Dot-liittymän hintaa nostetaan ainakin tämän verran. Järkyttävä korotus.
Telia korottaa Dot-liittymän hinta +60 % 1.4.2023 lukien
10
1810
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan se on ollut kallis liittymä verrattuna moneen muuhun. Ei siis yllätä että tulee vieläkin kalliimmaksi.
- Anonyymi
Muuttuuko myöskin noitten Rajaton DOT liittymien hinta?? Ihan kohtuu hintaisia mutta ei mitään halvimpia??
- Anonyymi
Kaikkien liittymien hinta on nousussa. Lisäksi operaattorien hinnoissa ei ole käytänössä eroa, ainut mikä ratkaisee on kuuluvuus.
- Anonyymi
Suuriakin eroja on mutta nämä eivät ole näkösällä. Ne tulee vain jos on vaihtamassa toiselle operaattorille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuriakin eroja on mutta nämä eivät ole näkösällä. Ne tulee vain jos on vaihtamassa toiselle operaattorille.
Siinä vaiheessa kun olet vaihtamassa vaikkappa telialta dna:lle niin telia kun tästä saa vihia niin se tekee heti sentin halvemman tarjouksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun olet vaihtamassa vaikkappa telialta dna:lle niin telia kun tästä saa vihia niin se tekee heti sentin halvemman tarjouksen
Mulle tuli Elisalta kotiin postikortti että 4G 1oombit/s liittymä 9 euroa/kk 24kk ajaksi. Käytössä oli siis Moin samanhintainen mutta 6 gt/kk rajalla oleva. Kannatti ottaa vaikka hinnassa ei säästänyt.
- Anonyymi
Telia dot com? Ikinä kuullutkaan moisesta tuskin kukaan muukaan!
- Anonyymi
Aprilliä, syökää silliä!
- Anonyymi
Siis he korottavat perusmaksua, eli jos et käytä liittymää, niin se nousee 5€:sta 8€:oon. Tämä vain korjauksena.
- Anonyymi
Onko 100 M Telia DOT liittymän hintaa nostettu vähän enemmän kuin arvonlisävero nousi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446