Aikuisena miehenä minua ahdistavat paitsi munasoluttomat aikuiset naiset,
niin myös elämän voimia imevät kouluopettajat, lastentarha opettajat ja kaikenkarvaiset laitoskasvattajat, jotka hengettömästi pilaavat nuoria sieluja.
Miten väärin elämä rakentuu!! Pakkosiirtoon, pakkotyöhön, riistoon, alistamiseen!
Vielä tänäpäivänäkin jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...eivätkä tyhmät korkeasti oppineet tajuaa yhtään mitään! Varsinkin he eivät tajua mitään elämästä ja kuolemasta.
Kun katson aikuisia ryppyisiä munasoluttomia naisia, niin tuntuu, että elämässä ei ole enää uskoa.
Olemme zombieitä, eläviä kuolleita.
Elämässä ei ole järkeä eikä mitään tekemistä enää maan päällä.
Vittuakos kuolemaa kylvävät aikuiset munasoluttomat naiset kävelevät vastaan?
Vittuakos puhuvat minulle ja vittuakos muu asiakkuus...
Munasoluttomat aikuiset naiset kylvävät uutta angstia
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Miten menee? Onko sulla huono päivä? Kun tuolla tavalla purkauduit. Toki kaikenlaiset tunteet ovat sallittuja. Ja omia ajatuksia ja tuntemuksia saa ihan vapaasti kertoa. Ei täällä kukaan tuomitse. Eikä ole tekemässä rikosilmoitusta. Kunhan ei vaan syyllisty mihinkään rikokseen.
- Anonyymi
saisinko haistattaa sinua helvettiin kun olet heristelemässä sormea tai osviittamassa jotakin epämääräistä?
ole itse vapaa, mutta tahdon osoittaa tässä jotakin vastakkaista
muuten voin nimittää sinua rumasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saisinko haistattaa sinua helvettiin kun olet heristelemässä sormea tai osviittamassa jotakin epämääräistä?
ole itse vapaa, mutta tahdon osoittaa tässä jotakin vastakkaista
muuten voin nimittää sinua rumastijokaisessa tilanteessa on omia sormiheruja, joten ei mitään uutta
dialogin toinen vastaväite vastustaa ykkösväitettä
ei uutta, mutta väsyttävää jälleen kerran
jälleen kerran kolmas väite on keskisormi
ei mitään uutta, ei niin - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17761866m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
NAINEN ON NIIN ERILAINEN KUIN MIES, ETTÄ KUN HAUKUT NAISTA, NIIN ET TAJUA ITSEKÄÄN MITÄÄN
tai muulla tavoin ilmaistuna
NAISTA EI SATU
---------------------
MUTTA SINÄ MIES KERROT OLEVASI PAREMPI, OIKEUDENMUKAISEMPI MIES KUIN MUUT!
Outo juttu sinulta.
Olet joko defektoitu tai söit jotakin väärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715