Mikä meininki

Anonyymi-ap

Kysynpä vaan,millaista Naantalissa on asua ,onko ihmiset mukavia noin suurin piirtein. Juorutaanko paljon, puhutaan pahaa selän takana..jos niin missäpäin ovat pahimmat lörppösuut.

17

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naantalissa on suurilta osin mukavia ihmisiä. Karvetissa ja Tammistossa on pahimmat lörppösuut.

    • Anonyymi

      Sisäänpäin lämpeävä itsekeskeisten pikku sielujen "kaupunki" todellisuudessa kyläpahanen

      • Anonyymi

        Naulankantaan!


    • Anonyymi

      Todellakin juorutaan.

    • Anonyymi

      Sanotaanko näin, että vanha kaupunki on varmaan ainut sellainen paikka Naantalissa, jossa ei juoruilla, biletetä ahkerasti, ole epäilyttäviä ihmisiä jne. Mutta eihän siellä tarvis köyhät asukaan.
      Mitä olen kuullut, Nuhjala, Taimo ja Myllynkiventie ovat sellaisia alueita että en suosittele kyllä kenellekään. Mistään noista ei kyllä ole mitään muuta positiivista sanottavaa, kuin että keskusta-alueella palvelut ovat lähellä.
      Näissä paikoissa kuitenkin paljon juorukelloja, toisten asioista nähdään vaivaa, mutta itsessä kukaan ei näe mitään vikaa että jos joku sanoo jostain niin eivät edes pahoittele tai mitään. Bileitä jopa keskellä viikkoa, ja sitten ihmetellään kun ns. Normaalit ihmiset rupeaa kyllästymään ja valittamaan. Ihmiset (eivät kaikki) osaavat todella hyvin veivaamisen, jos et lähde johonkin tai uskallat sanoa jostain. Jotkut asukkaat luulevat, että ovat talon ainoat asukkaat, ja saavat tehdä mitä huvittaa.
      Mutta tämähän ei ole uutta aurinkoisessa Naantalissa, ja tuskin tulee koskaan loppumaan, mutta kannattaa tosiaan katsoa että mihinkään Nuhjala/taimo/myllynkiventie seudulle muuta. En suosittele.

      • Anonyymi

        Tai älä muuta Makasiinipolulle, voit saada autoosi tai pyörääsi naarmun. Kummallista kyllä niin joillakin on paha mielessä ja toisen omaisuutta tuhoava mieli. Se musta maailma on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai älä muuta Makasiinipolulle, voit saada autoosi tai pyörääsi naarmun. Kummallista kyllä niin joillakin on paha mielessä ja toisen omaisuutta tuhoava mieli. Se musta maailma on sellainen.

        Kuka yllättyi?


    • Anonyymi

      No nii. Raketti spagetti

    • Anonyymi

      Hautuumaalla kun kävelin, tulin Salosta käymään. Kaksi naista alkoi supatella, puhua hiljaa ja vilhuilivat minuun. Menin lähemmäs, niin kuulin toisen sanovan "Tiiät sie kuka tuo ihmine oikee on?".Sellasta. Uteliaisuus on kova, mutta sitten halu pitää yhteyttä onkin kuulemma naantalilaisilla toinen juttu.

    • Anonyymi

      juoruaminen on perinteinen pikkukaupunkien tapa. Ei siitä sovi pahastua. Ihmiset tuntevat toisensa ainakin pintapuolisesti .

      • Anonyymi

        Riippuu mitä juorutaan tai keksitään pahaa ihmisistä. Kyllä ne tyypit keiden suut paukkuu kun selkänsä kääntää ovat vastenmielisiä. Jos ihminen on kokenut elämässään kovia aikoja, osaa suhtautua toisiin vähän erillä tavalla. Yleensä nämä juoru akat,ukot nauttivat paskan puhumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mitä juorutaan tai keksitään pahaa ihmisistä. Kyllä ne tyypit keiden suut paukkuu kun selkänsä kääntää ovat vastenmielisiä. Jos ihminen on kokenut elämässään kovia aikoja, osaa suhtautua toisiin vähän erillä tavalla. Yleensä nämä juoru akat,ukot nauttivat paskan puhumisesta.

        On hyviä ja pahoja ihmisiä, myöskin siltä väliltä. Minä en kerro ihmisille en edes sukulaisilleni sellaisia henkilökohtaisia asioita, joiden en halua leviävän suusta suuhun menetelmällä. Ei sen puoleen olenhan minä itsekin juoruamassa, kun tilaisuus tulee ja varsinkin sukulaisten asioita levittelen. Tervetuloa kaffelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyviä ja pahoja ihmisiä, myöskin siltä väliltä. Minä en kerro ihmisille en edes sukulaisilleni sellaisia henkilökohtaisia asioita, joiden en halua leviävän suusta suuhun menetelmällä. Ei sen puoleen olenhan minä itsekin juoruamassa, kun tilaisuus tulee ja varsinkin sukulaisten asioita levittelen. Tervetuloa kaffelle.

        Miksi teet niin? Saat jotain mielihyvää siitä, että pian koko kylä tietää sellaisista asioista, jotka eivät todellakaan kaikille kuulu?
        Loppupeleissä nää päättyy joka kerta siihen, että asiat on veivattu niin kuin asiat ei ees oikeesti oo.


    • Anonyymi

      Joka toisella vastaantulevalla miehellä pullottaa etumus ja pieni virne kasvoilla.

    • Anonyymi

      Ruona on täynnä vanhoja juoruakkoja.( seistään päivät pitkät puhumassa muiden asioita . Voisivat its katsoa peiliin ja käyttää aikaansa vaikkapa uusiin vaatteisiin.

      • Anonyymi

        voi olla vähä näinkin kyllä


    • Anonyymi

      Tauski hermostui ja lähti veneensä alta muuttaen siskonsa luokse paraisille. Poikansa kun tuli kaapista ulos etc....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe