Dot-liittymän hintaa nostetaan ainakin tämän verran. Järkyttävä korotus.
Telia korottaa Dot-liittymän hinta +60 % 1.4.2023 lukien
10
1868
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan se on ollut kallis liittymä verrattuna moneen muuhun. Ei siis yllätä että tulee vieläkin kalliimmaksi.
- Anonyymi
Muuttuuko myöskin noitten Rajaton DOT liittymien hinta?? Ihan kohtuu hintaisia mutta ei mitään halvimpia??
- Anonyymi
Kaikkien liittymien hinta on nousussa. Lisäksi operaattorien hinnoissa ei ole käytänössä eroa, ainut mikä ratkaisee on kuuluvuus.
- Anonyymi
Suuriakin eroja on mutta nämä eivät ole näkösällä. Ne tulee vain jos on vaihtamassa toiselle operaattorille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuriakin eroja on mutta nämä eivät ole näkösällä. Ne tulee vain jos on vaihtamassa toiselle operaattorille.
Siinä vaiheessa kun olet vaihtamassa vaikkappa telialta dna:lle niin telia kun tästä saa vihia niin se tekee heti sentin halvemman tarjouksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun olet vaihtamassa vaikkappa telialta dna:lle niin telia kun tästä saa vihia niin se tekee heti sentin halvemman tarjouksen
Mulle tuli Elisalta kotiin postikortti että 4G 1oombit/s liittymä 9 euroa/kk 24kk ajaksi. Käytössä oli siis Moin samanhintainen mutta 6 gt/kk rajalla oleva. Kannatti ottaa vaikka hinnassa ei säästänyt.
- Anonyymi
Telia dot com? Ikinä kuullutkaan moisesta tuskin kukaan muukaan!
- Anonyymi
Aprilliä, syökää silliä!
- Anonyymi
Siis he korottavat perusmaksua, eli jos et käytä liittymää, niin se nousee 5€:sta 8€:oon. Tämä vain korjauksena.
- Anonyymi
Onko 100 M Telia DOT liittymän hintaa nostettu vähän enemmän kuin arvonlisävero nousi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979