Olen pitkään luullut, että pystyn hillitsemään itseni

Anonyymi-ap

mutta sinun kohdalla ei niin käynyt. Joko tässä on niin, että petyn itseeni tai sitten sinä olet aseistariisuvan kuuma nainen. Oma käyttäytymiseni, puheeni ja sisäiset tunteeni ovat yllättäneet. Olen käynyt muutaman vuoden aikana elämäni suurimman kriisin läpi, eikä se ole vielä ohi. Tämä selvästi vaatii selvittämistä. Sinun kanssasi?

53

1707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tämä alkaa olla semmonen homna, että sinun pitäisi kertoa tuo sille naiselle.

• Anonyymi

Naisen pitäisi tehdä aitaa jostain kohtaa matalammaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nainen on varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten? Onko se aita todellinen? Jos se on varattu, voi kai se silti puhua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiätkö että naisille voi puhua suoraan niin kuin ihmisille. Ei tarvii mitään aidan madalluksia, vaan suoraa rehellistä puhetta.

• Anonyymi

Hei mä olen jo sahannu aidan ihan matalaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mä olen jo sahannu aidan ihan matalaksi.

Minä olen purkanut sen. Reitti on vapaa. - n

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17760368j

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Aseistariisuva, tutun kuulonen fraasi. Vaan en oo onnistunu siinä, hän ei ole niitä yhäkään riisunu. Ehkä vielä joskus? Ehkä ei? Mahdollisesti? Todennäkoisesti? Hän vois valkata jonkun kysymysmerkin takaa...

• Anonyymi

Eikö hän halua olla kanssasi?

• Anonyymi

Näette påivittäin?

• Anonyymi

Emme todellakaan.

• Anonyymi

Kerro jotain hänestä :) Töissäkö näette? Vaalea, tumma, punapää vai joku muu väri? Ikä?

• Anonyymi

Tiedät että keskustelen kanssasi mielelläni niin tulet vaan puhumaan tai vaikka soitat.

• Anonyymi

Pallo on nyt sinulla, käytä se.

• Anonyymi

Pallo on naisella tässä tapauksessa. Siinä ei ole mitään epäselvyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet selkeästi ilmaissut kiinnostuksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska,sun käsissä pallo ei koskaan pysynyt... ball dropper.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei enempää kiitos näitä provoja, tai sitten toivotaan että oikea pallonaisesi (joku muu) ilmaantuu pian :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet selkeästi ilmaissut kiinnostuksesi?

Tuskinpa on. Pallot varmaan hukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on kyllä ristiriita aloitukseen nähden. "Tämä selvästi vaatii selvitystä". Jos kärsit, otat yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on kyllä ristiriita aloitukseen nähden. "Tämä selvästi vaatii selvitystä". Jos kärsit, otat yhteyttä.

On, on. Toisen pitää silloin tulla hyvän matkaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, on. Toisen pitää silloin tulla hyvän matkaa vastaan.

Missä on puoliväli?

• Anonyymi

Nainen kyllä on ilmaissut kiinnostuksensa, sinä se tässä jahkailet ja pelaat. Vähän rohkeutta nyt, pyydän

• Anonyymi

Millä tavalla osoittanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla osoittanut?

Ottamalla aloitteen yhteydenpitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pallo jäi miehelle, muttei reagoinut toivotulla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet voinut ottaa aloitteen, mutta hän ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitehan sekin on, tavallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi näitä nykyajan miehiä, kun eivät edes sen vertaa viitsi, että tekisivöt itse sen aloitteen. Tämäkin delegoidaan naisille.

Aika huonolta vaikuttaa, jos tällaisessa asiassa jo on saamaton. Kuinka kaikki muut asiat seurustelussa menisi -> nainen saisi hoitaa kaiken.

Ei, kyllä kuulostaa liian vetelältä toiminnalta.

• Anonyymi

Nämä keskustelut on kyllä mielenkiintoisia. Moni, itseni mukaanlukien löytää varmaan samaistumiskohtia, mutta sillisalaatti on niin valmis että ei tästä saa mitään tolkkua. 🤔
      Varmaan osa jopa hyväntahtoisesti kirjoitettu, suurin osa sekalaisten ihmisten sekalaista ajatuksenjuoksua.
      Ei muuta kun hyvää kevättä ja fiilistä.

• Anonyymi

MINÄ olen käynyt elämäni suumimman kriisin läpi. Sinä olet mies, jonka piillotan sydämeeni ja mesot omaasi täällä muiden naisten kanssa läpi. No sopiihan se tietysti minulle. Miksi ei sopisi, koska ei ole valittavissani. Nyt pitää kuitenkin ryhdistäytyä ja käydä näkemään sinusta unia. Viimeyönä ihmettelin unessa, miksi olit unohtanut koskettaa minua...

• Anonyymi

Nää on näitä tyhjänpäiväisiä tuuleen huutelijoita, kovat on aina puheet mutta mitään ei saada aikaiseksi ellei äiti hoida puolesta. Tuokin nainen on tietämättään väistänyt luodin sillä kukaan ei tee mitään aikaansaamattomilla nahjuksilla.

• Anonyymi

Vaikutat melko katkeralta ihmiseltä

• Anonyymi

Tässä aloituksessa on jotain, joka osuu, mut sit paljon menee metsään. En ole kuuma ja minusta me selvitimme välimme, sanoin ja teoin. Mut jos tää olisikin minulle häneltä:

Medän välillä oli jotain erityistä ja tulen aina tykkäämään sinusta, mutta minä olen mennyt eteenpäin. Minä selvitin jo meidän välit, luulin, että ne oli sinullekin selvät.

• Anonyymi

Eli oon jonkun kanssa täältä oikeasti elänyt saman elämän mutta eri porukassa.

• Anonyymi

Aiheuttiko ne tunteet kriisin? Minullakin pää ollut sekaisin eräästä kohta 4 vuotta. Tavallaan tiedän ettei hän pidä minusta riittävästi mutta siellä hän mielessä silti on ja aina kohdatessa lyö minut sekaisin tunteista.

• Anonyymi

Asia ei muuten selviä, kuin puhumalla.Ei ole terveellistä kantaa asioita liian kauan sisällään ja tuntea tuskaa ja syyllisyyttä.Kaikki tekee joskus virheitä .Jos tämä toinen osapuoli on aikuinen niin varmasti ymmärtää.

• Anonyymi

Montako vuotta on muutama vuosi?

• Anonyymi

Kauniisti sä satuilet uppoaako tuo vielä jonkin laiseen naiseen

• Anonyymi

Näin sinut hevostalleilla. Olit perällä karsinassa, toimiston vieressä. Valjaat roikkuivat koukusta parrussa tallin hämyssä. Katselin kaunista vaaleaa tukkaasi, sorjia mutta selvästi lihaksikkaita jalkojasi, suuria silmiäsi, pitkää komeaa turpaasi. Hetkinen, katselinkin hevosta!

• Anonyymi

Älä viitsi.

• Anonyymi

Sinähän sanoit minulle face to face, että peräännyit, koska et tahdo ongelmia. Oletko muuttanut mielesi?

• Anonyymi

Nuorena jaksaa odottaa ...

• Anonyymi

Kerroppa se riisis ihan ensin niin kahtellaan mitä siitä keksis mainita

• Anonyymi

Olette ihan vastikään kohdanneet tämän naisen kanssa, joka vei jalat alta? Missä ensi kerran, baarissa vai apteekissa?

• Anonyymi

Miten sun oma kriisi on selvitettävä naisen ??

• Anonyymi

En tiedä, voi ollakkin niin. Toisinaan jopa omalla kohdallanikin.

Ehkä sinun kanssasi tämä tai se olisikin helpointa selvittee... Jos yhtä tai jos toistakin samantapaista tai laista olisikin. Meissä,

• Anonyymi

Sitä päivää odotellessa 🤣🤣

• Anonyymi

Kuviesi katselun sääntö on voimassa.

• Anonyymi

Mätä lähtee luista ihan kaapimalla kuten abortin tekijältä lapsi.

• Anonyymi

En ole päivääkään luullut pystyväni hillitsemään itseäni.Impulssikontrollini on olematon, skitsofrenia -johon sisältyy narsistista raivoa,rajatilatapaukseksi minut on luokiteltu.Suurimman osan elämästäni olen viettänyt vankiloissa ja Niuvanniemessä.Huumeiden ja alkoholin jatkuvaan käyttöön olen kehittänyt oman systeemin.Tyttöystäväni ovat yli 70- mummoja, pääasiassa leskirouva,joilla on riittävästi varallisuutta sponsoroidut sekoiluani.Lisäksi yösija on mummojen luona taattu,ja yhdellä karjaisulla pysyy pää kiinni, samalla kun kaivavat lompakkoaan, että voin hakea luukuista rauhoittavia ja stimulantteja.Eli monesta diagnoosista huolimatta olen 40- vuotiaana saanut elämäni järjestykseen.Mikään ei rauhoita niin,kun parin leskirouva pankkikortti taskussa,kun kävelee Alkoon.Kaikilla on siis mahdollisuus,nytkin kamapäissäni kerron suoraan,miten helpoksi olen elämäni järjestänyt.Kaksi järvenranta mökkiä odottaa kesällä,mitä vaihdella..,kolmaskin muori saisi ostaa mökin,tai antaa minulle rahaa siihen,jonka kuitenkin saan luvalla käyttää mihin haluan.Helppoa elämää kaikille!!

• Anonyymi

Missä haluaisit asiaa selvittää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3065
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1294
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1158
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      989
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe