Viaplay nostaa jälleen hintojaan

Anonyymi-ap

HAHAHAHAHA Siinähän nostelee! En ole koskaan maksanut penniäkään ja katson silti kaikki kisat.
Netistä näkee livenä kaiken. Kuka hullu maksaa Viaplaylle_?

13

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse katsoin jo viime kauden F1 FT PRO -palvelun kautta kaikki kisat ja aika-ajot suorina. (https://f1tv.formula1.com/) 110 euroa per vuosi on halpa hinta. Hyvä kuvanlaatu ja loistavat selostajat, kommentaattorit antavat kyllä vastinetta rahoille. Lisäksi hyviä F1-dokumentteja ja loistava tech talk-osiot, pikkuformulat, yms.

      • Anonyymi

        Onneksi tuli irtisanottua Viaplay ja tilalle F1 TV ei noilla hinnoilla 45 € /kk ja streamien määrän rajoituksen jälkeen voi jatkaa Viaplayn tilaajana ihan periaatteesta.


      • Anonyymi

        Juuri niin.


    • Anonyymi

      Niin, ja virallisella F1 sivustolla alk. 3,99e kk ... ja 13,99e livenä ihan kaikki tai jälkeen millo haluu katsoa.
      https://f1tv.formula1.com/
      "Ilmainen" muihin tarjoajien hintoihin.

    • Anonyymi

      Aika paljon pitäisi maksaa, jotta Juuselan ulvomista kuuntelisin.

    • Anonyymi

      Hienoa, että nykyään on valinnanvaraa, eikä ole yhtä ainoaa kanavaa, josta on pakko ostaa, jos haluaa katsella kisalähetyksiä.

      • Anonyymi

        Eläköön valinnanvapaus!!


    • Anonyymi

      Oletteko hyvin saaneet toimimaan formula1.com sivulta ostamanne palvelun? Tarviiko itse tehdä jotain erikoisia temppuja, vai latautuuko se itsestään? Näkynee myös älyTV:_ssä? Nimimerkki: uusi katsoja.

      • Anonyymi

        Hyvin kukkuu ja käy. Ei muuta kuin tilaa palvelun SUBSCRIPE-napista. Täyttää tietonsa ja luo salasanan. Sähköpostiosoite toimii palvelun käyttäjätunnuksena. Lisäksi tarvitaan tuo salasana, jonka luot rekisteröityessäsi.

        Sitten vain valitsee haluaako ottaa vuositilauksen vai kuukausikohtaisen hinnoittelun.

        Itse katson kisoja yleensä kannettavalla tietokoneella, tabletilla tai suoraan puhelimesta. Tuohon puhelimeen on saatavilla myös F1TV-aplikaatio Joskus olen katsonut kisoja myös TV:stä Chromecastin tai Apple TV:n avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kukkuu ja käy. Ei muuta kuin tilaa palvelun SUBSCRIPE-napista. Täyttää tietonsa ja luo salasanan. Sähköpostiosoite toimii palvelun käyttäjätunnuksena. Lisäksi tarvitaan tuo salasana, jonka luot rekisteröityessäsi.

        Sitten vain valitsee haluaako ottaa vuositilauksen vai kuukausikohtaisen hinnoittelun.

        Itse katson kisoja yleensä kannettavalla tietokoneella, tabletilla tai suoraan puhelimesta. Tuohon puhelimeen on saatavilla myös F1TV-aplikaatio Joskus olen katsonut kisoja myös TV:stä Chromecastin tai Apple TV:n avulla.

        Kiitos vastauksesta. Kokeillaan. Nimimerkki: Uusi katsoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kukkuu ja käy. Ei muuta kuin tilaa palvelun SUBSCRIPE-napista. Täyttää tietonsa ja luo salasanan. Sähköpostiosoite toimii palvelun käyttäjätunnuksena. Lisäksi tarvitaan tuo salasana, jonka luot rekisteröityessäsi.

        Sitten vain valitsee haluaako ottaa vuositilauksen vai kuukausikohtaisen hinnoittelun.

        Itse katson kisoja yleensä kannettavalla tietokoneella, tabletilla tai suoraan puhelimesta. Tuohon puhelimeen on saatavilla myös F1TV-aplikaatio Joskus olen katsonut kisoja myös TV:stä Chromecastin tai Apple TV:n avulla.

        Mulla on androidtv-tikku kiinni telkun hdmi-liitännässä ja siihen asennettu androidtv:n F1TV-applikaatio. Mukava kun ei ole mitään johtoja ja samalla pysyy tuo hellasärökin vaimeena. Virran se ottaa telkkarin usb-liitännästä.


    • Anonyymi

      Juu, alkaahan tuo noin 45 euroa olemaan jo aika kallis hinta tuosta Viaplaysta ja se on siinä kipurajoilla jo mitä tuosta maksaa. Ja vielä kun lähes huomaamatta nostivat tuota hintaa, tai no tuli sieltä sitten lopulta uutiskirje.

      Se olisi hyvä jos voisi maksaa vain urheilupaketista. Eikä tarvitsisi maksaa tällaisesta Viaplay totalista jossa täytyy maksaa urheilun lisäksi myös viihdetarjomnasta.

      NHL tulee yleensä suomalaisittain sen verran huonoon katseluaikaan eikä sitäkään jaksa katsella että kyllä tuo noin 45 euroa on jo todella siinä kipurajoilla maksaako tuota enää vai ei.

    • Anonyymi

      Katso rajattomasti urheilua suomen selostuksella mm. Mestarien Liiga, Valioliiga, LaLiiga, Liiga, Mestis ja paljon muuta.
      KOKO VUOSI VAIN 99,99€ // KUUKAUSI 29,99€
      Tutustu: www.iptvsuomi.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2939
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      413
      2830
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2050
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1844
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1805
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      322
      1629
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1623
    Aihe