Olen kiinntittänyt huomiota ihmisiin, jotka ovat päässeet television ohjelmiin . Joukossa on ihmisiä, joille tilaisuus on ainutkertainen ja näillä naisilla pukeutuminen menee överiksi. Samassa haastettelussa on ihan asiallisesti ja arkipäiväisesti pukeutunut nainen ja toinen tulee iltapuku moodissa. Kai se on joillakin tapana, että melkein puolialastomana pitää esiintyä.
Tälläine tapaus oli viimeksi viime parjantaina aamulähetyksessä, eikö tyttönen todellakaaan ymmärtänyt, että mikä vuorokaudenaika oli meneossa. Mekossa oli hiat, mutta muuten yläosapuuttui lähes kokonaan.
Samanlaisia ylilyöntejä näkee myös puoliseitseman ohjelmassa. Varsinkin vanhemman naisen rupsahtanut dekoltee tai selvä tissivako ei ole kivaa katseltavaa. Jos luulee olevansa nuori, mutta vuodet osoittavat muuta, olisi hyvä pyytää itsestä valokuva. Se valehtele, toisin kuin peilatessa aivot antavat värää informaatiota.
Televisio haastattelut
78
107
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri noin, veit sanat suustani.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17760995p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Uutiset on "asiaohjelma", jossa pukeutumisen soisi olevan asiallista.
MTV3:n uutisissa ollaan usein ylipukeutuneita.
Ei totu siihen, että uutislähetyksessä tissit/tissivako näkyy
tai on iltapukumaista mustaa läpinäkyvää vaatetusta.
Miehiä tuskin haittaa :)))))
Uuden uutisstudion myötä pientä fiksuuntumista on tapahtunut.- Anonyymi
P.P. On melkein aina häiritsevästi alipukeutunut.
Beng - Anonyymi
täh ! > "Mtv3:n uutisissa ollaan ylipukeutuneita ??
siis, miten ? Aivan upeesti pukeutuvat, en kylläkään huomaa mitään epäasiallista .
pitäiskö siellä tv:ssä olla joissakin kotiryysyissä,
suomalaisten kansallispuku: "verkkarit, villapaita ja pipo", sellaistako tahdotte !
- Anonyymi
Pukeutuminen näkyy heti teeveessä.
Eduskunnassa vaaditaan siistiä pukeutumista, eräs ei kunnioita eduskunnan isoa salia, esiintyy päivästä toiseen samassa punaruutuisessa metsuri paidassa.Kai hän sitä joskus pesee kuitenkin ja ihan ehjällehän tuo vielä näyttää.
Väri on vähän väärä siihen puolueeseen. Sopisi paremmin vasemmiston väriksi.
Tai ehkä se on tarkoituksella harhautusta, että saa ääniä, kun tyhmät demarit kuvittelevat äänestävänsä sitä puoluetta, joka on köyhien asialla, kun äänestävät häntä.- Anonyymi
Ja toinen hyväkäs heiluu nahkatakissa ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nyt?
Eikö sulla ole koskaan ollut nahkatakkia?
Mulla on ollut musta nahkainen trench coat tikkivuorella.
Hyvän näköinen, mutta hitsin kylmä talvella. Toisilla oli supia tai mitä lie sutta kaulus ja hurja hattu korvaläpillä ja hattu oli pienen elukan kokoinen. Pieni pää, iso hattu. Wow.
Mun takissani ei ollut karvaa, pelkkää mustaa nahkaa. Style. Korkeakorkoiset ja -vartiset mustat Palmrothit.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vikaa nahkatakkinsa on ?
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Kai hän sitä joskus pesee kuitenkin ja ihan ehjällehän tuo vielä näyttää.
Väri on vähän väärä siihen puolueeseen. Sopisi paremmin vasemmiston väriksi.
Tai ehkä se on tarkoituksella harhautusta, että saa ääniä, kun tyhmät demarit kuvittelevat äänestävänsä sitä puoluetta, joka on köyhien asialla, kun äänestävät häntä.Jaa että tyhmät demarit, oli siinäkin omanlainen analyysi.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että tyhmät demarit, oli siinäkin omanlainen analyysi.
No miten ei demareissakin voisi olla tyhmiä niinkuin muissakin ihmisissä.
- Anonyymi
Tarkoitat Zelenskyiä
Virallinen vaalikuva 2023 ja tyyli on mimeltä BUFFALO PLAID eli punamusta flanelli
https://pbs.twimg.com/media/Fox8JZUWYAQ4klO?format=jpg&name=4096x4096 Tässä on todistusaineistoa, että ei se ole enää sama paita kuin neljä vuotta sitten.
On Sebastian pulskistunut ja joutunut hankkimaan isomman paidan, jota on näköjään pesty vähän useammin, kun väri alkaa pikkusen haalistumaan.
Paidan isommassa versiossa on taskuissa vinoruudut, kun siinä alkuperäisessä on suorat ruudut.
https://www.youtube.com/watch?v=IpgY2FhwQts- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nyt?
Eikö sulla ole koskaan ollut nahkatakkia?
Mulla on ollut musta nahkainen trench coat tikkivuorella.
Hyvän näköinen, mutta hitsin kylmä talvella. Toisilla oli supia tai mitä lie sutta kaulus ja hurja hattu korvaläpillä ja hattu oli pienen elukan kokoinen. Pieni pää, iso hattu. Wow.
Mun takissani ei ollut karvaa, pelkkää mustaa nahkaa. Style. Korkeakorkoiset ja -vartiset mustat Palmrothit.
BengMitenköhän eräät ajattelee nahkatakista, tavallinen aito nahkatakki on käytännöllinen asu,
Joten mitähän vikaa siinäkin nähdään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän eräät ajattelee nahkatakista, tavallinen aito nahkatakki on käytännöllinen asu,
Joten mitähän vikaa siinäkin nähdään.Takissa ei liene kenenkään mielestä mitään vikaa, ko. tapauksessa se oli väärin ajatelijan päällä, kun itsellä on toisenlainen ideologia.
- Anonyymi
Kah, kuka sitä tissivakoa tunkee telkkariin?
Hyvä olla vähän silmänruokaa!- Anonyymi
Ilmeisesti olet puolesta puhuja kuten mieheni.
Pidän myös erittäin typeränä tv-esiintymisasuna avonaista kaula-aukkoa. Vaan kysyinpä asiaa mieheltäni.
Onko tuo sinusta hyvän näköistä, nuo pullistelevat rinnat kaula-aukosta ja nuo botoksilla lisätyt punatut huulet. On, vastasi hän, vähän hämmentyneenä kuin anteeksi pyydelleen.
- Anonyymi
Lattarintasen kadetta.
- Anonyymi
On todella aihe taas, jonkun toisen vaatteet, itse en osaisi edes sanoa uutisten jälkeen mitä kullakin on yllään, sillä uutiset sinänsä on se asia mitä kuunnellaan
Ja missä se laki on olemassa miten uutisissa pukeudutaan , kukin tavallaan . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella aihe taas, jonkun toisen vaatteet, itse en osaisi edes sanoa uutisten jälkeen mitä kullakin on yllään, sillä uutiset sinänsä on se asia mitä kuunnellaan
Ja missä se laki on olemassa miten uutisissa pukeudutaan , kukin tavallaan .Vaatteet tilaisuuden mukaan on siistiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä se laki on olemassa miten uutisissa pukeudutaan , kukin tavallaan .Komppaan sinua. En minäkään vaatteita tuijota. En edes live-elämässä, saatiko sitten telkussa, mutta jokaisellahan meillä on eri jutut, mitkä ovat tärkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatteet tilaisuuden mukaan on siistiä.
Kuten kukin tulkitsija näyttää aina olevan oikeassa mitä tarkoittaa ” tilaisuuden mukaan”
Joten paras kun antaa ihmisten itse päättää mitä laittavat ylleen.
Sehän on sentään se asia joka on tärkein.
- Anonyymi
Hesarin palstatäytettä
Herrasväen kakara
Näyttipreseensä
Hesari välittää
tiedon hyvinvoinnista
Ikuinen lehmä https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009339186.html - Anonyymi
Koko telkkarin voisi ulostaa pihalle ei sieltä tule muuta kuin samaa päivästä toiseen ja hauskuus on kaukana jopa näistä "viihdeohejelmista" eli tyhjän saa pyytämättäkin mutta Yle-vero on maksettava, samaa kaikilla kanavilla eli yhtään mitään.
- Anonyymi
YLEllä on parhaat ohjelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLEllä on parhaat ohjelmat.
itse katson sekä Yle:n ohjelmia ja jonkin verran Mtv: 3 , erityisesti ohjelma,
"viiden jälkeen", ja minusta on mukava , että on tarjolla erilaista , ja
ns. tyylikkäästi rentoa.
onhan tv kanavia "joka lähtöön", ei pelkästään yle ja mtv.
- Anonyymi
Yleensä syvän vaon molemmin puolin on kaksi pompulaa tai melonia.
Hah.
Beng
Ei pah! - Anonyymi
Toisaalta, jokainen kai pukeutukoon itselleen mukavaan asuun (lain rajoissa, kuten nyt täytyy).
- Anonyymi
A.Kontula lakikirja kainalossa. Hänelläkin on mustat rintsikat.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A.Kontula lakikirja kainalossa. Hänelläkin on mustat rintsikat.
Bengkainalossa ei ole karvoja eikä päreitä
https://jamesgonzo.wordpress.com/2013/07/18/kommarien-kansanedustaja-rotostelee-ei-hataa-syytetaan-hihhuleita/
- Anonyymi
Vaikka vako olisi syvempi mr big täyttää senkin
https://www.city.fi/blogit/8/mr+big/107364 - Anonyymi
En ole kiinnittänyt huomiota vaatteisiin, tuskin ihan törkeitä ovat, kun ei mieleen ole jäänyt. Uutisissa ainakin on ok vaatteet, taitavat olla työn puolesta, ainakin ylellä.
- Anonyymi
Iso kyntää kyisenkin vaon
Senkin kuin mies - Anonyymi
Mitä hlvt:ä kenenkään pukeutuminen kuuluu yhdellekään ulkopuoliselle? Huolehdi vain omastasi. Pystytkö?
- Anonyymi
No. Ei kuulu, mutta näkyy. Radiossahan voi olla vaikka omassa nahkapuvussaan.
Mutta, jos tivuussa näyttää kuin olisi juuri noussut sängystä ja kuin olisi nukkunut ne ryppyiset vaatteet päällään, niin kyl vähän etoo. Epäkohteliasta katsojia kohtaan asenne, et mitä välii..
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, jos tivuussa näyttää kuin olisi juuri noussut sängystä ja kuin olisi nukkunut ne ryppyiset vaatteet päällään, niin kyl vähän etoo. Epäkohteliasta katsojia kohtaan asenne, et mitä välii..
BengMutku kaikki eivät ole ja elä kuin sinä tai minä. Toiset tyypit ovat huolimattomia, välinpitämättömiä tai niiin boheemeja, ettei millään ole mitään väliä. Tai ainakaan sillä, miltä näyttää tai miten pukeutuu, he viis veisaavat siitä, mitä muut ajattelevat.
Jotkut taas käyttävät melkein koko elämänsä, että pääsisivät siihen tilaan, ettei ihmisten ajatuksilla ja sanomisilla olisi mitään väliä, kun niillä oikeasti ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengKuten aina , niin olkoon kukin sellainen kun haluaa, jos ei mitään rikollista ole tehnyt.
Pukeutuminen nykyään on hieman eri tyylistä, mitä se oli ennen.
Joten kyllä suomalaiset TV esiintyjät ovat ihan samaa luokkaa kun muissakin Pohjoismaissa.
Itse kuuntelen asiaa mitä TV tarjoaa, ja se miten joku pukee ei mitenkään ärsytä minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aina , niin olkoon kukin sellainen kun haluaa, jos ei mitään rikollista ole tehnyt.
Pukeutuminen nykyään on hieman eri tyylistä, mitä se oli ennen.
Joten kyllä suomalaiset TV esiintyjät ovat ihan samaa luokkaa kun muissakin Pohjoismaissa.
Itse kuuntelen asiaa mitä TV tarjoaa, ja se miten joku pukee ei mitenkään ärsytä minua.Jos menee televisioon esim. haastateltavaksi, mistä palkkiokin maksetaan, niin voisi siistiytyä.
Muusta tyylistä en kirjoittanut mitään.
Edelleen korostan, että katsojia kohtaan on kohteliasta ottaa heidät huomioon, sillä he maksavat myös osan palkkiosta verossaan.
Ylen toimittajat ovat aamu-tv:ssa mieleiseni esimerkki. He ovat myös ulkoisesti asiallisia.
No. Hupiohjelmat ovat eri. Rentous on sallittua.
Pipo tai hattu päässä sisällä on minusta myös outoa. Ei istuta puiston penkillä.
Beng
Voisittekin ohjeistaa; miten pukeutuisitte arki-iltana kevyen musiikin konserttiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos menee televisioon esim. haastateltavaksi, mistä palkkiokin maksetaan, niin voisi siistiytyä.
Edelleen korostan, että katsojia kohtaan on kohteliasta ottaa heidät huomioon, sillä he maksavat myös osan palkkiosta verossaan.
Ylen toimittajat ovat aamu-tv:ssa mieleiseni esimerkki. He ovat myös ulkoisesti asiallisia.
Pipo tai hattu päässä sisällä on minusta myös outoa. Ei istuta puiston penkillä.
Beng
Voisittekin ohjeistaa; miten pukeutuisitte arki-iltana kevyen musiikin konserttiin?Kevyesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutku kaikki eivät ole ja elä kuin sinä tai minä. Toiset tyypit ovat huolimattomia, välinpitämättömiä tai niiin boheemeja, ettei millään ole mitään väliä. Tai ainakaan sillä, miltä näyttää tai miten pukeutuu, he viis veisaavat siitä, mitä muut ajattelevat.
Jotkut taas käyttävät melkein koko elämänsä, että pääsisivät siihen tilaan, ettei ihmisten ajatuksilla ja sanomisilla olisi mitään väliä, kun niillä oikeasti ei ole.Kamalaa jos pitäis koko ajan ajatella mitä muut ajattelevat. Kukin tyylillään, ilman netti arvostelijoiden ns vaate makua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos menee televisioon esim. haastateltavaksi, mistä palkkiokin maksetaan, niin voisi siistiytyä.
Beng
Voisittekin ohjeistaa; miten pukeutuisitte arki-iltana kevyen musiikin konserttiin?Haastateltu on antamassa ainoastaan mielipiteensä kun häntä haastatellaan. Sitten mitä hänellä on yllään on ihan se sama .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyesti.
Kuin kevyesti?😎
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastateltu on antamassa ainoastaan mielipiteensä kun häntä haastatellaan. Sitten mitä hänellä on yllään on ihan se sama .
Mieti nyt vähän.
Mitä tekemistä haastattellun mielipiteellä on ulkoasun kanssa?
No. Voihan kuvaaja rajata kuvan vaikka korvaan....
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin kevyesti?😎
BengSilleen, että on mukavan kevyt olo ja jaksaa hyppelehtiä kevyen musan tahdissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silleen, että on mukavan kevyt olo ja jaksaa hyppelehtiä kevyen musan tahdissa.
Kiitos vinkistä. Piilotan sen mieleeni.🧚♀️🤸♀️💃
Beng
- Anonyymi
Katson vähän TV ja haastatteluohjelmia. Minun juttuni on tosi TV ohjelmat ja luonto ohjelmat. Ihminen sokeutuu oman kehonkuvaan. Epävarmat vanhemmat ihmiset pukeutuu sitten ylilyönteinä Tv.
- Anonyymi
hyvän pukeutumisen voi nimittää samaan kuin , siisteys.
onhan se "siistiä" nähdä hyvin pukeutuneita ja tyylikkäitä edes tv:ssä, katukubassa se suomalaisilla onkin , > "villapaita, verkkarit ja pipo" . . . - Anonyymi
Minun mielestäni moni vaan seuraa muotia ja pukeutuu sen mukaan.
Itseäni ei vaivaa kenenkään vaatteet , sillä kaikilla on omat ajatuksensa niistä samalla kun ehkä jää asiat mistä keskustellaan tois sijaisiksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvän pukeutumisen voi nimittää samaan kuin , siisteys.
onhan se "siistiä" nähdä hyvin pukeutuneita ja tyylikkäitä edes tv:ssä, katukubassa se suomalaisilla onkin , > "villapaita, verkkarit ja pipo" . . .Komppaan: siisteys.
Vapaa-aika tivuun ulkopuolella on eri. Eli puolestani voi painella vaikka pelkissä shortseissa.
Beng - Anonyymi
Miten on silloin pukeutunut kun se lasketaan sinun kaavan mukaisesti ” ylilyöntinä”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on silloin pukeutunut kun se lasketaan sinun kaavan mukaisesti ” ylilyöntinä”
Eikös alilyönnistä ole tällöin kyse?
Beng
- Anonyymi
Ärsyttävää on,että vain natokiimasia haastatellaan! Vain Ukrainanan sotaan osillistumistamme ylistetään!
- Anonyymi
Millaisia kiimaisia haluaisit haastateltavan?
Beng
- Anonyymi
Minä haluaisin, että televisiossa rostattaisiin Rauramoa. Osinkoa. Miten kehtaavat.
Minusta emon tuloksesta pitäisi tulouttaa kaikki voitto valtion kassaan korvaamaan 7 - 7 miljardin menetystä.
Zaatanan härskiä touhua.
Beng- Anonyymi
Korjaan .... 7 - 10 miljardia...
Minusta nolosta kaupasta käytetään typerää, turhan positiivista ilmaisua 'Uniper-seikkailu'.
Beng - Anonyymi
Pitäisi perehtyä lähihistoriaan Fortumin tempauksissa ennenkuin pystyisi sanomaan,ettei osinkoa pidä jakaa osakkeenomistajille. Miksi yrityksissä se on yleensä tärkeää.
Yritysten toimitusjohtajilla on niin kovat palkat, että heidät pitäisi saada tilille, esim. entinen toimitusjohtaja, joka luotti intuitioon ryhtyessään Venäjän kanssa liian isoon yhteistyöhön. Isoon palkkioon pitäisi liittyä vastuu.
En osaa sanoa pitäisikö osinko jakaa vai käyttää tappioon, vaikka olen istunut useissa yhtiökokouksissa. Olen luonnollisesti saamassa nyt osinkoja, iso summa se ei kohdallani ole, mutta minulle olisi sopinut kuinka päin vaan. Nokian kohdallahan meneteltiin niin että osinkoa ei jaettu useaan vuoteen. Oikein koin senkin olevan vaikka olin silloinkin osallinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi perehtyä lähihistoriaan Fortumin tempauksissa ennenkuin pystyisi sanomaan,ettei osinkoa pidä jakaa osakkeenomistajille. Miksi yrityksissä se on yleensä tärkeää.
Yritysten toimitusjohtajilla on niin kovat palkat, että heidät pitäisi saada tilille, esim. entinen toimitusjohtaja, joka luotti intuitioon ryhtyessään Venäjän kanssa liian isoon yhteistyöhön. Isoon palkkioon pitäisi liittyä vastuu.
En osaa sanoa pitäisikö osinko jakaa vai käyttää tappioon, vaikka olen istunut useissa yhtiökokouksissa. Olen luonnollisesti saamassa nyt osinkoja, iso summa se ei kohdallani ole, mutta minulle olisi sopinut kuinka päin vaan. Nokian kohdallahan meneteltiin niin että osinkoa ei jaettu useaan vuoteen. Oikein koin senkin olevan vaikka olin silloinkin osallinen.Vastuu. Olen samaa mieltä, että pitäisi saada tilille.
Korkeaa palkkaa kun maksetaan, sitä perustellaan vastuulla.
Enkä siedä, että tytäryhtiö Uniperin ostoa ja myyntiä pitää sanoa Uniper-seikkailuksi.
Toit jännästi esille osakkeen omistajat. Pitäisikö yrityksen henkilöstöltä kieltää täysin omistajuus? Että kaikki omat lehmät eivät ole aina ojissa.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan .... 7 - 10 miljardia...
Minusta nolosta kaupasta käytetään typerää, turhan positiivista ilmaisua 'Uniper-seikkailu'.
BengVähän kuin Marinin "tanssimisesta ystävien kanssa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin Marinin "tanssimisesta ystävien kanssa".
15:57 epäjohdonmukaisuudessasi .....
Väärin.
Uniper maksoi miljardeja. Puhallus.
Marin piti lystiä, eikä maksanut sinullekaan mitään.
Beng
- Anonyymi
Kansanomainen pukeutuminen on vallalla. Kuten Zelenski, pukeutui huomiota herättämättömästi sodan vuoksi armeijan arkipukuun, on sama trendi menossa meilläkin. Vaaliehdokkaiden esittelytapahtumassa edustajat ovat pääosin kotifarkuissa, virttyneessä villapaidassa (Matti V), nukkaantuneessa collegepuserossa. Aluksi kiinnitin huomiota että me vireät eläkeläisrouvat olimme paremmin pukeutuneita kuin esiintyjät mutta nyt olen tottunut.
Käyn kaikissa sopivan matkan päässä olevissa vaaliesittelytilaisuuksissa puolueesta riippumatta. Näin saan kokonaiskuvan. Lakkaan vilkaisemastakaan vaatteita ja keskityn asiaan.
On kiinnostavaa huomata tasoero yhteiskunnallisissa tiedoissa, erottuu joukosta ne jotka pystyvät käsittelemään uusia asioita ja ne jotka jankkaavat vanhoja fraaseja. Yhtä lailla seuraavankin eduskunnan aikana voi sattua yllättävää, kuten nyt. Silloin ovat parhaita he joilla on kapasiteettia nopeasti perehtyä uusiin asioihin ja saada niissä ratkaisu. - Anonyymi
hyvä ja siisti pukeutuminen on myös kunnioitusta ja huomaavaisuutta kanssaihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
Jaa että pitää pukeutua ihmisten vuoksi, itse pukeudun ihan vaan niin kun haluan enkä uhraa ajatusta toisten tykkäämisiin.
Sillä mielipiteitä on yhtä monia kun ihmisiäkin, joten ketä pitäis kuunnella että on oikein pukeutunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että pitää pukeutua ihmisten vuoksi, itse pukeudun ihan vaan niin kun haluan enkä uhraa ajatusta toisten tykkäämisiin.
Sillä mielipiteitä on yhtä monia kun ihmisiäkin, joten ketä pitäis kuunnella että on oikein pukeutunut.Nyt ei kirjoitettu sinusta, vaan tv:ssa esiintyvistä ja siellä työtään tekevistä, jotka tupsahtivat ruutuihin kodeissamme, kun napsautamme töllön auki.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kirjoitettu sinusta, vaan tv:ssa esiintyvistä ja siellä työtään tekevistä, jotka tupsahtivat ruutuihin kodeissamme, kun napsautamme töllön auki.
BengTotta kai tiedän ettei puhuttu minusta, mutta samalla meinasin että jokaisella on oma makunsa miten pukeutuu, vai pitäisikö sekin muuttaa vanhojen ihmisten mielipiteiden vuoksi, mikä heillä nyt sattuu olevan koodi pukeutumiselle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai tiedän ettei puhuttu minusta, mutta samalla meinasin että jokaisella on oma makunsa miten pukeutuu, vai pitäisikö sekin muuttaa vanhojen ihmisten mielipiteiden vuoksi, mikä heillä nyt sattuu olevan koodi pukeutumiselle .
itse opin jo lapsena, kun lähdetään esim. vierailulle , siis kylään, niin puetaan paremmat vaatteet päälle, myös ala-asteella , vaihdettiin kotiin tullessa rennommat vapaa-ajan vaatteet, ja kouluvaatteet pysyi sitten siistimpänä pidempään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse opin jo lapsena, kun lähdetään esim. vierailulle , siis kylään, niin puetaan paremmat vaatteet päälle, myös ala-asteella , vaihdettiin kotiin tullessa rennommat vapaa-ajan vaatteet, ja kouluvaatteet pysyi sitten siistimpänä pidempään.
Niinhän se oli lapsena, eikä niitä vaatteitakaan ollut liikaa kenelläkään.
Mutta nyt on toiset ajat ja vaatekaapissa vaatetta vaikka muille jakaa, ja moni seuraa muotivirtauksia mitä tulee pukeutumiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai tiedän ettei puhuttu minusta, mutta samalla meinasin että jokaisella on oma makunsa miten pukeutuu, vai pitäisikö sekin muuttaa vanhojen ihmisten mielipiteiden vuoksi, mikä heillä nyt sattuu olevan koodi pukeutumiselle .
No. Mausta ja pukeutumisesta voidaan keskustella erikseen.
Siitä en kirjoita.
Vai oletko usein tv:ssa?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toimin melkein noin edelleen.
Minua ei voisi kaikkina päivinä kuvata.
En ole ollenkaan filmaattinen kotioloissa sisällä. Rinsikat lennätän kattoon, kotitossut ovat kuin kaksi listittyä rottaa. Aamut ovat pahimpia, kun jamespotkukelkkamainen frisyyripää kurkkaa peilistä.
Mutta voin taata, etten hyökkää koteihinne telkkuruudusta....
Beng
- Anonyymi
Rahvaanomainen pukeutuminen kertoo henkilön omasta sivistyksen tasosta.
"Köyhälistö" laittaa aina "parasta päälle", ylipukeutuu / alipukeutuu = paljastelee, yli-meikkaa, ylikoristelee itseään suurilla koruilla. Tilannetaju ja arvokkuus puuttuu täysin.
Seksuaalirikollisten viherpunikkien julkiset esiintymiset / pridemarssit ovat tästä räikeä esimerkki.- Anonyymi
>>>"köyhälistö"<<<
ei nyt PARASTA päälle, mutta parempaa, siistimpää, eihän sitä kotiolissa kukaan "kyökissä" kokkaile parhaat tai siis siisteimmät vaatteet päällä.
ilman muuta, itsekin vaihdan siistimmän puseron vähintäänkin, ja kotona saa sitten "lötköillä", lukien , käsitöiden ja muu sellainen. - Anonyymi
Joka tykkää olla ihmistenilmoilla tyylikäs, pukeutuu niin.
Sitten ovat nämä kelit ja kelit.
Beng
Miten ymppäsit tuon viimeisen virkkeen tähän yhteyteen? - Anonyymi
Junalauta, että elämä ja maailma ovat vaikeita asioita joillekin, kun politiikka pitää sotkea pukeutumiseenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junalauta, että elämä ja maailma ovat vaikeita asioita joillekin, kun politiikka pitää sotkea pukeutumiseenkin.
Missä politiikkaa on näissä pukeutumisjutusteluissa?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin , ihmisen mielipiteet ei riipu vaatteista mitenkään, ja kun kamerassa syttyy lamppu että on lähetyksessä niin kuka siinä edes vaatteitaan ajattelee , pää asia että saa sanottavansa sanotuksi.
Tavallisesti kyllä ihmisillä on vaatteet yllä 🙂lähetyksessä, mutta kullakin näyttää olevan se ” oikea” mielipide miten pitää pukeutua .
Mutta kyllä ennen lähetystä katsotaan onko asu sopiva . Ompa ollut joskus miehiäkin joilla on verkkarit yllä lähetyksessä ja paita ja puvuntakki kehon yläosassa, koska istuvat koko lähetyksen ajan niin katsoja ei näe muuta kun sen kehon yläosan.
Luulen että enemmistö ei edes tietäisi jos kysyttäisiin lähetyksen jälkeen mitä jollain oli yllään, sillä sehän on se mistä puhutaan kiinnostavinta.
Kyllä suomen tytöt osaa pukea esiintyessään , ihan samalla tavalla kun muissakin Pohjoismaissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin , ihmisen mielipiteet ei riipu vaatteista mitenkään, ja kun kamerassa syttyy lamppu että on lähetyksessä niin kuka siinä edes vaatteitaan ajattelee , pää asia että saa sanottavansa sanotuksi.
Tavallisesti kyllä ihmisillä on vaatteet yllä 🙂lähetyksessä, mutta kullakin näyttää olevan se ” oikea” mielipide miten pitää pukeutua .
Mutta kyllä ennen lähetystä katsotaan onko asu sopiva . Ompa ollut joskus miehiäkin joilla on verkkarit yllä lähetyksessä ja paita ja puvuntakki kehon yläosassa, koska istuvat koko lähetyksen ajan niin katsoja ei näe muuta kun sen kehon yläosan.
Luulen että enemmistö ei edes tietäisi jos kysyttäisiin lähetyksen jälkeen mitä jollain oli yllään, sillä sehän on se mistä puhutaan kiinnostavinta.
Kyllä suomen tytöt osaa pukea esiintyessään , ihan samalla tavalla kun muissakin PohjoismaissaSilloin kaikki on mennyt ok., jos ei muista pukeutumista, silloinhan mikään ei ole häirinnyt.
No. Jos on jotkin epämukavat kuteet, niin voi se vähän hiertää.
Mistä puhutaan, soisi olevankin kiinnostavaa.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä politiikkaa on näissä pukeutumisjutusteluissa?
BengAhaa. Vika virke.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149