vanha auto) vuonna 1997, niin täysin uusi aikakausi alkoi elämässäni. Nyt autolla saattoi vain ajella, eikä korjauksia enää tarvinnut jatkuvasti tehdä. Se oli minulle suorastaan taivaallinen kokemus. 20 vuotta olin remontteerannut saksalaisia autoja aivan turhaan, sillä olisin voinut välttää tämän vaiheen elämässäni ostamalla jo aiemmin varmatoimisen Toyotan.

        Minä vaihdoin epävarman ja ruostuvan Toyotan parikymmentä vuotta sitten ensin ranskalaiseen, ja sen sitten saksalaiseen. On ollut autoilu huoletonta kun Toyotasta pääsin eroon. Ei kipeenny selkä, ajo-ominaisuudet ovat kuin toisesta universumista. Saksalainen tekee maailman parhaimmat autot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaihdoin epävarman ja ruostuvan Toyotan parikymmentä vuotta sitten ensin ranskalaiseen, ja sen sitten saksalaiseen. On ollut autoilu huoletonta kun Toyotasta pääsin eroon. Ei kipeenny selkä, ajo-ominaisuudet ovat kuin toisesta universumista. Saksalainen tekee maailman parhaimmat autot.

        Miksi iäkkäät ihmiset suosivat autokaupassa Toyota merkkisiä autoja. Siihen on monta syytä. Kun aviomies täyttää 85 vuotta ja ajokortista on luovuttava niin perheen autokuski on tästä hetkestä eteenpäin vaimo. Vaimo ei halua ajaa isolla vanhalla Volvo 80 / 70 autolla tilalle pitää saada ketterä pieni auto jolla kauppa ja terveyskeskusasiointi sujuu helposti. Kun vaihtoehtoja miettii Dacia, Korealaiset merkit, Opel , peugeot ja Nissan ai niin Micra valmistetaan nykyisin Intiassa. Vaimo valitsee Toyota Yariksen joka oli tuoreessa testissä kaikkein taloudellisin. Merkkihuolto toimii myös ihan palkitusti, joten ikäihmisten valinta on Toyota. Silloin kun matkan ainoa tarkoitus on päästä luotettavasti pisteestä A pisteeseen B.
        Näin ne eläkeläisihmiset asiat ajattelevat. Jätetään se autoilun hifistely meille nuoremmille kyllä se saksalainen auto on mukava ,hiljainen ja kestävä. Jokaisella ikäryhmällä on ne omat kriteerit mitä arvostavat ja se on hyvä homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi iäkkäät ihmiset suosivat autokaupassa Toyota merkkisiä autoja. Siihen on monta syytä. Kun aviomies täyttää 85 vuotta ja ajokortista on luovuttava niin perheen autokuski on tästä hetkestä eteenpäin vaimo. Vaimo ei halua ajaa isolla vanhalla Volvo 80 / 70 autolla tilalle pitää saada ketterä pieni auto jolla kauppa ja terveyskeskusasiointi sujuu helposti. Kun vaihtoehtoja miettii Dacia, Korealaiset merkit, Opel , peugeot ja Nissan ai niin Micra valmistetaan nykyisin Intiassa. Vaimo valitsee Toyota Yariksen joka oli tuoreessa testissä kaikkein taloudellisin. Merkkihuolto toimii myös ihan palkitusti, joten ikäihmisten valinta on Toyota. Silloin kun matkan ainoa tarkoitus on päästä luotettavasti pisteestä A pisteeseen B.
        Näin ne eläkeläisihmiset asiat ajattelevat. Jätetään se autoilun hifistely meille nuoremmille kyllä se saksalainen auto on mukava ,hiljainen ja kestävä. Jokaisella ikäryhmällä on ne omat kriteerit mitä arvostavat ja se on hyvä homma.

        Noinhan se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusista saksalaisista autoista minulla ei ole kokemusta, sillä siirryin jo vuonna 1997 käyttämään varmatoimista Toyotaa, ja sillä tiellä ollaan edelleen. Minulla on paljon kokemusta suurehkoista saksalaisista 1970- ja 1980-lukujen autoista, ja kyllähän ne olivat surkeita tekeleitä. Niissä oli kaikkia mahdollisia vikoja yli oman tarpeen.

        Kun siirryin käyttämään Toyotaa (6 vuotta vanha auto) vuonna 1997, niin täysin uusi aikakausi alkoi elämässäni. Nyt autolla saattoi vain ajella, eikä korjauksia enää tarvinnut jatkuvasti tehdä. Se oli minulle suorastaan taivaallinen kokemus. 20 vuotta olin remontteerannut saksalaisia autoja aivan turhaan, sillä olisin voinut välttää tämän vaiheen elämässäni ostamalla jo aiemmin varmatoimisen Toyotan.

        Jos on vain vähän rahaa niin saahan sitä uudemman Tojotan kuin laatuauton samalla rahalla. Itse olen ostanut useita uusia eurooppalaisia autoja ja ajanut kaikilla useamman vuoden ilman ongelmia. Yksi Tojotakin on ollut mutta ei laatu oiken pidemmän päälle mielyttänyt, rasittava auto pidemmällä matkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on vain vähän rahaa niin saahan sitä uudemman Tojotan kuin laatuauton samalla rahalla. Itse olen ostanut useita uusia eurooppalaisia autoja ja ajanut kaikilla useamman vuoden ilman ongelmia. Yksi Tojotakin on ollut mutta ei laatu oiken pidemmän päälle mielyttänyt, rasittava auto pidemmällä matkalla.

        Voisitko ystävällisesti kertoa, mitkä merkit ovat laatuautoja? Minun mielestäni laatuauto on sellainen ajopeli, jota ei tarvitse monesti korjailla. Siksi olenkin viimeiset 25 vuotta ajellut Toyotalla, ja sama meininki tulee jatkumaan hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti kertoa, mitkä merkit ovat laatuautoja? Minun mielestäni laatuauto on sellainen ajopeli, jota ei tarvitse monesti korjailla. Siksi olenkin viimeiset 25 vuotta ajellut Toyotalla, ja sama meininki tulee jatkumaan hautaan asti.

        En ole se jolle vastasit, mutta vastaan omasta puolestani. Esim. saksalaiset ovat laatuautoja. Ei ole tarvinnut korjailla, huoltovälit on pitkä. Ei ruostu, on hyvä ajaa ja matkustaa. Ei rämise eikä kolise. Penkit ovat hyvät ja sisustus hieno. Ei tule minulle Toyotaa enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole se jolle vastasit, mutta vastaan omasta puolestani. Esim. saksalaiset ovat laatuautoja. Ei ole tarvinnut korjailla, huoltovälit on pitkä. Ei ruostu, on hyvä ajaa ja matkustaa. Ei rämise eikä kolise. Penkit ovat hyvät ja sisustus hieno. Ei tule minulle Toyotaa enää koskaan.

        Saksalaiset ovat heikkotekoisia autoja. Ei ole tarvinnut korjailla japanilaisia, huoltovälit on optimoitu. Ei ruostu, on hyvä ajaa ja matkustaa. Ei rämise eikä kolise. Penkit ovat hyvät ja sisustus hieno.
        Ei tule minulle saksanromuja enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset ovat heikkotekoisia autoja. Ei ole tarvinnut korjailla japanilaisia, huoltovälit on optimoitu. Ei ruostu, on hyvä ajaa ja matkustaa. Ei rämise eikä kolise. Penkit ovat hyvät ja sisustus hieno.
        Ei tule minulle saksanromuja enää koskaan.

        Saksalaiset ovat paljon lujempia, kuten tilastot osoittavat. Toyotat menevät paaliin pienillä kilometreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaiset ovat paljon lujempia, kuten tilastot osoittavat. Toyotat menevät paaliin pienillä kilometreillä.

        Uudemmissa saksalaisissa autoissa suurimmaksi ongelmaksi ovat tulleet huonosti kestävät automaattivaihteistot. VAG-konsernin käyttämä DSG-vaihteisto ja Fordin käyttämä PowerShift-vaihteiso ovat molemmat täyttä kuraa. Nämä robottivaihteistot kyllä uutena hetken toimivat, mutta kun autolla ajetaan 150000 km, niin molemmat vaihteistotyypit ovat täynnä rautajauhoa, ja silloin laulu on seis. Tehdaskorjattu uusi vaihteisto maksaa 5000 € vaihtotöineen, joten kalliiksi saksalaisten "laatuautojen" käyttö tulee.

        Jos saksalaisissa autoissa on dieselmoottori ja manuaalivaihteisto, niin silloin saksalaisilla on tapana käyttää moottorissa kaksoismassavauhtipyörää, joka sekin on hyvin ongelmallinen rakenne. Monissa tapauksissa vauhtipyörä kestää vain takuuajan ja sitten se hajoaa ja alkaa kolista. Kaksoismassavauhtipyörän korjauskin on kallis juttu, mutta kuitenkin halvempi homma kuin DSG-vaihteiston korjaus.

        Kun valitsee itselataavan hybridi-Toyotan, niin näitä murheita ei ole. Toyotan nerokas HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja on valovuosia edellä saksalaisten autojen voimalinjoja niin käytettävyydeltään kuin kestävyydeltäänkin. Tästä syystä Amerikassa lähes kaikki taksin ovatkin hybridi-Toyotia, koska mikään muu auto ei siellä kestä taksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti kertoa, mitkä merkit ovat laatuautoja? Minun mielestäni laatuauto on sellainen ajopeli, jota ei tarvitse monesti korjailla. Siksi olenkin viimeiset 25 vuotta ajellut Toyotalla, ja sama meininki tulee jatkumaan hautaan asti.

        Minun mielestä laatuauto on sellainen missä on hyvä ajoasento, hyvä ohjaus, menee suoraan helposti ja hiljainen auto. Ajamissani Tojotoissa ei tällaista ole löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä laatuauto on sellainen missä on hyvä ajoasento, hyvä ohjaus, menee suoraan helposti ja hiljainen auto. Ajamissani Tojotoissa ei tällaista ole löytynyt.

        " Minun mielestä laatuauto on sellainen missä on hyvä ajoasento, hyvä ohjaus, menee suoraan helposti ja hiljainen auto. Ajamissani Tojotoissa ei tällaista ole löytynyt. "


        Jos ihmisen varallisuustaso on hyvä, niin autoilussakin voidaan pitää tärkeinä mainitsemiasi ominaisuuksia. Useimmille tavallisille kansalaisille riittää autoilussakin se, että perustarpeet tulevat tyydytetyiksi.

        80 % kansalaisista on tyytyväisiä, jos auto on edullinen hankkia ja se on toimintavarma kesällä ja talvella. Jos se vielä pysyy vuosikausia kunnossa pelkillä perushuolloilla, niin silloin ihmiset ovat autoon erittäin tyytyväisiä. Eivät tavalliset köyhät ihmiset ajattele suuremmin auton istuma-asentoa ja huippuunsa viritettyä ajettavuutta, vaan ihan perustoiminta heille riittää. Jos autolla pääsee luotettavasti paikasta A paikkaan B, niin silloin kaikki on hyvin. Tästä syystä Toyota on niin suosittu arkiauto.


    • Anonyymi

      Aika tyhmä otsikko. Siksi kun ovat syntyneet ennemmin kuin jäljemmin syntyneet.

    • Anonyymi

      Tilastot kertovat seuraavaa: Toyotia hankkivat ovat varsin varakkaista ja ostavat autot omaksi. Bemarit, Meset ja Audit pääsääntöisesti rahoituslaitoksen omistuksessa olevia "liisareita". Se johtuu siitä, että näillä bemarikuskeilla ei ole rahaa ostaa autoja omaksi. He pystyvät vain juuri ja juuri lainaamaan niitä.

      • Anonyymi

        Ja lyhyt takuu sekä ylipitkät huoltovälit tekevät niistä sangen vika-alttiita.


      • Anonyymi

        Toyotia hankkivat eivät todellakaan ole varakkaita. Varakkaat ostavat kalliita merkkejä. Tosin Skoda on varakkaiden suosiossa myös, vaikka ei ole kovin kallis merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lyhyt takuu sekä ylipitkät huoltovälit tekevät niistä sangen vika-alttiita.

        Toyota on huomattavasti vika-alttiimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotia hankkivat eivät todellakaan ole varakkaita. Varakkaat ostavat kalliita merkkejä. Tosin Skoda on varakkaiden suosiossa myös, vaikka ei ole kovin kallis merkki.

        " Toyotia hankkivat eivät todellakaan ole varakkaita. Varakkaat ostavat kalliita merkkejä. Tosin Skoda on varakkaiden suosiossa myös, vaikka ei ole kovin kallis merkki. "


        Minulle ei ole mitään väliä sillä, onko Toyota halpa vai kallis merkki. Minulle merkitsee ainoastaan se, että auto on aina käytettävissä ja se on varmatoiminen sekä talvellakin lämmin. Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän sen, että itselataava hybridi-Toyota täyttää nämä vaatimukset kaikkein parhaiten. Ei ole enää suurta hinkua tavoitella vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolelta, sillä hybridi-Toyota on edelleen paras auto markkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Toyotia hankkivat eivät todellakaan ole varakkaita. Varakkaat ostavat kalliita merkkejä. Tosin Skoda on varakkaiden suosiossa myös, vaikka ei ole kovin kallis merkki. "


        Minulle ei ole mitään väliä sillä, onko Toyota halpa vai kallis merkki. Minulle merkitsee ainoastaan se, että auto on aina käytettävissä ja se on varmatoiminen sekä talvellakin lämmin. Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän sen, että itselataava hybridi-Toyota täyttää nämä vaatimukset kaikkein parhaiten. Ei ole enää suurta hinkua tavoitella vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolelta, sillä hybridi-Toyota on edelleen paras auto markkinoilla.

        Huonoin autohan se on vertailutestienkin mukaan. Ja epäluotettava.


    • Anonyymi

      Aiheesta poiketen niin ovat ajaneet vaan pitkään Toyotalla.

    • Anonyymi

      Toyota-liikkeet on sijoitettu nerokkaasti Cittareiden ja Prismojen viereen vrt Easton. Huollossa ja kaupassa samalla reissulla.

    • Anonyymi

      Tojot oli aikoinaan huokeita. Pienipalkkaisella oli varaa itäautoon - joko japsiin tai venäläiseen.

      Ladan sijaan jos valitsi tohon niin siitä asti tojoliike on tarjonnut tojosta hyvää vaihtohintaa kun vaan ostaa samanlaisen tilalle.

      • Anonyymi

        Ennen Ladan ostaneet ovat siirtyneet toiseen itäautoon eli SKOODAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Ladan ostaneet ovat siirtyneet toiseen itäautoon eli SKOODAAN.

        Ladailijat siirtyivät itäauto Toyotaan.


    • Anonyymi

      Toyota ostetaan kun ei haluta istua korjaamolla jatkuvasti,

      • Anonyymi

        Vähemmän muiden merkkien omistajat korjaamolla istuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän muiden merkkien omistajat korjaamolla istuvat.

        Enemmän istuvat ja usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän istuvat ja usein.

        Niin Toyotan omistajat istuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Toyotan omistajat istuvat.

        Niin, skoodan omistajat asuvat korjaamolla.


    • Anonyymi

      Toyota ja Skoda kuskit seisoo korjaamolla kun selkä on mennyt huonossa penkissä.

      • Anonyymi

        Sanonko mikä Tojopapalla ei seiso.


    • Anonyymi

      Tyhmäkö olet?
      Kysyt ja itse vastaat?

      • Anonyymi

        Tyhmät tekee tyhmiä kysymyksiä ja vastaa niihin itse. Sulla on varmaan Tojota tai Sokota..


    • Anonyymi

      "Miksi Toyotan ostajat ovat iäkkäitä?"

      - he eivät kaipaa nollasta sataan sekunnissa kiihtyvää autoa, tai kahtasataa kulkevaa
      - kokemus on opettanut, että mikä on luotettava merkki
      - tuttu ja turvallinen
      - pitävät siitä, että auto säilyttää arvonsa
      --> ovat hoitaneet lainansa pois ja pystyvät vaihtamaan uuteen parin vuoden välein, kohtuuhintaan
      - eivät kaipaa ihmeellisiä vempaimia, riittää perustoiminnot luotettavassa paketissa
      - heille auto on kulkuneuvo, ei symboli jostain muusta eikä pyhä lehmä
      - ymmärtävät että muotoilu ja ulkonäkö ei merkitse autoillessa mitään

      • Anonyymi

        Juuri nämä ovat ne syyt, miksi kokeneet automiehet ajelevat varmatoimisella Toyotalla. Eipä ole listaan paljoa lisättävää.


    • Anonyymi

      Tyypillinen Toyotan ostaja ei ymmärrä mitään autoista ja on muutenkin vähään tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Tyypillinen Toyotan ostaja ymmärtää paljon autoista ja on muutenkin elämäänsä tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen Toyotan ostaja ymmärtää paljon autoista ja on muutenkin elämäänsä tyytyväinen.

        Toyotan ostaja ei tosiaan ymmärrä autoista yhtään mitään, eikä tekniikka kiinnosta muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ostaja ei tosiaan ymmärrä autoista yhtään mitään, eikä tekniikka kiinnosta muutenkaan.

        Toyotan omistajalla ei ole tarvetta ostaa mitään pippelinjatketta . Ei se mielenrauha tyhjästä tule. Kokemusksesta tietää, minkä kannattaa ostaa Mielenriesan saa kun ostaa vilunkivagenin vikamodella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omistajalla ei ole tarvetta ostaa mitään pippelinjatketta . Ei se mielenrauha tyhjästä tule. Kokemusksesta tietää, minkä kannattaa ostaa Mielenriesan saa kun ostaa vilunkivagenin vikamodella!

        Mielenrauha tulee kun ostaa hyvän auton. Autotekniikasta ymmärtävät ostavat Alfa Romeon, Audin, Bemarin, Jaguarin tai Mersun. Tekniikan ammattilaiset suosivat myös Skodaa, Volkkaria ja Volvoa. Autovalinta on hieman konservatiivisempi heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenrauha tulee kun ostaa hyvän auton. Autotekniikasta ymmärtävät ostavat Alfa Romeon, Audin, Bemarin, Jaguarin tai Mersun. Tekniikan ammattilaiset suosivat myös Skodaa, Volkkaria ja Volvoa. Autovalinta on hieman konservatiivisempi heillä.

        Näitä juuri skodaa lukuunottamatta tarkoitin pippelinjatkeella. Ammattilaiseksi voin laskea itseni kun olen monen merkin kautta Toyotaan päätynyt. Ikäänkuin kantapään kautta oppinut.
        Skoda ja lada ovat autohistorian kummajaisia ja sosialismin jäänteitä jossa skoda vielä yrittää sätkiä ennenkuin joku stellatis tulee noutamaan niinkuin muutkin yhteenlaskettavat jämämerkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä juuri skodaa lukuunottamatta tarkoitin pippelinjatkeella. Ammattilaiseksi voin laskea itseni kun olen monen merkin kautta Toyotaan päätynyt. Ikäänkuin kantapään kautta oppinut.
        Skoda ja lada ovat autohistorian kummajaisia ja sosialismin jäänteitä jossa skoda vielä yrittää sätkiä ennenkuin joku stellatis tulee noutamaan niinkuin muutkin yhteenlaskettavat jämämerkit.

        Et sinä ole tekniikan ammattilainen. Nuo kertomuksesi Skodasta paljastavat ymmärryksesi tason, se on erittäin matala. Samoin muutkin joutavat höpötyksesi, missä ei ole jären häiventäkään. Toyotan alamäki on alkanut, ja kovin katkera olet.

        Nuo hienot merkit eivät ole mitään jatkeita, vaan upeita autoja, joilla on hyvä ajaa ja matkustaa. Laatu niissä on korkealla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole tekniikan ammattilainen. Nuo kertomuksesi Skodasta paljastavat ymmärryksesi tason, se on erittäin matala. Samoin muutkin joutavat höpötyksesi, missä ei ole jären häiventäkään. Toyotan alamäki on alkanut, ja kovin katkera olet.

        Nuo hienot merkit eivät ole mitään jatkeita, vaan upeita autoja, joilla on hyvä ajaa ja matkustaa. Laatu niissä on korkealla tasolla.

        Toki, toki, hyvä ajaa mutta kun on muitakin vaatimuksia. Onhan noista suurin osa ollut omistuksessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, toki, hyvä ajaa mutta kun on muitakin vaatimuksia. Onhan noista suurin osa ollut omistuksessakin.

        Tottakai on muitakin vaatimuksia. Suorituskyky on hyvä, auton kori on jäykkä, sisustus on laadukas, penkit ovat hyvät, ergonomia on erinomainen jne. Tällaiset autot menestyvät säännöllisesti vertailutesteissä, eivät ole jumbojen joukossa. Eli aika lailla Toyotan vastakohtia, joten sinulla ei tuollaisia merkkejä ole voinut olla. Olet sitäpaitsi provoillut palstoilla ainakin 25 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omistajalla ei ole tarvetta ostaa mitään pippelinjatketta . Ei se mielenrauha tyhjästä tule. Kokemusksesta tietää, minkä kannattaa ostaa Mielenriesan saa kun ostaa vilunkivagenin vikamodella!

        Mitäs se pippelinjatkeella tekis kun ei pippeli toimi muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on muitakin vaatimuksia. Suorituskyky on hyvä, auton kori on jäykkä, sisustus on laadukas, penkit ovat hyvät, ergonomia on erinomainen jne. Tällaiset autot menestyvät säännöllisesti vertailutesteissä, eivät ole jumbojen joukossa. Eli aika lailla Toyotan vastakohtia, joten sinulla ei tuollaisia merkkejä ole voinut olla. Olet sitäpaitsi provoillut palstoilla ainakin 25 vuotta.

        Missään nimessä en haluaisi autoa jossa on todettu jatkuvasti kalliita teknisiä murheita ja jonka valmistaja on tuomittu törkeästä huijaamisesta vankilaan. Ala-arvoiset jakopäät ja muoviset katkeilevat kaasupolkimet ja pätkivät puoliautomaatit ym. Kuka haluaa? Ei tämä ole mitään provoilua niinkuin kaikenmaailman hönöttelyt ja terottelut ja omistajien haukkumiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään nimessä en haluaisi autoa jossa on todettu jatkuvasti kalliita teknisiä murheita ja jonka valmistaja on tuomittu törkeästä huijaamisesta vankilaan. Ala-arvoiset jakopäät ja muoviset katkeilevat kaasupolkimet ja pätkivät puoliautomaatit ym. Kuka haluaa? Ei tämä ole mitään provoilua niinkuin kaikenmaailman hönöttelyt ja terottelut ja omistajien haukkumiset.

        En minäkään haluaisi autoa, jonka juuttuva kaasupoljin tappoi 60 ihmistä. Ala-arvoiset diesel-moottorit hajosivat pienillä kilometreillä. Jättää eniten tielle eikä lähde käyntiin.

        Hyvän ja kestävän automerkin tunnistaa siitä, että sillä ajetaan paljon. Ja kestää kilometrejä.


    • Anonyymi

      Toyotan hankkiminen aiheuttaa syvää kateutta.

      • Anonyymi

        Varmasti joka Toyotan ostaa kadehtii testivoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti joka Toyotan ostaa kadehtii testivoittajia.

        Miksi pitäisi jotain maksettua ja ostettua tulosta kadehtia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi jotain maksettua ja ostettua tulosta kadehtia?

        Eiväthän ne ole mitään maksettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti joka Toyotan ostaa kadehtii testivoittajia.

        Miksi kadehtia ostettuja ja maksettuja "testejä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kadehtia ostettuja ja maksettuja "testejä"?

        Laita nyt linkki vaikka tuosta kun Corolla jäi viimeiseksi vertailutestissä, jonka voitti Honda ja Vauxhall oli toinen. Eli millä lailla maksettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti joka Toyotan ostaa kadehtii testivoittajia.

        Toyotistien yksi suurimpia kateuden aiheita on länsiautojen upeat testivoitot. Varmasti kismittää ja kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotistien yksi suurimpia kateuden aiheita on länsiautojen upeat testivoitot. Varmasti kismittää ja kovaa.

        Onko jo tilanne niin huolestuttava että pitää verrata Toyota vs. Kaikki muut? Koko maailmassa ja meilläkin? Pitäähän tietenkin aina olla joku mitä pitää yrittä saavuttaa. Tavotteita on aina hyvä olla.
        Tosi outoa, ettei euroopasta löydy mitään yhtä suosittua,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo tilanne niin huolestuttava että pitää verrata Toyota vs. Kaikki muut? Koko maailmassa ja meilläkin? Pitäähän tietenkin aina olla joku mitä pitää yrittä saavuttaa. Tavotteita on aina hyvä olla.
        Tosi outoa, ettei euroopasta löydy mitään yhtä suosittua,

        Eihän tuossa verrattu tojo vs. muut. Kerrottiin vaan, että tojotistit kadehtivat länsiautojen testivoittoja. Tojo kun on usein vertailuissa viimeinen.
        Tojo ei ole Euroopassa suosittu. Kehitysmaissa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa verrattu tojo vs. muut. Kerrottiin vaan, että tojotistit kadehtivat länsiautojen testivoittoja. Tojo kun on usein vertailuissa viimeinen.
        Tojo ei ole Euroopassa suosittu. Kehitysmaissa on.

        Japani ja Usa kehitysmaitako? Tokio ja New York tuppukyliä? Sitäkö tarkoitat? Oliko sinulla vielä jotain muuta murhetta , ongelmaa tai harhoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japani ja Usa kehitysmaitako? Tokio ja New York tuppukyliä? Sitäkö tarkoitat? Oliko sinulla vielä jotain muuta murhetta , ongelmaa tai harhoja?

        Kyllä niitä voi autoilun kehitysmaiksi sanoa. Taitaa Japanin sähköverkkokin olla 100V vain.


    • Anonyymi

      Koville se ottaa tuo Toyotan menestyminen.

      • Anonyymi

        Ei vain näy menestyvän. Taas jäi viimeiseksi vertailutestissä.


      • Anonyymi

        Varsinkin sähköautoissa Tojota aika tekijä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Johan on ruma ja huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on ruma ja huono.

        Johan on kaunis ja hyvä.


    • Anonyymi

      Iäkkäät jo kokeneita, eivät haksahda mihinkään skoodaan.

      • Anonyymi

        Skoda onkin nuorten, varakkaiden ja koulutettujen ihmisten valinta. Tutkitusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda onkin nuorten, varakkaiden ja koulutettujen ihmisten valinta. Tutkitusti.

        Skooda on luusereitten valinta. Huono itäauto, harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skooda on luusereitten valinta. Huono itäauto, harmi.

        Täyspäinen Ihminen joka on elänyt skodan koko kehityksen ajan , ostaa Toyotan, aivan varmasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyspäinen Ihminen joka on elänyt skodan koko kehityksen ajan , ostaa Toyotan, aivan varmasti!

        Vanhemmiten alkaa tulla kaikenlaista muistiongelmaa yms. Siinä varmaan syy miksi tojo vetoaa vanhempaan väkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmiten alkaa tulla kaikenlaista muistiongelmaa yms. Siinä varmaan syy miksi tojo vetoaa vanhempaan väkeen.

        Tuosta johtunee.


    • Anonyymi

      Tojon sähköauto sopii kaikkien testien mukaan vain lyhyeen pätkäajoon. Sehän on suoraan papoille suunniteltu. Lyhyet pyrähdykset kaupassa tai lääkärissä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5153
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2674
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2164
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      581
      1930
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      119
      1693
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    7. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1058
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe