SRK johdon julistukset

Anonyymi-ap

Jesus sanoi etta juutalaiset ovat saatanan perillisia,antikristus menee viimeisina aikoina jerusalemiin ja juuutalaiset ovat jo siella,

26

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja missa vaiheessa ne tekee parannuksen?

      • Riittääkö tämä; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
        Asia mainitaan myös vahvistuksena Jes 59,20.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Riittääkö tämä; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
        Asia mainitaan myös vahvistuksena Jes 59,20.

        Miten ajattelet tuosta käsitteestä "koko Israel" ?

        Itse tulee mieleen ne 10 heimoa jotka sekottui pakanaknasoihin ja katosivat. Niiden pelastumisella tarkoitetaan pelastettuja pakanakristittyjä.

        Kun Danielen kirjassa näyssä esiintyvä mies kysyy Jumalalta milloin hänen kansa pelastuu, hän saa vastauksen (38 käännös. 92 antaa hieman eri kuvan. En tiedä kumpi käännös täsmällisempi):

        Dan 12: 7 ... Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät.

        Tuo "pyhän kansan yksi osaa" loppuu silloin kuin "muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen." (Room 11:25)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten ajattelet tuosta käsitteestä "koko Israel" ?

        Itse tulee mieleen ne 10 heimoa jotka sekottui pakanaknasoihin ja katosivat. Niiden pelastumisella tarkoitetaan pelastettuja pakanakristittyjä.

        Kun Danielen kirjassa näyssä esiintyvä mies kysyy Jumalalta milloin hänen kansa pelastuu, hän saa vastauksen (38 käännös. 92 antaa hieman eri kuvan. En tiedä kumpi käännös täsmällisempi):

        Dan 12: 7 ... Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät.

        Tuo "pyhän kansan yksi osaa" loppuu silloin kuin "muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen." (Room 11:25)

        Sitä, että koko Israel on pelastuva, ei ainoastaan puolet, ei 2/3 osaa vaan kaikki Heimomme ihmiset.
        Heimoja on 12, ei kymmenen, mutta genetiikka ratkaisee, kuka kuuluu Jumalan omaisuuskansaan. Jumalahan tuntee sinustakin jokaisen hiuskiehkuran. Oletko tutkinut, mitä geeniä kannat. Sen voi tutkia ko. laitoksissa.

        Dan 12;7 kuuluu -92 seuraavasti; 7 Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: "Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu."

        Danielhan oli profeetta ja ennusti sen, minkä Jumala realisoi Ilmestyskirjaan. Mm. Ilm 10;5 Enkeli, jonka näin seisovan meren ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti
        6 ja vannoi hänen nimeensä, joka elää aina ja ikuisesti, hänen, joka on luonut taivaan, maan ja meren ja kaiken mitä niissä on. Hän vannoi: "Aika on lopussa

        Näin jälleen tulee esille se, että Raamattu selittää itse itseään ja tässä puhutaan juuri vaivan ja Vihan ajasta, joka ei ole kaukana, ja sitten se on lähellä kun anti Kristus ilmestyy, joka on maailman lapsia.
        Totta tuo laittamasi Roomalaiskirjeen jae 25, ja sen vahvistaa Israelin pelastumisen osalta seuraava jae; 26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä

        Jaakobhan on Israelin nimi, johon Hänet ylensi itse Jumala.

        Jae 26 kuuluu alkutekstissä seuraavasti; 25 Sillä minä tahdon, veljeni, että te tuntisitte tämän salaisuuden, että ette olisi viisaita omien sielujenne mietteissä, että Israelin sydän on vähäksi aikaa paadutettu, kunnes tulee sisälle se kansojen täyteys.

        Paadutus on peite.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Sitä, että koko Israel on pelastuva, ei ainoastaan puolet, ei 2/3 osaa vaan kaikki Heimomme ihmiset.
        Heimoja on 12, ei kymmenen, mutta genetiikka ratkaisee, kuka kuuluu Jumalan omaisuuskansaan. Jumalahan tuntee sinustakin jokaisen hiuskiehkuran. Oletko tutkinut, mitä geeniä kannat. Sen voi tutkia ko. laitoksissa.

        Dan 12;7 kuuluu -92 seuraavasti; 7 Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: "Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu."

        Danielhan oli profeetta ja ennusti sen, minkä Jumala realisoi Ilmestyskirjaan. Mm. Ilm 10;5 Enkeli, jonka näin seisovan meren ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti
        6 ja vannoi hänen nimeensä, joka elää aina ja ikuisesti, hänen, joka on luonut taivaan, maan ja meren ja kaiken mitä niissä on. Hän vannoi: "Aika on lopussa

        Näin jälleen tulee esille se, että Raamattu selittää itse itseään ja tässä puhutaan juuri vaivan ja Vihan ajasta, joka ei ole kaukana, ja sitten se on lähellä kun anti Kristus ilmestyy, joka on maailman lapsia.
        Totta tuo laittamasi Roomalaiskirjeen jae 25, ja sen vahvistaa Israelin pelastumisen osalta seuraava jae; 26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä

        Jaakobhan on Israelin nimi, johon Hänet ylensi itse Jumala.

        Jae 26 kuuluu alkutekstissä seuraavasti; 25 Sillä minä tahdon, veljeni, että te tuntisitte tämän salaisuuden, että ette olisi viisaita omien sielujenne mietteissä, että Israelin sydän on vähäksi aikaa paadutettu, kunnes tulee sisälle se kansojen täyteys.

        Paadutus on peite.

        Ok. Geenien persuteella, siis. Kiitos!

        Tietenkin 10 + 2 pelastuu, eli pakanakristityt + Juuda (ja Benjamin) jotka tänään ovat vielä kansana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Geenien persuteella, siis. Kiitos!

        Tietenkin 10 2 pelastuu, eli pakanakristityt Juuda (ja Benjamin) jotka tänään ovat vielä kansana.

        Eivät he ole pakanoita, vaan eri maakunnan miehiä, joten pelastus kuuluu KOKO Israelille.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Eivät he ole pakanoita, vaan eri maakunnan miehiä, joten pelastus kuuluu KOKO Israelille.

        Ymmärsin miten ajattelet.

        Pietari kirjoittaa pakanakristityille että he ovat pyhä kansa. Uskon itse että me pakanat jotka pelastumme olemme noita 10 heimoon kuuluvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin miten ajattelet.

        Pietari kirjoittaa pakanakristityille että he ovat pyhä kansa. Uskon itse että me pakanat jotka pelastumme olemme noita 10 heimoon kuuluvia.

        siis ei geneettisesti mutta uskon kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Geenien persuteella, siis. Kiitos!

        Tietenkin 10 2 pelastuu, eli pakanakristityt Juuda (ja Benjamin) jotka tänään ovat vielä kansana.

        plus merkki jäi pois jahdesta kohdasta
        10 plus 2 pelastuu eli pakanakristityt plus Juuda (ja Benjamin)


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Eivät he ole pakanoita, vaan eri maakunnan miehiä, joten pelastus kuuluu KOKO Israelille.

        Selitä tämä.
        Jes. 10:22
        Tiedä, Israel: vaikka kansasi olisi lukuisa kuin merenrannan hiekka, siitä jää vain rippeet. Hävitys tulee, niin on päätetty, ja se tulee vanhurskauden tulvana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin miten ajattelet.

        Pietari kirjoittaa pakanakristityille että he ovat pyhä kansa. Uskon itse että me pakanat jotka pelastumme olemme noita 10 heimoon kuuluvia.

        12 heimoa on Israelissa, eikä niistä ole pakanoita yhtään kappaletta-
        Et taida tietää, mikä pakana itse asiassa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä tämä.
        Jes. 10:22
        Tiedä, Israel: vaikka kansasi olisi lukuisa kuin merenrannan hiekka, siitä jää vain rippeet. Hävitys tulee, niin on päätetty, ja se tulee vanhurskauden tulvana.

        Paavalin Roomalaiskirjeessä 9 luvun lopussa on vastaus,alkaen 19 jakeesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin miten ajattelet.

        Pietari kirjoittaa pakanakristityille että he ovat pyhä kansa. Uskon itse että me pakanat jotka pelastumme olemme noita 10 heimoon kuuluvia.

        Miten ette kaikkiin 12 heimoon? Vähän naurattaa?
        Todellisuudessa on aivan sama onko pakana vai hebrealainen, kunhan suulla tunnustaa, että Jeesus on luvattu messias. Ottaa kasteen ja Uudestisyntyy, niin on pelastuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin Roomalaiskirjeessä 9 luvun lopussa on vastaus,alkaen 19 jakeesta.

        Minä tuon kirjoitin, jäi vain korjaantumatta.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Miten ette kaikkiin 12 heimoon? Vähän naurattaa?
        Todellisuudessa on aivan sama onko pakana vai hebrealainen, kunhan suulla tunnustaa, että Jeesus on luvattu messias. Ottaa kasteen ja Uudestisyntyy, niin on pelastuva.

        Jess. Olen samaa mieltä. Kysymys alunperin oli miten tuo "koko Israel" on ymmärrettävissä. Pakanakristityt edustaa 10 pakanoihin hajoitettua heimoa ja Juuda (ja Benjamin) ovat ne 2 geneettistä heimoa jotka vielä kääntyvät kristinuskoon.

        Täällä on ehkä merkitystä jos pohtii raamatullista selitystä merestä (pakanoista) ja maasta (Israelista) nouseville 10 ja 2 sarvisille pedoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 heimoa on Israelissa, eikä niistä ole pakanoita yhtään kappaletta-
        Et taida tietää, mikä pakana itse asiassa on?

        Ei oo enää olemassa kansana muuta kuin Juuda (sisältää myös Benjamin). Muut ovat kadonneet pakanojen sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä tämä.
        Jes. 10:22
        Tiedä, Israel: vaikka kansasi olisi lukuisa kuin merenrannan hiekka, siitä jää vain rippeet. Hävitys tulee, niin on päätetty, ja se tulee vanhurskauden tulvana.

        Mikä estää kommentoimasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jess. Olen samaa mieltä. Kysymys alunperin oli miten tuo "koko Israel" on ymmärrettävissä. Pakanakristityt edustaa 10 pakanoihin hajoitettua heimoa ja Juuda (ja Benjamin) ovat ne 2 geneettistä heimoa jotka vielä kääntyvät kristinuskoon.

        Täällä on ehkä merkitystä jos pohtii raamatullista selitystä merestä (pakanoista) ja maasta (Israelista) nouseville 10 ja 2 sarvisille pedoille.

        Älä sävellä. Juuda ja Benjamin on osa Israelia.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Älä sävellä. Juuda ja Benjamin on osa Israelia.

        Täh ????
        10 heimoa perusti pohjoisvaltion Israelin.
        Juuda ja Benjamin muodostivat Juudaan.

        Ne 10 heimoa vietiin Assuriin ja sinne katosivat.

        Ootsä tosissas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täh ????
        10 heimoa perusti pohjoisvaltion Israelin.
        Juuda ja Benjamin muodostivat Juudaan.

        Ne 10 heimoa vietiin Assuriin ja sinne katosivat.

        Ootsä tosissas?

        Oikein
        Israelin nimeksi tuli Jumalalta Jaakob, jota osa kristityistä käyttääkin, ja heitä vietiin Nebukanessas1 toimesta nykyisen Iranin maahan, ja on samaa diasporaa, mitä myöhempi diasporakin.
        Juudan diaspora tuli taas Babyloniin, josta sen loputtua sinne jäi noin neljännes.

        Assyr tuli myöhemmin ja sieltä ei Jaakobia palannut maahan kovinkaan paljon, nousivat diasporaan Pohjoisiin maihin.

        Olen aina tosissani.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Oikein
        Israelin nimeksi tuli Jumalalta Jaakob, jota osa kristityistä käyttääkin, ja heitä vietiin Nebukanessas1 toimesta nykyisen Iranin maahan, ja on samaa diasporaa, mitä myöhempi diasporakin.
        Juudan diaspora tuli taas Babyloniin, josta sen loputtua sinne jäi noin neljännes.

        Assyr tuli myöhemmin ja sieltä ei Jaakobia palannut maahan kovinkaan paljon, nousivat diasporaan Pohjoisiin maihin.

        Olen aina tosissani.

        Ihmettelen. Ihan varmasti sinä tiedät nämä, mutta nyt kirjoitit pahasti väärin.

        Jaakobhan oli Iisakin ja Rebekan antama nimi. Jumala muutti nimen Israeliksi.

        Pohjoisvaltion 10 heimo vietiin pakkosiirtolaisuuteen Assyriaan Shalmaneser III toimesta jo Juudaan kunikaanHiskian aikana v. 723 BC

        Nebukadnessar vei Juutalaiset Babyloniaan . 130 vuotta myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen. Ihan varmasti sinä tiedät nämä, mutta nyt kirjoitit pahasti väärin.

        Jaakobhan oli Iisakin ja Rebekan antama nimi. Jumala muutti nimen Israeliksi.

        Pohjoisvaltion 10 heimo vietiin pakkosiirtolaisuuteen Assyriaan Shalmaneser III toimesta jo Juudaan kunikaanHiskian aikana v. 723 BC

        Nebukadnessar vei Juutalaiset Babyloniaan . 130 vuotta myöhemmin.

        Kiitos kun oikaisit, sekosin vain nimissä.
        Minulle piti olla hyvinkin tärkeä tuo paini, jonka Jaakob matsasi Miehen kanssa, joka oli Jumala.
        Meni vaan väärin, vaikka olen usein saarnoissa ottanut kontekstissa tuon tarinan mukaan.

        Joskus vain käy näin, vieläkin kiitos kun avustit.

        Gen 32; 26 Ja mies sanoi: "Päästä minut, sillä päivä koittaa". Mutta hän vastasi: "En päästä sinua, ellet siunaa minua".
        27 Ja hän sanoi hänelle: "Mikä sinun nimesi on?" Hän vastasi: "Jaakob".
        28 Silloin hän sanoi: "Sinun nimesi älköön enää olko Jaakob, vaan Israel, sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa ja olet voittanut".
        29 Ja Jaakob kysyi ja sanoi: "Ilmoita nimesi". Hän vastasi: "Miksi kysyt minun nimeäni?" Ja hän siunasi hänet siinä.
        30 Ja Jaakob antoi sille paikalle nimen Penuel, "sillä", sanoi hän, "minä olen nähnyt Jumalan kasvoista kasvoihin, ja kuitenkin on minun henkeni pelastunut".
        31 Ja kun hän oli kulkenut Penuelin ohitse, nousi aurinko; mutta hän ontui lonkkaansa.
        32 Sentähden israelilaiset eivät vielä tänäkään päivänä syö reisijännettä, joka kulkee lonkkaluun yli; sillä hän iski Jaakobia lonkkaluuhun, reisijänteen kohdalle.

        Paikka oli toimestani tummennettu Kirjassa ja pari liitettä reunoilla. Nyt ollaan oikealla linjalla. Täsmennyksenä kuitenkin se, että "Mies" oli se, joka nimen antoi, ei vanhemmat: 28 Silloin HÄN SANOI: "Sinun nimesi älköön enää olko Jaakob, vaan Israel, sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa ja olet voittanut".

        Sitten, olen tutkinut tätä useista lähteistä ja Neb 1 vei nimenomaan Pohjois- Israelilaisia maahansa ja maa tuli vihollisia vastaan epävakaakasi ja siksi Neb 2, poikansa integroi omaa kansaansa takaisin Israeliin, ja halusi, että heistä tulee voimakas kansa, mutta kun Israelin kansaa oli vain rippeet, niin tämä auttoi että kansa pikku hiljalleen vakaaksi kansaksi.

        Näissä tutkimuksissa on useilla tutkijoilla omia tulkintoja, mutta mentorini, ja opettajani antoi minulle tämän ymmärryksen.

        Näitä pienempiä ja suurempia evakuointeja on ollut useitakin. Pääasia, että kansamme on nyt kohdallaan, mutta ympäristön epävakaus heijastaa liikaa Israelin Parlamenttiinkin.
        Loppuneekohan tuo, ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Minulta tilasi yksi seurakunta juuri ko asiasta, eli Pohjois- Israel/ Nebukadnessarit Raamattu tunnit joka voi kestää vuoden , kahden viikon välein pidettävänä, mutta en löytänyt nyt sitä.

        Siunausta.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177605950

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kas vain, Jeesus oli juutalainen.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä?


    • Missä asia on noin kirjassa.
      Hänen ympärillä oli kuitenkin paljon rakkautta, puoleen ja toiseen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe